Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masinã navetã - recomandare
#37
Posted 16 January 2019 - 18:08
don_King, on 16 ianuarie 2019 - 17:35, said:
+1 GPL. La cati kilometri faci anual diferenta de bani este semnificativa. As lua un break , dar mai intai trebuie discutat cu o firma de montaj GPL care sa recomande un motor potrivit pt asta. Eu am facut 130.000km in 4 ani si tot am preferat sa pun gaz. In cazul tau cu atat mai mult.... Un diesel cred ca i s-ar potrivi mult mai bine _R_A_D_U, on 16 ianuarie 2019 - 17:25, said:
Octavia break 1.6 TDI, echipare smart (e posibil si DSG in banii aia). Vorbesc de masina noua. Nu e adevarat! Exista si 1.6 TDI DSG. Uite fara nicio negociere, masina de stoc https://stoc.skoda.r... Combi&radius=0 |
#38
Posted 16 January 2019 - 18:12
Passat sau cel mai bine Mondeo break. Au ditamai portbagajele.
O sa iesi mult mai economic/confortabil/sigur daca te muti aproape de noul loc de munca. Si vezi cu GPL ca nu merge pe benzinarele cu injectie directa. Adica merge dar e scump si e cam degeaba. Edited by Friskey, 16 January 2019 - 18:14. |
#39
Posted 16 January 2019 - 18:13
shymano, on 16 ianuarie 2019 - 17:09, said:
Ignora-i p-aia care iti dau consum de diesel de 3% afara si de 5% in oras mare ... mai ales cu 4 persoane inauntru si bagaje, un diesel va consuma semnificativ mai putin ca o masina pe gaz si cuplul mult mai mare va face masina mult mai placuta la condus in orice situatie fechetm, on 16 ianuarie 2019 - 17:02, said: Nu stiu de ce am o repulsie față de GPL, însă ar putea fi o soluție de luat în considerare. Am să o mai studiez. Multumesc mult! Attached Files |
#40
Posted 16 January 2019 - 18:16
shymano, on 16 ianuarie 2019 - 16:49, said: Skoda 02 Fl, 1.6, benzina/GPL. Cam 9 am mixt. Motor aspirat. Am cautat si eu, de am ametit. A mea a avut km multi, aproape 100 000 si trei ani (facuta in 2012). Eu am mers pe an, comportament, km. De ce scriu astea? Pentru ca o am de trei ani si am recomandat-o tuturor celor care au intrebat. Nu o vand |
#41
Posted 16 January 2019 - 18:23
MicroEdge, on 16 ianuarie 2019 - 18:06, said: Singura problema cu masinile de mai sus este spatiul. Cel interior, de compacta. Destul de chinuit, nu prea e masina de plecat in concediu cu nevasta si 2 copii. De-aia am recomandat Mondeo break. Si iarasi: benzina+gpl pe o masina incarcata e mai ... ciudatel. In plus, la 45.000 / an consumul se simte fata de un diesel. PS: si Octavia e inghesuita la interiror (deh, platforma de Golf), dar compenseaza prin porkbagajul nesimtit. |
#42
Posted 16 January 2019 - 18:23
eu zic skoda superb. 2.0 tdi aia de 170 cp. dsg. ar trebui sa te incadrezi. daca in superb nu incapi atunci nu incapi niciunde
|
#43
Posted 16 January 2019 - 18:31
Dieselul e perfect pt navetã. GPL e un compromis. Bun la bani, nimic de zis, nu știu la performanțe și fiabilitate.
Motorul de 1.6 e f bun, dar mic pt o mașinã mai mare, cum vrea inițiatorul. Sunt navetist și eu. Am resimțit lipsa puterii ca sã ai ceva rezervã pe un 1.6 la o mașinã compactã și i am trântit un stage1 . Passat/Octavia break ar fi soluții. Recomand mașinã la aproximativ 3 ani, când iese din garanție. Preț mult mai bun iar în România servisarea e ieftinã, din diferența de preț schimbi tot ce cade, turbinã, distribuție, ambreiaj. Motorul in sine merge sute de mii de km, vezi Loganurile taxiu. |
#44
Posted 16 January 2019 - 18:39
unbrutus, on 16 ianuarie 2019 - 18:06, said:
cred ca lui ii trebuie una cu sub 100.000 km la bord, tinand cont de cat va face cu ea Și asta e adevărat. Numărul de kilometri mi se pare o problemă secundară, important e să vezi mașina (și vânzătorul) la fața locului. unbrutus, on 16 ianuarie 2019 - 18:06, said:
ce inseamna platforma privata? BMW Niederlassungen München. Majoritatea sunt mașini buyback în stare bună. Exclus foste epave și mașini cu istoric îndoielnic. |
#45
Posted 16 January 2019 - 19:13
A10Warthog, on 16 ianuarie 2019 - 18:39, said:
BMW Niederlassungen München. Majoritatea sunt mașini buyback în stare bună. Exclus foste epave și mașini cu istoric îndoielnic. ma gandeam ca sint mai greu de masluit... e posibil sa fiu f naiv, repet |
#46
Posted 16 January 2019 - 19:42
Tyby, on 16 ianuarie 2019 - 17:14, said: am sa caut si Ford, in Bacau s-a închis reprezentanța. Parca si Tiriac vindea Ford, am sa le fac o vizita. _R_A_D_U, on 16 ianuarie 2019 - 17:25, said:
Octavia break 1.6 TDI, echipare smart (e posibil si DSG in banii aia). Vorbesc de masina noua. Nu e adevarat! Exista si 1.6 TDI DSG. Uite fara nicio negociere, masina de stoc https://stoc.skoda.r... Combi&radius=0 Am sa mai merg inca odata la Skoda. Nu stiu mare lucru de noul motor 1,6D Skoda! makiaveli, on 16 ianuarie 2019 - 17:41, said:
Eu fac naveta zilnic Pitesti - Ramnicu Valcea, pe Dealu Negru. Mers mai alert, serpentine, urcari - coborari. Iti recomand Skoda Octavia 1,4 TSI 150 CP. (model 2018 facelift III parca). A mea e cutie manuala. Cu AC pornit tot timpul, cum am zis, mers mai alert (sa zicem sportiv) am un consum mediu 5.5 - 6 l/100km. Cred ca la distanta care o ai tu si daca nu ai prea multe dealuri/serpentine, in functie de stilul de condus poti scoate un consum mediu de 5l/100 destul de usor. Am condus multă vreme 1,2 TSI. Consum bun, mai puțin dacă te dai tare, situație in care consumă mult mai mult. Valabil la toate benzinarele alminteri! YOUR_GOD, on 16 ianuarie 2019 - 18:16, said:
Skoda 02 Fl, 1.6, benzina/GPL. Cam 9 am mixt. Motor aspirat. Am cautat si eu, de am ametit. A mea a avut km multi, aproape 100 000 si trei ani (facuta in 2012). Eu am mers pe an, comportament, km. De ce scriu astea? Pentru ca o am de trei ani si am recomandat-o tuturor celor care au intrebat. Nu o vand Are o cunoștință de-a mea combinația asta: GPL pe aspiratul de 1,6 de la Octavia. E foarte mulțumit! Am sa mai studiez cum e cu GPL-ul. zile_san, on 16 ianuarie 2019 - 18:23, said:
eu zic skoda superb. 2.0 tdi aia de 170 cp. dsg. ar trebui sa te incadrezi. daca in superb nu incapi atunci nu incapi niciunde Suna bine Superb. O iau in calcul. Sunt curios ce consum scoate la drum lung, o banda pe sens (probabil medie 55-60 km/h max) A10Warthog, on 16 ianuarie 2019 - 18:39, said:
Și asta e adevărat. Numărul de kilometri mi se pare o problemă secundară, important e să vezi mașina (și vânzătorul) la fața locului. BMW Niederlassungen München. Majoritatea sunt mașini buyback în stare bună. Exclus foste epave și mașini cu istoric îndoielnic. Suna bine, insa cel mai probabil voi avea nevoie de o finanțare. Nu stiu cum s-ar putea face asta cu o masina cumparata din DE. Multumesc de sfat! Edited by fechetm, 16 January 2019 - 19:49. |
|
#47
Posted 16 January 2019 - 20:19
unbrutus, on 16 ianuarie 2019 - 18:08, said:
gazul mai taie din putere, creste consumul si limiteaza optiunile de alimentare. Reglata bine, o instalatie d-asta pierde maxim 4CP, dupa teste facute pe Dyno. Am facut teste de consum la masina mea de mi s-a luat ... cat consuma pe benzina, atat ia si pe gpl. Niciun gram in plus sau minus. Friskey, on 16 ianuarie 2019 - 18:12, said: Si vezi cu GPL ca nu merge pe benzinarele cu injectie directa. Adica merge dar e scump si e cam degeaba. Am pe FSI, adica injectie directa, de aproape 5 ani (in aprilie face 5 ani). Da, a fost mai scumpa decat o instalatie clasica, dar atat. Si-a scos banii dupa primii 10k km, tinand cont ca benzina/motorina bateau la 6 lei/L, iar gpl era 2.1-2.3 lei/L. Ca fapt divers, am mai spus-o si cu alte ocazii, pe gpl am mers pana la Oradea si inapoi in regim de curse, 190+km/h in cea mai mare parte a drumului, dus-intors, consum fix 11% la final (plinul facut la plecare, ochi, la fel la intoarcere). Cu un diesel, mers in acelasi regim, cu aceeasi caroserie, nu scotea nimeni sub 8L/100km. Am prieteni foarte buni, care au 1.9 sau 1.6 diesel, pe aceeasi masina, soferi de meserie la institutii unde se "merge", nu se doarme (si stilul de mers de la munca se transpune automat si in cel de mers cu masina proprie, indubitabil), am mers si eu cu astfel de masini/motoare, asa ca nu-i nevoie sa mi se arate consumuri ca cel de sus ... 3.6% se scoate la mers de batranel, cand ai scarba pe tine de ti-e lene sa o si calci ... 90km/h sau si mai putin. Vorbim de viteza pe gps, nu ce arata arata , cu 5-9km/h mai putin (pentru cine nu stie, asta e realitatea). La a mea am scos cel mai putin 5.2%, mers pe autostrada sau drum european (E85) cu viteza maxima 110-115 km/h, cu 10-20km/h peste cea legala in localitati (daca nu eram pe autostrada). Pe Buc-Urziceni, destul de aiurea drumul, unde trebuie sa depasesti mult si "greu" daca vrei sa scoti o medie bunicica, consumul este pe la 6.5-7.5%, cu mers ceva mai sus decat legal (130-140+). Edited by shymano, 16 January 2019 - 20:21. |
#48
Posted 16 January 2019 - 20:20
A10Warthog, on 16 ianuarie 2019 - 18:39, said:
Și asta e adevărat. Numărul de kilometri mi se pare o problemă secundară, important e să vezi mașina (și vânzătorul) la fața locului. La 45.000 km/an, in RO, facuti in regim de naveta, numarul de km la achizitie NU este o problema secundara. Daca iei o masina de 150.000, in trei ani va avea 300.000. In plus, iei o masina sa alergi si sa muncesti cu ea, nu sa te lase cand ti-e lumea mai draga. E suficient sa o faca o data - de doua ori, ca ti se face lehamite! Cunosc cum este, de-aia am preferat aproape exclusiv sa merg pe masini noi in ultimii 10 ani. Sau - cel mult - pana in 30-35k, nu mai veche de 2 ani. Astea au fost criteriile. E drept, am alocat si alt buget / am avut si alte pretentii la achizitie. |
#50
Posted 16 January 2019 - 20:28
Apoi ... cine zicea de limitari in ceea ce priveste carburantul si optiunile de alimentare ...
Pai, sa ma ierte Dumnezeu, pe motorina sau doar benzina ai in masina 60L. Plus/minus 5-6L rezerva ... In timp ce pe gpl ai acei 60L de benzina ai masinii, rezerva aferenta plus inca 40-45L gpl !!! Hai sa vedem ca autonomia aproape ca se dubleaza ...!!! Vorbim sa ne aflam in treaba ?? Despre siguranta, iarasi, poti sta linistit. Rezervorul de gpl este construit in asa fel incat sa reziste o perioada foarte mare in foc deschis, iar rezistenta fizica este una extrema. Are supapa de siguranta, care inchide fluxul de gaz pierdut in caz de fisura pe conductele de alimentare. Ce mai vedem pe net, clipul acela cu masina pe gpl care a explodat ... asta nu se intampla decat daca ai cine stie ce improvizatii (cum numai la rusi si/sau la romani pot fi). Un rezervor de gpl este inzecit mai sigur decat unul de plastic ce se foloseste la benzina sau motorina. Mai degraba mori ca ti-a explodat rezervorul de benzina, decat cel de gpl. Gpl-ul nu curge si nu se imprastie ca benzina/motorina, care ard in continuare dupa impact. Asta se degaja in aer, chiar daca o face zgomotos. LE: un ultim punct de vedere: mai sunt si cei care nu stiu sa mearga cu masina. In sensul ca ei merg cu benzinarul in acelasi mod ca si cu un diesel, apoi se plang ca masina "nu trage, domnule !!!". Adica daca le spui ca benzinarul are cuplul la 4500 turatii, li se pare ca faci misto de ei. Ca ei nu concep sa mearga cu benzinarul cu 4000-4500 de ture, poate si mai mult in depasiri fortate ... au impresia ca trebuie mers tot cu 2000-2500 ... Edited by shymano, 16 January 2019 - 20:44. |
#51
Posted 16 January 2019 - 20:38
Shymano, personal iti inteleg punctul de vedere, insa nu exista sistem sigur 100%. Iar cand vorbim despre GPL la presiune intr-o butelie sub curul meu sau - mai rau - al copilului, orice este sub 100% este prea mult pentru mine. Lucrez cu instalatii "periculoase", zone ex & shit, si este o decizie pe care fiecare o ia pentru el si ai lui, dupa care vin celelalte chestiuni legate de performante / tehnologie / economie etc.
Comparatia cu un rezervor de combustibil lichid nu isi are rostul, petnru ca gradul implicit de risk este mult mai scazut in cazul rezervoarelor atmosferice. Nu degeaba sunt interzise GPL-urile in parcarile subterane. Edited by Tyby, 16 January 2019 - 20:39. |
|
#52
Posted 16 January 2019 - 20:46
Lucrand cu instalatii "periculoase" ar fi trebuit sa stii deja lucrurile astea despre gpl ... parerea mea.
Sau macar principiile dupa care se ghideaza. Mai degraba mi-as pune copilul intr-o masina in care am doar gpl, decat intr-una in care am doar benzina. Interzicerea in subterane este o cu totul alta poveste, bazata pe mai multi factori: gazul pierdut, sa zicem, accidental, de la mai multe masini, se poate acumula intr-o perioada de timp mai mare, si, coroborat cu o aerisire inadecvata a spatiului respectiv, poate duce la explozie. Mai trebuie spus si ca vorbim de GPL si nu de CNG, care este o cu totul alta poveste (gaz natural comprimat). CNG-ul este ala care explodeaza de la o simpla scanteie .. Edited by shymano, 16 January 2019 - 20:53. |
#53
Posted 16 January 2019 - 20:51
shymano, on 16 ianuarie 2019 - 20:28, said:
Apoi ... cine zicea de limitari in ceea ce priveste carburantul si optiunile de alimentare ... Pai, sa ma ierte Dumnezeu, pe motorina sau doar benzina ai in masina 60L. Plus/minus 5-6L rezerva ... In timp ce pe gpl ai acei 60L de benzina ai masinii, rezerva aferenta plus inca 40-45L gpl !!! Hai sa vedem ca autonomia aproape ca se dubleaza ...!!! Vorbim sa ne aflam in treaba ?? Tocmai asta e si problema. Parca un pic prea agresiv promovezi varianta asta... ok, s-a notat. Nu vad nici un avantaj fata de diesel, in schimb ramai cu dezavantajele, cuplu mic, consum mare (opriri mai dese la alimentare) etc O masina cu cuplu mare ca la diesel e o placere la o urcare o panta, la un drum cu 4 persoane si aer conditionat etc shymano, on 16 ianuarie 2019 - 20:28, said:
Ce mai vedem pe net, clipul acela cu masina pe gpl care a explodat ... Habar nu aveam de asta nici eu Tyby, on 16 ianuarie 2019 - 20:38, said:
Nu degeaba sunt interzise GPL-urile in parcarile subterane. neavand vreodata masina cu GPL nici nu observasem chestia asta, dar intr-o zi am citit si eu ce zicea acolo shymano, on 16 ianuarie 2019 - 20:46, said:
Interzicerea in subterane este o cu totul alta poveste, bazata pe mai multi factori: gazul pierdut, sa zicem, accidental, de la mai multe masini, se poate acumula intr-o perioada de timp mai mare, si, coroborat cu o aerisire inadecvata spatiului respectiv, poate duce la explozie. |
#54
Posted 16 January 2019 - 21:05
Apropo de gpl....daca la un accident ajungi sa spargi butelia, inseamna ca masina e deja praf si pulbere si pasagerii sunt in lumea celor drepti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users