Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina hibrida versus motorizare pe benzina.
Last Updated: Mar 21 2019 14:37, Started by
Reactor2015
, Jun 14 2018 14:58
·
0
#1
Posted 14 June 2018 - 14:58
De ceva vreme imi trece prin minte urmatoarea situatie. Merita o masina hibrida in cazul unui rulaj de cca 10.000km pe an?
As vrea ca inainte de raspuns sa tinem cont de toate aspectele cum ar fi costuri mai maride achizitie, greutate mai mare, costul bateriilor care vor trebui inlocuite dupa o anumita perioada, alte dezavantaje care deriva din solutia tehnica aleasa. Eu cred ca la ora actuala, desi o benzinara consuma mai mult ca aceeasi masina hibrida, din cauza diferentelor de cost singurul avantaj este cel ecologic si eventual autonomia mai mare. In rest, cred ca din punct de vedere al exploatarii masinii si al costurilor, tot o benzinara turbo este alegerea mai potrivita. Vad ca inca sunt destui producatori care nu se arunca spre hibride si nici cumparatori prea multi nu sunt. Asadar, merita hibrida in dauna unei masini clasice? |
#2
Posted 14 June 2018 - 15:05
#4
Posted 14 June 2018 - 15:05
Avantaj ecologic? Nu sunt prea convins de el. Daca ne referim strict la utilizare, da, este avantaj. Daca tragem linie si adunam poluarea rezultata din exploatare cu cea rezultata din fabricatie deja e posibil sa nu mai fie chiar un avantaj hibrida.
|
#5
Posted 14 June 2018 - 15:06
Nu.
Ai vrut să zici tot o benzinară simplă. Nu turbo. Merită doar dacă vrei să fii eco pe banii tăi. Părerea mea |
#8
Posted 14 June 2018 - 15:21
bobalex18, on 14 iunie 2018 - 15:16, said:
ești prietenul meu, dar o să faci cum a făcut closhkutza )) serginho74, on 14 iunie 2018 - 14:58, said:
De ceva vreme imi trece prin minte urmatoarea situatie. Merita o masina hibrida in cazul unui rulaj de cca 10.000km pe an? Eu am cumparat, dar fac peste 20000 km/an, 90 % urban, am vrut masina automata, etc Edited by cata, 14 June 2018 - 15:22. |
#9
Posted 14 June 2018 - 15:28
Am consum mediu de 6.3 % pe 30.000km facuti in un an. Din care 30% in Bucuresti. benzina turbo.
Cu hibrida aveam consum mai mic in oras dar mai mare afara decat cu cea pe care o am acum. Hibrida iti poti lua ca moft, daca stai doar in oras si iesi odata la 3 luni afara. Edited by Deenman, 14 June 2018 - 15:30. |
#10
Posted 14 June 2018 - 15:43
Deenman, on 14 iunie 2018 - 15:28, said:
Am consum mediu de 6.3 % pe 30.000km facuti in un an. Din care 30% in Bucuresti. benzina turbo. Cu hibrida aveam consum mai mic in oras dar mai mare afara decat cu cea pe care o am acum. Hibrida iti poti lua ca moft, daca stai doar in oras si iesi odata la 3 luni afara. |
|
#11
Posted 14 June 2018 - 15:43
Cred ca devine o varianta de luat in considerare . Acesta este trendul ...nu conteaza cat de buna sau rea este solutia tehnica , conteaza ca ai scutiri de impozite , ca primeste o gramada de bani de la buget ca sa optezi pentru una ...cred ca macar asa , de amorul reducerilor , o hibrida sau o electrica incep sa fie atractive . Pana la urma , cu o hibrida mergi cat vrei pe benzina , independent de motorul electric .
|
#12
Posted 14 June 2018 - 15:44
cata, on 14 iunie 2018 - 15:21, said:
Pai si este ok, si-a luat tot o japoneza La 10000 nu cred ca merita, dar sunt multi factori care sunt decisivi. Legat de pret, traseu, km pe zi, etc Eu am cumparat, dar fac peste 20000 km/an, 90 % urban, am vrut masina automata, etc și-a luat japoneză dar motivul care a fost? )))) |
#14
Posted 14 June 2018 - 15:55
#15
Posted 14 June 2018 - 15:55
Bateriile incep sa dea randament sazut dupa vreo 4~5 ani.
O inlocuire de baterii incepe de la 3.000EUR Cel mai ieftin iesi daca inlocuiesti doar celula defecta (epuizata) care la Toyota este 2.000~2.500EUR Mai pe romaneste - daca la fiecare cca. 4 ani esti dispus sa scoti din buzunar aprox. 3.000EUR pentru baterii, da-i inainte cu o hibrida. Eu unul nu sunt dispus. Pur si simplu vand benzinara mea veche de 4~5 ani si folosesc cei 3.000EUR pentru achizitionarea uneia noi. |
|
#16
Posted 14 June 2018 - 15:58
Daca vrei sa faci coada de 3 km dupa tine...Astia cu hibride merg cu 40 km/h, fac cozi de 2 km dupa ei si-i injura toata lumea(isi iau multa carne si claxoane).Eu nu mi-as lua asa ceva, timpul costa bani si nu vad cum as iesi mai bine daca m-as tarai cu 40 de km pe ora.Poate doar in oras cand te mai tarai bara la bara, atat.
Edited by ionutz_joe2009, 14 June 2018 - 16:05. |
#17
Posted 14 June 2018 - 16:00
ionutz_joe2009, on 14 iunie 2018 - 15:58, said:
Daca vrei sa faci coada de 3 km dupa tine...Astia cu hibride merg cu 40 km/h, fac cozi de 2 km dupa ei si-i injura toata lumea.Eu nu mi-as lua asa ceva, timpul costa bani si nu vad cum as iesi mai bine daca ma tarai cu 40 de km pe ora. Asta pentru ca o hibrida functioneaza 100% electric doar la viteza mica - 40~50 km/h Daca "dai talpa", intra pe benzina Adica consuma ... consuma ... consuma |
#18
Posted 14 June 2018 - 16:07
Eu zic ca nu-s pt drumurile din Ro , poate pe afara ca se preteaza , unde sunt centuri, autostrazi sau drumuri de vitezeza.Nu poti circula cu 40 prin Ro, blochezi toata Romania.Inteleg, mergi prin cartiere rezidentiale, zone linistite...pbl e ca la noi nu exista zone linistite pt ca nu prea exista drumuri de viteza si esti obligat sa mergi prin sate, centre de orase, etc.Si daca merg toti si prin alea cu 40...ca se face coada de zeci si zeci de km si se merge cu 20-max 30 apoi.
Edited by ionutz_joe2009, 14 June 2018 - 16:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users