Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Dacia 1310 si Visul Reconditionarii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
ravvy

ravvy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 22.06.2009
Buna ziua dragi prieteni !
Dacia 1310 CN1 motor 1.3
Stare : posibil garnitura chiuloasa fisuarata ( scadea nivelul antigelului. nu alarmant dar scadea.  . mananca 500ml ulei la 500km . rugina aproape deloc doaR chederul geamului pasager spate si pe langa cheder portbagaj partea de jos stanga dreapta eu zic ca este nimic serios ( pe dedesubt este data cu smoala ). am mers cu aceasta masina foarte mult si sta pe dreapta de 1 an de zile. simt ca are nevoie de atentie si intentionez sa o pastrez ( in garaj nu in fata blocului ).
Doresc sa stiu parerea dvs. in ceea ce tine de investitie si de calculele mele. toata speranta mea este ca pompa de servofrana sa fie asa buna cum a fost cand am parasito. ( chiar era )

Am facut un tabel in care am adaugat ceea ce am ceea ce nu si cateva costuri estimate.

Attached Files


Edited by ravvy, 20 July 2018 - 10:31.


#2
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Se mai gasesc piese noi ?

#3
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Si consumul de ulei cum il rezolvi? sumele puse de tine sunt foarte mici, cred ca nu stii in ce te bagi.

Edited by Deenman, 20 July 2018 - 10:37.


#4
Music-Box

Music-Box

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,050
  • Înscris: 16.02.2017
Rectificare chiuloasa
Posibil set cuzineti de biela daca desfaci motorul (preferabil de Romlag)
G admisie
G evacuare
Setul de Uzina dar sanse 10% sa mai gasesti unul.
Daca e generatie mai noua vezi ce etansare are setul pe ''hartie'' sau pe ''cauciuc''...nu sunt compatibile unul cu altul.

Grija mare..piese minore e posibil sa te tina pe loc multa vreme din lucrare.

Edited by Music-Box, 20 July 2018 - 10:41.


#5
tico18

tico18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,771
  • Înscris: 17.05.2018
Succes Posted Image . Masinile astea or sa devina de colectie si or sa ajunga la niste sume mari daca-s reconditionate corespunzator, cel putin daciile alea din perioada comunista.

Edited by tico18, 20 July 2018 - 10:43.


#6
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 ravvy, on 20 iulie 2018 - 10:30, said:

Buna ziua dragi prieteni !
Dacia 1310 CN1 motor 1.3
Stare : posibil garnitura chiuloasa fisuarata ( scadea nivelul antigelului. nu alarmant dar scadea.  . mananca 500ml ulei la 500km . rugina aproape deloc doaR chederul geamului pasager spate si pe langa cheder portbagaj partea de jos stanga dreapta eu zic ca este nimic serios ( pe dedesubt este data cu smoala ). am mers cu aceasta masina foarte mult si sta pe dreapta de 1 an de zile. simt ca are nevoie de atentie si intentionez sa o pastrez ( in garaj nu in fata blocului ).
Doresc sa stiu parerea dvs. in ceea ce tine de investitie si de calculele mele. toata speranta mea este ca pompa de servofrana sa fie asa buna cum a fost cand am parasito. ( chiar era )

Am facut un tabel in care am adaugat ceea ce am ceea ce nu si cateva costuri estimate.
https://forum.softpe...tach_id=2105838
D.p.meu.d.v. ai doua optiuni:
1. cheltui mai mult de 710 Lei pt. reparatia masinii;
2. vinzi masina la fiare vechi, mai pui niste bani si cumperi alta SH in stare buna.

#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017
Dacia masina de colectie ?
NICIODATA

Nimeni in lumea asta nu colectioneaza si nu va colectiona un model de masina copiat dupa altul si inca o copie extrem de proasta.
Daciile clasice nu au nicio treaba cu masinile de colectie. Absolut niciuna.

In SUA un Ford Model T functional cu vechime 100 de ani se gaseste la 2000$
Asta inseamna ca o Dacie 1310 functionala. valoreaza cu indulgenta, 200$

Restul e CAN CAN

#8
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Iote aici reconditionare ca lumea .
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ssaLDT_-E-E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by GingisHan2015, 20 July 2018 - 10:52.


#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 tico18, on 20 iulie 2018 - 10:40, said:

Succes Posted Image . Masinile astea or sa devina de colectie si or sa ajunga la niste sume mari daca-s reconditionate corespunzator, cel putin daciile alea din perioada comunista.

Sigur, de parca i-ar trebui cuiva un cotet din asta ce se strica la fiecare 100km, iar la top speedul de 120-140km/h (depinde de starea masinii) , zici ca ti motorul in brate, nu mai zic de consumul ala de V6. Daciile alea au fost un cosmar, de asta un golf 2 era un fel de rolls royce.

#10
PMmd63

PMmd63

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 08.01.2018
Românii au luat nostalgia și plăcerea pentru mașinile vechi de la occidentali, dar uită că nu am avut mașini cum trebuie (Dacia era un coteț franțuzesc copiat prost, Oltcit -Doamne ferește!), poate doar ARO mai era o mașină bună pentru că avea surse de inspirație germane și sovietice. Dar să nu uităm că mânca combustibil cât un avion.

Edited by PMmd63, 20 July 2018 - 11:05.


#11
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Poate peste 50+ ani mașina aia să aibă valoare de "colecție". Momentan aproape oricine vede o astfel de mașină o etichetează ca "rablă care ar tb scoasă din circulație". Cei mai mulți percep Dacia comunistă ca un eșec al industriei socialiste:
- copiată în proporție masivă după un alt model "capitalist"
- foarte înapoiată tehnologic: carburator în loc de injecție, lipsa oricăror dotări care erau standard la vremea ei, la orice altă mașină ne-românească. Practic ,cu 10-20 de ani în urma "concurenței".
- fiabilitate proastă. Nici Renault nu stă prea bine cu fiabilitatea și anduranța unor mașini vechi, darămite copia românească "dacia".

#12
PMmd63

PMmd63

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 08.01.2018
Eu nu pricep de ce mașinile VW, Opel, Skoda la mâna a doua din vest sunt percepute drept „rable”.

Rablele astea de dacii de care nu mai scăpăm degrabă și nimeni nu scoate o vorbă ce mai sunt?

Edited by PMmd63, 20 July 2018 - 11:08.


#13
ravvy

ravvy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 22.06.2009
Nu vreau sa o fac de colectie !!! in adevaratul sens al cuvantului . Voiam doar sa o aduc la o stare buna. nu doresc sa achizitonez alta cu alte probleme pe care o sa le aflu pe drum. Este adevarat ca piesele pentru aceste masini nu sunt stralucite mai ales daca iau aftermaket ( asam si alte pocnitori ). Sunt constient ca o sa coste mai mult de 700 de lei.dat tin la aceasta masina . Daca nu avem pasiuni ce avem ?

Consumul de ulei o sa dispara dupa schimbul de set motor ( din priceperea mea )
Inafara de piesele insirate in poza mai sus am multe altele ( stranse in timp din gandirea batraneasca " sa fie " )

imi pare rau ca discutia a ajuns in punctele de mai sus. Posted Image
Eu doream doar o parere. Va multumesc...

Edited by ravvy, 20 July 2018 - 11:12.


#14
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Încă ceva, dacă te vede cineva cu o mașină de colecție "reală" (cum sînt de la emisiunea aia englezească de pe Discovery, cumpără unii mașini din anii 60-70 și le recondiționează, dar ca lumea nu de formă, le demontează complet și le schimbă incusiv scaune, vopsea etc, și le revînd pt cîteva mii de lire), spune despre tine "iată un pasionat care apreciază mașinile de colecție".

Dacă însă te vede cu o Dacie 1300, de obicei zice "iată un amărăștean care încă conduce rabla aia"

fără supărare. Așa percep eu părerea dominantă în România.

#15
ravvy

ravvy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 22.06.2009

 XON-XOFF, on 20 iulie 2018 - 11:14, said:

Încă ceva, dacă te vede cineva cu o mașină de colecție "reală" (cum sînt de la emisiunea aia englezească de pe Discovery, cumpără unii mașini din anii 60-70 și le recondiționează, dar ca lumea nu de formă, le demontează complet și le schimbă incusiv scaune, vopsea etc, și le revînd pt cîteva mii de lire), spune despre tine "iată un pasionat care apreciază mașinile de colecție".

Dacă însă te vede cu o Dacie 1300, de obicei zice "iată un amărăștean care încă conduce rabla aia"

fără supărare. Așa percep eu părerea dominantă în România.
Corect.

#16
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,252
  • Înscris: 31.08.2006

 XON-XOFF, on 20 iulie 2018 - 11:14, said:

Dacă însă te vede cu o Dacie 1300, de obicei zice "iată un amărăștean care încă conduce rabla aia"

fără supărare. Așa percep eu părerea dominantă în România.

                    Mai e o chestie: politistii de la rutiera vor sicana din ce in ce mai mult soferii cu masini vechi, indiferent  cat de ingrijite si bine pastrate ar fi ele. In Bucuresti, cel putin, a cam inceput campania asta. Exista suspiciunea din partea politiei ca ITP-ul pentru o astfel de masina e facut pe baza de ciubuc. De asemenea, nici politia locala nu sta degeaba. La mine in zona au aparut in parbrizele masinilor vechi somatii de ridicare (plus amenda de pana la 3 000 lei) a masinior vechi in cazul in care proprietarii nu le muta de acolo. Ca si hobby, e interesant sa redai tineretea unei Dacii vechi cu conditia sa ai propriul garaj in care sa mesteresti la ea cand ai chef si placere, insa nu stiu ce finalitate are acest lucru in Romania, unde conducerea unui astfel de automobil devine o aventura din toate punctele de vedere.

Edited by fansat, 20 July 2018 - 11:36.


#17
ravvy

ravvy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 22.06.2009

 fansat, on 20 iulie 2018 - 11:19, said:

  Mai e o chestie: politistii ed la rutiera vor g
Ce semnifica aceste litere?

#18
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 ravvy, on 20 iulie 2018 - 11:11, said:

Nu vreau sa o fac de colectie !!! in adevaratul sens al cuvantului . Voiam doar sa o aduc la o stare buna.

Nu merita facuta. Daca nu ai bani, strange macar 1000-1500e si cumpara un golf 3 1.9tdi sau 1.6-1.8 benzina , o sa consume mai putin, putere mai mare, nu mai are rost sa vorbim de tinuta de drum si de calitate si macar sunt euro 2, la Dacia aia non euro ti-o scot astia din circulatie in curand.
Masini clasice care sunt reconditionate sunt alea nemtesti, americane, etc. Neamtu reconditioneaza un Mercedes w123 insa ala era ca un tanc, nu s-a stricat poate niciodata, te bucuri de masina aia, nu la rablele astea romanesti, nu mai zic de siguranta in trafic, servo muschi, frana de bicicleta, dapoi de cate ori mergea intrerupt.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate