Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

'19 Mazda3

- - - - -
  • Please log in to reply
606 replies to this topic

#595
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Am fost cu un prieten cu o M3 hatch. Interior frumos desenat, da senzație de premium dar plin de zgârieturi (nu înțeleg de ce sunt asa sensibile materialele). Motorul mi s-a părut slab, nu are nimic din fostele Zoom Zoom iar suspensia a fost neprietenoasa cu spatele meu. Plus spațiul care este înghesuit tare. Au cam dat-o in bara cu modelul.. Și el vroia sa o dea la buy back si sa ia SUv-ul cel nou lansat, CX30 sau cx3 parca se numește...

#596
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018

 G-Ionel, on 21 noiembrie 2019 - 13:10, said:

Oare de ce nu-i dau mașini? Tipul este meseriaș totuși, în raport cu anumiți putoi si pitipoance care fac un fel de prezentari de masini

VAG primeste cel de la 0-100.ro :)) Se aplica regula "Sa nu musti mana care te hraneste" :)) Oricum la cat de nesimtiti sunt unii de pe la Porsche Romania trebuie sa ai talente gen Mircea Badea ca sa primesti ceva la test daca ai opinii obiective. Mie cei mai sinceri mi se par cei de la Renault. Chiar si ei fac glume pe seama masinilor pe care le vand.

Imi place Mazda 3... pentru ca e rara :)) motiv pentru care chiar ma uit la ea. Interiorul simplist imi place. Dar e mic si in spate si in portbagaj pentru ca are ditamai compartimentul motor. Designul ideal pentru mine il reprezinta un paralepiped aerodinamic. Sa fie practic. Daca vreau ceva sport nu-mi iau compacta imi iau un MX2 sau 718. Nu transport zilnic frigidere sau cazi de baie dar m-am bucurat cand am bagat asa ceva intr-o Skoda Octavia(inchiriata).

Apropo un suv pe aceeasi platforma e mai mic la interior pentru ca are niste pasaje pentru roti mai mari. Stiu ca romanul isi ia SUV ca sa urce borduri sa poata parca pe trotuar dar nu m-am putut adapta in directia asta.

Plasticele de proasta calitate sunt obligatorii la fel ca luminitele RGB. In curand cred ca o sa ne facem implant cu led-uri rgb in buze, sani si cur. Neaparat plasticul sa fie piano/glossy black/grey. Il zgarie si musca cu aripile. Sunt sigur ca nu doar Mazda are problema asta pentru ca eu am mers mai mult cu din astea de la VAG si toate erau zgariate ca dracu. Noua sa fie si sa invarti de 2x butonul de volum s-a dus dracu plasticul din jur. Eu as vrea sa citesc despre impresii dupa prima revizie la 20k km. Astept un jurnal de la un taximetrist ceva. Pe mine partea cu mersul in service ma sperie chiar si in garantie si as vrea sa aflu ce teapa mi-am luat ca nu mi-am cumparat Mazda 3. Consumul e relevant dupa minim 10k km si nu sunt diferente asa mari intre marci. Adica stiu posesori de Sandero cat si de Civic care scot tot 12l/100km in Bucuresti. Stiu nu e tot una sa-ti irosesti viata in Sandero dar si Civic a venit cu un pret...triplu...din care puteai sa-ti cumperi eleve de liceu(daca esti primar)sau sa-i bagi la pacanele(tot daca esti primar).

#597
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,493
  • Înscris: 24.12.2005
Mazda a anunțat că noul SUV CX-30 și noua generație Mazda 3 pot fi achiziționate pe piața din România și cu motorul pe benzină Skyactiv-G de 2.0 litri și 150 de cai putere.
CX-30 și Mazda 3 pot fi achiziționate și cu motorul pe benzină Skyactiv-G de 150 de cai putere și cuplu maxim de 213 Nm, care beneficiază de tehnologie de dezactivare a cilindrilor și sistem mild-hybrid la 24 de volți.”

Edited by asul, 25 February 2020 - 17:52.


#598
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Reprezentanța din România a Mazda Austria a notificat autoritățile române despre două rechemări importante ale modelelor Mazda3 și Mazda CX-30, care pot avea probleme serioase ale sistemului de frânare și ale softului care controlează motorul.
Mazda recheamă în România peste 1.800 de automobile vândute pe piața locală ca urmare a două defecte importante. Toate modelele sunt Mazda 3 și CX-30, modele înrudite, fabricate între noiembrie 2018 - iulie 2019, care folosesc componente comune. Cel mai serios defect este cel al sistemului de frânare automată SBS, care în mod normal este destinat frânării de urgență la iminența unui impact cu un pieton sau un biciclist.

#599
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,051
  • Înscris: 10.04.2006
Erau unii pe forumul Mazda care spuneau ca le-au franat aiurea .

#600
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
La toate masinile care au aceste sisteme de franare automata se poate intampla sa-ti franeze aiurea. Au fost si pe forum persoane cu alte marci care au zis ca au patit-o.
Nicio tehnologie nu este 100% sigura. Important este ca se iau masuri pentru a remedia problemele.

#601
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Deșteptareaaaaaa!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GgtUWB405Mo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ericmario, 21 October 2020 - 21:45.


#602
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Da, sigur. De aceea se vand asa de slab, de somnorosi ce sunt unii...

#603
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
De ce crezi că ar interesa pe cineva vânzările?
Tu cumperi ce-ți place sau cumperi vânzările?

Edited by ericmario, 22 October 2020 - 20:40.


#604
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
~20.000km si inca sunt foarte multumit de masina; ce-i lipseste e noul motor turbo de 250CP/430Nm (dar poate rezolv asta) Posted Image
E una din putinele masini pe care le-as lua din nou daca as fi in aceiasi pozitie (cu turbo, bineinteles).


Edited by MembruAnonim, 02 November 2020 - 03:24.


#605
Popybo

Popybo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 31.08.2009

 grig73, on 27 martie 2019 - 11:14, said:

salut.
stie cineva cum este distributia la motorul de 122 CP:  pe lant sau pe curea ?
multumesc
Chiar, o Mazda 3 din 2016 cu motor de 2.0 l are distributia pe lant sau pe curea ?

#606
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Toate motoarele SkyActiv-G sunt cu distributia pe lant.

#607
David7Cristian

David7Cristian

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 24.02.2022
Salutare,
Mai are cineva probleme cu antifonarea la Mazda 3,2.0 120cp,2016?
Se aude din zona portbagazului si din zona rotilor din fata.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate