Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masină navetă - recomandare
#55
Posted 16 January 2019 - 21:08
Tyby, on 16 ianuarie 2019 - 20:38, said:
Shymano, personal iti inteleg punctul de vedere, insa nu exista sistem sigur 100%. Iar cand vorbim despre GPL la presiune intr-o butelie sub curul meu sau - mai rau - al copilului, orice este sub 100% este prea mult pentru mine. Lucrez cu instalatii "periculoase", zone ex & shit, si este o decizie pe care fiecare o ia pentru el si ai lui, dupa care vin celelalte chestiuni legate de performante / tehnologie / economie etc. Comparatia cu un rezervor de combustibil lichid nu isi are rostul, pentru ca gradul implicit de risk este mult mai scazut in cazul rezervoarelor atmosferice. Nu degeaba sunt interzise GPL-urile in parcarile subterane. |
#56
Posted 16 January 2019 - 21:10
La 130 km/h am 2200 rpm. E infinit mai relaxant decât 4200 rpm la un benzinar.
Nu fac apologia dieselului, am și benzinara, e super pt fataiala însă pt drumuri lungi diesel rules... Și 130 km zilnic sunt mai lungi decât 500 km ocazionali ca percepție. |
#57
Posted 16 January 2019 - 21:10
intreb si eu, nu mai vine nici o masina cu gpl din fabrica?
|
#58
Posted 16 January 2019 - 21:12
unbrutus, on 16 ianuarie 2019 - 20:51, said:
asa pare. Doar nu te apuci sa iti montezi GPL (care costa bani, si timp, pt ca mai necesita si revizie) ca sa mergi pe benzina. Tocmai asta e si problema. Parca un pic prea agresiv promovezi varianta asta... ok, s-a notat. Nu vad nici un avantaj fata de diesel, in schimb ramai cu dezavantajele, cuplu mic, consum mare (opriri mai dese la alimentare) etc O masina cu cuplu mare ca la diesel e o placere la o urcare o panta, la un drum cu 4 persoane si aer conditionat etc eu nici nu stiam de el, am spus doar ca la mine la mall am remarcat ca la parcarea subterana zice ca nu e permis accesul masinilor cu GPL. Habar nu aveam de asta nici eu deci e adevarat ca sint... nu am vazut doar eu la mall ul de langa mine. neavand vreodata masina cu GPL nici nu observasem chestia asta, dar intr-o zi am citit si eu ce zicea acolo pe mine chiar si numai interdictia asta m-ar face sa nu doresc GPL, de ce sa nu am libertatea sa parchez unde vreau... sint alternative. |
#59
Posted 16 January 2019 - 21:12
Vin, dar au rezervorul de benzina mai mic, cel putin asa am vazut. Si sunt mult mai scumpe decat ai pune instalatia ulterior.
|
#60
Posted 16 January 2019 - 21:23
Mult mai scumpe nu sunt, tot p-acolo bat, per total.
Doar ca despre masinile cu gpl din fabrica poti spune ca ar avea instalatia pusa cu ceva mai mult profesionalism decat unele puse dupa ... cel putin teoretic. Zic teoretic, pentru ca ma uitam la Logan 0.9 TCe cu instalatie de fabrica ... sa dea dracu daca vezi pe unde e bagata !!! Cred ca doar la service ii poti schimba filtrele ... Rezervorul nu ar avea de ce sa fie mai mic, ca ddoar cel de gpl este pus in locul rotii de rezerva. In general rezervorul de gpl este mai mic la cele puse in fabrica, fata de cele aftermarket. Edited by shymano, 16 January 2019 - 21:25. |
#61
Posted 16 January 2019 - 21:31
rogedan, on 16 ianuarie 2019 - 21:08, said:
Macar stii de ce sunt interzise masinile cu GPL in parcarile subterane ? deci, de ce sint interzise? |
#62
Posted 16 January 2019 - 21:31
rogedan, on 16 ianuarie 2019 - 21:12, said:
Avantaj GPL urban. Avantaj diesel extraurban. Am si diesel si pe GPL. 5.2% x 2.7 lei/L = 14.04 lei/100km, la benzinar. 3.6% x 5.8 lei/L = 20.88 lei/100km, la diesel. Am zis 5.2 la benzinar, consum scos de nenumarate ori la viteze normale, legale, de mine. Si 3.6 la diesel, sa nu se supere colegul cu poza de mai sus. Ca unii au impresia ca trag de remorca mereu si le trebuie cuplu de tractor, e partea a doua. Ca nu stiu sa faca o depasire cu benzinarul, e bonus ... Daca esti sofer, se presupune ca stii sa mergi si in functie de motorul de sub fund, ca stii ca n-are nici pe dracu daca mergi cu benzinarul si putin mai turat, etc ... A nu se intelege ca am ceva impotriva diesel-ului. Am condus diesel de mi s-a acrit, la serviciu (acum am tot diesel). Doar ca pentru uzul propriu nu am ales diesel, si nu din prisma banilor (masina am luat-o de noua, pretul era tot p-acolo). Iar financiar, dupa orice calcul, gpl este sub orice diesel, ca si consum. Edited by shymano, 16 January 2019 - 21:39. |
#63
Posted 16 January 2019 - 21:41
irulan_corrino, on 16 ianuarie 2019 - 21:10, said:
La 130 km/h am 2200 rpm. E infinit mai relaxant decât 4200 rpm la un benzinar. Nu fac apologia dieselului, am și benzinara, e super pt fataiala însă pt drumuri lungi diesel rules... Și 130 km zilnic sunt mai lungi decât 500 km ocazionali ca percepție. Da ce masina ai? Dacia 1310? Eu am 2700 rpm la 130. la 4200 deja am 190km/h. Asa ca mai usor cu aruncatul de baliverne. SI am 1.2, nu vreo racheta. |
#64
Posted 16 January 2019 - 21:48
shymano, on 16 ianuarie 2019 - 21:23, said: Doar ca despre masinile cu gpl din fabrica poti spune ca ar avea instalatia pusa cu ceva mai mult profesionalism decat unele puse dupa ... cel putin teoretic. exact de asta intreb, plus ca totul e gandit cap coada de producator pt gpl inclusiv softul motorului, e singurul fel in care mi-as bate capul cu asa ceva. |
|
#67
Posted 16 January 2019 - 22:15
qew, on 16 ianuarie 2019 - 21:41, said: Da ce masina ai? Dacia 1310? Eu am 2700 rpm la 130. la 4200 deja am 190km/h. Asa ca mai usor cu aruncatul de baliverne. SI am 1.2, nu vreo racheta. Dacie de aia tip sport cu două uși... Mulțumit ? O mașină cu motor de 1.6 tdi am. Și încă una cu motor de 1.4 tsi. Și le folosesc in paralel, fiecare cu rostul ei. Excepție când are pizdis deplasări lungi și îmi ciordește dieselul meu iubit, nu ia mașina cu supermotorul ei de 1.4 benzină cu care mi a împuiat capul până i l am cumpărat... Suntem off topic. Pt navetă pe distanțe mari eu votez diesel. |
#68
Posted 17 January 2019 - 00:24
irulan_corrino, on 16 ianuarie 2019 - 22:15, said:
O mașină cu motor de 1.6 tdi am. Și încă una cu motor de 1.4 tsi. Și le folosesc in paralel, fiecare cu rostul ei. Sigur nu ai TSI de ai putut emite o asemenea enormitate cu 4200 la 130 km/h. Iar pentru stiinta ta, fiindca tot nu ai condus vreodata benzinara turbo, la 2700 motorul pe benzina se aude mult mai putin decat un diesel la 2200. Edited by Ford4, 17 January 2019 - 00:25. |
#70
Posted 17 January 2019 - 08:50
fechetm, on 16 ianuarie 2019 - 17:02, said:
Nu stiu daca e cea mai potrivită mașină pentru navetă în extraurban! BTW o sa faci naveta la Onesti zilnic in aia 130km? PS. Daca vrei s-o vezi sau chiar sa te dai cu ea cind ai drum prin Cornisa da un semn si vedem cum facem. |
#71
Posted 17 January 2019 - 09:01
Asta este o masina fooooarte spatioasa,are consum foarte bun,dotari,km putini,putere si tot ce vrei:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268745231&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2016&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=4c739908-cca4-f067-6246-f1aeb197af13
Daca vrei spatiu cauta un Passat B8 2.0L-150Cp sau Skoda Superb model nou 2.0L-150Cp ambele cu euro 6.Nu te uita dupa Kia,mia,pia. Edited by C63AMG, 17 January 2019 - 09:02. |
#72
Posted 17 January 2019 - 09:21
Votez si eu pentru Superb 2.0 cu vreo 70-80.000 km si garantie,e mai spatioasa decat concurenta,are valoare foarte buna la revanzare si e mult mai usor de vandut decat Ford,japoneze sau koreene.In plus un mecanic priceput sau un VCDS gasesti la orice colt.
Nu as lua noua si nici premium,la km multi vei avea o devalorizare foarte mare in timp scurt. Edited by bolo, 17 January 2019 - 09:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users