Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Masină navetă - recomandare

- - - - -
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#55
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View PostTyby, on 16 ianuarie 2019 - 20:38, said:

Shymano, personal iti inteleg punctul de vedere, insa nu exista sistem sigur 100%. Iar cand vorbim despre GPL la presiune intr-o butelie sub curul meu sau - mai rau - al copilului, orice este sub 100% este prea mult pentru mine. Lucrez cu instalatii "periculoase", zone ex & shit, si este o decizie pe care fiecare o ia pentru el si ai lui, dupa care vin celelalte chestiuni legate de performante / tehnologie / economie etc.

Comparatia cu un rezervor de combustibil lichid nu isi are rostul, pentru ca gradul implicit de risk este mult mai scazut in cazul rezervoarelor atmosferice.

Nu degeaba sunt interzise GPL-urile in parcarile subterane.

Posted Image
Macar stii de ce sunt interzise masinile cu GPL in parcarile subterane ?

#56
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
La 130 km/h am 2200 rpm. E infinit mai relaxant decât 4200 rpm la un benzinar.
Nu fac apologia dieselului, am și benzinara, e super pt fataiala însă pt drumuri lungi diesel rules...
Și 130 km zilnic sunt mai lungi decât 500 km ocazionali ca percepție.

#57
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
intreb si eu, nu mai vine nici o masina cu gpl din fabrica?

#58
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postunbrutus, on 16 ianuarie 2019 - 20:51, said:

asa pare. Doar nu te apuci sa iti montezi GPL (care costa bani, si timp, pt ca mai necesita si revizie) ca sa mergi pe benzina.
Tocmai asta e si problema. Parca un pic prea agresiv promovezi varianta asta... ok, s-a notat.
Nu vad  nici un avantaj fata de diesel, in schimb ramai cu dezavantajele, cuplu mic, consum mare (opriri mai dese la alimentare) etc

O masina cu cuplu mare ca la diesel e o placere la o urcare o panta, la un drum cu 4 persoane si aer conditionat etc


eu nici nu stiam de el, am spus doar ca la mine la mall am remarcat ca la parcarea subterana zice ca nu e permis accesul masinilor cu GPL.
Habar nu aveam de asta nici eu


deci e adevarat ca sint... nu am vazut doar eu la mall ul de langa mine.
neavand vreodata masina cu GPL nici nu observasem chestia asta, dar intr-o zi am citit si eu ce zicea acolo


pe mine chiar si numai interdictia asta m-ar face sa nu doresc GPL, de ce sa nu am libertatea sa parchez unde vreau... sint alternative.
Avantaj GPL urban. Avantaj diesel extraurban. Am si diesel si pe GPL.

#59
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
Vin, dar au rezervorul de benzina mai mic, cel putin asa am vazut. Si sunt mult mai scumpe decat ai pune instalatia ulterior.

#60
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,892
  • Înscris: 27.04.2010
Mult mai scumpe nu sunt, tot p-acolo bat, per total.
Doar ca despre masinile cu gpl din fabrica poti spune ca ar avea instalatia pusa cu ceva mai mult profesionalism decat unele puse dupa ... cel putin teoretic.
Zic teoretic, pentru ca ma uitam la Logan 0.9 TCe cu instalatie de fabrica ... sa dea dracu daca vezi pe unde e bagata !!! Cred ca doar la service ii poti schimba filtrele ...
Rezervorul nu ar avea de ce sa fie mai mic, ca ddoar cel de gpl este pus in locul rotii de rezerva.
In general rezervorul de gpl este mai mic la cele puse in fabrica, fata de cele aftermarket.

Edited by shymano, 16 January 2019 - 21:25.


#61
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postrogedan, on 16 ianuarie 2019 - 21:08, said:

Macar stii de ce sunt interzise masinile cu GPL in parcarile subterane ?
e mai bine sa postezi din prima constructiv si sa explici si altora, daca detii informatii mai multe, forumul are un rol educativ, si de acumulare informatii.

deci, de ce sint interzise?

#62
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,892
  • Înscris: 27.04.2010

View Postrogedan, on 16 ianuarie 2019 - 21:12, said:

Avantaj GPL urban. Avantaj diesel extraurban. Am si diesel si pe GPL.
Strict financiar, gpl este in avantaj indiferent de mediu.
5.2% x 2.7 lei/L = 14.04 lei/100km, la benzinar.
3.6% x 5.8 lei/L = 20.88 lei/100km, la diesel.
Am zis 5.2 la benzinar, consum scos de nenumarate ori la viteze normale, legale, de mine. Si 3.6 la diesel, sa nu se supere colegul cu poza de mai sus.
Ca unii au impresia ca trag de remorca mereu si le trebuie cuplu de tractor, e partea a doua.
Ca nu stiu sa faca o depasire cu benzinarul, e bonus ...
Daca esti sofer, se presupune ca stii sa mergi si in functie de motorul de sub fund, ca stii ca n-are nici pe dracu daca mergi cu benzinarul si putin mai turat, etc ...
A nu se intelege ca am ceva impotriva diesel-ului. Am condus diesel de mi s-a acrit, la serviciu (acum am tot diesel).
Doar ca pentru uzul propriu nu am ales diesel, si nu din prisma banilor (masina am luat-o de noua, pretul era tot p-acolo). Iar financiar, dupa orice calcul, gpl este sub orice diesel, ca si consum.

Edited by shymano, 16 January 2019 - 21:39.


#63
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Postirulan_corrino, on 16 ianuarie 2019 - 21:10, said:

La 130 km/h am 2200 rpm. E infinit mai relaxant decât 4200 rpm la un benzinar.
Nu fac apologia dieselului, am și benzinara, e super pt fataiala însă pt drumuri lungi diesel rules...
Și 130 km zilnic sunt mai lungi decât 500 km ocazionali ca percepție.

Da ce masina ai? Dacia 1310?
Eu am 2700 rpm la 130. la 4200 deja am 190km/h. Asa ca mai usor cu aruncatul de baliverne. SI am 1.2, nu vreo racheta.

#64
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007

View Postshymano, on 16 ianuarie 2019 - 21:23, said:


Doar ca despre masinile cu gpl din fabrica poti spune ca ar avea instalatia pusa cu ceva mai mult profesionalism decat unele puse dupa ... cel putin teoretic.


exact de asta intreb, plus ca totul e gandit cap coada de producator pt gpl inclusiv softul motorului, e singurul fel in care mi-as bate capul cu asa ceva.

#65
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Eu am Megane Break, modelul nou. In mai face 2 ani, acum am 60.000km, fara probleme. Spatiu suficient, masina frumoasa, consum la diesel 5.x %

#66
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mazda 6 ca nouă?

#67
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View Postqew, on 16 ianuarie 2019 - 21:41, said:



Da ce masina ai? Dacia 1310?
Eu am 2700 rpm la 130. la 4200 deja am 190km/h. Asa ca mai usor cu aruncatul de baliverne. SI am 1.2, nu vreo racheta.

Dacie de aia tip sport cu două uși... Mulțumit ?

O mașină cu motor de 1.6 tdi am. Și încă una cu motor de 1.4 tsi. Și le folosesc in paralel, fiecare cu rostul ei.
Excepție când are pizdis deplasări lungi și îmi ciordește dieselul meu iubit, nu ia mașina cu supermotorul ei de 1.4 benzină cu care mi a împuiat capul până i l am cumpărat...

Suntem off topic. Pt navetă pe distanțe mari eu votez diesel.

#68
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postirulan_corrino, on 16 ianuarie 2019 - 22:15, said:

O mașină cu motor de 1.6 tdi am. Și încă una cu motor de 1.4 tsi. Și le folosesc in paralel, fiecare cu rostul ei.


Sigur nu ai TSI de ai putut emite o asemenea enormitate cu 4200 la 130 km/h. Iar pentru stiinta ta, fiindca tot nu ai condus vreodata benzinara turbo, la 2700 motorul pe benzina se aude mult mai putin decat un diesel la 2200.

Edited by Ford4, 17 January 2019 - 00:25.


#69
fechetm

fechetm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.01.2006

View Postericmario, on 16 ianuarie 2019 - 22:06, said:

Mazda 6 ca nouă?

Nu as lua o mașină nouă. Doar pentru ca pentru ca la 45.000 pe an, devalorizarea ei va fi  extrem de accelerata in primii 3-4 ani!

#70
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,370
  • Înscris: 23.05.2003

View Postfechetm, on 16 ianuarie 2019 - 17:02, said:

Nu stiu daca e cea mai potrivită mașină pentru navetă în extraurban!
Daca te referi strict la consum aici am scris citeva cuvinte despre un drum Bacau-Voronet.

BTW o sa faci naveta la Onesti zilnic in aia 130km? Posted Image

PS. Daca vrei s-o vezi sau chiar sa te dai cu ea cind ai drum prin Cornisa da un semn si vedem cum facem. Posted Image

#71
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 673
  • Înscris: 21.06.2012
Asta este o masina fooooarte spatioasa,are consum foarte bun,dotari,km putini,putere si tot ce vrei:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268745231&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2016&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=4c739908-cca4-f067-6246-f1aeb197af13
Daca vrei spatiu cauta un Passat B8 2.0L-150Cp sau Skoda Superb model nou 2.0L-150Cp ambele cu euro 6.Nu te uita dupa Kia,mia,pia.

Edited by C63AMG, 17 January 2019 - 09:02.


#72
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Votez si eu pentru Superb 2.0 cu vreo 70-80.000 km si garantie,e mai spatioasa decat concurenta,are valoare foarte buna la revanzare si e mult mai usor de vandut decat Ford,japoneze sau koreene.In plus un mecanic priceput sau un VCDS gasesti la orice colt.
Nu as lua noua si nici premium,la km multi vei avea o devalorizare foarte mare in timp scurt.

Edited by bolo, 17 January 2019 - 09:23.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate