Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Talisman 1.6DCI160 EDC , Intense + 208cp / 420 nm
Last Updated: Jan 05 2022 05:15, Started by
stefandinescu70
, May 20 2018 12:41
·
0
#325
Posted 16 March 2020 - 19:48
Greuceanu, on 16 martie 2020 - 03:36, said:
Un băiat de la depozit de la mine tocmai ce și-a făcut nunta și cu banii obținuți vrea să își ia acest model SH de la cineva din Focșani. I-am dat link aici să citească și întrebarea lui este următoarea: unde în zona respectivă poate să îi dea și el pedală peste 150 la oră ca să vadă ce poate mașina? https://www.ringtoys...NwaApjHEALw_wcB |
#326
Posted 18 March 2020 - 09:02
adiman73, on 15 martie 2020 - 22:47, said:
Motoarele de la Mazda sunt toate peste 2.2 pentru mine nu sunt acceptate . Nu vreau sa plătesc impozit 1000 lei si asigurare aproape dublu . Ia ca aspect cred ca este cu 2 nivele peste mazda 6 . Parere personala Mai nou admir si Mondeo MK5 care iar este peste Mazda la orice Greuceanu, on 16 martie 2020 - 03:36, said:
Un băiat de la depozit de la mine tocmai ce și-a făcut nunta și cu banii obținuți vrea să își ia acest model SH de la cineva din Focșani. I-am dat link aici să citească și întrebarea lui este următoarea: unde în zona respectivă poate să îi dea și el pedală peste 150 la oră ca să vadă ce poate mașina? closchkutza, on 16 martie 2020 - 06:55, said:
Inseamna ca nu te-ai urcat niciodata intr-unul, il admiri din poze de pe net. Interiorul este sub Mazda 6 si nu numai ala. Nabucodonosor2020, on 16 martie 2020 - 19:48, said: Cred ca sunteti in locul GRESIT ... discutii aiurea fara noima ,.,.. SORRY ca ma bag ,, in jurnalul meu de Talisman .. ------------ Mazda nu va face si nu face motoare .... bune ,, doar motoare .. .. Stiu decat sa faca motoare MARI de cilindree , ceea ce si un simplu mecanic poate realiza . RENAULT este in F1 lider si foloseste tehnologii de F1 pe orice motor actual .. Vezi 1.3 TCE care este mai presus de cuvinte ..... Au scos singurul motor de 1.5 DCI in 2001 , si care acum este in toata lumea raspandit ( la Mercedes de cativa ani ) si acum 10 ani 1.6 DCI si in 2018 1.7 DCI care nu are competitor ..putere silentiozitae si MICRO CONSUM de carburant .. Mazada 2.2 diesel nu iese din 10..12 la suta de km ,,, chiar daca o tii pornita pe loc..... ------------------ Apropo ... Cine vrea sa dea o talpa la orice masina , sa o testeze ,, inainte sa o cumpere ,,, nu are ce face si pierde vremea ,,, O masina nu se testeaza cu TALPA ... se testeaza la MECANIC si ala stie ce trebuie sa verifice .. TALPA ii poate da oricine pe orice autostrada si nu afla nimic dupa TALPA .. Scuze ca m-am bagat in vorbe aici .. pe jurnalul meu Edited by stefandinescu70, 18 March 2020 - 09:03. |
#327
Posted 29 March 2020 - 15:26
stefandinescu70, on 18 martie 2020 - 09:02, said:
Cred ca sunteti in locul GRESIT ... discutii aiurea fara noima ,.,.. SORRY ca ma bag ,, in jurnalul meu de Talisman .. ------------ Mazda nu va face si nu face motoare .... bune ,, doar motoare .. .. Stiu decat sa faca motoare MARI de cilindree , ceea ce si un simplu mecanic poate realiza . RENAULT este in F1 lider si foloseste tehnologii de F1 pe orice motor actual .. Vezi 1.3 TCE care este mai presus de cuvinte ..... Au scos singurul motor de 1.5 DCI in 2001 , si care acum este in toata lumea raspandit ( la Mercedes de cativa ani ) si acum 10 ani 1.6 DCI si in 2018 1.7 DCI care nu are competitor ..putere silentiozitae si MICRO CONSUM de carburant .. Mazada 2.2 diesel nu iese din 10..12 la suta de km ,,, chiar daca o tii pornita pe loc..... ------------------ Apropo ... Cine vrea sa dea o talpa la orice masina , sa o testeze ,, inainte sa o cumpere ,,, nu are ce face si pierde vremea ,,, O masina nu se testeaza cu TALPA ... se testeaza la MECANIC si ala stie ce trebuie sa verifice .. TALPA ii poate da oricine pe orice autostrada si nu afla nimic dupa TALPA .. Scuze ca m-am bagat in vorbe aici .. pe jurnalul meu Mulțumesc [ https://i.ytimg.com/vi/EGNN8EuKRVM/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by adiman73, 29 March 2020 - 15:27. |
#328
Posted 24 February 2021 - 13:17
Salut ! Ce tip de ulei recomandati la cutia automata,pe motor 1.6 dci 160 cp? Castrol sau febi sunt ok?
|
#329
Posted 24 February 2021 - 13:42
#330
Posted 05 March 2021 - 04:39
Sfatul meu este folositi orice tip de ulei dedicat pentru dublu ambriaje umede ( DCT wet clutch ) atasat in lista ( care este extras numai pentru cutiile 6DCT450 Getrag ,adica ce aveti pe masina exact .. ( cu toate de Renault o numeste EDC ) . Eu folosesc doar Motul , pentru ca are vascozitatea cea mai buna( mare ) la 100 de grade
20170801_182659.jpg 1.58MB 50 downloads sau sa folositi produsul original Renault 20170804_095549.jpg 616.88K 43 downloads 20170804_095605.jpg 553.73K 44 downloads dar obligatoriu schimbati si filtrul de ulei exterior ( cel interior nu este necesar ) 20170804_094414.jpg 118.27K 62 downloads asta deoarece aduna pilitura multa ( normala , care apare din frecarea / patinarea discurilor din otel cu cele din bronz ) in functionare la acest model de cutie . Si perioada de schimbare a uleiului nu o depasiti de max 40 000 / 50 000 km , cu toate ca Renault da in fisa de intretinere sa se faca schimbul de ulei la cutia automata EDC la 90 000 km . O zi buna va doresc Edited by stefandinescu70, 05 March 2021 - 04:44. |
#331
Posted 20 April 2021 - 23:47
Salut, Stefan. Am urmărit fiecare update pe topic, super interesant totul. Pentru ca nu ai mai postat in ultima vreme, pot întreba cum mai merge mașina? Ceva probleme serioase? Merci anticipat.
|
#332
Posted 22 April 2021 - 05:17
el_tiburon, on 20 aprilie 2021 - 23:47, said:
Salut, Stefan. Am urmărit fiecare update pe topic, super interesant totul. Pentru ca nu ai mai postat in ultima vreme, pot întreba cum mai merge mașina? Ceva probleme serioase? Merci anticipat. Salut .. masina merge perfect , nu am probleme cu ea . Are momentan 80 000 km si inca tine .. Eu o cam abuzez tin sa iti spun , asa ca nu este concludent , daca vreodata o sa fie vreo problema majora la ea .. Motorul nu consuma gram de ulei intre schimburi Ca sa vezi ca sunt multumit de acest pachet Renault = am mai cumparat in familie un Megane 4 ( 2018 , cu numai 32 000 km , pentru fiimea ) cu acelasi motor de 1.6 DCI / 130 cp ( fara Ad Blue ) , pe care sunt in curs de RS tizare ( transformare in RS .. ) . Motorul deja a ajuns de 180 cp ( doar cu o turbina ) si 400 nm .. Eu sunt de parere ca cel mai reusit motor al lui Renaul _Nissan este acest 1.6 DCI ( motor patrat , pentru cunoscatori ) ( cursa piston = diametru piston ) .. Are cel mai bun raport PUTERE / Consum / FIabilitate .. NU degeaba il folosesc pe dube si alte utilaje mari ... In rest ... nimic deosebit .. este inca o masina buna si fiabila .. Si nu o voi vinde in curand . Eu am un principiu , masina o cumpar de noua si o vand cand este rupta si obosita .. Asta ca sa nu fie pierderea de pret numai la mine ( primul cumparator ) = sa fie si masina rupta in doua cand o dau la proprietar nr 2 .. Edited by stefandinescu70, 22 April 2021 - 05:19. |
#333
Posted 24 April 2021 - 09:15
Salutare. Super tare. Mulțumiri pentru feedback.
Am și eu aceeași mașina, echipare intens energy. Am 52k km in bord, mașina foarte bine întreținută. In afara de suspensie zgomotoasă (nu am 4control) + câteva zgomote pe fata la denivelări mari (am urmărit însă ce ai schimbat tu la mașina și știu către ce sa ma orientez) și un greieras in bord in zona volanului care se manifesta doar in sarcina (undeva între 2k și 3k rpm), este un fel de bazait de plastic și nu îl găsesc sub nicio forma, mașina e super tare și merge de rupe. As avea in plan sa schimb uleiul la cutie la max 60k (nu agreez cei 90k propuși de Renault) și ma gândeam sa o fac cu acel aparat special pentru DSG/DCT. Care își face treaba singur și trage tot uleiul și spală și cutia din ce spun ei. Ce părere ai despre el? As mai vrea sa re-etansez capacul de la distribuție, am zărit ceva urme de ulei pe acolo sau sa îl înlocuiesc. Ce îmi poți recomanda? Ce m-as mai baga sa fac, ar fi o resoftare, încă nu sunt sigur unde as face-o. Altfel, ulei și filtru la 10k, restul de filtre pe la 15k și talpa 😈 Mulțumesc! |
#334
Posted 31 December 2021 - 12:55
LA MULTI ANI . ... .. UN AN NOU SI FERICIT..
PETRECERE FRUMOASA IN SEARA DE REVELION .... |
|
#335
Posted 04 January 2022 - 14:36
#337
Posted 05 January 2022 - 05:15
Nu mai conteaza cum este .. ironic sau altfel
Conteaza ce stiu eu si ce simt cand conduc aceasta masina . De consum nici nu mai comentez , la cat o alerg ( ma refer la viteza si demaraje ) si per total la un final de drum de 1000 de km sa imi iasa un consum de 6% , nu 6,9 % .. Cand zic 6 % insemna 5,8 , 5,9 pentru ca la mine nu se pune virgula .. Am mers impreuna pe drum cu prieteni de ai mei cu nemtoaice de 2.0 TDI si erau rupti cand vedeau ca eu nu alimentez decat la destinatie ( pentru ca nu aveam nevoie ) . Iar pe sosea toti imi spuneau ca sunt diliu si sa merg mai incet ( ca cica vomita lumea in masini de la demaraje ) . In fine , nu o mai laud , dar Renault a scos o masina SUPER cu un motor super 1.6 DCI biturbo 160 legat de o cutie de viteza ( GETRAG - Germany ) clar gandita pentru sportivitate ( mai putin pentru confort , pentru ca o simti cand schimba brutal in SPORT ) .. Al meu stiu ca este manarit la 208 cp si 420 nm , dar masina la baza si acest motor este mai mult decat suficient pentru cineva care vrea econmie , putere , si eleganta .. Si 1.5 DCI lde a Renault este un motor super reusit , dar acest 1.6 DCI ( facut cu Nissan ) este belea . I-am luat fiicei cele mari ( in 2020 ) un Megane 1.6 DCI ( de doar 130 cp si 320 nm ) din 2017 , manual , cu o turbina doar , care te incanta la fel de placut dupa ce o conduci si iti dai seama cat de puternic si economic poate fi acel motor de doar 1.6 .. si care este birjarit in Bucuresti cu trafic de Bucuresti .. Se pare ca la fel de reusit este si acest nou 1.33 TCE de la Renault ( stiu benzina, ) ,( facut impreuna cu Nissan si Mercedes ) care la treapta de putere de 150 /160 cp este super puternic si economic de asemenea. Chiar sunt curios sa talpuiesc unul si sa vad la final ce zice rezervorul . Stiu un prieten cu un Duster cu asa ceva motor pe el , de 150 cp , care pe sosea da lectii in demaraje si viteza lansata la multe rable de prin 2018 incoace Oricum , Renault face legea in motoare economice si puternice . De aceea le si pune Mercedes pe TOATE masinile lor de clasa mica si medie Ca si fiabilitate .. discutabil de la la 150 000 km in sus .. Edited by stefandinescu70, 05 January 2022 - 05:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users