Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Masina hibrida versus motorizare pe benzina.

- - - - -
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#19
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,066
  • Înscris: 15.06.2009

 ionutz_joe2009, on 14 iunie 2018 - 15:58, said:

Daca vrei sa faci coada de 3 km dupa tine...Astia cu hibride merg cu 40 km/h, fac cozi de 2 km dupa ei si-i injura toata lumea(isi iau multa carne si claxoane).Eu nu mi-as lua asa ceva, timpul costa bani si nu vad cum as iesi mai bine daca m-as tarai cu 40 de km pe ora.Poate doar in oras cand te mai tarai bara la bara, atat.
  Te-ai uitat cat ai viteza medie in parcurs urban ? Unde "urban" inseamna un oras de macar1-200.000 locuitori.Eu zic ca in jur de 30km/h. Majoritatea soferilor "urbani" declara consumuri specifice mai mari decat cele date de producator cu 20-30%. Insa tot cu viteze medii ca cea de mai sus. Prindeti si urmariti in trafic un tataita care conduce numai duminica, conduceti ca el si vedeti la destinatie viteza medie si consum mediu.Veti avea surpriza ca viteza medie este aceiasi dar consumul este sub cel dat de producator. Deci, daca esti capabil sa schimbi stilul smucit de conducere, asa zis sportiv dar de fapt prostesc si ne-economic, o hibrida poate sa se justifice economic. In Bucuresti un parcurs zilnic de 50-60  Km poate sa insemne cel putin 200 euro cost combustibil pe luna. Electric, 100 lei. Iata cum raman bani de intretinere ....

Edited by kesarion111, 14 June 2018 - 16:19.


#20
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,157
  • Înscris: 13.11.2017
Sunt multi factori de luat in seama.
În primul rând sunt in mare trei tipuri de hibride : plug-in, full hibrid fara încărcare la priza și mild hibrid.
- Prima nu prea merita fiindcă e mult mai scumpă decât o benzinara turbo, trebuie neapărat să o poți încărca acasă și la serviciu fiindcă are autonomie de numai 35 km strict electric iar nefolosirea ei strict electric prin oraș o face sa nu mai recupereze din diferență de preț fata de benzinara chiar daca o folosești ca o hibridă fara incarcare la priza.
- A doua este o varianta viabila deja deoarece diferența de preț fata de o benzinara turbo nu e așa de mare. Trebuie însă să o folosesti macar 50% urban iar la extraurban sa nu fii genul care conduce sportiv. În aceste conditii îți recuperezi relativ rapid diferenta de preț și în plus e mai plăcută la condusul urban decât o benzinara chiar cu cutie automată. Mai exista insa o incovenienta a ei la condusul prin oraș dar de care se lovește putina lume. Iarna va fi consumul destul de mare dacă o folosesti pe distante scurte, gen 2-3 km în oraș.
- A treia încă nu e prea raspandita și trebuie să vedem cât de bună va fi. Eu privesc cu circumspecție o motorizare care o laudă prea mult producătorii dar nu zic că nu ar putea fi o soluție interesanta.

#21
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

 serginho74, on 14 iunie 2018 - 14:58, said:

Asadar, merita hibrida in dauna unei masini clasice?
Merita daca ai multe drumuri in raza bateriei. Si unde sa o incarci.
Avantajul hibridelor este ca nu ai problema cu autonomia.
Dezavantajul fata de cele complet electrice este dat de bateriile ridicole de mici.

Din ce am inteles, Toyota Auris are baterie aprox 4-5Km.

#22
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
De la ei am testat Prius, Rav4 si Lexus 400h. Senzatia mea e ca nu consuma mai putin niciuna din ele...
iar cu schimbatul bateriilor e chiar neplacut financiar.

@initiator,
la ce model te-ai oprit?

#23
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011

 kesarion111, on 14 iunie 2018 - 16:18, said:

  Te-ai uitat cat ai viteza medie in parcurs urban ? Unde "urban" inseamna un oras de macar1-200.000 locuitori.Eu zic ca in jur de 30km/h. Majoritatea soferilor "urbani" declara consumuri specifice mai mari decat cele date de producator cu 20-30%. Insa tot cu viteze medii ca cea de mai sus. Prindeti si urmariti in trafic un tataita care conduce numai duminica, conduceti ca el si vedeti la destinatie viteza medie si consum mediu.Veti avea surpriza ca viteza medie este aceiasi dar consumul este sub cel dat de producator. Deci, daca esti capabil sa schimbi stilul smucit de conducere, asa zis sportiv dar de fapt prostesc si ne-economic, o hibrida poate sa se justifice economic. In Bucuresti un parcurs zilnic de 50-60  Km poate sa insemne cel putin 200 euro cost combustibil pe luna. Electric, 100 lei. Iata cum raman bani de intretinere ....

Eu scot consumuri bune, am consum de 7 si merg si cu 150, fac si oras si n-am schimbat decat o singura data placutele in 110k(mai au peste jumatate acum, deci nu-s brutal/coasa fara scop).E o benzina, limuzina de 4.7 m.Pt mine, consumul de 1 la suta in minus inseamna bani pierduti.Tataie e tataie, firmele alearga altfel.Cam la mai toate masinile, cel mai bun consum e cand acum de la vitezometru e vertical, consumt in raport cu timp(timp=bani, fara timp nu exista bani) pierdut in masina.

Edited by ionutz_joe2009, 14 June 2018 - 16:40.


#24
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Naijax, on 14 iunie 2018 - 15:55, said:

Mai pe romaneste - daca la fiecare cca. 4 ani esti dispus sa scoti din buzunar aprox. 3.000EUR pentru baterii, da-i inainte cu o hibrida.

Bateria sistemului Toyota Hybrid are o garantie de 5 ani sau 100.000 Km*.  Posted Image

#25
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,066
  • Înscris: 15.06.2009

 ionutz_joe2009, on 14 iunie 2018 - 16:26, said:



Eu scot consumuri bune, am consum de 7 si merg si cu 150, fac si oras si n-am schimbat decat o singura data placutele in 110k(mai au peste jumatate acum, deci nu-s brutal/coasa fara scop).E o benzina, limuzina de 4.7 m.Pt mine, consumul de 1 la suta in minus inseamna bani pierduti.Tataie e tataie, firmele alearga altfel.Cam la mai toate masinile, cel mai bun consum e cand acum de la vitezometru e vertical, consumt in raport cu timp(timp=bani, fara timp nu exista bani) pierdut in masina.
Ma bucur sa aflu ca stii de frane putine. Aportul cel mai mare in consumul specific il are in mod paradoxal...frana. Nu demarajul sau ture multe ci frana.

#26
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,157
  • Înscris: 13.11.2017
Are și extensie de garanție la 10 ani.
Hyundai Ioniq are garanție de 8 ani la baterie.
Dacă mai iei in considerare că de obicei nu pică imediat ce iese din garantie, nu prea vad de ce bateria ar fi problema la un hibrid.

 ericmario, on 14 iunie 2018 - 16:37, said:

Bateria sistemului Toyota Hybrid are o garantie de 5 ani sau 100.000 Km*.  Posted Image

Edited by Ford4, 14 June 2018 - 16:48.


#27
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 serginho74, on 14 iunie 2018 - 14:58, said:

Asadar, merita hibrida in dauna unei masini clasice?

La motoare mici, doar daca se merge aproape exclusiv urban si e o hibrida de calitate sau plug-in (ideal). La motoare mari, orice hibrida va fi mai economica decat o benzinara, fie ea si turbo. Mai ales in oras.

#28
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Parerea mea e ca astea cu baterii sunt bune doar in oras aglomerat.Pbl mare e ca nu cumva sa nu-l aglomereze si mai rau daca scade cumva viteza medie de acum.Pt plimbari ocazionale, poate ca ar merita, dar nu zi de zi pe centuri , autotrazi sau chiar si comune cu 40 la ora.Ca e dezastru daca se prinde si o caruta, blestem, am patit de mai multe ori deja cand X nu trece(sau nu o calca) de 40 si vrea sa depaseasca o caruta..Deci daca nu se merge in mare parte in oras aglomerat, eu nu vad de ce ar renta cateva mii in plus la costul de achizitie.

Mergeam azi la limita in localitate, avea 60 pe bord, masina de politie era calare pe mine in spate, cred ca m-au injurat.Imi era frica de radar, eu merg cu 90 de regula.

Edited by ionutz_joe2009, 14 June 2018 - 17:16.


#29
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 Karhu, on 14 iunie 2018 - 15:55, said:


Pai la aia GPL ai avea impozit redus?
Pai impozitul e maxim 200 de lei/an. Pentru banii aia Îți spun drept ca nu as da 2-3000 de euro în plus pe mașină.

#30
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Durata medie de viata a unei masini a scazut destul de mult, dupa 12 ani faci itp la an chiar daca are 70 de mii.Se cere vanzarea, la 200k deja se baga masiv in ea si incepe sa nu mai renteze.Astea cu baterii au avantajul ca nu polueaza in oras, costurile dupa 7 ani sunt uriase cand se schimba bateriile plus multe, multe altele.Nu se mai produc masini pt durata de viata de 20 de ani.Tragi pe ea, o rupi, casare.Ca ne miram acum 15-25 de ani ani cum pe afara  duceau la casat masini cu tabla buna.

Sunt in situatia asta 200k, zboara, reparatie cutie(set rulmenti cutie), volant, disc, rulmment(chit).Ma astept la caseta , injectoare , pompa inalte, etc.Deci, zboara pe o suma modica.

Edited by ionutz_joe2009, 14 June 2018 - 17:41.


#31
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Naijax, on 14 iunie 2018 - 15:55, said:

Mai pe romaneste - daca la fiecare cca. 4 ani esti dispus sa scoti din buzunar aprox. 3.000EUR pentru baterii, da-i inainte cu o hibrida.

Încă o dovadă că vorbești prostii.
”Bateria BMWi litiu-ion de înaltă performanţă are o durată mare de viaţă şi o garanţie de 8 ani / 100.000 km.”

Nu stau să caut la toți producătorii, cred că ar fi prea mare rușinea pentru tine.

#32
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017

 ericmario, on 14 iunie 2018 - 17:40, said:

Încă o dovadă că vorbești prostii.
”Bateria BMWi litiu-ion de înaltă performanţă are o durată mare de viaţă şi o garanţie de 8 ani / 100.000 km.”

Nu stau să caut la toți producătorii, cred că ar fi prea mare rușinea pentru tine.

Nenea Mazda
Este a 2-a ora cand te iei de mine
Cat costa un bemveu' d'asta si cat costa bateriile dupa aia 8 ani cu care se lauda ei care este ?
Ca sa beneficiezi de garantie care este, stii care sunt conditiile ?
Vorbim si noi in cunostinta de cauza sau doar facem norma la postari ?

#33
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011

 ericmario, on 14 iunie 2018 - 17:40, said:

Încă o dovadă că vorbești prostii.
”Bateria BMWi litiu-ion de înaltă performanţă are o durată mare de viaţă şi o garanţie de 8 ani / 100.000 km.”

Nu stau să caut la toți producătorii, cred că ar fi prea mare rușinea pentru tine.

Spor la treaba, trecera pe baterii o faci in 2 ani(cost consumabile/distanta parcursa).Pt incepatori sau creduli, care cred inca ca ceva pe lumea asta e aproape gratis peste noapte si ca nu-i cineva in spate mega abilitat sa faca niste calcule pt a nu iesi in pierdere.E BMW si o piesa face cat juma de masina (dupa 4 ani) uneori.Masina care dup 7 ani are valoare de bicicleta electrica noua.

Inca mai credeti ca LUMEA asta este condusa de prosti?Si ca nu poti merge pe un max de 5% avantaj(in anumite cazuri)?Da cineva gratis?Daca nu menegeriezi bine cei 5%, iesi  pe minus la final.Din joben scot un iepure!

Edited by ionutz_joe2009, 14 June 2018 - 18:01.


#34
Labelleepoque

Labelleepoque

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 04.06.2018

 Deenman, on 14 iunie 2018 - 15:28, said:

Am consum mediu de 6.3 % pe 30.000km facuti in un an. Din care 30% in Bucuresti. benzina turbo.

Cu hibrida aveam consum mai mic in oras dar mai mare afara decat cu cea pe care o am acum.

Hibrida iti poti lua ca moft, daca stai doar in oras si iesi odata la 3 luni afara.
Benzina 6,3%? Are si cutie automata? Ce masina ai?

#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Naijax, on 14 iunie 2018 - 17:46, said:


Nenea Mazda
Este a 2-a ora cand te iei de mine
Cat costa un bemveu' d'asta si cat costa bateriile dupa aia 8 ani cu care se lauda ei care este ?
Ca sa beneficiezi de garantie care este, stii care sunt conditiile ?
Vorbim si noi in cunostinta de cauza sau doar facem norma la postari ?
38.199 euro.
De ce te interesează ce faci cu bateriile după ăia 8 ani când tu îți vinzi benzinara ta după 4-5 ani?!
Ia uimește-ne, care sunt condițiile ca să beneficiezi de garanție în privința bateriilor?
Referitor la postări, văd că ai o medie muuult mai bună decât mine, deci spor, dar nu mai dezinforma aiurea. Chiar nu-ți face cinste. Posted Image

#36
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

 Naijax, on 14 iunie 2018 - 15:55, said:

Bateriile incep sa dea randament sazut dupa vreo 4~5 ani.
O inlocuire de baterii incepe de la 3.000EUR
Cel mai ieftin iesi daca inlocuiesti doar celula defecta (epuizata) care la Toyota este 2.000~2.500EUR
Mai pe romaneste - daca la fiecare cca. 4 ani esti dispus sa scoti din buzunar aprox. 3.000EUR pentru baterii, da-i inainte cu o hibrida.
Eu unul nu sunt dispus.
Pur si simplu vand benzinara mea veche de 4~5 ani si folosesc cei 3.000EUR pentru achizitionarea uneia noi.

bulsit.
dupa 4-5 ani randamentul scade poate cu 1.5%. sau pe acolo. nu ai sa vezi diferenta. nu ai sa cunosti diferenta.
daca o cumperi de noua, nu ai sa apuci sa schimbi bateriile, poate doar in caz de esti chiar ghinonist.

nu scoti nici dupa 10 ani 3000 de euro din buzunar

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate