Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Uber si Taxify/Bolt vor fi interzise
Last Updated: May 07 2020 10:58, Started by
unbrutus
, Mar 02 2019 10:28
·
0
#991
Posted 18 March 2019 - 00:51
bossake, on 17 martie 2019 - 00:48, said:
o sa apara maine pe la tv ca erau toate televiziunile prezente, un mosulica a fost oprit pe la unirii, i-a fost facuta hartie ca e prima abatere si daca il mai prinde o data facand transport persoane ii da amenda si ii ia numerele si peste 20 minute l-a prins iarasi pe la ase cu alt client Da, o sa il apare Uberu`. Ptr Uber nu e nici o problema. Sunt multi idioti care tot zic - "vrajeala", "nu se poate", "e la misto" , " sunt facturi de taximetristi" Pana si-o fura. Dar unul nu a venit sa zica..."bah, e pe bune ! Vedeti ca nu e de glumit." Mda... Edited by M4V3RiCk_, 18 March 2019 - 00:59. |
#992
Posted 18 March 2019 - 06:58
Uber trebuie să-și dezvolte un sistem de atenționare cînd e vorba de clienți turnători la poliție, pentru ca pe viitor aceștia să nu mai fie acceptați.
De obicei e vorba de taximetriști care se prefac clienți și cheamă poliția. Dar mai sînt și idioți care, dacă poliția oprește uberul în trafic, sînt dispuși să recunoască că sînt clienți. Identitatea unor asemenea clienți turnători trebuie să poată fi disponibilă pentru toți uberiștii, ca să nu li se mai accepte comenzile pe viitor. |
#993
Posted 18 March 2019 - 11:14
#994
Posted 18 March 2019 - 11:20
#995
Posted 18 March 2019 - 11:35
e un abuz al militienilor. auzi copie conforma.. ce kkt e aia copie conforma
care e limita "in mod repetat" de 2 ori? de 10 ori? in ce interval daca plimb un prieten azi si altul peste 6 luni? exista o baza de date cu prinderile? un registru? |
#996
Posted 18 March 2019 - 17:33
Asa se numeste documentul oficial care se obtine de la primarie, copie conforma - copie conforma a autorizatiei de transport care da dreptul unui transportator sa efectueze serviciul cu respectivul autovehicul.
Conform unui document oficial al politiei rutiere "in mod repetat" se interpreteaza (conform dex-ului) la: de cel putin doua ori. La prima abatere se intocmeste o foaie de depistare si se face o mentiune in baza de date a politiei la sofer astfel incat daca il mai prinde si altadata sa poata fi verificat. Hai sa nu fim de filme , politia stie sa faca diferenta intre unul care isi duce prietenii si altul care face asta ca si activitate comerciala. Suportul oferit de Uber consta in a le plati amenda si am inteles ca le plateste si chiria la alta masina cu care sa faca. Edited by bossake, 18 March 2019 - 18:00. |
#997
Posted 19 March 2019 - 09:46
#999
Posted 20 March 2019 - 14:14
don_dannielo, on 20 martie 2019 - 11:00, said: Uberiștii, taxify-iștii, dar și adepții libertății economice, ar trebui să facă și ei miting pentru libertate economică. Se pare că numai așa pot fi convinși gunoaiele de politicieni. Dintre partidele politice, numai Alternativa Dreaptă am auzit că sprijină libertatea economică. Nicușor Dan care se pare că revine la USR era îngrijorat nu de libertate economică, ci de „concurență neloială”. „Concurență neloială” e expresia comunistă pentru ăia care oferă servicii/mărfuri la raport calitate/preț mai bun decît tine, și te lasă astfel fără clienți. Politrucii vor înlocuirea concurenței economice cu concurență politică, fiindcă astfel cîștigă și ei putere. Cînd actorii economici trebuie să ceară aprobare de la politruci, puterea politrucilor crește. Un articol pentru cei care nu sînt din tagma numită bănățenește „stupid people”: Despre concurenţa politică, văzută ca formă de conflict |
#1000
Posted 20 March 2019 - 14:50
LunaCrystal, on 19 martie 2019 - 09:46, said:
Nu, e simplu: nu accepti astfel de conturi/le stergi/banezi conturile din aplicatie. Isi fac in 10 minute 100 de conturi. E asta o problema? Cat de complicat e sa iti cumperi 50 de telefoane dual sim si sa ai 100 de conturi? pentru Uber, pentru emag, pentru forumuri etc.? |
|
#1001
Posted 21 March 2019 - 12:18
Tristii dinou in piata.
Vor interzicerea aplicatiilor online. Sa fie ca pe vremuri cu "colega" si comenzi "cu dedicatie", in functie de spaga si PCR. Normal, nu le place concurenta: - soferi mai civilizati - masini mai OK - curse mai ieftine - fara " Ma retrag " - fara " 50 de lei, boss." Normal, ca nu le place normalitatea. Edited by M4V3RiCk_, 21 March 2019 - 12:19. |
#1002
Posted 21 March 2019 - 18:03
doamne apara-ma de taximetristii din piata vitoriei...
|
#1003
Posted 21 March 2019 - 20:33
Marius1989, on 20 martie 2019 - 14:14, said:
Uberiștii, taxify-iștii, dar și adepții libertății economice, ar trebui să facă și ei miting pentru libertate economică. Nicușor Dan care se pare că revine la USR era îngrijorat nu de libertate economică, ci de „concurență neloială”. „Concurență neloială” e expresia comunistă pentru ăia care oferă servicii/mărfuri la raport calitate/preț mai bun decît tine, și te lasă astfel fără clienți. Politrucii vor înlocuirea concurenței economice cu concurență politică, fiindcă astfel cîștigă și ei putere. Cînd actorii economici trebuie să ceară aprobare de la politruci, puterea politrucilor crește. Un articol pentru cei care nu sînt din tagma numită bănățenește „stupid people”: Despre concurenţa politică, văzută ca formă de conflict E concurenta neloiala daca nu platesc impozitele, nu au acte in regula sau asigurare. Astea se pot rezolva. E vorba de clasica opozitie a unor care isi pierd privilegiile sau situatia actuala datorita progresului societatii. E o prostie sa se opuna, dar e vorba numai de a castiga ceva timp, pana la reglementarea pe baze rationale a problemelor. Aici se ajunge la problema problemelor: reglementarea pe baze rationale, in orice domeniu in Ro, adica acolo unde doar ratiunile politice si de furt mai opereaza. Trebuie o lege unitara, care sa reglementeze intreaga activitate de acest fel si de tip taxi si de Uber, si de transport de naveta, limuzina de inchiriat cu sofer, alte forme de transport persoane la crerea lor. Licentiere obligatorie, inregistrarea ca persoana fizica a operatorilor de tip Uber sau alte asemanatoare, obligativitatea asigurarii masinilor si soferilor precum si inspectia periodca la interval mai scurt. Taximetristii n-au decat sa foloseasca si ei softul, programe dedicate, computere, calitate a serviciului. Altfel vor dispare pur si simplu, ce fac acum e sa amane agonia. Nicaieri acolo unde Uber a fost aprobat si functioneaza normal nu au disparut taxiurile. Cetatenii au o optiune in plus si atat. |
#1004
Posted 21 March 2019 - 21:11
CapitanuPICARD, on 20 martie 2019 - 14:50, said:
Isi fac in 10 minute 100 de conturi. E asta o problema? Cat de complicat e sa iti cumperi 50 de telefoane dual sim si sa ai 100 de conturi? pentru Uber, pentru emag, pentru forumuri etc.? Trebuie sa te plictisesti foarte tare ca taximetrist ca sa muncesti atat ca sa dai in gat cativa uberisti. |
#1005
Posted 21 March 2019 - 21:20
|
#1006
Posted 21 March 2019 - 21:37
Ia intreaba tu un londonez daca la o cursa de 2 lire se intampla sa-ti ofere reducere de 1-2 lire. Si, da, in Romania, la curse de peste 35-40 de lei mi s-a intamplat sa nu-i intereseze 2-3 lei.
Pricepi sau nu pricepi ca tu compari mere cu pere si nu intelegi de ce nu-ti iese socoteala? don_dannielo, on 21 martie 2019 - 21:11, said:
Trebuie sa te plictisesti foarte tare ca taximetrist ca sa muncesti atat ca sa dai in gat cativa uberisti. |
#1007
Posted 22 March 2019 - 19:39
Marius1989, on 18 martie 2019 - 06:58, said:
Dar mai sînt și idioți care, dacă poliția oprește uberul în trafic, sînt dispuși să recunoască că sînt clienți. |
#1008
Posted 22 March 2019 - 20:07
Ca sa nu fii dupa constrans sa mergi cu jegosii jepcari?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users