Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia 1310 si Visul Reconditionarii
#19
Posted 20 July 2018 - 11:27
Mda, multi puleti pe aici care isi dau cu parerea....
Ravvy, pina sa te gindesti la schimbatul setului, tine degetele incrucisate ca la impasul in bridge si poate scapi numai cu o segmentare. Vezi tu cind dai chiulasa jos. Pentru piese sper ca ai cont si pe daciaclub, da? PS: aaaaa, vad ca deja esti acolo, bravo, tin pumnii. Logout de aici, continuam dincolo. Edited by Taxon, 20 July 2018 - 11:28. |
#20
Posted 20 July 2018 - 11:34
TruculMagic, on 20 iulie 2018 - 11:26, said:
Nu merita facuta. Daca nu ai bani, strange macar 1000-1500e si cumpara un golf 3 1.9tdi sau 1.6-1.8 benzina , o sa consume mai putin, putere mai mare, nu mai are rost sa vorbim de tinuta de drum si de calitate si macar sunt euro 2, la Dacia aia non euro ti-o scot astia din circulatie in curand. Masini clasice care sunt reconditionate sunt alea nemtesti, americane, etc. Neamtu reconditioneaza un Mercedes w123 insa ala era ca un tanc, nu s-a stricat poate niciodata, te bucuri de masina aia, nu la rablele astea romanesti, nu mai zic de siguranta in trafic, servo muschi, frana de bicicleta, dapoi de cate ori mergea intrerupt. Aceasta masina este trasa pe dreapta. Nu vreau sa o fac pentru a o folosii zilnic. Doar sa imi fac de lucru. Si sa o pastrez. Taxon, on 20 iulie 2018 - 11:27, said:
Mda, multi puleti pe aici care isi dau cu parerea.... Ravvy, pina sa te gindesti la schimbatul setului, tine degetele incrucisate ca la impasul in bridge si poate scapi numai cu o segmentare. Vezi tu cind dai chiulasa jos. Pentru piese sper ca ai cont si pe daciaclub, da? PS: aaaaa, vad ca deja esti acolo, bravo, tin pumnii. Logout de aici, continuam dincolo. Edited by ravvy, 20 July 2018 - 11:32. |
#21
Posted 20 July 2018 - 11:37
#23
Posted 20 July 2018 - 11:53
GingisHan2015, on 20 iulie 2018 - 10:52, said:
Iote aici reconditionare ca lumea . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ssaLDT_-E-E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 6000E a fost asta. Si arata bine, adica doar au mai refacut cateva linii, o vopsea buna si multa atentie la detalii. Daca masina e praf te ajunge pe la 10.000E. Am vb personal cu cel ce a reconditionat-o. 1 an de zile stai pe list ade asteptare si 1 an de zile lucrarea in sine. |
#24
Posted 20 July 2018 - 11:55
Vad ca nimeni nu-si pune problema ca initiatorul are probabil si niste motive sentimentale sa restaureze acea masina. Eu ii doresc succes !
(aproape) tot restul comentariilor le-as imparti in doua categorii: - tineri nascuti cca 1990, au circumstante atenuante - oameni care au apucat vremurile pre-'90 si care au "uitat" cum schimbau bujia pe marginea drumului Ne place sau nu, Dacia aia amarata a tinut cat de cat Romania in miscare. A nu se intelege ca-s vreun nostalgic, dar, daca tot ne-am facut treaba cu dacia 35 de ani, hai sa nu mai denigram atat aceasta masina |
#25
Posted 20 July 2018 - 12:05
ergon, on 20 iulie 2018 - 11:55, said: Ne place sau nu, Dacia aia amarata a tinut cat de cat Romania in miscare. A nu se intelege ca-s vreun nostalgic, dar, daca tot ne-am facut treaba cu dacia 35 de ani, hai sa nu mai denigram atat aceasta masina Nu e in niciun caz vorba de denigrare. Si eu m-am folosit de Dacioara ani in sir si n-am avut absolut nicio problema majora cu ea. Problema e cu autoritatile care nu prea mai vor sa vada aceste masini pe asa-zisele sosele ale patriei. |
#26
Posted 20 July 2018 - 12:06
ravvy, on 20 iulie 2018 - 10:30, said:
Buna ziua dragi prieteni ! Dacia 1310 CN1 motor 1.3 Stare : posibil garnitura chiuloasa fisuarata ( scadea nivelul antigelului. nu alarmant dar scadea. . mananca 500ml ulei la 500km . rugina aproape deloc doaR chederul geamului pasager spate si pe langa cheder portbagaj partea de jos stanga dreapta eu zic ca este nimic serios ( pe dedesubt este data cu smoala ). am mers cu aceasta masina foarte mult si sta pe dreapta de 1 an de zile. simt ca are nevoie de atentie si intentionez sa o pastrez ( in garaj nu in fata blocului ). Doresc sa stiu parerea dvs. in ceea ce tine de investitie si de calculele mele. toata speranta mea este ca pompa de servofrana sa fie asa buna cum a fost cand am parasito. ( chiar era ) Am facut un tabel in care am adaugat ceea ce am ceea ce nu si cateva costuri estimate. |
#27
Posted 20 July 2018 - 12:06
ravvy, on 20 iulie 2018 - 11:11, said: Nu vreau sa o fac de colectie !!! in adevaratul sens al cuvantului . Voiam doar sa o aduc la o stare buna. nu doresc sa achizitonez alta cu alte probleme pe care o sa le aflu pe drum. Este adevarat ca piesele pentru aceste masini nu sunt stralucite mai ales daca iau aftermaket ( asam si alte pocnitori ). Sunt constient ca o sa coste mai mult de 700 de lei.dat tin la aceasta masina . Daca nu avem pasiuni ce avem ? Consumul de ulei o sa dispara dupa schimbul de set motor ( din priceperea mea ) Inafara de piesele insirate in poza mai sus am multe altele ( stranse in timp din gandirea batraneasca " sa fie " ) imi pare rau ca discutia a ajuns in punctele de mai sus. Eu doream doar o parere. Va multumesc... Vrei nu vrei, tre' sa cheltui mai mult de 710 Lei pt. reparatia masinii ! Daca zici ca e o chestie sentimentala, un hobby sa iti faci de lucru etc., nu te mai uiti la bani. Bagi in Dacia 1310 CN1 motor 1.3 cat e necesar sa iti vezi visul cu ochii ! Daca zici altceva, nu stiu eu ce sa iti mai zic |
#28
Posted 20 July 2018 - 12:18
XON-XOFF, on 20 iulie 2018 - 11:01, said:
- copiată în proporție masivă XON-XOFF, on 20 iulie 2018 - 11:01, said:
foarte înapoiată tehnologic: carburator în loc de injecție fansat, on 20 iulie 2018 - 11:19, said:
La mine in zona au aparut in parbrizele masinilor vechi somatii de ridicare (plus amenda de pana la 3 000 lei) a masinior vechi in cazul in care proprietarii nu le muta de acolo. |
|
#29
Posted 20 July 2018 - 12:30
Daca are consum de 500ml la 500km iti dai seama ce motor bun e.
|
#30
Posted 20 July 2018 - 12:31
ergon, on 20 iulie 2018 - 11:55, said:
Vad ca nimeni nu-si pune problema ca initiatorul are probabil si niste motive sentimentale sa restaureze acea masina. Eu ii doresc succes ! (aproape) tot restul comentariilor le-as imparti in doua categorii: - tineri nascuti cca 1990, au circumstante atenuante - oameni care au apucat vremurile pre-'90 si care au "uitat" cum schimbau bujia pe marginea drumului Ne place sau nu, Dacia aia amarata a tinut cat de cat Romania in miscare. A nu se intelege ca-s vreun nostalgic, dar, daca tot ne-am facut treaba cu dacia 35 de ani, hai sa nu mai denigram atat aceasta masina Alea`s de mult si aia care mai stiu mecanica ori s`au dus ori is prea batrini. Am ramas cu generatia pro de... schimbatori de piese! |
#31
Posted 20 July 2018 - 13:56
TruculMagic, on 20 iulie 2018 - 10:56, said:
Sigur, de parca i-ar trebui cuiva un cotet din asta ce se strica la fiecare 100km, iar la top speedul de 120-140km/h (depinde de starea masinii) , zici ca ti motorul in brate, nu mai zic de consumul ala de V6. Daciile alea au fost un cosmar, de asta un golf 2 era un fel de rolls royce. Naijax, on 20 iulie 2018 - 10:52, said:
Dacia masina de colectie ? NICIODATA Nimeni in lumea asta nu colectioneaza si nu va colectiona un model de masina copiat dupa altul si inca o copie extrem de proasta. Daciile clasice nu au nicio treaba cu masinile de colectie. Absolut niciuna. Seicii din lumea araba, ar da bani pe asa ceva. le aduce aminte de vremea lu' Ceausescu cand Romania facea pentru ei rafinarii medelin992, on 20 iulie 2018 - 11:53, said:
6000E a fost asta. Si arata bine, adica doar au mai refacut cateva linii, o vopsea buna si multa atentie la detalii. Daca masina e praf te ajunge pe la 10.000E. Am vb personal cu cel ce a reconditionat-o. 1 an de zile stai pe list ade asteptare si 1 an de zile lucrarea in sine. Edited by tico18, 20 July 2018 - 13:58. |
#32
Posted 21 July 2018 - 01:57
#33
Posted 21 July 2018 - 13:26
Acolo nici tancul n`are nevoie de ITP si are drept de circulatie pe drumurile publice, echipat cu patine cu bloc de cauciuc.
Edited by Ion_Bumbu, 21 July 2018 - 13:27. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users