Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?
 Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...
 

Sfat achizitie buget 6000€

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postrobyboss2018, on 11 martie 2018 - 20:07, said:

... insa la 6000 poti gasii si un golf 6 1.4 benzina sau golf 5 super intretinut Posted Image
Poti sa gasesti dar in 99% din cazuri poti sa NU gasesti ...

#20
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,278
  • Înscris: 27.07.2006

View PostLauCalin, on 11 martie 2018 - 22:48, said:

Mașinile pe care le vrei tu, fie că unii se vor supăra, le vei găsi în mare parte "rupte". De la 150-160-170000 de km in sus inevitabil ajungi sa te gândești la turbine, injectoare, volante, pompe de injecție, EGR... prea putini sunt cei care exploatează un diesel corespunzator. Iar după asta, când văd că ușor, ușor incep sa facă "figuri", le dau vânt. Tu le vezi pe Autovit și îți strălucesc ochii instant.
Fightclub are perfecta dreptate.
Și mai e ceva. Astfel de mașini de multe ori sunt folosite în oraș. Un diesel nu e gândit neapărat pentru asta. Gândește-te că motoare diesel au și camioanele care fac milioane de km, au și mașinile astea mici. Nu se compară mere cu pere pentru că principiul lor de funcționare e același. DAAAAR mare diferență e că acele camioane merg într-un mod prielnic acestor motoare: distante lungi , viteze constante, nu prea "stiu" ce e ăla mers subturat. Multi când aleg un Focus cum vrei tu, trăiesc sub mirajul consumului redus. E suficient sa schimbi o turbina la motorul ala și s-a dus economia ta de la motorină.

Părerea mea e să-ți iei un Auris cu max. 120-130000 de km pe benzina, chiar și de 1.4 benzina. Da, nu va consuma precum un diesel 1.6. Dar este o mașina care își permite să facă cu jet pe Golf, Focus , Octavia etc.  când vine vorba de fiabilitate. Iar asta nu ți-o va spune niciodată un posesor de mașina nemteasca. Ai vreun cunoscut cu mașina japoneza? Oricare ar fi ea. Intreaba-l daca e mulțumit de masina lui și ce ar lua a doua oară, mai ales daca ar avea 5500-6000 de euro. Îți spun asta că fost posesor de VW întreținut (care m-a și lăsat în drum), actual posesor de mașina japoneza (cu 0 investiții în 45000 de km), in condițiile in care am pe mana și un Mercedes. E mișto Mercedesul ăla (cutia automata cu 7 trepte schimba superb ), hai sa nu fiu ipocrit. Asta până ajungi in service. Prima problema a avut-o la 23000 de km. Nu a fost gravă, dar ușor frustranta.
Deci părerea mea, dacă vrei o mașina de încredere, in care sa bagi bani doar in revizii multe mii de km, i-ați in primul rand un benzinar. Iar sfatul doi , dar aici tine f mult și de tine, ia-ți ceva japonez.
@initiator, reciteste ce a scris @LauCalin - cel mai bun sfat pe care-l puteai primi. Valabil si pentru multi alti colegi de forum Posted Image

Am inteles, nu-ti place Dacia. Oricum, eu ma bucur cand vad zecile de mii de Sandero si Dustere plecand la export...oare fraierii aia de ce nu-si cumpara Passat si Ford cu 6000, preferand sa dea 11-18000 pe o Dacie rapanoasa ? :)
Numai ca din pacate nu-ti prea poti pemite sa faci fite :) Nu de Passat, in orice caz :), cum te sfatuia cineva. La 6000 gasesti un Sandero full, benzinar, de-l mai alergi ani buni fara probleme. A, ca n-ai senzori de ploaie...hmmm....:)

Edited by ergon, 12 March 2018 - 09:08.


#21
Chipsz

Chipsz

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.03.2018

View Postergon, on 12 martie 2018 - 09:01, said:

@initiator, reciteste ce a scris @LauCalin - cel mai bun sfat pe care-l puteai primi. Valabil si pentru multi alti colegi de forum Posted Image

Am inteles, nu-ti place Dacia. Oricum, eu ma bucur cand vad zecile de mii de Sandero si Dustere plecand la export...oare fraierii aia de ce nu-si cumpara Passat si Ford cu 6000, preferand sa dea 11-18000 pe o Dacie rapanoasa ? Posted Image
Numai ca din pacate nu-ti prea poti pemite sa faci fite Posted Image Nu de Passat, in orice caz Posted Image, cum te sfatuia cineva. La 6000 gasesti un Sandero full, benzinar, de-l mai alergi ani buni fara probleme. A, ca n-ai senzori de ploaie...hmmm....Posted Image


Motivul pentru care nu doresc Dacia nu este faptul ca nu imi place ci faptul ca am condus vreme de cativa ani de-acum un Logan din 2005 al familiei.. Sunt masini bune parerea mea. Masina a fost cumparata noua iar ceea ce s-a schimbat la ea au fost consumabilele si bateria acum 2 ani, in rest.. absolut nimic, nicio problema la motor sau orice altceva. Dar dorinta mea ar fi sa mai conduc si ceva de marca straina cativa ani (maxim 4-5) pana voi reusi sa iau si eu o masina noua.. Nu vreau nicidecum fite vreau doar sa ma tina si sa nu am probleme cu ea.

#22
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,278
  • Înscris: 27.07.2006

View PostChipsz, on 12 martie 2018 - 10:55, said:

Motivul pentru care nu doresc Dacia nu este faptul ca nu imi place ci faptul ca am condus vreme de cativa ani de-acum un Logan din 2005 al familiei.. Sunt masini bune parerea mea. Masina a fost cumparata noua iar ceea ce s-a schimbat la ea au fost consumabilele si bateria acum 2 ani, in rest.. absolut nimic, nicio problema la motor sau orice altceva. Dar dorinta mea ar fi sa mai conduc si ceva de marca straina cativa ani (maxim 4-5) pana voi reusi sa iau si eu o masina noua.. Nu vreau nicidecum fite vreau doar sa ma tina si sa nu am probleme cu ea.
In cazul asta imi cer scuze ca am fost usor ironic :)
Am vazut prea multe topicuri de genul "orice, dar nu Dacie" Posted Image
Oricum, si eu zic la fel ca alti colegi: cauta ceva benzinar, sanse mult mai mici sa ai vreun ghinion...

Edited by ergon, 12 March 2018 - 11:29.


#23
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postergon, on 12 martie 2018 - 09:01, said:


@initiator, reciteste ce a scris @LauCalin - cel mai bun sfat pe care-l puteai primi. Valabil si pentru multi alti colegi de forum Posted Image

Am inteles, nu-ti place Dacia. Oricum, eu ma bucur cand vad zecile de mii de Sandero si Dustere plecand la export...oare fraierii aia de ce nu-si cumpara Passat si Ford cu 6000, preferand sa dea 11-18000 pe o Dacie rapanoasa ? :)
Numai ca din pacate nu-ti prea poti pemite sa faci fite :) Nu de Passat, in orice caz :), cum te sfatuia cineva. La 6000 gasesti un Sandero full, benzinar, de-l mai alergi ani buni fara probleme. A, ca n-ai senzori de ploaie...hmmm....:)

Am mai scris pe undeva: cati din vest cumpara dacia ca singura masina a familiei?

View Postergon, on 12 martie 2018 - 11:29, said:


In cazul asta imi cer scuze ca am fost usor ironic :)
Am vazut prea multe topicuri de genul "orice, dar nu Dacie" Posted Image
Oricum, si eu zic la fel ca alti colegi: cauta ceva benzinar, sanse mult mai mici sa ai vreun ghinion...

Usor ironic nu ai fost. Usor ironic mi se pare pretul nesimtit de mare (strict parerea mea) pe care il cer cei de la dacia pe niste masini care poate au motoare fiabile, nu contest, puse insa pe niste cutii pe care iei le numesc caroserii. Ca dotarile parca sunt cioplite in piatra, asta e senzatia. Repet, doar un fost posesor de dacie 1300 sau de Logan 1, ulterior, poate fi incantat de cum arata la interior o dacie actuala.

#24
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Hai sa nu comparam situația din Ro , cu cea din Germania. Un roman plătește pe o Dacie 15-20 de salarii. Un neamț 2-3. Tu daca ai plati tot 2-3, la situația economică din Ro, prețul mașinii ar fi undeva pe la 1500-2000 de euro si te-ar durea la basca" de tabla, dotări, motor...
Ori un neamț cu 15-20 de salarii își ia BMW Seria 5 nou. Sau poate Clasa S. Nu e vina lor că românii au salarii mici. Dar ideea e să te întinzi la ce îți permiți, fara sa bagi bani într-un fier. Asta e esenta la Dacia: simpla, ieftina, ușor de întreținut, consumuri mici (mai ales motorul ăla de 1.0 SCE cică scoate niste consumuri f bune) și dotări de bun simt pentru o mașina de 7000-8000 de euro sa zicem (aer condiționat, tempomat, sistem audio cu bluetooth etc).
Pe de altă parte, nu știu cum nemții se descurca pe autostrăzi și cu BMW, și cu Fabia de 60 CP, și cu Ford Ka... Doar la noi e o problema".
Și am mai văzut o chestie: lor nu le e rușine să se afișeze cu o mașina de 15-20 de ani. La noi sunt considerate niste cazane... Bine, sa nu exageram. Unele chiar sunt. Dar la fel ca și în cazul Dacia, hai sa nu generalizam.

Edited by LauCalin, 13 March 2018 - 09:10.


#25
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postdenky, on 13 martie 2018 - 07:59, said:

Repet, doar un fost posesor de dacie 1300 sau de Logan 1, ulterior, poate fi incantat de cum arata la interior o dacie actuala.

dacia are vanzari bune si in vestul Europei. Ma indoiesc ca aia au fost posesori de Dacia 1310 sau logan1

#26
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
e o chestie psihologica simpla. Pentru un tanar, care poate nu produce foarte mult, masina are si rol de diferentere fata de altii, o chestie de statul. Dacia este, si noua si SH cea mai ieftina solutie. Deci, pe romaneste ,din tot ce se putea, tu ai putut cel mai putin.
   Cand ai 40-45 de ani, ori ti-a trecut faza asta cu diferentierea ori ai bani dar esti un tip pragmatic. Uitati-va la varsta medie a clientului Dacia din vest si veti intelege.
   Nu poti sa-i zici unui tanar sa fie pragmatic 100%. Alege frate lowest of the low. Asuma-ti pozitia actuala, trage tare si se va imbunatati. Pentru moment ,atat poti. E tanar ,e razvratit, vrea mai mult, nu poate inca.....E normal, natural. Nici in Germania un tanar de 25 de ani nu-si va lua Dacia. Nici Dacia nu are pretentia sa prinda la tineri.

#27
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
De acord cu voi. Totusi, nu mi-ati raspuns la intrebare? Pt ce isi iau aia de afara dacia? Eu cred ca mcv se vindea cel mai bine in De, am si vorbit cu nemti care imi spuneau ca pt carat scule si alte chestii de un business de familie, e f ok masina (aia cu usi, nu asta noua cu haion).  Nu am prea vazut multi care sa isi cumpere Dacia ca masina de mers in concediu, de pilda.

On topic, ca sa va sochez un pic, am luat un golf 6 1.6 tdi pt nevastamea (stiu, cel mai prost motor, cel mai cu probleme). Masina achizitionata la zero km din reprezentanta, toate reviziile si interventiile la VW, un singur proprietar, 192000 km, an 2011, km facuti preponderent autostrada ro-de-ro, 5700 euro, climatronic, pilot, geamuri electrice fata spate, pornire motor din telecomanda si cam atat. Nu am crezut in veci ca pot lua masina cu atatia km, dar gratie SP si sfaturilor unora dintre voi, mi-am dat seama ca nu km sunt decisivi, cat modul cum au fost facuti.
Distributia scrie ca se face la 210000 sau10 ani, eu ma gandesc sa o fac, ca sa stau linistit. Fac bine?
Va multumesc tuturor.

Edited by denky, 14 March 2018 - 23:07.


#28
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postdenky, on 14 martie 2018 - 23:00, said:

De acord cu voi. Totusi, nu mi-ati raspuns la intrebare? Pt ce isi iau aia de afara dacia? Eu cred ca mcv se vindea cel mai bine in De, am si vorbit cu nemti care imi spuneau ca pt carat scule si alte chestii de un business de familie, e f ok masina (aia cu usi, nu asta noua cu haion).  Nu am prea vazut multi care sa isi cumpere Dacia ca masina de mers in concediu, de pilda.

On topic, ca sa va sochez un pic, am luat un golf 6 1.6 tdi pt nevastamea (stiu, cel mai prost motor, cel mai cu probleme). Masina achizitionata la zero km din reprezentanta, toate reviziile si interventiile la VW, un singur proprietar, 192000 km, an 2011, km facuti preponderent autostrada ro-de-ro, 5700 euro, climatronic, pilot, geamuri electrice fata spate, pornire motor din telecomanda si cam atat. Nu am crezut in veci ca pot lua masina cu atatia km, dar gratie SP si sfaturilor unora dintre voi, mi-am dat seama ca nu km sunt decisivi, cat modul cum au fost facuti.
Distributia scrie ca se face la 210000 sau10 ani, eu ma gandesc sa o fac, ca sa stau linistit. Fac bine?
Va multumesc tuturor.

Revin. Pierdusera caietul service, am cerut duplicat, nu se poate, in plus a aparut o alta varianta si am dat masina inapoi. O iau de la capat cu cautatul.

#29
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 02.09.2016

View PostLauCalin, on 11 martie 2018 - 22:48, said:

i-ați in primul rand un benzinar. Iar sfatul doi , dar aici tine f mult și de tine, ia-ți ceva japonez.
Bugetul lui e perfect pt swift.
Intrebarea e cat de japoneza mai este unguroaica ?

#30
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Atâta timp cât producătorul tine sus anumite standarde, mașina poate fi fabricata in Congo. Treaba asta e precum produsele Apple fabricate in China și multi le considera niste chinezării. Nimic mai fals.

#31
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 02.09.2016

View PostLauCalin, on 19 martie 2018 - 23:41, said:

Atâta timp cât producătorul tine sus anumite standarde, mașina poate fi fabricata in Congo.
Cu siguranta. Insa problema e ca si producatorii au scazut stacheta pt a face masinile mai competitive dpdv financiar.
De asta ma tem sa iau un Swift.

#32
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postelbjorn, on 20 martie 2018 - 09:54, said:

Cu siguranta. Insa problema e ca si producatorii au scazut stacheta pt a face masinile mai competitive dpdv financiar.
De asta ma tem sa iau un Swift.
Daca vorbesti de Suzuki , te inseli , daca vorbesti de VW atunci iti dau dreptate . Suzuki e o " firma " micuta si nu-si permit sa gafeze !

#33
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostBaxon, on 20 martie 2018 - 10:11, said:


Daca vorbesti de Suzuki , te inseli , daca vorbesti de VW atunci iti dau dreptate . Suzuki e o " firma " micuta si nu-si permit sa gafeze !


Oooo, sa vezi cum au pus problema initial apropo de teapa cu sara motors... numai de firma micuta care moare de grija negafatului nu puteai sa ii banuiesti! Intr-o lume tot mai globala, obrazu' dispare si lasa locul banului. Tot mai prost administrat.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate