'19 Mazda3
Last Updated: May 18 2022 09:09, Started by
alliNdanuTz
, Nov 28 2018 12:39
·
0
#1
Posted 28 November 2018 - 12:39
Quote
Noua generație Mazda 3 este disponibilă în versiuni hatchback și sedan cu un design îmbunătățit și tehnologii noi, inclusiv noul motor pe benzină Skyactiv-X cu aprindere prin compresie despre care japonezii nu oferă încă date tehnice. Cea de-a șasea generație Mazda 3 a fost anticipată încă de anul trecut de Kai Concept, iar prototipul a fost testat de Automarket în primăvara acestui an. Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, constructorul japonez a prezentat noua generație Mazda 3, însă păstrează misterul asupra datelor tehnice în privința sistemelor de propulsie disponibile. Mazda 3: date esențiale: ● noua Mazda 3 este dezvoltată pe noua platformă Skyactive Vehicle Architecture care promite "rafinament fără precedent când vine vorba de performanțe dinamice"; ● Mazda 3 disponibilă în două versiuni: hatchback-ul are o lungime de 4.459 mm și o înălțime de 1.445 mm, în timp ce sedanul este mai compact: lungime 4.662 mm și o înălțime de 1.440 mm. Ambele versiuni au aceeași lățime (1.797 mm) și același ampatament (2.725 mm); ● hatchback-ul este oferit într-o culoare nouă de caroserie, numită Polymetal Gray; ● partea frontală este dominată de o grilă proeminentă, în timp ce blocurile optice ies în evidență prin designul simplist și, în același timp, futurist; ● privite din spate, cabina și caroseria hatchback-ului par să formeze un singur tot unitar, în timp ce în cazul sedanului japonezii au mizat pe simplitate și eleganță; ● la interior, Mazda mizează pe ideea "mai puțin înseamnă mai mult", prin simplificarea tuturor elementelor din cockpit cu scopul de a spori confortul. De exemplu, panoul pentru controlul climei și fantele de ventilație pentru pasagerul din dreapta sunt integrate în axa stânga-dreapta care "urmărește" linia panoului cu instrumente; ● poziția la volan poate fi ajustată mai mult decât la generația anterioară, iar levierul este poziționat mai în față și mai sus atât în cazul versiunii cu cutie de viteze manuală, cât și în cazul celei automate, pentru ca mișcarea mâinii de pe volan pe levier să fie mai naturală; ● Active Driving Display și ecranul central de 8.8 inch afișează acum același font pentru un aspect unitar; ● standard, Mazda 3 este echipată cu un sistem audio cu 8 boxe, dar clienții pot alege opțional și sistemul audio Bose cu 12 boxe; ● sistemul Mazda Connect oferă acum acces la versiunea digitală a Manualului Utilizatorului, pentru ca șoferul să afle rapid semnificația unui mesaj de eroare apărut pe bord; Gama de motoare pentru Mazda 3 ● Din păcate, oficialii Mazda au fost selectivi în privința informațiilor legate de motorizări. Astfel, Mazda 3 va utiliza motoare pe benzină din gama Skyactiv-G de 1.5 litri, 2.0 litri și 2.5 litri, în funcție de regiune, însă valorile pentru putere, cuplu sau performanțe nu au fost dezvăluite; ● aceeași strategie a fost aplicată și în cazul motorului diesel Skyactiv-D cu capacitatea de 1.8 litri; ● Mazda 3 devine primul model al japonezilor echipat cu noul motor pe benzină Skyactive-X, care combină avantajele pe care le au motoarele pe benzină și cele diesel, eliminând dezavantajele fiecăruia dintre acestea. Skyactiv-X oferă, spun cei de la Mazda, "plaja de turații a unui motor pe benzină și consumul, cuplul și răspunsul inițial rapid al unui motor diesel". Mazda nu oferă însă alte detalii despre aceste motoare; ● sistemul de tracțiune integrală i-Activ a fost îmbunătățit și lucrează împreună cu sistemul G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) pentru a controla distribuția cuplului între pneurile de pe puntea față și cele de pe puntea spate; Sisteme de siguranță ● Pachetul de sisteme de siguranță include de asemenea câteva noutăți interesante. Primul pe listă este sistemul Driver Monitoring, care folosește o cameră cu infraroșii și LED-uri infraroșii pentru a observa cât de des lipsește șoferul și cât de obosit este acesta; ● sistemul Front Cross Traffic Alert (FCTA) folosește o serie de radare montate pe laterale pentru a detecta apropierea altor mașini din unghiuri moarte; ● sistemul Cruising & Traffic Support (CTS) oferă sprijin pentru accelerație, frână și direcție atunci când ești blocat în trafic; ● ca noutate de siguranță pasivă, Mazda 3 este echipat în premieră cu un airbag pentru genunchi pentru șofer, iar acesta este disponibil în echiparea standard. Attached FilesEdited by alliNdanuTz, 28 November 2018 - 12:40. |
#2
Posted 28 November 2018 - 12:42
Mai multe despre skyactive-x? Sa vedem cum se prezintă
|
#3
Posted 28 November 2018 - 12:44
http://www.automarke...l-pe-83001.html
Aici mai multe despre Skyactiv X, condus cand era doar un prototip. Cica nu au fost oferite prea multe detalii despre motorizari. Eu unul stiu ca Skyactiv X-ul vine abia in septembrie. Nu stiu cat de corecta este informatia. |
#4
Posted 28 November 2018 - 12:51
Citesc si ma minunez, fara motor diesel? S-au stricat si astia, pacat ca este prea frumoasa masina, macar sa puna vreo chestie mirositoare de motorina la Skyactiv X?
|
#5
Posted 28 November 2018 - 12:57
Uite ca se poate si fara motorase minuscule cu trei turbine
SkyActiv X e interesant. Sper sa fie fara probleme, si disponibil la preturi rezonabile. |
#6
Posted 28 November 2018 - 12:58
@cata
Quote ● aceeași strategie a fost aplicată și în cazul motorului diesel Skyactiv-D cu capacitatea de 1.8 litri Edited by alliNdanuTz, 28 November 2018 - 12:58. |
#8
Posted 28 November 2018 - 13:04
alliNdanuTz, on 28 noiembrie 2018 - 12:44, said:
http://www.automarke...l-pe-83001.html Aici mai multe despre Skyactiv X, condus cand era doar un prototip. Cica nu au fost oferite prea multe detalii despre motorizari. Eu unul stiu ca Skyactiv X-ul vine abia in septembrie. Nu stiu cat de corecta este informatia. |
#9
Posted 28 November 2018 - 13:11
Suspensie semi-independenta spate. Hmm...
SkyActiv X, mild-hybrid. |
#10
Posted 28 November 2018 - 13:25
Masina arata super, ca mai toate modelele Mazda de altfel, insa sunt un pic circumspect cu privire la promisiunile pe care le fac cu Skyactiv-X. Ei au anuntat deja ca nu prea cred in electrificare (lipsa de fonduri pentru a sustine un proiect atat de complex), deci ramane ca Skyactiv-X sa concureze cu hibridele celorlalti. Grea treaba, mai ales la mers urban. Dupa cum evidentiau pe un alt forum, o imbunatatire cu 20% a eficientei ar insemna fie ca ajung la eficiente SF, gen 45%. Ca sa va faceti o idee Mercedes-ul de F1 are 50% eficienta, dar are doua componente hibrid care recupereaza energie, costa cateva milioane de euro si nu trebuie sa tina decat cateva mii de km.
Parerea mea e ca imbunatatirea e in situatiile de sarcina partiala, unde de fapt sta o masina in majoritatea timpului, si de acolo si cifrele de consum pe care le dau in articole. TS030, on 28 noiembrie 2018 - 13:11, said:
mild-hybrid. Nu spuneau ei ca nu cred in electrificare? Edited by figo1988, 28 November 2018 - 13:25. |
|
#12
Posted 28 November 2018 - 14:28
#13
Posted 28 November 2018 - 15:28
Urmatoarea mea masina, daca dau de bani
Daca nu, raman la conserva mea. |
#14
Posted 28 November 2018 - 15:34
La exterior varianta sedan arata bine, varianta hatchback arata cam.. butucanos in spate, stalpul C e grosolan, parca ar avea cocoasa masina. Aduce a Alfa Romeo de prin 2005.
Cat despre interior... shut up and take my money! Edited by MusafirulCreativ, 28 November 2018 - 15:37. |
#15
Posted 28 November 2018 - 16:05
http://m.automarket....l-pe-83001.html
https://www.oldmacma...skyactiv-x-tech Spicuind putin ,vestile sunt imbucuratoare pt noua tehnolohie :MMC Director, Senior Managing Executive Officer and powertrain guru, Kiyoshi Fujiwara, said that in testing, an SCCI-equipped 2.0-litre petrol Mazda3 delivered better acceleration than a 2.5-litre petrol engine and lower fuel consumption than a 1.5. Edited by hMr, 28 November 2018 - 16:15. |
|
#16
Posted 28 November 2018 - 16:13
#17
Posted 28 November 2018 - 16:17
#18
Posted 28 November 2018 - 16:57
figo1988, on 28 noiembrie 2018 - 13:25, said:
Nu spuneau ei ca nu cred in electrificare? Mild hibridul clasic nu prea e electrificare ca nu ajuta la propulsie, doar degreveaza motorul clasic de necesarul de consum pentru a sustine o multime de sisteme electrice si electronice, multime care devine din ce in ce mai mare odata cu trecerea timpului. Edited by Ford4, 28 November 2018 - 16:57. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users