Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
'19 Mazda3
Last Updated: May 18 2022 09:09, Started by
alliNdanuTz
, Nov 28 2018 12:39
·
0
#37
Posted 29 November 2018 - 16:29
hMr, on 29 noiembrie 2018 - 11:20, said:
M am uitat la videoul postat mai sus...o fi ea inovatoare ca motorizare cu acel skyactive X,design care inspira eleganta dar cum facem cu spatiul din interior? Ok ,in fata iti faci loc dar in spate se sta atat in hatch cat si in sedan realmente cu genunchii in gura si cu capul in plafon :-)) Asiaticii sunt mai mici dar eu chiar am nevoie de spatiu la 1.90m. Din punctul meu de vedere,pt o masina la 4,60m lungime(cat o Octavia 3 facelift) spatiul interior este o gluma proasta,3 adulti nu vor incapea niciodata pe bancheta din spate( ba da,3 adulti asiatici ) nici forma portbagajului la sedan nu este prea avantajoasa. Nu dati cu pietre,fiecare priveste din perspectiva lui...pe mn ma intereseaza o masina in care 3 sau 4 adulti si un copil sa stea cat de cat comod intr o calatorie de cateva sute de km + un portbagaj decent(ceva in jurul lui 430 L) Aici nu ai dreptate! Ai vazut cumva la interior vreo Mazda 3 2014 (cu facelift in 2017)? Daca nu, atunci nu spune ca nu ai spatiu! Eu am Mazda 3 2018 Sedan (fc 2017) si este foarte mult spatiu in spate, dupa ce imi imping scaunul sa incap decent si comod la volan (1.8 m), inclusiv pentru 3 adulti cu dimensiuni normale (nu asiatici). Un prieten are hatch 2014 si este spatiu absolut la fel la interior cu a mea. Iar portbagajul la sedan este de 419 L, de care sunt foarte multumit, iar la hatch 350 L... Iar noua Mazda 3 este la fel de lata si putin mai lunga decat varianta 2014/2017. Mai bine asteapta sa vina o masina Mazda 3 2019 in showrooom si ne uitam impreuna la ea, inainte de a spune minciuni/neadevaruri gratuite... Edited by lsniculescu, 29 November 2018 - 16:30. |
#38
Posted 29 November 2018 - 17:39
Pret SkyactivX cutie automata 25.5 - 25.7k euro, nu mai tin minte exact.
Pret SkyactivX cutie automata & AWD 26.7k euro Este si o versiune de 32k, nu sunt sigur ce si cum Edited by alliNdanuTz, 29 November 2018 - 17:39. |
#39
Posted 29 November 2018 - 18:14
spe_ripper, on 29 noiembrie 2018 - 15:41, said:
Clar este ca o masina nu poate multumi pe toata lumea. La fel orice produs. Fiecare isi alege in functie de propiile necesitati. Mai sus discutam doar de design, care si asta poate fi subiectiv. Eu daca merg singur cu masina, nu ma intereseaza cati adulti intra in spate, chinezi sau eschimosi like. Restul nu In video spune că are matrix led |
#40
Posted 29 November 2018 - 18:30
alliNdanuTz, on 29 noiembrie 2018 - 17:39, said:
Pret SkyactivX cutie automata 25.5 - 25.7k euro, nu mai tin minte exact. Pret SkyactivX cutie automata & AWD 26.7k euro Este si o versiune de 32k, nu sunt sigur ce si cum La Mazda se dau discounturi ? Ca altfel mi se par cam mari preturile pentru o compacta, fie ea si cu cutie automata. Deja intra pe terenul SUV-urilor. |
#41
Posted 29 November 2018 - 18:35
#42
Posted 29 November 2018 - 18:50
Un pic cam scumpa. Si daca as mai vrea sa adaug "optiuni"... (am totusi o banuiala ca o sa fie o versiune bine echipata)
|
#43
Posted 29 November 2018 - 20:12
Cel mai probabil motorul o sa fie disponibil doar pe echiparile de top
|
#45
Posted 29 November 2018 - 21:28
Problema este cat de bun va fi acest motor incat sa convinga lumea sa scoata banii pentru el. Parerea mea este ca acum vreo trei patru ani ar fi facut furori un motor care sa aduca pe piata dinamica unei benzinare si consumul de diesel. Acum mi se pare tarziu fiindca lumea a avansat mult in domeniul masinilor hibride care si ele ofera dinamica buna la consumuri mici. Daca nu vii macar cu preturi mai mici ca acestea va fi greu sa mai intorci lumea spre ICE-uri.
|
#46
Posted 29 November 2018 - 21:39
Reactor2015, on 29 noiembrie 2018 - 09:04, said:
In general linia de design Mazda e urata, e fada, cu farurile alea ridicol de mici precum ochii unui chinez care si-a luat bataie in ring. Proiectoarele de ceata sunt ca niste puncte negre pe fata unui adolescent aflat la pubertate. Este forum. Nu a discutat nimeni gustul tau estetic ci fiecare isi spune parerea pur subiectiva in functie de preferintele lui. Nu doar Mazda ci japonezii in general fac masini al caror design rezista cel mult doi ani dupa care ti se par invechite, depasite, "dull". Sa nu mai spun ca nu nimic caracteristic lor, specific, care sa te faca sa recunosti masina din prima cand o vezi. Ia exemplu Golf, AlfaRomeo, Ford-urile, Peugeot sau Citroen - fara sa vorbim de marcile premium unde recunosti din prima un Mercedes, BMW sau Audi. N-au auzit japonezii de Hoffmeister sau altele de gen. De altfel, in afara de niste modele oarecum exotice, masinile lor de serie se perimeaza in cel mult 3 ani. De aici si valoarea scazuta la revanzare comparativ cu o Skoda de exemplu. Sunt in total dezacord cu cele de mai sus, dar este un exemplu de diversitate de opinie. Masina, daca crezi ca nu mai e "aratoasa" (de aia ai cumparat-o?) dupa 3-5 ani n-ai decat sa o vinzi la altii mai putin mofturosi. De fapt asa se si intampla, dupa 3-5 ani primii proprietari schimba masina, ca nu e facuta pentru saratonci care vor sa tina masina o viata , nici pentru infumurati care cumpara masini sa se laude cu ele. Pe deasupra, in 5 ani apar de obicei sisteme noi, indiferent de marca, asa ca odata ce ai cumparat masina noua, a doua zi e deja veche. Hatch-ul e intradevar ciudat, as zice si eu ca urat din cauza partii foarte mari ne-vitrate in spate, lateral. Daca eu sau altul spune asa nu este relevant pana cand un numar masiv de pe piata spun la fel si asta se vede si in vanzari. Mazda3 mai are antecedente din astea, cand au schimbat, prin 2009, masca fata cu una de clown, a fost un dezastru anuntat care a costat mult compania. Concurent serios pe piata acum, la masini mici cu AWD este doar Subaru Impreza, masina excelenta, dominanta la transmisii dar nu si la motoare sau interior. Cat despre spatiul interior, comparati cu modele din anii 70-90, aceeasi clasa. |
|
#47
Posted 30 November 2018 - 04:21
Au gresit marketingul.
Mazda s a gandit ca recupereaza banii pe care i a investit in dezvoltarea motorului ala smecheru prin preturi mari? Gresala cea mai mare. Vrei sa iti iei banii inapoi , il vinzi ieftin si si castigi cota de piata super mare daca poti sa faci o masina cu un consum 20% mai mic. eu as vinde motorul ala si la competitie direct. sa il faca super popular. |
#48
Posted 30 November 2018 - 05:06
Recupereaza din vanzari. Motorul ala smecherul e facut in cateva variante si pus pe toata gama, nu doar pe 3.
Modelele au fost "Masina Anului" la categoria lor, din 2014 incoace, aproape in fiecare an, daca nu toate, cel putin 2-3 modele pe an. Sigur ca in primul rand din cauza motorului si transmisiei, nu asa tare pentru aspect sau interior dar si acolo stau f. bine. In Europa preturile au fost intotdeauna mai mari, unde mai pui ca si TVA ul e mare, plus concurenta la clasa masini mici si medii, concurenta care in AN scade. Sunt marci mai ieftine si suficient de bune in EU. |
#49
Posted 30 November 2018 - 07:19
Probabil SkyactivX o sa fie disponibil doar pe Revolution si Revolution Top (sau cum se vor numi nivelele de echipare), deci 26.7k ar fi pretul de lista pentru o Mazda3 cu de toate (sau aproape) + AWD si cutie automata.
Cu discount poti lua una cu 24-25k, ceea ce mie mi se pare un pret foarte bun. Sa vedem ce este totusi cu versiunea de 32k. Edited by alliNdanuTz, 30 November 2018 - 07:19. |
#50
Posted 30 November 2018 - 09:17
Din comentarii se poate desprinde foarte usor ideea ca masina asta ori place, ori nu place.
Eu previzionez ca va fi departe de-a fi un hit de vanzari. De curand am achiztionat o masina si Mazda a fost una dintre variante. Cand directorul de vanzari mi-a spus ca Mazda schimba modelele la 2 ani, am zis pas, nu mersi. Nu ca as avea o problema cu asta dar... nici foarte ok nu este pentru ca m-am gandit ca una dintre modalitatile la care sunt nevoiti sa apeleze ca sa vanda este aceasta vesnica schimbare de pijamale si nu calitatea unui produs bine facut. |
#51
Posted 30 November 2018 - 09:41
^ Basically Honda Civic Ori iti place, ori nu.
Legat de schimbatul modelului la 2 ani, nu inteleg ce vrea sa zica. Modelul actual este din 2013 cu un facelift in 2016. Modelul asta apare in 2019. Mazda 6 este din 2012, a mai primit cate un facelift minor iar modelul urmator apare in 2020 probabil. Despre ce vorbim? Edited by alliNdanuTz, 30 November 2018 - 09:42. |
|
#52
Posted 30 November 2018 - 09:49
Abera nenea ala sau nu a inteles Reactor ce voia sa zica. Poate se referea la intreaga gama de masini Mazda, ca primeste cate un model nou la fiecare 2 ani.
Ciclul in industria auto e de 8-9 ani / model, cu un facelift aparut dupa 3-4-5 ani. Ma refer la masinile de volum si premium. Habar n-am cum e la Bentley sau Ferrari. Edited by figo1988, 30 November 2018 - 09:49. |
#53
Posted 30 November 2018 - 09:56
Japonezele au ciclu de 3 ani de facelift sau model nou. Nu de acum ci de multa vreme. Chiar ei au adus "moda" asta in industria auto.
Am inteles bine ce mi-a zis omul si crede-ma ca tinand cont de faptul ca masinile ajung putin mai tarziu pe piata romaneasca, aici, in Romania, ajunge ca ciclul de schimbare sa fie undeva la putin peste 2 ani. |
#54
Posted 30 November 2018 - 09:59
Nu exista asa ceva. https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3
Daca ajung mai tarziu pe piata romaneasca, nu se pastreaza diferenta atunci? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users