Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

RAR Ford Mustang

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
vladcadis

vladcadis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 16.07.2018
Buna! Am cumparat de o luna un Ford Mustang Shelby GT500 din Germania, masina fiind initial adusa din America. La programarea de la RAR Cluj (sunt din Cluj) inginerii nu au reusit sa stabileasca exact noxele masinii si au fost nevoiti sa trimita rezultatele la Bucuresti de unde am primit vestea ca masina mea este Euro 0, tinand cont ca masina a fost inmatriculata in Germania cu Euro 6. Am fost nevoit sa merg la RAR Voluntari sa fac un test dinamic (3400 de lei m-a costat). Dupa acest test masina a primit Euro 3 de vina fiind, din spusele celor de la Bucuresti, filtrele de aer, combustibil si ulei. Trebuie sa mentionez ca acestea au fost schimbate cu o saptamana inainte sa cumparam masina deoarece detinatorul din Germania a trecut prin aceleasi probleme si a fost nevoit sa le schimbe.
Urmatorul pas pentru mine este sa schimb inca o data toate filtrele si sa ma reprogramez la RAR Voluntari si mai incerc o data.
M-ar ajuta foarte mult daca cineva ar putea sa ma ajute cu niste sfaturi, poate au trecut si altii prin aceasta situatie.
Multumesc anticipat.

#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Filtrele sau catalizatorul ? Ca daca ai luat catalizator AM , ala e tabla goala cu 1 sita care nu face nimic !

#3
RealThing

RealThing