Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

'19 Mazda3

- - - - -
  • Please log in to reply
606 replies to this topic

#19
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,198
  • Înscris: 13.07.2005
Lasand la o parte designul (extrem de reusit dealtfel), mie unul imi place directia in care merge Mazda !
Motoare ”normale”, cu o cilindree decenta, fara turbine ... dar eficiente si cu performante dinamice bune.

Daca cei de la Subaru nu-si revin in timp util, se prea poate ca la urmatoarea achizitie sa migrez spre Mazda ...

#20
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postmarr, on 28 noiembrie 2018 - 17:27, said:

Motoare ”normale”, cu o cilindree decenta, fara turbine ...
dar cu un mic compresor ;)

Deci, Toyota cu Dynamic Force Engine si Mazda cu SkyActiv G/X. Nice.

#21
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017
Mazda are compresor ?

#22
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
urat ca ciuma hatch-ul din poze. iar sedanul nu iese cu nimci in evidenta , sunt sedanuri de clasa compacta care arata mai bine..

#23
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,198
  • Înscris: 13.07.2005

View PostTS030, on 28 noiembrie 2018 - 17:33, said:

dar cu un mic compresor Posted Image

....

Ai dreptate.
Am scris cele de ma sus inainte sa citesc articolul de aici.

Cand am inceput sa citesc, la paragraful al doilea am dat de asta: ” ... will be combined with a supercharger to improve torque and efficiency”

Si asta-i iar o chestie faina, compresorul respectiv intra in functiune doar in sarcina / la turatii mari. In rest .... numa șade !

#24
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Imi place foarte mult sedanul, astept sa publice mai multe detalii despre motorizari, in rest, pare urmatoarea mea masina

#25
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Ma tot uit si incepe sa-mi placa si sedanul foarte mult, poate chiar mai mult decat hatch-ul.
Sedan rosu, interior alb din piele, 2l benzina 190cp, AWD Posted Image

#26
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Eu prefer asa: sedan alb perlat exterior, piele neagra interior cu plafon negru, si musai cutie automata la motorul de 190 cp AWD.

#27
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View Postvanitty, on 28 noiembrie 2018 - 17:38, said:

urat ca ciuma hatch-ul din poze. iar sedanul nu iese cu nimci in evidenta , sunt sedanuri de clasa compacta care arata mai bine..


Urate ca ciuma sunt masinile tale sau ce iti place tie.
Inteleg ca gusturile nu se discuta, dar sa zici ca asta e urata....esti doar hater

#28
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Luati in calcul si dimensiunea masinii cand judecati proportiile Posted Image
Altfel, imi place mai mult sedanul. E chiar spectaculos as zice.

Inca o chestie interesanta la Mazda, si deloc intamplatoare, s-au jucat putin cu proportiile sa arate ca o masina rwd. Se observa distanta neobisnuit de mare de la roata fata pana la usa fata pentru o masina fwd cu motor transversal, mai ales una compacta.
Bineinteles, e doar o chestie de design, mutand parbrizul si usa cat mai in spate posibil, nu rotile fata cat mai in fata posibil ca la masinile rwd, consola fata ramand totusi mare dar chiar si asa, le-a iesit designul.

Legat de compresor, l-as fi preferat pt turatiile joase, nu cele inalte.

View Postvanitty, on 28 noiembrie 2018 - 17:38, said:

urat ca ciuma hatch-ul din poze. iar sedanul nu iese cu nimci in evidenta , sunt sedanuri de clasa compacta care arata mai bine..
Nu-mi spune. Hyundai fastback e unul dintre ele  (arata cartoonish si deloc atragator dpmdv). Al doilea care e?
Mai uita-te odata la poze. Nimic din designul sedanului nu este banal. Nu zic ca arata bine sau rau (desi arata bine Posted Image ) dar de iesit in evidenta sigur iese in marea de sedanuri banale din clasa compacta.

Edited by underb, 29 November 2018 - 08:27.


#29
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
All-new Mazda3 REVIEW Exterior Interior comparison Hatch vs Sedan 2020 Mazda 3 - Autogefühl
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_DwY0rQ3Zms?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
// SkyactivX 181cp + AWD optional Posted Image

Edited by alliNdanuTz, 29 November 2018 - 09:03.


#30
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postspe_ripper, on 29 noiembrie 2018 - 07:49, said:

Urate ca ciuma sunt masinile tale sau ce iti place tie.
Inteleg ca gusturile nu se discuta, dar sa zici ca asta e urata....esti doar hater
In general linia de design Mazda e urata, e fada, cu farurile alea ridicol de mici precum ochii unui chinez care si-a luat bataie in ring. Proiectoarele de ceata sunt ca niste puncte negre pe fata unui adolescent aflat la pubertate.
Este forum. Nu a discutat nimeni gustul tau estetic ci fiecare isi spune parerea pur subiectiva in functie de preferintele lui.

Nu doar Mazda ci japonezii in general fac masini al caror design rezista cel mult doi ani dupa care ti se par invechite, depasite, "dull". Sa nu mai spun ca nu nimic caracteristic lor, specific, care sa te faca sa recunosti masina din prima cand o vezi. Ia exemplu Golf, AlfaRomeo, Ford-urile, Peugeot sau Citroen - fara sa vorbim de marcile premium unde recunosti din prima un Mercedes, BMW sau Audi. N-au auzit japonezii de Hoffmeister sau altele de gen. De altfel, in afara de niste modele oarecum exotice, masinile lor de serie se perimeaza in cel mult 3 ani. De aici si valoarea scazuta la revanzare comparativ cu o Skoda de exemplu.

#31
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

View Postspe_ripper, on 29 noiembrie 2018 - 07:49, said:



Urate ca ciuma sunt masinile tale sau ce iti place tie.
Inteleg ca gusturile nu se discuta, dar sa zici ca asta e urata....esti doar hater
daca tie iti place laterala si spatele hatch-ului .. inseamna ca avem gusturi foarte,.. diverse.. pur si simplu hatch-ul e urat.

View Postunderb, on 29 noiembrie 2018 - 08:25, said:




Nu-mi spune. Hyundai fastback e unul dintre ele  (arata cartoonish si deloc atragator dpmdv). Al doilea care e?
Mai uita-te odata la poze. Nimic din designul sedanului nu este banal. Nu zic ca arata bine sau rau (desi arata bine Posted Image ) dar de iesit in evidenta sigur iese in marea de sedanuri banale din clasa compacta.

cel mai bine arata in aceasta clasa Renault Megane sedan. Fara nici o discutie, pacat insa de interiorul ala cam saracacios.. In rest nu prea se mai fac sedanuri de clasa compacta  care sa arate foarte bine, ci doar k, culmea e ca a inceput sa imi placa de ceva timp VW Jetta (si ala vechi, dar doar cu facelifturi) dar si asta nou, care deocamdata se vinde doar inafara europei..

Cat despre hyundai i30 fastback e.. ciudat. Din poze nu mi-a placut, iar prima data cand l-am vazut in carne si oase , eram in spatele lui ,intr-o zi de aia ploioasa , masina respectiva era visinie, si de la departare mi s-a parut ca e Mercedes cla sedan.. cand colo.. era hyundai :))

#32
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Imi place M3 modelul anterior mai mult ca design.  
Dar sa zici ca Ford, Peugeot sau Citroen au design frumos (sau mai frumos ca M3) e strigator la cer, rad si acum.
De Alfa nu zic nimic, chiar au designuri frumoase.

Nu compara M3 cu Audi si Mercedes, e totusi o diferenta considerabila de pret, vorbim de alta clasa.

Atunci am eu gusturi ciudate. MIe imi place si Seria 1, desi e cam urata in spume ;)

#33
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Asiaticii astia... nu stiu sa faca decat masini frumoase (Mazda, Kia) sau hidoase (Toyota, Suzuki, Honda) - nimic la mijloc :)
In orice caz, sunt de acord cu cine zicea ca design-ul de la Mazda nu rezista in timp. Arata cool si futurist acum, dar peste 3-4-5 ani n-o sa se mai uite nimeni la ele. Imi place in schimb mult CX3 sau chiar CX5 de la ei.
Cat despre hatchback-uri, imi fac cu ochiul Focus, Noul Ceed, si, sincer Octavia Facelift. Am gusturi ciudate, stiu.

#34
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
2013 Mazda 3, 5 ani de atunci, eu zic ca intoarce mai multe priviri decat multe masini din 2018 Posted Image

Attached Files



#35
hMr

hMr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.11.2018
M am uitat la videoul postat mai sus...o fi ea inovatoare ca motorizare cu acel skyactive X,design care inspira eleganta dar cum facem cu spatiul din interior?  Ok ,in fata iti faci loc dar in spate se sta atat in hatch cat si in sedan realmente cu genunchii in gura si cu capul in plafon :-))

Asiaticii sunt mai mici dar eu chiar am nevoie de spatiu la 1.90m.  Din punctul meu de vedere,pt o masina  la 4,60m lungime(cat o Octavia 3 facelift) spatiul interior este o gluma proasta,3 adulti nu vor incapea niciodata pe bancheta din spate( ba da,3 adulti asiatici ) nici forma portbagajului la sedan nu este prea avantajoasa.

Nu dati cu pietre,fiecare priveste din perspectiva lui...pe mn ma intereseaza  o masina in care 3 sau 4 adulti si un copil sa stea cat de cat comod intr o calatorie de cateva sute de km + un portbagaj decent(ceva in jurul lui 430 L)

Edited by hMr, 29 November 2018 - 11:45.


#36
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Clar este ca o masina nu poate multumi pe toata lumea. La fel orice produs.
Fiecare isi alege in functie de propiile necesitati.
Mai sus discutam doar de design, care si asta poate fi subiectiv.

Eu daca merg singur cu masina, nu ma intereseaza cati adulti intra in spate, chinezi sau eschimosi like.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate