Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

RAR Ford Mustang

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
am pus eu poza pana pune el
https://www.google.r...531855049326720

data viitoare inainte sa mergi la RAR da o tura pana la Pitesti si inapoi, dus-intors sa faci o ora si poti considera ca ai filtre si catalizator nou

#20
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,880
  • Înscris: 25.01.2007
Cu ce te deranjeaza norma euro?

#21
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Eu nu am inteles ce treaba are RAR. Masina aia a fost omologata odata in UE si are acte germane.Cei de la RAR doar transcriu datele in actele romanesti,asta e treaba lor cand masina vine din alta tara UE.Mi-ar place sa vad punctul de vedere al companiei Ford,nu de alta,dar cand aia faceau masini statul Roman nu exista,macar pentru asta ar trebui sa taca dracului din gura marii “ingineri” de la RAR...

#22
vladcadis

vladcadis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 16.07.2018
1. Incepand cu anul 2019 masinile sub Euro 3 nu mai au voie in Bucuresti, lasand la o parte alte capitale europene
2. Masina e din 2015, am dat ceva bani pe ea, ma astept la altceva, nu Euro 3

Cei de la Ford sustin ca de vina e catalizatorul si ca ar trebui sa imprumutam unul de la alt Ford Mustang pentru retestarea care urmeaza sa o facem, cu atat au putut ei sa ne ajute.

#23
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,658
  • Înscris: 07.02.2003

 vladcadis, on 16 iulie 2018 - 22:54, said:

1. Incepand cu anul 2019 masinile sub Euro 3 nu mai au voie in Bucuresti, lasand la o parte alte capitale europene
Nu cred.

#24
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,868
  • Înscris: 06.01.2008

 vladcadis, on 16 iulie 2018 - 19:28, said:

In momentul in care am cumparat masina nu eram constienti de probleme care o sa urmeze, iar cel de la care am cumparat masina nu a mentionat chestia asta.
Asta e, daca n-ai deschis ochii acum deschizi portofelul.
Vezi de ce e bine ca inainte de orice achizitie sa ceri sfaturi pe forum?

 Jammalan-the-Prophet, on 16 iulie 2018 - 20:27, said:

Daca ai spune si ce generatie e masina...
SS-ul nou e euro 6 dar nu se mai numeste gt500, asa ca ma gandesc ca e unul mai vechi 201x.
Gt500 din 2013 e euro 4  , mi-a confirmat un coleg care si-a luat asaceva, dar masina cumparata din Romania de la o firma de leasing.
Cu masinile facute pentru Europa e complet altceva. Sunt prevazute sa respecte normele europene in vigoare atat dpdv al poluarii, cat si al sigurantei soferului si a pasagerilor.

#25
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Din moment ce te-au trimis la test dinamic, desi aveai actele germane, cu norma corecta, clar ca ceva nu e ok la masina aia. Fie a picat testul la gaze, fie au fost schimbate/anulate catalizatoarele. Posibil si ca masina a stat mult timp nefolosita, ar fi trebuit sa faci cateva sute de km inainte de testul dinamic. Recomandat si ulei, bujii, filtre noi, inainte de test. Benzina nu conteaza, ei fac testul cu benzina lor.

#26
flp014

flp014

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 22.01.2010
sa inteleg ca aceasta masina este prima masina (modelul asta)care doreste a fi inmatriculata in RO?
Nu mai sunt altele inmatriculate deja?
Intreb asta deoarece doar in cazul ala ar fi trebuit o omologare tip individuala.
Am patit-o eu cand am inmatriculat o masina japoneza facuta pentru SUA. Atunci mi-au spus ca fiind prima masina de acel model , imi trebuie omologare individuala(parca asa se numea). Si a trebuit sa o fac la acel moment.Fara acea omologare nu putea primi CIV-ul.

Cativa ani in urma am mai inmatriculat o masina tot japan, tot model SUA dar avand omologarea facuta de catre altii inaintea mea (vorbesc de alt model, diferit fata de prima masina de care vorbeam mai sus), nu a mai fost problema la RAR.
M-au intrebat de ce nu am semnalizari galbene si stop de ceata dar tipul acela de masina avand deja omologarea , oamenii nu prea stiau cum sa faca... Nu puteau refuza certificatul deoarece exista omologarea de tip deci teoretic era ok. Si pana la urma au eliberat CIV-ul fara sa ma puna sa fac o alta omologare sau altceva. Mentionez ca la ambele masini nu au fost probleme cu noxele, fiind euro 4 conform testelor facute.
Acum probabil ca sunt ceva mai rigurosi, poate s-au pus la punct cu legislatia europeana si mai bine deschid ochii de 7 ori inainte de a da ok-ul unei masini din US fara sa fie 100% siguri ca respecta in totalitate normele UE. Cu siguranta sunt masini care circula pe strazile UE care inca au semnalizatoare rosii si alte norme de poluare dar totusi au RAR/MOT/TUV/etc in regula.Dar nu stiu daca le pot face ceva acestor masini deja inmatriculate si care au inspectiile periodice facute in regula cu documente/certificate semnate si stampilate.

 vladcadis, on 16 iulie 2018 - 19:28, said:

In momentul in care am cumparat masina nu eram constienti de probleme care o sa urmeze, iar cel de la care am cumparat masina nu a mentionat chestia asta.
apropo, ai semnalizatoare rosii sau galbene? Ai stop de ceata cu actionarea indicatorului din habitaclu?
Te-au intrebat macar de astea?

#27
vladcadis

vladcadis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 16.07.2018
Masina are totul in regula inafara de noxe, inclusiv semnalizatoare, stop de ceata, tot. Singura problema gasita de cei de la RAR Cluj cat si RAR Voluntari au fost cu noxele.

#28
flp014

flp014

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 22.01.2010

 vladcadis, on 17 iulie 2018 - 11:37, said:

Masina are totul in regula inafara de noxe, inclusiv semnalizatoare, stop de ceata, tot. Singura problema gasita de cei de la RAR Cluj cat si RAR Voluntari au fost cu noxele.
daca are totul in regula inseamna ca cei de la RAR vor ceva ....
Inseamna ca a fost omologata in germania si modificata pentru a corespunde cerintelor UE, deci implicit partea cu noxele.

#29
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Shelby gt500 nu este mașină comună vândută de noua. Norma de poluare nu mai este cea omologată pe model. Poti schimba ce filtre vrei ...caii aia in plus necesita alt consum deci alta normă de poluare .

Edited by JurasikMan, 17 July 2018 - 13:44.


#30
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Adică ce vrei să spui, că edițiile limitate/speciale nu trec normele? Păi Lamborghini are vreo 10 ediții de gallardo fiecare cu alte specificații de bază și aparent trec. Și edițiile brabus/ABT/MTM/ ce vrei tu trec. Ăia vor jojo în bord lăsat, îți promit. Știu asta pt că la cj cel puțin a fost acum o lună un amic cu o mașină comună (pickup l200) și aparent nu-i ieșeau noxele (deși mașina ieșea în teste verificată independent), și până n-a lăsat 150 ron pe bord n-a trecut testul.

#31
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 27.10.2007

 xeleron, on 17 iulie 2018 - 13:49, said:

Adică ce vrei să spui, că edițiile limitate/speciale nu trec normele?

daca sunt facute pentru Europa, trec normele europene, daca sunt facute pentru USA trec normele americane. iar americanii nu au treaba cu noxele. Deci editie limitata, pentru USA nu cred ca trece normele europene. cum s-a spus mai sus, pentru putere, este sarcrificat totul, pe linia de evacuare.  eu nu cred nici in eficienta EGR, filtre, dar asta e credinta mea, iar aici nu dicutam de credinte.

@initiator
1. daca te-au trimis la RAR Voluntari, asta e, ei sunt mama si tata omologarilor, de tip sau individuale. tu cred ca esti intr-o procedura de omologare individuala
2. repet. daca pui/schimbi filtre si alte porcarii, nu ai garantia ca intri in alta clasa EURO.
3. daca te descurci, bravo tie. se poate, traim in Romania, dar e mai complicat.
4. cand mai cumperi masini, du-te intai la o statie ITP cu copia cartii de identitate a masinii si intreaba. aia nu sunt angajati RAR, unii n-au nici o treaba cu masinile, dar stiu RNTR pe de rost, ca de pe urma lui traiesc. daca iti spun ca trebuie sa ajungi la RAR Voluntari, indiferent de motive, mai gandeste-te.

#32
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Americanii nu au treabă cu noxele? Cred că glumești.

#33
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Si totusi...pui poze? Chiar sunt curios si eu ca altii de pe aici daca chiar ai un Ford mustang
Asta si cu chevrolet camaro sunt probabil masinile clasice de baza din SUA. Chiar si editie 2013 sa fie insa din cate stiu eu mustangul recent arata bestial , am vazut de cateva ori poze cu el.

#34
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016

 vladcadis, on 16 iulie 2018 - 22:54, said:

1. Incepand cu anul 2019 masinile sub Euro 3 nu mai au voie in Bucuresti, lasand la o parte alte capitale europene
2. Masina e din 2015, am dat ceva bani pe ea, ma astept la altceva, nu Euro 3

Cei de la Ford sustin ca de vina e catalizatorul si ca ar trebui sa imprumutam unul de la alt Ford Mustang pentru retestarea care urmeaza sa o facem, cu atat au putut ei sa ne ajute.
Fii serios! Adica tu vrei sa spui ca 80% din masinile din Bucuresti nu vor mai circula in...Bucuresti?
Tu iti dai seama ca secunda doi moldoveanca e trimisa pachet inapoi in catunul ei,direct carne de mici si eventual sediul guvernului incendiat cu chiriasii in el?

#35
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

 karax, on 18 iulie 2018 - 11:25, said:

Si totusi...pui poze? Chiar sunt curios si eu ca altii de pe aici daca chiar ai un Ford mustang
Asta si cu chevrolet camaro sunt probabil masinile clasice de baza din SUA. Chiar si editie 2013 sa fie insa din cate stiu eu mustangul recent arata bestial , am vazut de cateva ori poze cu el.

corvette ?!

#36
vladcadis

vladcadis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 16.07.2018
https://m.adevarul.r...c017/index.html

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate