Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina hibrida versus motorizare pe benzina.
Last Updated: Mar 21 2019 14:37, Started by
Reactor2015
, Jun 14 2018 14:58
·
0
#55
Posted 16 June 2018 - 10:29
Pai trebuia sa spui de la inceput ce vrei atunci direct Lexus RX420h nu se mai consumau degeaba 3 pagini de sfaturi
|
#56
Posted 16 June 2018 - 11:32
Tocmai spuneam ca nu am bani pentru o masina din gama aia. Lexus se da a fi premium.
Am ajuns la concluzia ca nu merita masini premium. Bine, daca te dau banii afara din casa, de ce nu. Dar altfel... https://www.autocar....esel-powertrain Ei spun ca economia de combustibil o sa fie de doar 7%. In realitate, probabil mult mai mica dar este vorba de un hibrid mai altfel care aduce un motor electric de doar 16cp. Edited by serginho74, 16 June 2018 - 11:39. |
#57
Posted 16 June 2018 - 11:45
Seat ateca 1.5 tsi 150 cp 4x4 automata. E ok dar cam scumpă (30.000e) și timpul de așteptare e 8-12 luni.garantia e doar 2+2 in timp ce la altele e 5 sau 7.
Cred că cu 24-25.000euro îți iei Hyundai sau Kia și ieși mai bine. Mie îmi place cx5 doar că motorizarea pe benzina e 2.0 aspirat. Acu depinde de ce așteptări ai, daca vrei 4x4 dacă îți trebuie automata și ce fel de automata. Cred că și Opel sta bine, peste Ford. Bosulica daca e să ți iei mașina de 30-40.000euro cash sau credit nu te mai interesează că mașina consuma 7 sau 10%. Sau că revizia e 800 sau 2000 Ron. Edited by Deenman, 16 June 2018 - 11:43. |
#59
Posted 16 June 2018 - 17:06
#60
Posted 16 June 2018 - 21:34
Naijax, on 14 iunie 2018 - 15:55, said:
Bateriile incep sa dea randament sazut dupa vreo 4~5 ani. O inlocuire de baterii incepe de la 3.000EUR Cel mai ieftin iesi daca inlocuiesti doar celula defecta (epuizata) care la Toyota este 2.000~2.500EUR Mai pe romaneste - daca la fiecare cca. 4 ani esti dispus sa scoti din buzunar aprox. 3.000EUR pentru baterii, da-i inainte cu o hibrida. Eu unul nu sunt dispus. Pur si simplu vand benzinara mea veche de 4~5 ani si folosesc cei 3.000EUR pentru achizitionarea uneia noi. Sunt chiar curios, de unde ati scos țreaba asta cu bateriile? Afi condus/ deținut personal vreo masina hibrid , vreodată? |
#61
Posted 17 June 2018 - 08:12
argentum, on 16 iunie 2018 - 17:06, said:
In general in Europa Toyota nu o duce prea bine. Iar modelele care se vand cat de cat sunt europene. Piata din SUA este altceva si acolo Toyota produce masini specifice pentru acea piata. Nu au aproape nicio legatura cu piata din Romania. Nu am vazut unde, la ce, Hyundai sau Kia au copiat Toyota dar sigur o sa ne spui tu. Toyota face masini bunute, dar nu ce se vinde pe la noi. |
#62
Posted 17 June 2018 - 11:01
#66
Posted 18 June 2018 - 08:28
Iarna iti porneste tot timpul motorul termic la plecare ?
|
#67
Posted 18 June 2018 - 08:49
Ford4, on 18 iunie 2018 - 08:28, said:
Iarna iti porneste tot timpul motorul termic la plecare ? Dimineata cu plecare din garaj, temperatura 15-17 grade, porneste electricul dupa vreo 700 m la temperatura +0, respectiv dupa 2-3 km la temperaturi sub -10 grade celsius Edited by cata, 18 June 2018 - 08:59. |
#68
Posted 18 June 2018 - 08:55
cata, on 18 iunie 2018 - 08:49, said:
Da, pana ajunge la o anumita temperatura. Chiar daca bateria este incarcata Dimineata cu plecare din garaj, temperatura 15-17 grade, porneste dupa vreo 700 m la temperatura +0, respectiv dupa 2-3 km la temperaturi sub -10 grade celsius Cred ca ai vrut sa spui ca trece pe electric dupa 700 m...... ? |
#69
Posted 18 June 2018 - 08:59
|
#70
Posted 18 June 2018 - 09:04
Stii de ce te-am intrebat ?
Fiindca in cazul sotiei care merge la servici cam 3 km pe zi se pare ca in afara de electrica sau PHEV iesi iarna cu preturi mari/km la orice. Din cate imi spui, in acest caz, atat pe LPG cat si la hibride vei merge doar pe motorul termic iarna pe aceste distante mici. |
#71
Posted 18 June 2018 - 09:09
Ford4, on 18 iunie 2018 - 09:04, said:
Stii de ce te-am intrebat ? Fiindca in cazul sotiei care merge la servici cam 3 km pe zi se pare ca in afara de electrica sau PHEV iesi iarna cu preturi mari/km la orice. Din cate imi spui, in acest caz, atat pe LPG cat si la hibride vei merge doar pe motorul termic iarna pe aceste distante mici. |
#72
Posted 18 June 2018 - 09:46
Si conteaza mult stilul de condus.
Daca iti place sa mergi dinamic, papa utilitate hibrid. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users