Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Masină navetă - recomandare

- - - - -
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#181
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
La asa naveta iti trebuie o masina din clasa medie.
Fiindca esti deschis la second poti gasi de la mazda6, mondeo la superb, Insignia functie de placere.
Legat de motorizare, diesel sau un benzinar turbo de minim 1.8-2.0 litri, consumurile vor fi comparabile.
Asta cu priusuri si flower power e pentru 10 mii de km pe an , tu ai nevoie de comfort, stabilitate, dinamica, nu taraiala si tras de masina !

#182
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Baietii cu dulcegariile: terminati cu tampeniile, ca nu sunteti la grupa mica - mijlocie aici! Posted Image Nu mai dau nici un avertisment! Posted Image

unbrutus: am condus vreo 3 ani (si peste suta de mii) un SUV cu 150 - 200 kile mai greu decat Mondeo, 163 CP, Powershift. Si numai plictisitoare nu e transmisia! :peacefingers: Acum conduc de vreun an jumate unul cu vreo 400 kile mai greu decat Mondeo, aceeasi cutie, insa 210 cai. Aceeasi idee.

M0sGerila: :coolspeak:

#183
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTyby, on 25 ianuarie 2019 - 14:51, said:

unbrutus: am condus vreo 3 ani (si peste suta de mii) un SUV cu 150 - 200 kile mai greu decat Mondeo, 163 CP, Powershift. Si numai plictisitoare nu e transmisia!
eu am condus pe Kuga, efectiv nu am simtit nimic, oricat am accelerat. nu am incercat modul sport (nici nu stiu daca are)

De apreciat ca schimba f fin (aici e bine ca nu se simte nimic). E o parere personala, si nici nu am condus decat putin, ma asteptam sa simt ceva mai brutal (tinand cont de cuplul urias).

Legat de consum diesel si benzina, am mers cu cineva zilele astea cu un Logan benzina 1.4 si un diesel, pe benzina consumul mediu era cam pe la 9.8, la diesel 5.2 (regim de bucuresti si ceva imprejurimi gen berceni). Putere mult mai  mare la diesel, acceleratii etc. Probleme cu injectia... "asa face toate"... dar la consum si putere, diferente mari

#184
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nu stiu la ce te asteptai de la 163 CP si 350 NM (parca) pe 1,7 tone, insa masina e destul de fasneata pentru dimensiunile ei. Modul sport este ceva mai violent, insa nu e muscle car!

#185
fechetm

fechetm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.01.2006
Va mulțumesc tuturor pentru păreri și scuze de lipsa de feedback. Am avut o saptămână foarte încărcată, și abia acum am reușit să citesc jumătate din discuție.
Așa cum probabil se întâplă și cu alte postări, după abundența de păreri sunt mai confuz decat eram când am întrebat inițial.
însă, multumindu-vă încă odata, pot spune ca am tras niște concluzii, deși până voi achiziționa este posibil să mă răzgăndesc.

1. Exclus benzină, deși imi plac foarte mult aceste motoare, efectiv nu-mi permit consumul la acel număr de km. (mai ales că dacă drumu-mi permite, uneori mă dau tare)
2. Exclus GPL, după ce am mai citit una alta. Nu am ceva anume cu GPL, însă e o bataie de cap de care nu am timp. Nu mă văd umblând pe la RAR, service-uri, etc. Pentru mine e cam mult si revizia de asteptat la Service. Mulțumindu-i dl. @shimano, eu sunt exact opusul lui. Uit să fac revizia, sa reinoiesc asigurarea, etc. Pot merge lejer 3 luni fără ITP fără să-mi dau seama :)
3. Ca să împac și capra și varza, cel mai probabil voi opta pt o Skoda Superb, 2l diesel, DSG (sau nu). SH, cu km puțini, de preferințp cu ceva garanție. A contat și faptul că am reprezentanță și service la Bacau.

Vă multumesc tuturor încă odată

#186
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
:coolspeak:

#187
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,872
  • Înscris: 27.04.2010
Macar pune-ti reminder-e pe telefon, daca nici dupa ITP sau asigurare nu te uiti din cand in in c, sa vezi daca esti in termen.
Nu de alta, dar o amenda sau, mai nasol, un accident fara ele in termen te va ustura-n cur de iti trece de soferie ...

#188
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Dar cei de la asigurări nu te suna cu 2-3 săptămâni înainte să-ți expire? Iar în privinta itp-ului, îți recomand un service care ține avidenta și la treaba asta.
Cat despre masina, noi ne dam cu părerea. Decizia finală și banii sunt la tine. Alege ce îți place. :)

#189
fechetm

fechetm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.01.2006
Update: înainte de a mă hotărâ, am zis sa fac naveta o luna două cu masina soției, un B Klass benzinar aspirat de 1,5l, 95 CP. Cu această mașină, scot un consum mediu de 5,5-6 l/100km. Drumul pe care îl parcurg zilnic are următoarele particularități: 130 km dus/întors, echivalentul a 36.000 km/an. Este foarte aglomerat, are 2 benzi, si aproape numai localități. Daca nu l-aș face de 2 ori pe zi, proabil aș risca să iau un radar (apropo, fff rar s-a întâmplat să nu fie cel puțin unul), insă, viteza medie e undeva la 45 km/h. de regula, merg cu 60-70km/h. Cei de la Skoda pe care i-am vizitat mi-au spus că pentru o astfel de viteză NU recomandă un diesel, nici măcar cel de 1,6 pus pe un Rapid, întrucât, cel mai probabil voi merge subturat, fapt care în timp ar putea dăuna motorului. Ei mi-au recomandat noul motor de 1 l (3 pistoane) TSI. Nu stu ce sa spun de acest motor, nu prea mi se pare unul cu care sa fac următorii 200.000 km. Între timp am renuntat si la ideea de limuzină, pur si simplu nu cred ca are rost să "car" o masina de 1700kg+ sau cât o avea Superbul atâția km zilnic. Este fff important consumul, insă voi avea nevoie și de fiabilitate. O variantă ar fi sa iau o masina mai usoara, cu un 1,5 dCe de la Renault, sau 1,6 TDI de la VAG (am văzut că și Toyota are un motor de 1,5 l diesel). Sau poate cel de 1,5 TDCI de la Ford, pus pe o masina de clasa mai mică, cu un portbagaj cât de cât, care să împace și capra și varza, și cu care să încerc să merg oarecum î parametri optimi de turație (probabil mai mult cu vietza a 3-a sau a 4a). Sunt curios ce consum aș scoate cu o astfel de mașină. Vă mulțumesc încă odată pentru spaturi și sugestii!

#190
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Toyota nu mai are diesel decat pe Hilux/land cruiser, poate te referi la 1,5 benzina de pe Yaris

Edited by cata, 06 March 2019 - 10:29.


#191
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012
Detin Megane 3 GrandTour 2014,1.5dCi,110Cp, cutie viteze automata EDC.Am consum intre 5,7L si 6,1-6,3L/%.Nu merg ca melcul,merg cu viteza cu care stiu ca pot evita multe si multi,de regula peste limita,dar nu cu mult(65-70-75 km/h in localitate).Sunt foarte multumit de masina per total,ca si consum,ca si piese de schimb(vreau sa schimb discuri fata-spate si placute fata-spate toate producator ATE + lichid de frana OE cost total piese 874 lei-epiesa).
Am condus de multe ori Ford C-Max 2016 facelift 1.5tdci 120Cp si mi-a placut.Sta bine la consum,are si putere.
Eu personal as recomanda Renault Megane 4 Sedan sau Estate cu motorizarea de 1.6L si 131Cp cu distributia pe lant.

Edited by C63AMG, 06 March 2019 - 10:30.


#192
fechetm

fechetm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.01.2006

View Postcata, on 06 martie 2019 - 10:28, said:

Toyota nu mai are diesel decat pe Hilux/land cruiser, poate te referi la 1,5 benzina de pe Yaris

Știu, însă mă refeream la SH. 1.4 L D-4D 6AT (90 HP) pare să aibă un consum foarte bun. Nu șiu cât o fi de fiabil.

View PostC63AMG, on 06 martie 2019 - 10:29, said:

Detin Megane 3 GrandTour 2014,1.5dCi,110Cp, cutie viteze automata EDC.Am consum intre 5,7L si 6,1-6,3L/%.Nu merg ca melcul,merg cu viteza cu care stiu ca pot evita multe si multi,de regula peste limita,dar nu cu mult(65-70-75 km/h in localitate).Sunt foarte multumit de masina per total,ca si consum,ca si piese de schimb(vreau sa schimb discuri fata-spate si placute fata-spate toate producator ATE + lichid de frana OE cost total piese 874 lei-epiesa).
Am condus de multe ori Ford C-Max 2016 facelift 1.5tdci 120Cp si mi-a placut.Sta bine la consum,are si putere.
Eu personal as recomanda Renault Megane 4 Sedan sau Estate cu motorizarea de 1.6L si 131Cp cu distributia pe lant.

Am înțeles că 1,5 dCi ar fi mei economic decât 1,6 dCi (care e făcut de Nissan). Însă, datărită noilor reglementări Euro 6, nu le mai pot aduce în parametrii de emisii și au renunțat la ele.

#193
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Sotia e oarecum in situatia ta, adica naveta 150 km / zi. Doar ca la mine nu se pune problema de masina de familie / concedii, masina ei este strict pentru naveta, m-a interesat strict consumul si siguranta.
Am avut o ocazie, am cumparat un Audi A3 cu motor 1,9 TDI de 105 cai (2004 si 260.000 km).
Masina m-a surprins placut inclusiv la spatiul oferit.
Ii place atat de mult incat urmatoarea vrea sa fie tot un A3, dar mai nou (2013).
Nu am citit toate paginile topicului tau, parca ai zis la un moment dat ca A4 ti se pare mica pentru masina de familie ... ar fi bine sa te urci intr-un A4 ... pentru 2 adulti + 2 copii + bagaje mie unul nu mi se pare mica.
Doar ca daca te decizi pe grupul vag ai grija la motorizare, ca de fapt de asta am postat, dar am tendinta sa ma lungesc.
Din pacate motorul 1,9 TDI care este un motor foarte fiabil ... nu se mai face, nu mai respecta normele actuale, e zgomotos si poluant pentru zilele noastre.
Eu tot cautand un A3 mai nou pentru sotie, care sa preia functiile actualului A3 (adica consum si siguranta) ma oprisem evident la motorul de 1,6 TDI.
Doi oameni cu service-uri mi-au spus ca ar fi indicat sa ma feresc de 1,6 TDI de la 2013 in sus, ca apar probleme cu egr si filtrul de particule ... mai devreme sau mai tarziu apar, si e destul de scump de remediat. Problemele au fost intalnite de ei inclusiv la masini cu 80.000 km. Sfatul ambilor a fost sa ma orientez mai degraba la motorul de 2.0 si 150 cai, care este citez "mai in mintile lui".
Nici ala nu e scutit de probleme cu egr, dar macar nu e chiar atat de predispus la asta.
Consumul este mai mare, dar nu cu mult, sub 1 litru.

Bafta !
P.S. - eu as alege o Octavia ... nu stiu de ce te dusesei la Superb ... daca nici Octavia nu mai e masina care sa te satisfaca ca si spatiu interior + portbagaj inseamna ca am fost plecat eu multa vreme.
Am parcat odata Octavia 2 FL intr-o parcare subterana in Monte Carlo ... si fix la limita manevram in curbele dintre etajele parcarii ... era zidul plin de bari frecate.
Superbul sau Mondeo sunt niste masini foarte mari ... sunt super cand se aseaza pe autostrada, dar ai de tras cu ele in viata de zi cu zi prin oras.
Octavia e o masina mare la interior si normala la exterior. Si A4 la fel

#194
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Ca si posesor de instalatie gpl ti-as zice sa te mai gandesti. Mai ales la km pe care ii vei face e o diferenta majora de bani investiti in combustibil.
Iei orice motorizare pe benzina, ai pus o instalatie gpl si vei avea un singur drum de facut la rar.
Un diesel economic consuma 5% cu un pret actual de 5.5 lei inseamna 27.5 ron la 100km
Un benzinar 1.4-2l consuma maxim 8% gpl cu un pret de 2.8 ron rezulta 22.4 ron la 100km
La ce rulaj ai tu conteaza acei 5lei la 100km.
Sa nu mai spunem ca iarna benzinara se incalzeste mai repede,nu ai problemele specifice diesel(turbo,mers subturat)
Pe langa asta esti eco.
Ai un singur dezavantaj la gpl. Nu ai voie sa parchezi in parcarile subterane.

#195
romanasu

romanasu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,204
  • Înscris: 26.05.2005
Mai bine iti iei o masina mai micuta cu consum redus; nu prea mi se pare eficient sa iti iei pentru naveta o masina mare, relativ noua, scumpa; practic o faci taxi :D o sa mergi cu ea la greu si o sa ii scada mult valoarea; eu mi-as lua o masina ieftina, mai veche. La kilometri tai, merita benzina + gpl; sau, daca nu, motorina (dar, cu motorina iesi un pic mai scump decat cu gpl); si eu eram contra gpl, dar dupa ce niste cunostinte si-au pus gpl si merg cu o treime din costul meu... si nu au avut probleme, parca ii invidiez.Mai stiu pe unul carea avea A6 cu 200+ cai si cand a plecat sa faca turul Europei a imprumutat un Passat cu 90 de cai (de.. consumul mai mic).
Si pentru concedii, cand o sa iti permiti sau o sa fie cazul, iti ei o a 2-a (in fine 3-a, daca tinem cont si de masina sotiei) masina, mai mare, spatioasa.

#196
fechetm

fechetm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.01.2006

View PostA_Ionut, on 17 martie 2019 - 08:39, said:

Ca si posesor de instalatie gpl ti-as zice sa te mai gandesti. Mai ales la km pe care ii vei face e o diferenta majora de bani investiti in combustibil.
Iei orice motorizare pe benzina, ai pus o instalatie gpl si vei avea un singur drum de facut la rar.
Un diesel economic consuma 5% cu un pret actual de 5.5 lei inseamna 27.5 ron la 100km
Un benzinar 1.4-2l consuma maxim 8% gpl cu un pret de 2.8 ron rezulta 22.4 ron la 100km
La ce rulaj ai tu conteaza acei 5lei la 100km.
Sa nu mai spunem ca iarna benzinara se incalzeste mai repede,nu ai problemele specifice diesel(turbo,mers subturat)
Pe langa asta esti eco.
Ai un singur dezavantaj la gpl. Nu ai voie sa parchezi in parcarile subterane.

View Postromanasu, on 19 martie 2019 - 11:51, said:

Mai bine iti iei o masina mai micuta cu consum redus; nu prea mi se pare eficient sa iti iei pentru naveta o masina mare, relativ noua, scumpa; practic o faci taxi Posted Image o sa mergi cu ea la greu si o sa ii scada mult valoarea; eu mi-as lua o masina ieftina, mai veche. La kilometri tai, merita benzina + gpl; sau, daca nu, motorina (dar, cu motorina iesi un pic mai scump decat cu gpl); si eu eram contra gpl, dar dupa ce niste cunostinte si-au pus gpl si merg cu o treime din costul meu... si nu au avut probleme, parca ii invidiez.Mai stiu pe unul carea avea A6 cu 200+ cai si cand a plecat sa faca turul Europei a imprumutat un Passat cu 90 de cai (de.. consumul mai mic).
Si pentru concedii, cand o sa iti permiti sau o sa fie cazul, iti ei o a 2-a (in fine 3-a, daca tinem cont si de masina sotiei) masina, mai mare, spatioasa.

Multumesc pentru raspuns. Se pare ca ma indrept către GPL până la urmă. Rămând doar să mă hotărăsc daca iau o masina strict pt naveta (probabil Locan, sau o alta varianta ieftina) sau una mai de doamne ajuta sa o folosesc si in rest

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate