Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Sfat achizitie Kia Ceed Vs Hyundai I30

- - - - -
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#127
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

 corcodel10, on 02 ianuarie 2019 - 22:17, said:

Era vorba despre superioritatea unui diesel fata de benzina turbo. Masinile sunt din aceeasi perioada (2006, respectiv 2014).

Si una contemporana. Cai mai multi, cuplu mai mic.

Din exemplele tale nu reiese nici o superioritate. Eu ma refeream la exemplul cu Passat-ul. Comparatia cu Megane a fost adaugata in timp ce scriam, dar nu ajuta cu nimic dpdv exemplificare, benzinarul avand o putere cu 70% mai mare decat diesel-ul...

Exemplul cu Skodele nu e nici el unul fericit. Benzinarul turbo are cuplul maxim intre 1400 rpm - 4000 rpm (pe o plaja de 2600 rpm) spre deosebire de turbo diesel, unde avem 30nm in plus pe un interval de 750rpm (de la 1750rpm pana la 2500 rpm)... Benzinarul este mai potent cu 30% si are cuplul maxim pe o plaja extrem de larga (specific benzina turbo) si semnificativ mai de jos. In real life, benzinarul din exemplul tau sterge pe jos  (exprimarea este prea blanda) cu modelul diesel din orice pozitie si in orice treapta. Singurul avantaj indiscutabil al diesel-ului este consumul (mai ales in conditii grele, pentru ca la un mers legal diferentele sunt relativ reduse). Referitor la cuplu, ceea ce produce motorul trece prin cutia de viteze, unde benzinarul primeste un ajutor, datorita etajarii ceva mai scurte a acesteia (mai ales spre ultimele rapoarte).
Cred ca nu ai condus de mult timp un benzinar turbo, altfel ai fi observat ca rapoartele cv sunt mult mai lungi decat in cazul aspiratelor, diferenta fata de turbo diesel-uri fiind mica spre inexistenta. Dpdv zgomot, un motor pe benzina este mai silentios in orice tip de rulaj (cv cu rapoarte lungi -> turatii mici in extraurban, nu mai este ca in cazul aspiratelor de capacitate mica unde aveai 4000rpm la 120km/h). Singurul tip de rulaj unde un diesel este relativ silentios (dar nu mai silentios decat un benzinar turbo) este cel de autostrada. Pentru a nu ramane cu impresia ca am vreo problema cu diesel-urile, trebuie sa mentionez ca am si turbo diesel ( si imi place) am si turbo benzina, am si aspirata benzina. Singurul capitol unde dieselul exceleaza este consumul, mai ales in aplicatii grele "de munca" (viteze mari, greutati mari de miscat, etc). De exemplu, nu mi-as lua niciodata o masina de teren cu motor pe benzina, fie el si turbo, dar pentru un auto obisnuit, de sosea...

#128
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007

 paultt, on 03 ianuarie 2019 - 07:35, said:

Exemplul cu Skodele nu e nici el unul fericit.
Care "exemplul cu Skodele"  asta sau asta ?

#129
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Exemplul meu, doar nu al tau Posted Image

 paultt, on 03 ianuarie 2019 - 07:35, said:

Cred ca nu ai condus de mult timp un benzinar turbo, altfel ai fi observat ca rapoartele cv sunt mult mai lungi decat in cazul aspiratelor, diferenta fata de turbo diesel-uri fiind mica spre inexistenta.

Ce-i drept, nu am mai condus de anul trecut, din noiembrie.

Cum am mai zis, fiecare vede altceva si il intereseaza altceva la o masina. Pe mine ma intereseaza dieselul (cuplu, consum) pt ca drumuri lungi, pt ca mereu cel putin 4 persoane + bagaje grele.

Edited by corcodel10, 03 January 2019 - 08:31.


#130
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

 corcodel10, on 03 ianuarie 2019 - 08:28, said:

Exemplul meu, doar nu al tau Posted Image



Ce-i drept, nu am mai condus de anul trecut, din noiembrie.

Cum am mai zis, fiecare vede altceva si il intereseaza altceva la o masina. Pe mine ma intereseaza dieselul (cuplu, consum) pt ca drumuri lungi, pt ca mereu cel putin 4 persoane + bagaje grele.
Da, cam astea sunt criteriile care justifica dieselul (drumuri lungi, bagaje, greutate) fiind un bun si eficient caraus.

#131
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
@mihai1989ro: o sa para ciudat, dar pentru atatia bani dati pe o masina eu zic ca merita o vizita la Vaslui. Nu glumesc, dar in reprezentanta din Vaslui, Rodav, o sa gasesti oameni interesati sa vanda, oameni cu bun simt, au si reduceri la modele. Poti incerca un prim contact pe mail daca vrei. Sunt net superiori celor din Iasi, care sunt fix cum ziceai si tu mai sus. Si pentru Hyundai iti recomand Helios Focsani, la fel de profi.

#132
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

 mihai1989ro, on 03 ianuarie 2019 - 00:52, said:

Salut!
Nu am incercat la Ford. Ideea e ca sotiei ii place mult Ceed-ul si Megane-ul. Iar la Kia am renuntat, chiar nu mai vreau sa am de-a face cu marca asta, poate sa-mi dea si mama ei de reducere. Vreau sa evit sa mai am de-a face cu personalul lor de vanzari. Am fost in 2 reprezentante, a 3-a era inchisa de cateva zile, paznicul spusese: A venit doar seful sa mai faca una-alta, nush cand o sa se redeschida. Daca ma luam dupa X sau Y ziceam, dar vorbesc din experienta personala cu ei si nu mai vreau sa calc acolo.
Sunt si foarte incapatanat, nu-mi place sa fiu bataie de joc mai ales cand dau si 17.000-18.000 de euro.
Asta e, poate iau decizie proasta, poate nu, dar cand ma iei cu texte gen: "eu am mers in Turcia cu 1500 de euro...poti sa mai pui si tu tot atat ca sa iei motorul de 1.4 Tgdi..."e penibil. Le-am si spus ca e bataie de joc si ca le cam bate vantul prin reprezentante

Incepuse sa-mi arate ce a vandut el si ca a venit BGS sa le cumpere nush cate masini...Credeti-ma ca ma uitam la el si nu realizam cat de penibil era omul respectiv...parca apasasem butonul Play si ascultam caseta. Sunt curios cine o sa le cumpere lor 1.4 GLS-ul ala, fara Rabla, la banii aia. Repet, cu siguranta sunt si oameni ok, reprezentante bune, dar eu nu stau acum sa caut in toate orasele pana innebunesc. Sa ajung sa o iau de la Satu Mare ca la mine in oras aproape toti au o problema. D'aia e concurenta, d'aia strangi oferte. E datoria lor sa ma castige ca, client...nu a mea sa ma milogesc de ei.
Cu asemenea atitudine fata de clienti sa nu se mire ca vor ajunge in insolventa/faliment, iar brandul Kia va fi preluat de alt dealer. Din service pot trai doar in perioada de garantie pentru ca dupa garantie nu o sa mearga nici dracu la ei daca se comporta asa. Este de neinteles un asemenea comportament de neprofesionisti in vanzari.

#133
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007
Daca i-a picat rau de tot la stomac atitudinea celor de la Kia (pe buna dreptate) si la nevasta chiar ii place Megane-ul , nu e vreo pierdere, nu vorbim aici de vreo super masina si alta caruta.
Asa ca scenariu, daca ia Kia la revizii ce face ? Se duce tot in alt oras pt ca astia sunt niste idioti ? Adica trebuie un pic sa te gandesti si la partea asta.
Eu spre ex la Ford n-am avut treaba cu vanzarile, am avut treaba cu departamentu de service/mecanica, chiar nu stiu ce voi face la urmatoarea revizie, daca mai merg la ei sau ma programez in Timisoara (fata de Arad vreo 50 km ) pt ca au fost niste amatori imputiti (atitudine ok, dar lucrarea de rahat ) .

E un pic irelevant pt noi ce motorizare isi ia, din pacate (nu am urmarit si la alte firme ) cazul Renault mi se pare o diferenta cam prea mare la achizitie intre dizal si benzina, dar daca prinde ceva reduceri s-a scos.
Eu sunt fan benzinar, dar am avut tractor vreo 5 ani, cea mai importanta diferenta (pt ca nu ne dam doar de placere) e consumul de carburant, daca bagi km, aia 2-2,5 litri la 100km n-ai cum sa nu-i simti, la mine a fost cea mai notabila diferenta.
Urban mai ales, diferenta poate fi de vreo 3 litri , f mult (cazul meu) 5,5-6% vs 8-9% (chiar si 10% in trafic aglomerat) .

#134
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

 adrian_r5, on 03 ianuarie 2019 - 08:08, said:

Care "exemplul cu Skodele"  asta sau asta ?

Cel cu Skodele Rapid (1.4 TSI vs 1.4 TDI), evident! :)

 corcodel10, on 03 ianuarie 2019 - 08:28, said:

Exemplul meu, doar nu al tau Posted Image



Ce-i drept, nu am mai condus de anul trecut, din noiembrie.

Cum am mai zis, fiecare vede altceva si il intereseaza altceva la o masina. Pe mine ma intereseaza dieselul (cuplu, consum) pt ca drumuri lungi, pt ca mereu cel putin 4 persoane + bagaje grele.

In cazul tau e o alegere foarte buna. Exact cum spuneam si eu, avantajul consumului este indiscutabil, mai ales in conditiile in care motorul este pus la munca (greutate mare, viteze mari...).

Edited by paultt, 03 January 2019 - 09:51.


#135
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

 Octavian___, on 03 ianuarie 2019 - 09:41, said:

Daca i-a picat rau de tot la stomac atitudinea celor de la Kia (pe buna dreptate) si la nevasta chiar ii place Megane-ul , nu e vreo pierdere, nu vorbim aici de vreo super masina si alta caruta.
Asa ca scenariu, daca ia Kia la revizii ce face ? Se duce tot in alt oras pt ca astia sunt niste idioti ? Adica trebuie un pic sa te gandesti si la partea asta.
Eu spre ex la Ford n-am avut treaba cu vanzarile, am avut treaba cu departamentu de service/mecanica, chiar nu stiu ce voi face la urmatoarea revizie, daca mai merg la ei sau ma programez in Timisoara (fata de Arad vreo 50 km ) pt ca au fost niste amatori imputiti (atitudine ok, dar lucrarea de rahat ) .

E un pic irelevant pt noi ce motorizare isi ia, din pacate (nu am urmarit si la alte firme ) cazul Renault mi se pare o diferenta cam prea mare la achizitie intre dizal si benzina, dar daca prinde ceva reduceri s-a scos.
Eu sunt fan benzinar, dar am avut tractor vreo 5 ani, cea mai importanta diferenta (pt ca nu ne dam doar de placere) e consumul de carburant, daca bagi km, aia 2-2,5 litri la 100km n-ai cum sa nu-i simti, la mine a fost cea mai notabila diferenta.
Urban mai ales, diferenta poate fi de vreo 3 litri , f mult (cazul meu) 5,5-6% vs 8-9% (chiar si 10% in trafic aglomerat) .
Ai dreptate cu consumul numai ca la dieselurile astea noi trebuie sa le dai posibilitatea sa-si faca regenerarea filtrul de particule si asta inseamna sa iesi cu masina la drum mai lung (sau autostrada), sa rulezi in conditii de regenerare chiar daca nu ai de facut asemenea drumuri. Cand se infunda dupa cateva regenerari ratate prin oras si drumuri scurte, intra in Limp Mode si se complica lucrurile. Curatarea filtrului de particule nu se poate face de prea multe ori si trebuie schimbat. Un coleg a fost nevoit sa schimbe filtrul de particule la Megane 1.5 dci si l-a costat vreo 2000 lei daca mi-amintesc corect. A mea e euro4 fara filtru de particule si tot o scot saptamanal la drum mai lung (merg la tara) si o turez la 3000 rot/min macar 15 minute (asa scrie in cartea tehnica) ca sa se curete supapele, turbina (sa nu se depuna funingine pe palele turbinei), circuitul de evacuare, etc. Sunt calcule pe internet in care se arata in ce conditii merita cumparat diesel luandu-se in considerare diferenta de pret intre varianta diesel si benzina, costurile cu mentenanta/intretinerea/service-ul masinii, rulajul anual, pretul carburantului, etc.

#136
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 mihai1989ro, on 03 ianuarie 2019 - 00:52, said:

Salut!
Nu am incercat la Ford. Ideea e ca sotiei ii place mult Ceed-ul si Megane-ul. Iar la Kia am renuntat, chiar nu mai vreau sa am de-a face cu marca asta, poate sa-mi dea si mama ei de reducere. Vreau sa evit sa mai am de-a face cu personalul lor de vanzari. Am fost in 2 reprezentante, a 3-a era inchisa de cateva zile, paznicul spusese: A venit doar seful sa mai faca una-alta, nush cand o sa se redeschida. Daca ma luam dupa X sau Y ziceam, dar vorbesc din experienta personala cu ei si nu mai vreau sa calc acolo.
Sunt si foarte incapatanat, nu-mi place sa fiu bataie de joc mai ales cand dau si 17.000-18.000 de euro.
Asta e, poate iau decizie proasta, poate nu, dar cand ma iei cu texte gen: "eu am mers in Turcia cu 1500 de euro...poti sa mai pui si tu tot atat ca sa iei motorul de 1.4 Tgdi..."e penibil. Le-am si spus ca e bataie de joc si ca le cam bate vantul prin reprezentante

Incepuse sa-mi arate ce a vandut el si ca a venit BGS sa le cumpere nush cate masini...Credeti-ma ca ma uitam la el si nu realizam cat de penibil era omul respectiv...parca apasasem butonul Play si ascultam caseta. Sunt curios cine o sa le cumpere lor 1.4 GLS-ul ala, fara Rabla, la banii aia. Repet, cu siguranta sunt si oameni ok, reprezentante bune, dar eu nu stau acum sa caut in toate orasele pana innebunesc. Sa ajung sa o iau de la Satu Mare ca la mine in oras aproape toti au o problema. D'aia e concurenta, d'aia strangi oferte. E datoria lor sa ma castige ca, client...nu a mea sa ma milogesc de ei.

Cred ca nu prea ai mai fost pana acum prin reprezentante de esti asa de pornit pe aia de la Kia. Intalnesti oameni si oameni. Partea proasta este ca iti influenteaza decizia si renunti desi masina ar putea fi buna. Eu am patit asa la Skoda. In buget nu ma incadram la o Octavia de 150 CP chiar si cheala, asa cum doream eu si mi-au oferit o motorizare de 1,2 TSI. I-am intrebat daca au una pentru drive test. Mi-au zis ca nu au dar pot sa fac un drive test cu un Rapid cu 1,2 TSI ca e cam tot aia. Nu aveam de gand sa iau o astfel de motorizare dar cand am auzit un astfel de raspuns incepusem sa fierb. Capacul l-a pus sefa de la vanzari atunci cand am intrebat daca mai are probleme motorizarea de 1.2 cu distributia. A intervenit ea si mi-a spus ca sunt doar barfe ale concurentei si sa fac o proba fiindca motorul trage bine (wtf, ce legatura ar fi intre cum trage motorul si fiabilitate numai ea stia). Oare la Skoda ii scoleste pe astia sa-i considere pe toti clientii prosti din start ? Oare nu o ducea capul ca cineva care pune intrebari directe stie cate ceva si nu trebuie aburit ? De atunci am zis ca nu mai vreau sa am de-a face cu Skoda poate sa-i faca si motor atomic. Eu ocoleam grupul VAG deoarece stiam ca umbla cu abureli dar speram ca la Skoda poate au alta politica.
In rest altele au picat de pe lista nu datorita personalului ci datorita altor lucruri si ramasesem in finala doar cu Ford si Renault si m-am plimbat intre cele doua reprezentante mult fiind si doar la 500 m una de alta. La Renault mi-au oferit un Renault Megane Estate care m-a incantat desi si eu nu sufar break-urile dar ala chiar mi-a placut.
Te sfatuiesc sa-l vezi in reprezentanta si poate o sa-ti placa si tie si mai ales sotiei. Nevasta-mea si acum imi scoate ochii ca am renuntat la el pentru Ford desi acesta e mai bun la tinuta de drum si demaraje, lucruri care pentru o femeie nu sunt asa de importante :) !

#137
Grig

Grig

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 20.02.2005
Va rog sa va rezumati discutiile la modelele din gama Kia si Hyundai, pentru care a fost deschis acest topic. Pentru alte marc i(.......) puteti sa postati in alta parte. In ultimile 3-4 pagini doar in 2-3 locuri s-a facut atingere la cele 2 marci. Multumesc

Edited by Grig, 03 January 2019 - 12:09.


#138
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Vezi ca initiatorul se intereseaza si de Megane.

#139
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007

 codesmm, on 03 ianuarie 2019 - 10:55, said:


Ai dreptate cu consumul numai ca la dieselurile astea noi trebuie sa le dai posibilitatea sa-si faca regenerarea filtrul de particule si asta inseamna sa iesi cu masina la drum mai lung (sau autostrada), sa rulezi in conditii de regenerare chiar daca nu ai de facut asemenea drumuri. Cand se infunda dupa cateva regenerari ratate prin oras si drumuri scurte, intra in Limp Mode si se complica lucrurile. Curatarea filtrului de particule nu se poate face de prea multe ori si trebuie schimbat. Un coleg a fost nevoit sa schimbe filtrul de particule la Megane 1.5 dci si l-a costat vreo 2000 lei daca mi-amintesc corect. A mea e euro4 fara filtru de particule si tot o scot saptamanal la drum mai lung (merg la tara) si o turez la 3000 rot/min macar 15 minute (asa scrie in cartea tehnica) ca sa se curete supapele, turbina (sa nu se depuna funingine pe palele turbinei), circuitul de evacuare, etc. Sunt calcule pe internet in care se arata in ce conditii merita cumparat diesel luandu-se in considerare diferenta de pret intre varianta diesel si benzina, costurile cu mentenanta/intretinerea/service-ul masinii, rulajul anual, pretul carburantului, etc.
La astea de generatie mai noua procesul de regenerare poate fi intrerupt oricand. Se reia in momentul in care pornesti din nou la drum. Cel putin la 1.6 tdi de pe skoda lu frate-meu de lucru asa e.
Are 135000 km fara probleme.

Dizalu e recomamdat sa il mai scoti din cand in cand extraurban cum spui, chiar se curata, am vazut acelasi lucru si la tractoru meu (1.9 tdi alh)
Dar asta nu inseamna ca in oras nu poti sa il mai cureti, mersu subturat si in trafic aglomerat se mai poate comoensa cu succes cu iesiri seara si date ceva forje.
Tractoru meu are 300000 la bord, nu scoate fum, nu papa ulei, a vazut foarte putin de la mine autostrada sau extraurban mers relativ constant.
In schimb a vazut talpa si mers pe cat posibil in turatii de cuplu max 2000-2500 rpm, extrem de rar (si doar mers constant fara accelerari ) 1600-1800 rpm asa pe tr 2-3

#140
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

 Grig, on 03 ianuarie 2019 - 12:05, said:

Va rog sa va rezumati discutiile la modelele din gama Kia si Hyundai, pentru care a fost deschis acest topic. Pentru alte marc i(.......) puteti sa postati in alta parte. In ultimile 3-4 pagini doar in 2-3 locuri s-a facut atingere la cele 2 marci. Multumesc
Initiatorul s-a reorientat spre alta marca. Pana la urma sunt discutii libere menite sa-l ajute in cautarea masinii dorite.

#141
mihai1989ro

mihai1989ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 23.02.2014
Salutare tuturor!
Astazi am platit avans pt un Megane Sedan Intens, 1.5 dci, cutie automata, 110 cai.
Inca nu mi-a venit masina, o sa mai dureze nitel.

Sper ca am facut o alegere buna.
Multumesc tututor pentru ajutor si revin cu pareri dupa ce o primesc si fac cateva ture cu masinuta.

Un An Nou bun sa aveti!

Edited by mihai1989ro, 03 January 2019 - 16:07.


#142
MihaiG81

MihaiG81

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 19.06.2012
Excelenta alegere, nu te va dezamagi masina. Sa va bucurati de ea!

#143
mihai1989ro

mihai1989ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 23.02.2014

 Octavian___, on 03 ianuarie 2019 - 09:41, said:

Daca i-a picat rau de tot la stomac atitudinea celor de la Kia (pe buna dreptate) si la nevasta chiar ii place Megane-ul , nu e vreo pierdere, nu vorbim aici de vreo super masina si alta caruta.
Asa ca scenariu, daca ia Kia la revizii ce face ? Se duce tot in alt oras pt ca astia sunt niste idioti ? Adica trebuie un pic sa te gandesti si la partea asta.
Eu spre ex la Ford n-am avut treaba cu vanzarile, am avut treaba cu departamentu de service/mecanica, chiar nu stiu ce voi face la urmatoarea revizie, daca mai merg la ei sau ma programez in Timisoara (fata de Arad vreo 50 km ) pt ca au fost niste amatori imputiti (atitudine ok, dar lucrarea de rahat ) .

E un pic irelevant pt noi ce motorizare isi ia, din pacate (nu am urmarit si la alte firme ) cazul Renault mi se pare o diferenta cam prea mare la achizitie intre dizal si benzina, dar daca prinde ceva reduceri s-a scos.
Eu sunt fan benzinar, dar am avut tractor vreo 5 ani, cea mai importanta diferenta (pt ca nu ne dam doar de placere) e consumul de carburant, daca bagi km, aia 2-2,5 litri la 100km n-ai cum sa nu-i simti, la mine a fost cea mai notabila diferenta.
Urban mai ales, diferenta poate fi de vreo 3 litri , f mult (cazul meu) 5,5-6% vs 8-9% (chiar si 10% in trafic aglomerat) .

Nevasta a castigat, Octavian!
Ce e drept si azi cand m-am urcat in reprezentanta, in Megane...a fost dragoste la prima vedere. Sper ca alegerea 1.5 dci 110 cai sa fie una buna. Te salut!

 MihaiG81, on 03 ianuarie 2019 - 16:09, said:

Excelenta alegere, nu te va dezamagi masina. Sa va bucurati de ea!
Multumesc frumos!
In semn de respect pentru faptul ca am fost ajutat mi se pare normal sa revin cu recenzii dupa ce o primesc. Promit ca fac asta. O sa fie putin cam greu la inceput pana ma obisnuiesc cu automata...am condus numai manuala.

#144
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Sa fie intr-un ceas bun si te felicit ca pana la urma ai ales ce ti-a placut. Vei fi foarte multumit ca ai ales cutia automata, iar obisnuinta cu aceasta cutie va veni mai repede decat crezi acuma. Cred ca vei fi multumit de aceasta masina fiindca vei avea confort, este economica, eleganta si placuta privirii. Sa va bucurati de alegere si sa o folositi sanatosi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate