Skoda Superb 2019 2.0 TDI
Last Updated: Sep 22 2021 08:39, Started by
Seteh
, Mar 12 2019 08:13
·
0
#73
Posted 25 April 2019 - 07:04
Ar trebui sa-ti intre-n reflex, imediat ce pornesti masina, apesi butonul magic (dezactivare SS)...
|
#74
Posted 25 April 2019 - 11:29
Legat de bizoni, mie fix vara cand e mai liber orasul mi se pare ca sunt mai multi, fix din cauza ca e mai liber, au loc sa se desfasoare, sa faca ce ii taie capul.
|
#75
Posted 21 June 2019 - 08:27
De azi dimineata am primul motiv de nervi si stres. Masina are 3 luni si o saptamana si aproape 9000 de km deci nu ma asteptam.
Am plecat dimineata ca de obicei si pe drum am luat cateva gropite. Spun gropite pentru ca erau chiar mici fata de altele, chiar am mai luat altele mai mari. Cam asa ceva https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Ei... Cert e ca dupa vreo 5 minute a inceput sa imi bata ceva la relanti. SI cand se opreste si porneste motorul (start/stop) e si mai rau, zici ca bate ceva fier pe fier. Se aude doar in interior, deloc afara sau la motor, ceea ce ma duce gandul ca e pe undeva sub masina. Oricum am azi la 12 programare (facuta cu ceva scandal) pentru verificare. Mi-au spus ca nu au timp si pentru reparare. Dar pe moment e bine si asa, macar sa stiu ce are. Oricum le-o las acolo pana o repara si normal ca nu o sa platesc leasingul pe zilele alea. Sau poate o sa imi dea masina la schimb si o sa fie ok. Oricum sunt pregatit de scandal si haos. |
#76
Posted 21 June 2019 - 14:14
Nimic grav... Nu stiu prin ce metode si mijloace, partea din mijloc a tevilor de esapament, aproape de DPF, a iesit din tampoane. Ma rog, mie mi se pare cam aiurea cum e prins acolo.
Am primit asigurari ca nu se va mai intampla si ca probabil nu a fost bine bagata din fabrica ( ma indoiesc...). Au mai spus ca poate am lovit eu pe dedesupt, normal ca au cautat motive, dar cum nu avea nici o lovitura vizibila pe la nici un scut ca e cam acoperita cam 90% din podea cu scuturi, nu au avut ce sa mai comenteze. Am stat langa ei sa nu existe discutii... Oricum eu cred ca stiau ca prea s-a dus mecanicul si a desfacut fix doar scutul ala. In poza se vad cele doua tije (albastru) care intra in gaurile de la tampon (rosu). DPF_Filter_58.jpg 70.99K 86 downloads Edited by Seteh, 21 June 2019 - 14:15. |
#77
Posted 23 June 2019 - 11:03
Seteh, on 25 aprilie 2019 - 06:50, said:
5. am inceput sa opresc Start/stop-ul ca ma enerveaza. Cum am zis, la Ford avea o chestie buna, daca stateam la cedeaza cu rotile viratenu se oprea motorul. La mine acum daca stau in coloana la un cedeaza se opreste si porneste de 10 ori in 50 de metri. Si mi se pare ca pierzi secunde bune cand esti primul, ai rotile virate si astepti sa se iveasca ocazia sa te bagi. |
#78
Posted 23 June 2019 - 11:18
Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari).
Edited by paultt, 23 June 2019 - 11:19. |
#80
Posted 09 July 2019 - 09:11
paultt, on 23 iunie 2019 - 11:18, said:
Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari). |
#82
Posted 09 July 2019 - 15:54
_R_A_D_U, on 09 iulie 2019 - 11:46, said:
Nu se poate. Cu acea "setare" se scot norme, consum... |
|
#83
Posted 09 July 2019 - 16:11
Tind sa cred ca ti s-a desprins scutul termic din aluminiu care vine de-a lungul tevii de esapament. uneori clemele alea nu sunt prinse bine si scutul ala atinge esapamentul iar la trepidatii zornaie de zici ca pica tabla ...
|
#84
Posted 09 July 2019 - 19:54
tfmercedez, on 09 iulie 2019 - 15:54, said:
pai am citit odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum. |
#85
Posted 10 July 2019 - 07:30
tfmercedez, on 09 iulie 2019 - 09:11, said:
dar nu se poate schimba setarea? Sa nu fie default on, ci default off? Poate ca uneori sa fie nevoie de el, in cazuri mai rare, la semafoare lungi. Sau macar sa fie dezactivat default on, in sensul ca daca l-ai dezactivat sa ramana asa pana cand va fi reactivat. Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului. Edited by paultt, 10 July 2019 - 07:30. |
#86
Posted 10 July 2019 - 09:51
paultt, on 10 iulie 2019 - 07:30, said: Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului. Ca fapt divers, am vazut in grupul VW o gramada de masini care umbla cu luminile aiurea: in fata becurile galbene pe post de pozitii, sau cu farurile de drum aprinse pe post de lumini de intalnire, dar reglate cumva sa nu orbeasca. Ori aveau defectiuni. |
#87
Posted 10 July 2019 - 10:57
tfmercedez, on 09 iulie 2019 - 15:54, said:
pai am citit odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum. Pai se opreste aiurea. Am mai avut masini cu Start/Stop dar ca asta pana acum nici una. Efectiv se opreste in mers. Nu va ganditi ca la 20km/h, dar daca te apropii de semafor, cedeaza sau undde vrei sa te opresti, motorul se opreste cu 2-3 secunde inainte sa se opreasca masina pe loc. Daca iei piciorul de frana porneste la loc asa din miscare. Iar la cedeaza este cel mai naspa ca pierzi 2 secunde. Dar totusi are si o parte buna pe care am sesizat-o mai tarziu. Daca incerci sa misti volanul porneste motorul. tehnics, on 09 iulie 2019 - 16:11, said:
Tind sa cred ca ti s-a desprins scutul termic din aluminiu care vine de-a lungul tevii de esapament. uneori clemele alea nu sunt prinse bine si scutul ala atinge esapamentul iar la trepidatii zornaie de zici ca pica tabla ... Am rezolvat-o in aceeasi zi, am scris mai sus. Era un tampon sub masina din care iesise teava. paultt, on 10 iulie 2019 - 07:30, said:
Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului. Am incercat si nu exista varianta de dezactivare in afara de buton. Pe care m-am obisnuit sa il apas cand pornesc masina. |
|
#88
Posted 10 July 2019 - 11:46
Seteh, on 10 iulie 2019 - 10:57, said: Pai se opreste aiurea. Am mai avut masini cu Start/Stop dar ca asta pana acum nici una. Efectiv se opreste in mers. Nu va ganditi ca la 20km/h, dar daca te apropii de semafor, cedeaza sau undde vrei sa te opresti, motorul se opreste cu 2-3 secunde inainte sa se opreasca masina pe loc. Daca iei piciorul de frana porneste la loc asa din miscare. Iar la cedeaza este cel mai naspa ca pierzi 2 secunde. Dar totusi are si o parte buna pe care am sesizat-o mai tarziu. Daca incerci sa misti volanul porneste motorul. |
#89
Posted 13 July 2019 - 06:46
paultt, on 23 iunie 2019 - 11:18, said:
Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari). |
#90
Posted 16 July 2019 - 16:20
Nu știu dacă se aplica și la tine, dar eu pe un i20 am dezactivat ss(isg ii zice la Hyundai) prin blocarea butonului ss cu un cauciuc în poziția apasat. Merge brici.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users