Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clasa medie, noua, aproximativ 15.000 Euro
Last Updated: Apr 07 2018 11:49, Started by
Rematei
, Mar 12 2018 08:43
·
0
#1
Posted 12 March 2018 - 08:43
Ce recomandari ati avea pentru o masina noua, clasa medie, in jur de 15.000 Euro? Va fi folosita in general (minim 80% din kilometri) in mediul urban, dar ocazional si extraurban.
Ce as vrea sa aiba: - motor benzinar (cu rezerva de putere, dar maxim 1600cc), nu vreau s-o las la intrarea in capitalele europene si nu fac mai mult de 15.000 Km anual. - AC (poate fi si manual) - geamuri electrice (macar pe fata) - un sistem audio decent (ca nu stau s-o gauresc) - pilot automat (tempomat) Ar fi excelent si daca ar avea o cutie automata, chiar daca are un consum mai ridicat, insa mi-e teama de fiabilitatea ei. As evita masinile asiatice (Mitsubishi) la care stai dupa o piesa pana uiti de ea si costuri de intretinere mari, as evita de asemenea optiunile unde platesti brandul (gen un VW chel). Ezit puternic sa ma apropii de frantuzesti (Renault, Citroen, Peugeot), experientele anterioare cu acestea la fiabilitate nu au fost grozave deloc. Pana acum am vazut - Opel Astra (J si K). Nu-s rele dar nici nu ma dau pe spate. - Kia Ceed. Doar cateva pe stoc ramase, comenzi pentru unele noi se iau abia in Mai dupa ce apare noul model. Nu am vazut sa aiba tempomat. Urmeaza zilele astea (si cu test drive) Ford si Skoda. Ford Focus cam rupe la consum (fiind o masina greoaie) iar despre Skoda Octavia nu stiu mare lucru, decat ca e din grupul VAG. Alte sugestii? Edited by Rematei, 12 March 2018 - 08:55. |
#2
Posted 12 March 2018 - 08:56
#3
Posted 12 March 2018 - 09:01
La Ceed se preiau comenzi din Mai, pot lua doar ceva din "vechiul" model insa accesorizate limitat. 1.6GDI BEST, 13.800 euro, nu are pilot automat.
Astra mi s-a parut si mie sub calitatea pe care o stiam de la generatia H de exemplu. |
#4
Posted 12 March 2018 - 09:03
Octavia 1.0 TSI. Fara cutie automata ca iese prea scumpa. Sau Skoda Rapid 1.0 TSI daca vrei cutie automata, insa asta inseamna ca iei versiunea de 95 CP in loc de 115 CP cat are Octavia. Pentru oras ar trebui sa-ti ajunga si aia ca Rapidul e mai usor, Octavia 1.0 TSI se misca chiar ok, face 0-100 in sub 10 secunde. Si mai e si unul dintre cele mai economice motoare pe benzina, daca nu cumva cel mai economic (eu inca n-am descoperit o alternativa comparabila).
|
#5
Posted 12 March 2018 - 09:08
#6
Posted 12 March 2018 - 09:09
ce accent pe fiabilitate sa puna la o masina noua ? diferente intre masini se vad de la 3-400 de mii de km in sus.
|
#7
Posted 12 March 2018 - 09:11
115CP mi se pare la limita inferioara de putere. Mers mult timp cu un Focus 1.6 100CP si la depasiri cu masina plina si AC pornit era jale...
|
#9
Posted 12 March 2018 - 09:23
Ok, daca poate sa editeze cineva titlul din "medie" in "compacta" ar fi excelent.
Inteleg ca pana la urma totul devine "de gustibus", fiabilitatea si calitatea fiind similare, diferenta o face echiparea initiala si costurile intretinerii (revizii, piese, etc). Daca v-ati duce maine sa faceti niste test dive-uri, 3 maxim 5, in ce ordine ati prefera sa le vedeti? |
#11
Posted 12 March 2018 - 09:32
Rematei, on 12 martie 2018 - 09:11, said:
115CP mi se pare la limita inferioara de putere. Mers mult timp cu un Focus 1.6 100CP si la depasiri cu masina plina si AC pornit era jale... Edited by utopium, 12 March 2018 - 09:41. |
#12
Posted 12 March 2018 - 09:49
sfantu.dracu, on 12 martie 2018 - 09:23, said:
Kia e asiatică. Mai vezi și Hyundai, la o adică. Dar la Hyundai ai deja pachete de dotari, nu poți alege dotări opționale. Exceptând vopsea perlată/metalizată. Kia Ceed si Hyundai i30 mi se par aproape identice. Altii spun ca sunt diferente notabile. Ok, vizitat curand si i30. http://www.musclecar...30-vs-kia-ceed/ Edited by Rematei, 12 March 2018 - 09:59. |
#13
Posted 12 March 2018 - 09:59
Rematei, on 12 martie 2018 - 08:43, said:
Ce recomandari ati avea pentru o masina noua, clasa medie, in jur de 15.000 Euro? Va fi folosita in general (minim 80% din kilometri) in mediul urban, dar ocazional si extraurban... Pai tu le eviți pe toate. Dar cine ți-a zis ție că e o problema cu piesele la japoneze? Pentru că eu am așa ceva, am destui prieteni care au de la Yaris până la Lexus și nici unul nu se plânge de piesele și costuri... ca tine. Inclusiv în dezmembrări găsești cam orice piese. Și îți spun din experiența. 15000 de euro este buget de mașina compacta noua sau aproape noua. Adică ceva cu rulaj infim (<40-50000 de km) și impecabile dpdv tehnic. Eu zic că îți faci prea multe griji in privința costurilor. Pe bune. Repet: mașina noua sau aproape noua. Nu vorbim de ceva cu peste 170-180...200000 de km. Dacă zici că faci 80% din km în oraș, părerea mea e sa te uiți la un hibrid, gen Auris Hibrid. Ai fiabilitate de top, costuri reduse de întreținere (inclusiv taxe), iar în București nu îti va consuma mai mult de 5-6%. In extraurban, va consuma cat un benzinar normal, deși uneori va interveni și motorul electric. Adică va consuma undeva pe la 6. |
#14
Posted 12 March 2018 - 10:02
E o diferenta foarte mare intre Focus 1.6 aspirat de 100 CP (am avut un d-asta 7 ani) si 1.0 ecoboost de 125 CP (cu asta am facut un drive-test mai lung si se misca muult mai bine). Eu am avut 1.6 ecoboost de 150 CP alti 4 ani si ala e racheta fata de 1.6 aspirat de 100 CP. Pe hartie diferentele nu par asa mari ca in realitate. In realitate, sa scot ceva din ala aspiratul il tineam la 3000 rpm in regim de mers normal, si urcam la 5000+ rpm cam la orice depasire. Cu asta turbo, mergi lejer la 1500-2000 rpm, si accelerezi spre 3000-4000 cand depasesti. Nu prea ai nevoie sa o duci in 6000 ture daca ai turbo, ca trage foarte bine si la turatii mici.
Sfatul meu e sa faci drive-teste si sa nu consideri ca un motor mai mic decat 1.6-le ala e mai prost. O sa ai o surpriza de la motoare de 1.0 - 1.2 daca-s cu turbo. |
#15
Posted 12 March 2018 - 10:11
LauCalin, on 12 martie 2018 - 09:59, said: Dar cine ți-a zis ție că e o problema cu piesele la japoneze? Pentru că eu am așa ceva, am destui prieteni care au de la Yaris până la Lexus și nici unul nu se plânge de piesele și costuri... ca tine. Inclusiv în dezmembrări găsești cam orice piese. Și îți spun din experiența. adipelcz, on 12 martie 2018 - 10:02, said: Sfatul meu e sa faci drive-teste si sa nu consideri ca un motor mai mic decat 1.6-le ala e mai prost. O sa ai o surpriza de la motoare de 1.0 - 1.2 daca-s cu turbo. |
|
#17
Posted 12 March 2018 - 10:25
In general la reprezentanta e (mult) mai scump. Că să-ți dau un exemplu mai... normal să zic așa, in 2013 când trebuia sa schimb distribuția la Beetle, cei de la Porsche Pipera îmi cereau 1500-1600 de lei... nu mai știu exact. Oricum undeva pe-acolo. Am schimbat-o la mecanicul meu cu 750 de lei (cu tot cu bacșiș).
Oricum nu vad ce ai putea sa iei in acest moment de la Mitsubishi . Lancer e o mașina ok per total. Dar în primul rând depășită moral. E o varianta mai buna ca sh (preț mai mic la revânzare, mașina solida). Iar cei de la reprezentanta Mistu sunt niste scarbosi. Nici eu nu mai vreau sa aud de ei. Intra și pe forumurile monomarca și vezi prețurile reviziilor postate de cei care le-au făcut la reprezentanta. |
#18
Posted 12 March 2018 - 10:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users