Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
masina noua in max 10.000 euro
Last Updated: Jan 21 2019 16:42, Started by
Michidoo
, Jan 20 2019 23:07
·
0
#37
Posted 21 January 2019 - 09:52
i20, reducerile alea sunt reduceri permanente, cu mici variatii de la luna la luna daca sunt. Asta e politica de preturi Hyundai. Si se mai poate ciupi 3-400 euro, poti sa iei chiar i20 Comfort+ de 84cai la 10.000 euro daca ii strangi bine cu usa, cu oferte de la alte marci care sa aiba ceva in plus fata de i20 de exemplu.
Dar la 10.0000 euro nu as lua in calcul i10. Garantie 5 ani, nu 7, dar fara limita de kilometri, din bara in bara. |
#38
Posted 21 January 2019 - 10:13
#39
Posted 21 January 2019 - 11:21
Paz, on 21 ianuarie 2019 - 04:15, said:
portbagaj mare nu-ti trebuie newcarman, on 21 ianuarie 2019 - 08:50, said: Mersi, dar e pe diesel. Am inteles ca la cat merg eu (sub 10.000 km/an, 100% in oras acum) e potrivita mai degraba benzina.badsica, on 21 ianuarie 2019 - 09:40, said:
Daca pentru tine masina e doar un instrument care sa te duca din A in B de ce vrei culoare metalizata?! |
#40
Posted 21 January 2019 - 11:27
Am fost într-o situația asemănătoare cu tine. În bugetul de 10.000 am rămas în final cu 3 opțiuni foarte asemănătoare ca dotări: Hyundai i20, Suzuki Swift și Citroen C3. Swift era o mașină de prezentare, altfel se stă mult după ea, C3 era un pic mai slab dotată decât celalte două. În cele din urmă am mers pe i20. Din ce spui tu, cel mai bun pentru nevoile tale ar fi un Hyundai i20: garanție 5 ani, spațioasă pentru clasa ei, portbagaj rezonabil - 300 litri. Mai ai avantajul că de la Hyundai poți lua mașina repede, nu se stă mult după ea. Despre fiabilitate nu pot spune nimic, dar sunt colegi cu jurnale de bord destul de mari și nu au avut cine știe ce probleme.
Legat de preț la i20: eu am luat Confort+ cu rabla, preț final aproximativ 9400 (culoare metalizată+diferența de tichet pe care nu l-am avut). Dacă mai poți aștepta 2-3 luni până la rabla sunt șanse să îl iei la un preț de sub 9000 pe alb. Baftă! Edited by asul, 21 January 2019 - 11:28. |
#42
Posted 21 January 2019 - 12:50
Paz, on 21 ianuarie 2019 - 04:15, said:
Eu am ales o masina exact dupa criteriile tale si din cauza asta am ales VW Polo cu toate ca nu o consider deloc o masina micutza. O masina mica ar fi Fiat Panda, FIAT 600, si altele de dimensiunea lor. Faceam peste 20km/zi trafic in oras, o data pe an sau la 2 - 3 ani cate 3500 - 4000 de km in concediu, si inca cam atatia in plimbari de weekend si sarbatori mai scurte. evident nu pe locurile din spate, dar buna masina... suspensii silentioase, comparat cu Peugeot de ex unde se aude cam fier pe fier etc overseas, on 21 ianuarie 2019 - 09:10, said:
Ford da discount 20 % la pretul de lista. |
#43
Posted 21 January 2019 - 12:51
polo??? o masina extrem de rigida! plus ca nu aveai voie sa stai pe locul din mijloc de pe bancheta din spate! nu au fost in stare sa proiecteze o bancheta...
|
#44
Posted 21 January 2019 - 12:55
Nu exista masina mica mare, nu mai sustineti aberatia asta. Cat loc poti avea intr-un polo?! Cum sa ai mai mult loc decat intr-un Megan?! Nu mai induceti lumea in eroare.
|
#45
Posted 21 January 2019 - 13:04
#46
Posted 21 January 2019 - 15:43
badsica, on 21 ianuarie 2019 - 12:55, said:
Nu exista masina mica mare, nu mai sustineti aberatia asta. Cat loc poti avea intr-un polo?! Cum sa ai mai mult loc decat intr-un Megan?! Nu mai induceti lumea in eroare. This Mk6 Polo is now as large as the Mk4 Golf https://www.telegrap...lo-first-drive/ The all new Volkswagen Polo has been a constant challenger towards the top of its class since it was introduced in 1975. Now in its sixth generation, it's bigger, sturdier and more grown-up than ever. So grown-up, in fact, that it makes me wonder whether or not there's any need to get a Golf anymore! Watch my launch review to find out if the new Polo is all the Volkswagen you'll ever need. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3j57J77h5cQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users