Sfat achizitie buget 6000€
Last Updated: Mar 20 2018 20:56, Started by
Chipsz
, Mar 11 2018 12:10
·
0
#1
Posted 11 March 2018 - 12:10
Salutare,
Doresc sa achizitionez si eu un autovehicul la un pret de maxim 6000 euro, sa fie dupa 2010 ca si an de fabricatie si cu ceva dotari (exclus marca Dacia)... Aceasta va fi prima mea masina si va fi folosita pentru deplasari o data la 2 saptamani pe o raza de 200km si eventual deplasari la locul de munca in acelasi oras in care locuiesc. Momentan ma gandesc la un Ford focus mk3 hatchback motorizarea 1.6 diesel, am auzit ca sunt si destul de fiabile si nu sunt scumpe cand vine vorba de reparatii. Credeti ca voi putea gasi ceva bun la acest pret sau ar trebui sa ma reorientez spre altceva? Puteti sa ma ajutati cu unele sfaturi poate si alte variante accesibile la acest pret? Multumesc Edited by Chipsz, 11 March 2018 - 12:11. |
#2
Posted 11 March 2018 - 12:45
As evita acel motor, e motor pentru masini de flota care vine cu o gramada de complicatii (in timp)
https://www.google.r...oq=ford psa 1.6 |
#4
Posted 11 March 2018 - 13:54
MembruAnonim, on 11 martie 2018 - 12:45, said:
As evita acel motor, e motor pentru masini de flota care vine cu o gramada de complicatii (in timp) https://www.google.r...oq=ford psa 1.6 Ai avut motorul ala sau vorbesti din citite pe 9gag? Are o singura POSIBIL problema cu sita la turbo. Sita care nu se mai monteaza din 2009. Oricum turbina se poate verifica la achizite. Daca n-are joc, palele tocite si nu suiera e buna. In rest 1.6 HDI e un motor destul de fiabil daca e intretinut corect, fara alte probleme de design. Pentru initiator: te hotarasti la o masina - motorizare si apoi cauti pe forumul specific din Romania si din afara sa vezi ce probleme sunt in general. Aici majoritatea au cazane la 2000 de euro sau bicicleta si isi dau si ei cu parerea. |
#5
Posted 11 March 2018 - 15:59
#6
Posted 11 March 2018 - 16:13
#7
Posted 11 March 2018 - 17:10
Nu te mai agita degeaba este o motorizare fiabila ieftina de intretinut ca piese si impozit care poate concura cu benzinarele.
Edited by Nytro84, 11 March 2018 - 17:11. |
#8
Posted 11 March 2018 - 17:12
Normal ca nu exista cel mai bun motor, toate se pot defecta, daca ai ghinion sau daca le exploatezi aiurea.Daca vrei sa le gasesti bube, poti face asta la orice motor.
Focus este o masina foarte ok, interiorul este slabut, dar in rest o masina fiabila si cinstita, daca te duci spre Audi/BMW si alte marci mai "premium" pregateste si un buget pentru viitoarele reparatii, preturile sunt mai "piperate". Ai grija cu DPF-ul si EGR-ul la masinile diesel, astea de obicei creaza probleme la mersul batranesc prin orase, deasemenea mare grija la cutiile automate(nu cumpara decat daca stii cum a fost folosita). Am un coleg de munca ce si-a luat un Golf 6, putini km, cutie DSG, totul bine in hartii, dupa cateva luni au inceput sa apara problemele, saracul a ajuns la peste 100milioane de bagat in ea, nu mai stie cum sa scape de masina. Edited by kosmin90, 11 March 2018 - 17:17. |
#9
Posted 11 March 2018 - 17:13
Salut.
Daca as fi la prima mea masina as alege cutia automata, nu de alta dar asta este viitorul si o masina cu automata se revinde foarte bine si repede, manuala e de domeniul trecutului si incep si romanii sa inteleaga asta. Daca nu as vrea Dacia sau alta marca low-cost, ar trebui sa merg pe o masina mai veche. Cum ai zis ca nu vei face multi km, as merge pe un motor pe benzina,aspirat cu distributie pe lant. O masina mai veche, a avut nevoie de mai multe revizii/schimburi si nu stii daca proprietarul le-a facut corect, la timp si cu piese originale. Un motor bezinar ,aspirat cu distributie pe lant inseamna ceva simplu care a avut nevoie in principal doar de ulei din 15 in 15.000 de km. Deasemenea, daca as avea doar 6000 de euro si nu as avea experienta cu mecanicii si costul pieselor, as evita marcile cautate germane. Audi exclus la banii aia. Mai ai nevoie de inca 2000 sa fii sigur pe ea cand iesi din oras si sa mai si stii pe cineva de incredere care sa-ti repare/schimbi bine si cu piese ok. Poti lua tepe monumentale la banii aia cu o masina premium. Eu as merge pe o japoneza. benzina, aspirat, automata, hatchback (mai usor de parcat). Ce zici de asta? https://www.autovit....html#755bc3d69c Sau asta. Asta e foarte misto, daca nu ai pretentii de imagine. primul proprietar, iti mai raman si bani de un cico https://www.autovit....html#8f04f0232a Edited by fightClub25, 11 March 2018 - 17:16. |
#10
Posted 11 March 2018 - 17:17
MembruAnonim, on 11 martie 2018 - 12:45, said:
As evita acel motor, e motor pentru masini de flota care vine cu o gramada de complicatii (in timp) https://www.google.r...oq=ford psa 1.6 Vorbești în cunoștință de cauză ?!? NU, pt ca 1.6hdi de la PSA e cel fiabil diesel dacă este întreținut corect. Un motor corect dacă îl respecți, cu un consum extrem de rezonabil atât urban cât mai ales extra-urban. Îți spun în calitate de posesor de mașină cu acest motor. |
|
#11
Posted 11 March 2018 - 17:27
kosmin90, on 11 martie 2018 - 17:12, said:
deasemenea mare grija la cutiile automate(nu cumpara decat daca stii cum a fost folosita). Nu vad sensul ideii. Cum a fost folosita? Cum? cutia a schimbat cum stie, indiferent de cum a folosit-o proprietarul. Tocmai asta e misto la ele ca nu te intereseaza. Nu s-a mers subturat, nu s-a forjat aiurea, nu nimic. DSG-ul este cutia automata cu cele mai multe probleme imaginabile. CVT-urile de la japoneze pe de alta parte sunt extrem de fiabile, steptropnic de la BMW deasemenea si orice cutie semi-automata cu actuator e de fapt o manuala robotizata si costurile de reparatie sunt similare ca la manuala. |
#12
Posted 11 March 2018 - 18:56
potae, on 11 martie 2018 - 13:54, said: Ai avut motorul ala sau vorbesti din citite pe 9gag? Are o singura POSIBIL problema cu sita la turbo. Sita care nu se mai monteaza din 2009. Oricum turbina se poate verifica la achizite. Daca n-are joc, palele tocite si nu suiera e buna. In rest 1.6 HDI e un motor destul de fiabil daca e intretinut corect, fara alte probleme de design. Pentru initiator: te hotarasti la o masina - motorizare si apoi cauti pe forumul specific din Romania si din afara sa vezi ce probleme sunt in general. Aici majoritatea au cazane la 2000 de euro sau bicicleta si isi dau si ei cu parerea. Am asa ceva, una dintre masinile firmei. Leasing operational (LeasePlan), revizii la zi, exploatata corect. Este un motor economic, insa nu as lua o masina cu un rulaj peste 150K fara o rezerva de bani. A noastra este in anul 3 de leasing operational si o returnam la finalul verii. 104 mii km +/- la zi, as enumera diverse probleme intampinate de-alungul timpului cu ea, dar o sa spui ca le-am scos de pe 9GAG. Succes OP |
#13
Posted 11 March 2018 - 19:54
Multumesc de sfaturi! Eu as prefera asa ceva: https://www.autovit....html#25b138bd9b
Marca Toyota nu este pe gustul meu, in acelasi timp prefer ca masina sa fie si incapatoare cand vine vorba de bagaje.. Nu de alta dar poate mai fac si eu o excursie Nu tin neaparat sa fie hatchback, de Skoda Octavia ce parere aveti? |
#14
Posted 11 March 2018 - 20:07
Ce nu suport eu pe astia care spun de DPF , ei avand o benzinara ...
L.E:Fordu e superb, insa la 6000 poti gasii si un golf 6 1.4 benzina sau golf 5 super intretinut |
#15
Posted 11 March 2018 - 20:17
Chipsz, on 11 martie 2018 - 19:54, said:
Multumesc de sfaturi! Eu as prefera asa ceva: https://www.autovit....html#25b138bd9b Marca Toyota nu este pe gustul meu, in acelasi timp prefer ca masina sa fie si incapatoare cand vine vorba de bagaje.. Nu de alta dar poate mai fac si eu o excursie Nu tin neaparat sa fie hatchback, de Skoda Octavia ce parere aveti? Pe autovit exista optiunea ca vanzatorul sa puna seria de sasiu. De ce crezi ca la Ford nu este pusa? suna si intreaba de verificare in reteaua Ford. Dar explica-i omului ca tu NU cumperi masina fara verificare. Vei avea o surpriza. Skoda Octavia e o masina foarte ok, daca esti un om pragmatic. Uite una ok, km putini de la primul proprietar, cumparata din Romania : https://www.autovit....html#8f04f0232a |
|
#17
Posted 11 March 2018 - 22:48
Chipsz, on 11 martie 2018 - 19:54, said:
Multumesc de sfaturi! Eu as prefera asa ceva: https://www.autovit....html#25b138bd9b Marca Toyota nu este pe gustul meu, in acelasi timp prefer ca masina sa fie si incapatoare cand vine vorba de bagaje.. Nu de alta dar poate mai fac si eu o excursie Nu tin neaparat sa fie hatchback, de Skoda Octavia ce parere aveti? Fightclub are perfecta dreptate. Și mai e ceva. Astfel de mașini de multe ori sunt folosite în oraș. Un diesel nu e gândit neapărat pentru asta. Gândește-te că motoare diesel au și camioanele care fac milioane de km, au și mașinile astea mici. Nu se compară mere cu pere pentru că principiul lor de funcționare e același. DAAAAR mare diferență e că acele camioane merg într-un mod prielnic acestor motoare: distante lungi , viteze constante, nu prea "stiu" ce e ăla mers subturat. Multi când aleg un Focus cum vrei tu, trăiesc sub mirajul consumului redus. E suficient sa schimbi o turbina la motorul ala și s-a dus economia ta de la motorină. Părerea mea e să-ți iei un Auris cu max. 120-130000 de km pe benzina, chiar și de 1.4 benzina. Da, nu va consuma precum un diesel 1.6. Dar este o mașina care își permite să facă cu jet pe Golf, Focus , Octavia etc. când vine vorba de fiabilitate. Iar asta nu ți-o va spune niciodată un posesor de mașina nemteasca. Ai vreun cunoscut cu mașina japoneza? Oricare ar fi ea. Intreaba-l daca e mulțumit de masina lui și ce ar lua a doua oară, mai ales daca ar avea 5500-6000 de euro. Îți spun asta că fost posesor de VW întreținut (care m-a și lăsat în drum), actual posesor de mașina japoneza (cu 0 investiții în 45000 de km), in condițiile in care am pe mana și un Mercedes. E mișto Mercedesul ăla (cutia automata cu 7 trepte schimba superb ), hai sa nu fiu ipocrit. Asta până ajungi in service. Prima problema a avut-o la 23000 de km. Nu a fost gravă, dar ușor frustranta. Deci părerea mea, dacă vrei o mașina de încredere, in care sa bagi bani doar in revizii multe mii de km, i-ați in primul rand un benzinar. Iar sfatul doi , dar aici tine f mult și de tine, ia-ți ceva japonez. Edited by LauCalin, 11 March 2018 - 22:54. |
#18
Posted 12 March 2018 - 01:43
Nytro84, on 11 martie 2018 - 17:10, said:
Nu te mai agita degeaba este o motorizare fiabila ieftina de intretinut ca piese si impozit care poate concura cu benzinarele. SILE802002, on 11 martie 2018 - 17:17, said: Vorbești în cunoștință de cauză ?!? NU, pt ca 1.6hdi de la PSA e cel fiabil diesel dacă este întreținut corect. Un motor corect dacă îl respecți, cu un consum extrem de rezonabil atât urban cât mai ales extra-urban. Îți spun în calitate de posesor de mașină cu acest motor. Faptul ca detii acest motor nu il face cel mai fiabil ) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users