Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

masina noua in max 10.000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#37
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
i20, reducerile alea sunt reduceri permanente, cu mici variatii de la luna la luna daca sunt. Asta e politica de preturi Hyundai. Si se mai poate ciupi 3-400 euro, poti sa iei chiar i20 Comfort+ de 84cai la 10.000 euro daca ii strangi bine cu usa, cu oferte de la alte marci care sa aiba ceva in plus fata de i20 de exemplu.

Dar la 10.0000 euro nu as lua in calcul i10.

Garantie 5 ani, nu 7, dar fara limita de kilometri, din bara in bara.

#38
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Hyundai I20 pare o optiune buna, avand in vedere garantia si dotarile. Cam la acelasi pret cu un Sandero cu dotari similare, plus garantia OK.Dar cred ca la Dacia ai si un plan de rate/revizii/garantie pe 5 ani. Trebuie sa faci test drive neaparat cu toate modelele eligibile :)

#39
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008

 Paz, on 21 ianuarie 2019 - 04:15, said:

portbagaj mare nu-ti trebuie
n-am stat sa dau toate detaliile. Portbagajul imi trebuie ca sa car chestii pentru munca (cutii etc). Acum le pun pe bancheta din spate (zilnic) si m-am cam saturat, am zis ca daca tot iau masina noua, sa rezolv si aspectul asta.

 newcarman, on 21 ianuarie 2019 - 08:50, said:

Mersi, dar e pe diesel. Am inteles ca la cat merg eu (sub 10.000 km/an, 100% in oras acum) e potrivita mai degraba benzina.

 badsica, on 21 ianuarie 2019 - 09:40, said:

Daca pentru tine masina e doar un instrument care sa te duca din A in B de ce vrei culoare metalizata?!
Nu stiu daca am zis ca vreau vopsea metalizata. Pur si simplu as vrea sa aleg culoarea si cum la mai toate se plateste in plus, am bugetat si chestia asta.

#40
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,500
  • Înscris: 24.12.2005
Am fost într-o situația asemănătoare cu tine. În bugetul de 10.000 am rămas în final cu 3 opțiuni foarte asemănătoare ca dotări: Hyundai i20, Suzuki Swift și Citroen C3. Swift era o mașină de prezentare, altfel se stă mult după ea, C3 era un pic mai slab dotată decât celalte două. În cele din urmă am mers pe i20. Din ce spui tu, cel mai bun pentru nevoile tale ar fi un Hyundai i20: garanție 5 ani, spațioasă pentru clasa ei, portbagaj rezonabil - 300 litri. Mai ai avantajul că de la Hyundai poți lua mașina repede, nu se stă mult după ea. Despre fiabilitate nu pot spune nimic, dar sunt colegi cu jurnale de bord destul de mari și nu au avut cine știe ce probleme.
Legat de preț la i20: eu am luat Confort+ cu rabla, preț final aproximativ 9400 (culoare metalizată+diferența de tichet pe care nu l-am avut). Dacă mai poți aștepta 2-3 luni până la rabla sunt șanse să îl iei la un preț de sub 9000 pe alb.
Baftă!

Edited by asul, 21 January 2019 - 11:28.


#41
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Logan. Mai ieftin ca Sandero, mai mare la portbagaj. La 9-10.000 E il iei cu 0.9tce echipare Laureate.

#42
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Paz, on 21 ianuarie 2019 - 04:15, said:

Eu am ales o masina exact dupa criteriile tale si din cauza asta am ales VW Polo cu toate ca nu o consider deloc o masina micutza. O masina mica ar fi Fiat Panda, FIAT 600, si altele de dimensiunea lor. Faceam peste 20km/zi trafic in oras, o data pe an sau la 2 - 3 ani cate 3500 - 4000 de km in concediu, si inca cam atatia in plimbari de weekend si sarbatori mai scurte.
confirm, Polo e surprinzator de mare si confortabila, eu avand 185 nu sint chiar mic, si m-am simtit inghesuit tare in Megane 2 de ex, dar in Polo, spatiu garla.
evident nu pe locurile din spate, dar buna masina... suspensii silentioase, comparat cu Peugeot de ex unde se aude cam fier pe fier etc

 overseas, on 21 ianuarie 2019 - 09:10, said:

Ford da discount 20 % la pretul de lista.
confirm si eu asta. Si Opel la fel. Chiar pe la 22% se poate spera

#43
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
polo??? o masina extrem de rigida! plus ca nu aveai voie sa stai pe locul din mijloc de pe bancheta din spate! nu au fost in stare sa proiecteze o bancheta...

#44
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Nu exista masina mica mare, nu mai sustineti aberatia asta. Cat loc poti avea intr-un polo?! Cum sa ai mai mult loc decat intr-un Megan?! Nu mai induceti lumea in eroare.

#45
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

 badsica, on 21 ianuarie 2019 - 12:55, said:

Nu exista masina mica mare, nu mai sustineti aberatia asta. Cat loc poti avea intr-un polo?! Cum sa ai mai mult loc decat intr-un Megan?! Nu mai induceti lumea in eroare.
raspunsul apartine domnului care ofera "personal" garantia unui x-trail!!! Posted Image

#46
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 badsica, on 21 ianuarie 2019 - 12:55, said:

Nu exista masina mica mare, nu mai sustineti aberatia asta. Cat loc poti avea intr-un polo?! Cum sa ai mai mult loc decat intr-un Megan?! Nu mai induceti lumea in eroare.
mult mai mult loc chiar... le-ai condus pe ambele si vorbesti in cunostinta de cauza? inca 2 opinii despre incredibilul spatiu din Polo mai jos, deci exista masina mica mare:

This Mk6 Polo is now as large as the Mk4 Golf
https://www.telegrap...lo-first-drive/

The all new Volkswagen Polo has been a constant challenger towards the top of its class since it was introduced in 1975. Now in its sixth generation, it's bigger, sturdier and more grown-up than ever. So grown-up, in fact, that it makes me wonder whether or not there's any need to get a Golf anymore! Watch my launch review to find out if the new Polo is all the Volkswagen you'll ever need.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3j57J77h5cQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Polo e o cutie pe roti.

#48
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Puteti sa nu mai vorbiti aiurea cu polo asta ? Chiar credeti ca nu poate vedea si singur initiatorul la show room ca e mai mic spatiul in interior decat in Megane 3, ce naiba ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate