Ford Focus 2019
Last Updated: Nov 08 2023 08:28, Started by
business11
, Apr 12 2018 10:21
·
0
#451
Posted 20 March 2019 - 15:54
#453
Posted 21 March 2019 - 21:28
#454
Posted 21 March 2019 - 21:51
Da. In SUA au renunțat la el (acolo se numea Fusion). In Europa inca se mai cer sedanuri chiar daca și aici tendința este de migrare spre SUV-uri și crossover. Cam nasol pentru mine, ca nu îmi plac decât sedanurile
Edited by Ford4, 21 March 2019 - 21:52. |
#455
Posted 21 March 2019 - 22:19
Iti iei un seria 5 si gata.
Sau un seria 7 si mai bine Si cabd te plictisești un s klasse si zici merci. Ford focus e un sedan superb. Nu vad de ce sa dai 15k in plus daca nu te duci spre premium. La 30k iti iei a4 misto de mișto cu quattro, etc, nu nou. Sau un seria 3 nou dar modelul vechi. Mie mereu am suspinut, Ford focus e cea mai buna oferta din gama. Apoi Hyundai ceed sau Kia i30 oricum seamana bine de tot. |
#456
Posted 22 March 2019 - 00:00
Nu este 15000 in plus ci doar vreo 5500. Iar in acest pret Mondeo vine ceva mai bine echipat.
|
#457
Posted 27 March 2019 - 22:57
AstroNut98, on 19 martie 2019 - 19:52, said:
Evident ca ai primit discount din ala la Mondeo, pentru ca e masina de 5 ani. Focus 4 e masina de... nici 1 an. Cum naiba sa ii dea 25% discount la o masina aflata in perioada de smantanire a pietei? O sa ii dea 25% si la Focus 4, dar peste inca un an - 2. cieria, on 17 martie 2019 - 13:00, said:
Mda, incredibil ce teapa vor sa imi traga cu aia 12 la suta Am sa vorbesc maine la ma multi dealeri sa vad care sare cu oferta mai buna. Am sa pornesc discutia de la 25% discount de baza + ecobonus + rabla MoshuXXL, on 01 martie 2019 - 19:16, said:
Eu am 1.0 125CP și, după ~5000km (din care trei sferturi în București), nu am nicio problemă cu. regenerarea sau altceva. |
#458
Posted 01 May 2019 - 22:16
faza asta seara, imi uitai ceva in masina unui prieten care sta la et 4 si ii zic sa mi arunce cheia de la Ford focus zice nu ca se sparge cheia daca nu o prinzi si e cam 1.000 de lei una, masina o are de la firma,urc eu la 4 sa iau cheia, mi o da impreuna cu cele de la ap ca sa pot intra in bloc si nu mi dadui seama ca nu sunt legate, cand ies pe sala, tzop imi sare cheia de la ford din mana,la parter direct, nu va zic ce emotii am avut pana am ajuns jos, a dracu n avu nimic,asta in caz ca erati curios de anduranta chei de la masina
|
#460
Posted 02 May 2019 - 18:23
Vesti nasoale pt reducerea costurilor, din mai.2019 suspensia independenta pe spate nu va mai fi valabila nici pt motorizarile 1.5 ecoboost, asta mi s-a parut cel mai important pe langa altele taiate.
Pana si polizoru meu 1.0 100cp are independenta. https://www.motor-ta...75.html?page=22 Edited by Octavian___, 02 May 2019 - 18:24. |
|
#462
Posted 02 May 2019 - 20:34
Vânzări or sa fie,dar e urât din partea Ford sa faca măgarii din acestea.
Focus 4 are multe chestii ieftine fata de mk3 si acum,chiar dacă se vinde foarte bine noul model,ei tot reduc costuri....aici in olanda văd zilnic macar un ff4,în germania am vazut si cateva vignale |
#463
Posted 02 May 2019 - 21:44
Ford a defavorizat tot timpul benzinarele fata de diesel. Sa nu uitam ca Powershift era pus doar pe diesel, pe benzinare era o secventiala. Daca pe vremea cand dieselul era la putere asta era de inteles, acum sa scoti multilinkul doar de pe benzinare, cand acestea au vanzari duble fata de diesel in Europa, mi se pare ca si cum ti-ai da singur cu stangu'n dreptu'
|
#464
Posted 02 May 2019 - 21:49
Ford a avut PowerShift si pe benzina doar ca rapid a luat numele de PowerShit si a cam renuntat la cele cu ambreiaje uscate care erau puse pe motoarele mai mici cu benzina.
Au avut proces mare cu transmisia asta proasta pe care l-au pierdut: http://www.fordtrans...settlement.com/ In SUA, Ford Focus s-a vandut cu motor de 2l aspirat si doar cutie PowerShift. Si prin Romania s-a vandut la un moment Ford Focus 3 1.6Ti-VCT PowerShift si Ford Mondeo 3 2l EcoBoost PowerShift. Edited by MembruAnonim, 02 May 2019 - 21:51. |
#465
Posted 02 May 2019 - 21:54
Nu este chiar asa. Nici dieselul de 1.5 nu are multilink, nu a avut niciodată. Cat despre Poweshift... mai bine ca au pus doar pe diesel, nu sunt deloc fiabile la Ford. De aia au și revenit la automatele clasice, cu convertizor pe majoritatea modelelor. Fac și ei ca VW, lasă multilink pe motorizările superioare. Se numește reducere de costuri.
|
|
#466
Posted 02 May 2019 - 21:54
Ford4, on 02 mai 2019 - 21:44, said:
Ford a defavorizat tot timpul benzinarele fata de diesel. Sa nu uitam ca Powershift era pus doar pe diesel, pe benzinare era o secventiala. Daca pe vremea cand dieselul era la putere asta era de inteles, acum sa scoti multilinkul doar de pe benzinare, cand acestea au vanzari duble fata de diesel in Europa, mi se pare ca si cum ti-ai da singur cu stangu'n dreptu' |
#467
Posted 02 May 2019 - 22:08
MembruAnonim, on 02 mai 2019 - 21:49, said:
Ford a avut PowerShift si pe benzina doar ca rapid a luat numele de PowerShit si a cam renuntat la cele cu ambreiaje uscate care erau puse pe motoarele mai mici cu benzina. Au avut proces mare cu transmisia asta proasta pe care l-au pierdut: http://www.fordtrans...settlement.com/ In SUA, Ford Focus s-a vandut cu motor de 2l aspirat si doar cutie PowerShift. Si prin Romania s-a vandut la un moment Ford Focus 3 1.6Ti-VCT PowerShift si Ford Mondeo 3 2l EcoBoost PowerShift. Stiam doar ca prin Europa de vest s-a vandut acel 1,6 Ti-VCT. In Romania nu stiam ca a ajuns. edi10000, on 02 mai 2019 - 21:54, said:
Nu este chiar asa. Nici dieselul de 1.5 nu are multilink, nu a avut niciodată. Cat despre Poweshift... mai bine ca au pus doar pe diesel, nu sunt deloc fiabile la Ford. De aia au și revenit la automatele clasice, cu convertizor pe majoritatea modelelor. Fac și ei ca VW, lasă multilink pe motorizările superioare. Se numește reducere de costuri. Abia pe mk4 au inceput sa puna convertizor pe ambele motorizari. Pana acum a fost doar secventiala pe benzinare si Powershift pe diesel. Cel putin in Europa, in SUA a fost alta treaba dupa cum spune wolffy. Powershiftul asa nefiabil cum era, era totusi mai bun pentru dinamica si consum decat cutia secventiala de pe benzinare. De asta si foarte putini cumparau benzinara automata. Oricum discutiile astea sunt de domeniul trecutului fiindca Ford deacum vine cu hibride pe toate modelele sale, plus o electrica in gama compacta. Dealerul ma avertizase cand am vrut sa schimb Focus-ul cu un Mondeo ca sa stau sa mai astept fiindca se vor produce schimbari majore in motorizarile Ford. Eu abia astept noile hybride de la ei fiindca am inteles ca vor fi pe stilul Chevrolet VOLT, adica vor folosi motorul termic de 1 l doar ca generator, pentru deplasare folosind strict motorul electric. netty1994, on 02 mai 2019 - 21:54, said:
la diesel de 1,5 nu se renunta la multi link? Asta chiar ca ar fi o prostie Pai motorizarile sub 150 CP deja nu mai aveau multilink la mk4. |
#468
Posted 02 May 2019 - 22:51
Sunt curios ce au astia in Arad ca masina de test, o sa ma duc sa fac o tura (in special pt Fiesta st ca au de test )
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users