Astra g 2.0 dti
Ultima postare: dec 23 2018 12:47, Inițiat de
Internautul
, dec 19 2018 23:27
·
0
#1
Publicat: 19 decembrie 2018 - 23:27
Salut,
Am si eu o problemă la un astra g 2000 edtion, cand am vrut sa pornesc azi masina, a inceput sa palpaie martorul motor(check engine) in bord, masina a pornit si s-a oprit imediat, de atunci nu i-am mai dat de capat, nici testerul pe ea nu-l vede(imi spune ca nu comunica interfata). Imobilizatorul si ECU par in regula, nu dau semne ca s-ar fi ars ceva pe ele, pompa la fel. Editat de Internautul, 19 decembrie 2018 - 23:36. |
#2
Publicat: 20 decembrie 2018 - 01:41
Cel mai probabil Pompa de injectie sunt boala acestor motoare (y20dth) , asa pica din senin...in treecut am avut astra g 2.0 diesel un motor indestructibil, tanc daca putem spune.
ps : intra pe clubopel,acolo gasesti mai multe informatii si cine repara asa ceva,era cineva prin ploiesti, specialist in rezolvarea problemelor motorului 2.0, marius napcori. Editat de CostyNn96, 20 decembrie 2018 - 01:44. |
#4
Publicat: 20 decembrie 2018 - 07:05
Pompa de injecție nu are nimic.Am pățit la fel cu o mașină identică.
După un drum de 250 km.am parcat in fața blocului,am cărat bagajul în casă,și cänd am vrut să trag pe locul de parcare...exact ca la tine. Am dus mașina pe platformă la un service,băiatul a cerut și a doua cheie si talonul pecare este trecut codul motorului si al casetofonului. A doua zi a fost gata masina ,a costat cam 200 euro,dar surpriza a fost când am observat ca folosind cheia de rezerva masina nu pornea. Cu cheia pe care o foloseam uzual merge și în ziua de azi.Cred ca a folosit cipul celei de a doua chei la imobilizator. |
#7
Publicat: 23 decembrie 2018 - 12:47
Eu cand am avut pompa de injectie defecta, in prealabil mi se aprindea la relanti martorul de ulei care palpaia. Evident, nu era uleiul de vina, aveam nivelul corespunzator. Am mers asa cu martorul aprins in bord vreo cateva sute de km dupa care m-a lasat. Nu a vrut sa mai porneasca. Am pus-o pe tester, am stabilit ca e pompa, am reconditionat-o in oras si toata distractia m-a costat vreo 1100 lei, cu schimbarea curelei si a rolezi intinzator.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi