Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
'19 Mazda3
Last Updated: May 18 2022 09:09, Started by
alliNdanuTz
, Nov 28 2018 12:39
·
0
#73
Posted 03 December 2018 - 10:18
TS030, on 02 decembrie 2018 - 23:57, said:
SkyActiv X ar trebui sa fie pe nivelurile superioare de echipare - la fel ca hibridul de 2l de pe Corolla. Nu ma astept ca optionalele sa ridice pretul prea mult. Desigur, e bine sa asteptam lista de specificatii si preturi in loc de-a ne avanta prea tare in speculatii. Poate modelul de 32,000 de euro - daca intr-adevar exista - este special. Cât de specială poate fi o compactă non premium să fie 32k? |
#74
Posted 03 December 2018 - 10:39
Si un Golf poate ajunge la, chiar depasi aceasta suma.
Edited by TS030, 03 December 2018 - 10:39. |
#75
Posted 03 December 2018 - 15:57
#77
Posted 03 December 2018 - 17:59
Reactor2015, on 03 decembrie 2018 - 17:31, said: Lasand gluma la o parte chiar nu vad traditia de sportivitate la Mazda. Sau mai bine zis, cu ce comparam, cu Dacia? Comparam cu Dacia daca n-am auzit de MX-5 - una dintre putinele sports cars ramase pe piata, de RX7, RX8, Mazdaspeed, MPS... |
#78
Posted 03 December 2018 - 21:03
Mazda are o super istorie in Motorsport, comparativ cu VW si cu multe alte marci. A castigat LeMans 24h, despre ce naiba vorbim aici? Mazda 3 avea MPS, problema pe care o au acum e ca sunt o firma mai mica, fara aliante si careia ii va fi greu sa faca fata dpdv al dezvoltarii. Ei deja au mers intr-o directie proprie cu Skyactiv-X, sper sa le mearga, dar ceva imi spune ca acolo se ascunde un compromis.
|
#79
Posted 03 December 2018 - 21:12
Pentru "amatori" care vorbesc ca sâ nu tasteze, [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JLqVSr_bKJc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#80
Posted 03 December 2018 - 21:31
Eu am o Mazda cu SkyActiv de cca 4 ani si ceva. Inainte am mai avut una la fel, doar ca nu versiunea de top ca acum. E drept ca e CX-5, dar veni vorba de sportivitate: e masina foarte rapida, vioaie, seamana cu un BMW, desi e masina de serie.
Deosebirea fata de modelele comercializate in Europa ar fi motorul de 2.5 (cel de 2 litri a fost respins imediat de piata ca prea slab la 150 cai, foarte putine mai sunt acum la vanzare) plus bineinteles AT. In AN nu este inca pret pentru modelul Mazda 3 2019 dar ar putea fi sensibil mai mic decat in Europa. Daca ar fi asa scumpa ar pierde rapid piata aici, mai ales ca acum masinile mici si medii nu mai au asa cautare, lumea vrea SUV uri mari sau mici. Pentru cine nu stie, exista si Mazda CX-4 si CX-8 dar numai pentru aia cu ochii lungi. Problema de sportivitate: cui trebuie ? Cati clienti pentru asa ceva? Apar tot mai multe restrictii de viteza, inclusiv pe autostrazi, iar companiile de asigurari cer rate tot mai mari pentru masini zise "sportive" datorita riscului mai ridicat de accident sau furt. SkyActiv e pe toate modelele acum inclusiv pe MX-5 (cea mai vanduta masina sport de doua locuri din istorie) |
#81
Posted 03 December 2018 - 22:08
figo1988, on 03 decembrie 2018 - 21:03, said:
Mazda are o super istorie in Motorsport, comparativ cu VW si cu multe alte marci. A castigat LeMans 24h, despre ce naiba vorbim aici? Mazda 3 avea MPS, problema pe care o au acum e ca sunt o firma mai mica, fara aliante si careia ii va fi greu sa faca fata dpdv al dezvoltarii. Ei deja au mers intr-o directie proprie cu Skyactiv-X, sper sa le mearga, dar ceva imi spune ca acolo se ascunde un compromis. Edited by remvirg, 03 December 2018 - 22:08. |
#82
Posted 03 December 2018 - 22:15
Nenea Zap, on 03 decembrie 2018 - 10:18, said:
Cât de specială poate fi o compactă non premium să fie 32k? LE. Si totusi, daca-si gasesc clienti care ar fi problema? Ok, discutam ca de asta e forum. Si chiar nu conteaza ca eu am Mazda sau nu. Aruncatu asta cu rahat in jur doar sa aratam ca ne dam destepti e pagubos rau. Mai sunt unii care se duc pe un jurnal de bord si incep sa unga cu rahat clanta ca nah, pot sa faca asta. Bah, daca nu va convine sunt atatia producatori si produse pe piata. Eu cred ca aia de la mazda au gandit totusi strategia si pozitionarea pe fiecare piata. Ca totusi, au ceva experienta si cunosc niste cifre mai din interior fata de unu "smecher" de pe softpedia din Romania. @Reactor2015 - lasa mah ca hyundai/kia au traditie mai mare in sportivitate. IHI Edited by petman, 03 December 2018 - 22:20. |
|
#85
Posted 04 December 2018 - 06:29
Poti configura un polo cu motor de 1 litru si ajungi pe la 27k-28k euro. Ala cum e? Si e clasa mica, nu?
Vorbim vorbe legate de drobul de sare. Pina nu apare lista de preturi oficiala suntem ca niste babe la poarta. Fiecare isi stie nevoile. Unii vor si isi permit sa dea si 30k euro pe o masina din clasa mica dotata. Ca nu merita banii dpmdv e irelevant. Asa si aici. Ref la M3 2019 - eu nu as schimba M3 2017 pe ea. Diferentele sunt minore pentru mine. |
#86
Posted 04 December 2018 - 07:36
Am argumente dar nu vad nicio noima sa va contrazic. Nu are rost si fiecare trebuie sa fie fericit cu masina pe care o are si-i place ca d-aia si-a cumparat-o.
Daca tineti cu orice pret pot sa demonstrez ca pana si Skoda, Peugeot, Renault, etc, sunt mult peste Mazda ca rezultate in competitii daca ne referim la ultimii ani. Si eu m-am referit la modele de serie ca masinile din competitii nu au nicio treaba cu cele de serie. Cand Renault, Peugeot, Citroen si altii faceau masini, aia in Japonia inca se bateau cu sabiile. Dar cum spuneam, nu are nicio relevanta si nu se da nicio apa plata ca premiu Hai sa vedem daca stie cineva cifrele la vanzari de automobile Mazda in Europa in ultimii 15 ani si pe ce loc se afla. Ei, cam atat de populara este. Dar stiu destui care vor sa aiba ce nu au altii si se mandresc cu asta. Si va rog eu mult. Nu mai comparati Mazda cu BMW ca nu are nicio noima. |
#87
Posted 04 December 2018 - 08:04
Google RX7, RX8, MX5 ca să vezi istoricul Mazda în ceea ce privește mașinile sportive de strada. Nu mai zic de mps-uri. Chiar ai dat-o complet pe lângă
Ce treaba au vânzările cu sportivitatea? Și la VW, pentru fiecare gti vândut se dau probabil 500 de golfuri cu motorizari normale. Edited by figo1988, 04 December 2018 - 08:05. |
|
#88
Posted 04 December 2018 - 08:20
@Reactor2015
Eu chiar as vrea sa demonstrezi la Skoda sportivitatea pe strada nu in competitii. Si, putem sa comparam vanzarile Peugeot/citroen in America comparativ cu Mazda? Acu, nu stiu ce ai patit cand erai mic dar tot ce contine cuvintul Mazda iti pute. Ca e prea scumpa, ca e prea joasa, ca e prea mare, ca nu prea vinde, ca .. ca... Dar, cum ziceam, aruncatu asta cu rahat in jur doar sa aratam ca ne dam destepti e pagubos rau. |
#89
Posted 04 December 2018 - 08:51
Nici eu nu inteleg hate-ul pentru versiunea de 32k. Nu te pune nimeni sa o cumperi.
Spuneti ca e prea mult pentru o compacta, dar cand primiti de la VW un Golf care are doar motor si caroserie la 23-24k in timp ce alti producatori iti dau o compacta full in banii astia, nu mai comentati nimic. Eu cand cautam masina, nu scoteam un Golf fara 28-29k dotat cu tot ce voiam (sau cu tot ce ofereau alti producatori dar cu 5k euro mai putin) si nu vorbesc de GTI / GTD. Aceeasi discutie am avut-o pe un forum cu un destept care zicea ca Mazda este mai scumpa ca Golf si ca 2l aspirat de 120cp e un motor de "D-ne ajuta" pe cand 1.5 TSI de 125cp e cel ai fitza motor Nu postez in calitate de posesor / fanboy Mazda, dar sunt atatia producatori si atatea masini, nu va convine ceva, mergeti in alta parte fara sa aruncati cu cacat aiurea. De asta exista diversitate, sa-si aleaga fiecare ce vrea, ce-si permite, ce are nevoie etc. Edited by alliNdanuTz, 04 December 2018 - 08:54. |
#90
Posted 04 December 2018 - 09:46
petman, on 04 decembrie 2018 - 08:20, said:
@Reactor2015 ... Acu, nu stiu ce ai patit cand erai mic dar tot ce contine cuvintul Mazda iti pute. Ca e prea scumpa, ca e prea joasa, ca e prea mare, ca nu prea vinde, ca .. ca... Dar, cum ziceam, aruncatu asta cu rahat in jur doar sa aratam ca ne dam destepti e pagubos rau. Te rog sa imi arati unde am zis eu ca Mazda imi pute. Unde am zis ca e prea scumpa. Ca e prea joasa. Ca e prea mare. Da, ca nu prea vinde am zis dar asta este o constatare, nu doar o afirmatie personala. Daca intelegi ca aici suntem pe un forum si fiecare isi poate spune propria parere (buna, rea, obiectiva sau subiectiva, cum o fi) ca de aia e forum de discutii, de bine, daca nu, foloseste cu incredere functia "ignore". Si pe viitor, abtine-te sa jignesti. Ai dreptul sa te abtii sa stii. Si nu doare. Apropos de subiect. Au fost facute niste afirmatii nu tocmai fericite pentru Mazda, in general. De asemenea, sunt date statistice care la fel, nu sunt chiar fericite pentru Mazda. Ok, inteleg ca pe unii ii supara dar veniti cu argumente ca nu este asa. Repet, pentru asta este forumul. Ar fi penibil sa fim toti de acord cu toate si sa traim asa intr-o feerie de pareri... identice. @Petman. Skoda vRS este o realitate. Pe strada. Spune-mi un model similar de la Mazda la fel de popular, performant, etc. Actual, fireste. Si comercializat in Romania. Iti marturisesc ca in ignoranta mea, nu am vazut nici macar o singura masina Mazda, 2, 3, 6 de care-o fi ea, in Romania, pe strada, gen Octavia RS. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users