Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Skoda Superb 2019 2.0 TDI

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#73
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,103
  • Înscris: 16.10.2018
Ar trebui sa-ti intre-n reflex, imediat ce pornesti masina, apesi butonul magic (dezactivare SS)...

#74
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
Legat de bizoni, mie fix vara cand e mai liber orasul mi se pare ca sunt mai multi, fix din cauza ca e mai liber, au loc sa se desfasoare, sa faca ce ii taie capul.

#75
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
De azi dimineata am primul motiv de nervi si stres. Masina are 3 luni si o saptamana si aproape 9000 de km deci nu ma asteptam.
Am plecat dimineata ca de obicei si pe drum am luat cateva gropite. Spun gropite pentru ca erau chiar mici fata de altele, chiar am mai luat altele mai mari. Cam asa ceva https://www.google.r...!7i13312!8i6656
Ei... Cert e ca dupa vreo 5 minute a inceput sa imi bata ceva la relanti. SI cand se opreste si porneste motorul (start/stop) e si mai rau, zici ca bate ceva fier pe fier. Se aude doar in interior, deloc afara sau la motor, ceea ce ma duce gandul ca e pe undeva sub masina.
Oricum am azi la 12 programare (facuta cu ceva scandal) pentru verificare. Mi-au spus ca nu au timp si pentru reparare. Dar pe moment e bine si asa, macar sa stiu ce are. Oricum le-o las acolo pana o repara si normal ca nu o sa platesc leasingul pe zilele alea. Sau poate o sa imi dea masina la schimb si o sa fie ok. Oricum sunt pregatit de scandal si haos.

#76
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Nimic grav... Nu stiu prin ce metode si mijloace, partea din mijloc a tevilor de esapament, aproape de DPF, a iesit din tampoane. Ma rog, mie mi se pare cam aiurea cum e prins acolo.
Am primit asigurari ca nu se va mai intampla si ca probabil nu a fost bine bagata din fabrica ( ma indoiesc...).
Au mai spus ca poate am lovit eu pe dedesupt, normal ca au cautat motive, dar cum nu avea nici o lovitura vizibila pe la nici un scut ca e cam acoperita cam 90% din podea cu scuturi, nu au avut ce sa mai comenteze. Am stat langa ei sa nu existe discutii...
Oricum eu cred ca stiau ca prea s-a dus mecanicul si a desfacut fix doar scutul ala.

In poza se vad cele doua tije (albastru) care intra in gaurile de la tampon (rosu).
Attached File  DPF_Filter_58.jpg   70.99K   86 downloads

Edited by Seteh, 21 June 2019 - 14:15.


#77
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

View PostSeteh, on 25 aprilie 2019 - 06:50, said:

5. am inceput sa opresc Start/stop-ul ca ma enerveaza. Cum am zis, la Ford avea o chestie buna, daca stateam la cedeaza cu rotile viratenu se oprea motorul. La mine acum daca stau in coloana la un cedeaza se opreste si porneste de 10 ori in 50 de metri.
Si mi se pare ca pierzi secunde bune cand esti primul, ai rotile virate si astepti sa se iveasca ocazia sa te bagi.
Ca sa nu mai stai cu grija de fiecare data ca trebuie sa dezactivezi SS la fiecare pornire sau ca ai uitat sa-l dezactivezi si te incurca exista posibilitatea sa-l anulezi din soft apeland la cineva cu interfata VCDS. Nu il vor dezactiva la reprezentanta.

#78
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari).

Edited by paultt, 23 June 2019 - 11:19.


#79
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Se pare ca AdBlue-ul tine 10.000 km. Am 9200 km si imi spune sa completez cu AdBlue minim 8 litri si maxim 14.
Mai stau pana la limita sa vad cat intra in total, nu am citit in carte.

#80
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,684
  • Înscris: 15.06.2007

View Postpaultt, on 23 iunie 2019 - 11:18, said:

Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari).
dar nu se poate schimba setarea? Sa nu fie default on, ci default off? Poate ca uneori sa fie nevoie de el, in cazuri mai rare, la semafoare lungi.  Sau macar sa fie dezactivat default on, in sensul ca daca l-ai dezactivat sa ramana asa pana cand va fi reactivat.

#81
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,103
  • Înscris: 16.10.2018
Nu se poate. Cu acea "setare" se scot norme, consum...

#82
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,684
  • Înscris: 15.06.2007

View Post_R_A_D_U, on 09 iulie 2019 - 11:46, said:

Nu se poate. Cu acea "setare" se scot norme, consum...
pai am citit  odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum.

#83
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,852
  • Înscris: 01.11.2005
Tind sa cred ca ti s-a desprins scutul termic din aluminiu care vine de-a lungul tevii de esapament. uneori clemele alea nu sunt prinse bine si scutul ala atinge esapamentul iar la trepidatii zornaie de zici ca pica tabla ...

#84
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,103
  • Înscris: 16.10.2018

View Posttfmercedez, on 09 iulie 2019 - 15:54, said:

pai am citit  odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum.
Eu nu vorbeam de cum e normal, e fix asa cum zici tu ci faceam referire la "norme". Alea de se lauda toti ca le-au indeplinit....

#85
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View Posttfmercedez, on 09 iulie 2019 - 09:11, said:

dar nu se poate schimba setarea? Sa nu fie default on, ci default off? Poate ca uneori sa fie nevoie de el, in cazuri mai rare, la semafoare lungi.  Sau macar sa fie dezactivat default on, in sensul ca daca l-ai dezactivat sa ramana asa pana cand va fi reactivat.

Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului.

Edited by paultt, 10 July 2019 - 07:30.


#86
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,684
  • Înscris: 15.06.2007

View Postpaultt, on 10 iulie 2019 - 07:30, said:



Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului.
eu credeam ca e ca pe vremuri, in softul ala de la masini, unde doar se bifa o casuta..
Ca fapt divers, am vazut in grupul VW o gramada de masini care umbla cu luminile aiurea: in fata becurile galbene pe post de pozitii, sau cu farurile de drum aprinse pe post de lumini de intalnire, dar reglate cumva sa nu orbeasca. Ori aveau defectiuni.

#87
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009

View Posttfmercedez, on 09 iulie 2019 - 15:54, said:

pai am citit  odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum.

Pai se opreste aiurea. Am mai avut masini cu Start/Stop dar ca asta pana acum nici una. Efectiv se opreste in mers. Nu va ganditi ca la 20km/h, dar daca te apropii de semafor, cedeaza sau undde vrei sa te opresti, motorul se opreste cu 2-3 secunde inainte sa se opreasca masina pe loc. Daca iei piciorul de frana porneste la loc asa din miscare. Iar la cedeaza este cel mai naspa ca pierzi 2 secunde.
Dar totusi are si o parte buna pe care am sesizat-o mai tarziu. Daca incerci sa misti volanul porneste motorul.

View Posttehnics, on 09 iulie 2019 - 16:11, said:

Tind sa cred ca ti s-a desprins scutul termic din aluminiu care vine de-a lungul tevii de esapament. uneori clemele alea nu sunt prinse bine si scutul ala atinge esapamentul iar la trepidatii zornaie de zici ca pica tabla ...

Am rezolvat-o in aceeasi zi, am scris mai sus. Era un tampon sub masina din care iesise teava.

View Postpaultt, on 10 iulie 2019 - 07:30, said:

Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului.

Am incercat si nu exista varianta de dezactivare in afara de buton. Pe care m-am obisnuit sa il apas cand pornesc masina.

#88
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,684
  • Înscris: 15.06.2007

View PostSeteh, on 10 iulie 2019 - 10:57, said:



Pai se opreste aiurea. Am mai avut masini cu Start/Stop dar ca asta pana acum nici una. Efectiv se opreste in mers. Nu va ganditi ca la 20km/h, dar daca te apropii de semafor, cedeaza sau undde vrei sa te opresti, motorul se opreste cu 2-3 secunde inainte sa se opreasca masina pe loc. Daca iei piciorul de frana porneste la loc asa din miscare. Iar la cedeaza este cel mai naspa ca pierzi 2 secunde.
Dar totusi are si o parte buna pe care am sesizat-o mai tarziu. Daca incerci sa misti volanul porneste motorul.

La  3km/h cu frana activata se opreste.

#89
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

View Postpaultt, on 23 iunie 2019 - 11:18, said:

Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari).
Inca de anul trecut am OBDeleven si am activat ce se putea si in sfarsit am dezactivat Start Stop, de atunci nu ma mai bate la cap... oricum chiar si inainte aveam format deja automatism pe oprirea din buton imediat dupa pornire. Cel putin la VAG, Start STop este mai mult pentru atingerea anumitor norme cand le clasifica ei masinile, norme dupa care plateste fabrica accize, impozite stc. Si pe deasupra este in stare sa opreasca motorul chiar si dupa o fuga lunga si cu viteze mari pe autostrazi, nu tine cont deloc de partile tehnice ale turbinei de exemplu ( asa il omori cel mai simplu, daca-l opresti imediat dupa ce i-ai dat in goarna).

#90
lucimunteanu2000

lucimunteanu2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 18.03.2007
Nu știu dacă se aplica și la tine, dar eu pe un i20 am dezactivat ss(isg ii zice la Hyundai) prin blocarea butonului ss cu un cauciuc în poziția apasat. Merge brici.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate