Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Lovitură pentru mașinile electrice în România: Tarifarea încărcării, mai costisitoare decât un plin de carburant fosil

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
260 replies to this topic

#199
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Cum zici tu. Asta e, automobilele electrice or sa dispara

#200
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Si.a pus lumea centrale, care era o treaba noua, s.a scumpit gazul. Deci?

#201
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,622
  • Înscris: 13.06.2004
Maşinile electrice nu au să dispară, dar vor rămâne o chestie de nişă. Dacă vor deveni mai ieftine, acumulatorii vor avea capacitate mai mare (stai o oră la încărcare, dar ai la viteză mare şi a.c pornit autonomie de cel puţin 800 k.m.), atunci vor deveni ceva mai răspândit.

#202
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Eu zic ca prioritatea va fi scaderea pretului. De la 350 km in sus autonomie, restul dezavantajelor sunt mai mici decat avantajele. O statistica in Germania arata ca pana si acolo media distantelor pe care se circula cu o masina este de 13500 km/an

#203
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Eu sunt implicat si in diferite comunitati de posesori de electrice si mai toti spun acelasi lucru. Cei care fac review-uri si o parte din cei care vorbesc impotriva masinilor electrice, le alimenteaza intocmai ca o masina pe benzina/diesel. Ceea ce e gresit. E ca si cum ai ajunge acasa cu telefonul la 35% baterie si, in loc sa-l pui la incarcat, il lasi pe noptiera. Cei care au deja electrice le pun la incarcat cand ajung acasa si asa, pentru ei, in afara drumurilor lungi, incarcatul dureaza mai putin decat dureaza pentru cineva cu o masina clasica. Iar daca au de facut un drum mai lung, doar se opresc la oricare din punctele de incarcare dupa 3-4 ore de condus si iau o pauza de 30m - 1h.

Infrastructura in Romania nu e motiv sa se opreasca dezvoltarea domeniului. Cand in vest se lansa masina pentru mase, model T, noi ne plimbam pe aici cu carute si trasuri. Comparativ, infrastructura de incarcare intr-o tara puternica dpdv economic e banal de realizat, comparativ cu infrastructura care a fost necesara pentru benzinarii.

Edited by figo1988, 31 May 2018 - 09:40.


#204
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,622
  • Înscris: 13.06.2004
În România până se vor redimensiona reţelele electrice, vor trece ani buni din păcate. Şi aşa sunt probleme când e prea cald sau prea frig, dapăi când vor fi mai multe maşini electrice. La drum lung, e mai avantajoasă maşina cu motor cu ardere internă. Deocamdată.
Iar pentru unii ţine de psihologic să poată rula mulţi kilometri fără să alimenteze şi când alimentează, s-o facă repede.

Edited by djl, 31 May 2018 - 09:46.


#205
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postdjl, on 31 mai 2018 - 09:20, said:

Maşinile electrice nu au să dispară, dar vor rămâne o chestie de nişă. Dacă vor deveni mai ieftine, acumulatorii vor avea capacitate mai mare (stai o oră la încărcare, dar ai la viteză mare şi a.c pornit autonomie de cel puţin 800 k.m.), atunci vor deveni ceva mai răspândit.
vor coexista cu cele cu motor termic pt multi ani de acum incolo

asa cum coexista diesel cu benzina...

sint multi care isi cumpara abia acum o hibrida de ex, autonomie pe electric este 2-3km in cazul celor non-plugin

acestea vor mai fi pe drumuri macar 10 ani de acum incolo, nu?

masini termice la fel, se vand acum cam 97% din vanzarile de masini noi... deci...

View PostFord4, on 31 mai 2018 - 09:26, said:

Eu zic ca prioritatea va fi scaderea pretului. De la 350 km in sus autonomie, restul dezavantajelor sunt mai mici decat avantajele. O statistica in Germania arata ca pana si acolo media distantelor pe care se circula cu o masina este de 13500 km/an
deci e adevarat ca iti poti lua masina sh din germania vechime 10 ani cu doar 13.500 km la bord... aha. multumim de confirmare

View Postdjl, on 31 mai 2018 - 09:43, said:

În România până se vor redimensiona reţelele electrice, vor trece ani buni din păcate. Şi aşa sunt probleme când e prea cald sau prea frig, dapăi când vor fi mai multe maşini electrice. La drum lung, e mai avantajoasă maşina cu motor cu ardere internă. Deocamdată.
Iar pentru unii ţine de psihologic să poată rula mulţi kilometri fără să alimenteze şi când alimentează, s-o facă repede.
exact... apar probleme in UK pana si cand isi face prea multa lume ceai la aceeasi ora

The UK electricity network already notices a surge when everyone pops the kettle on during popular TV show finales, so what will it be like when everyone gets home at 6 pm and sticks the car on charge? https://www.petrolpr...p-electric-car/

#206
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Majoritatea sustinatorilor au spus ca masina se poate incarca si la priza casei; daca stai la bloc cum o incarci? Voi credeti ca toti navetistii stau la casa? Sunt unii ce stau la bloc dar se deplaseaza pe teren, vezi diriginti de santier, consultanta pe diverse teme etc... la bloc cum saracia o incarci? Nu trebuie sa apelezi tot la statiile astea publice?

#207
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postunbrutus, on 31 mai 2018 - 11:00, said:


deci e adevarat ca iti poti lua masina sh din germania vechime 10 ani cu doar 13.500 km la bord... aha. multumim de confirmare


Tu ai facut matematica la fara frecventa Posted Image ?

#208
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postammaus, on 31 mai 2018 - 11:33, said:

Majoritatea sustinatorilor au spus ca masina se poate incarca si la priza casei; daca stai la bloc cum o incarci? Voi credeti ca toti navetistii stau la casa? Sunt unii ce stau la bloc dar se deplaseaza pe teren, vezi diriginti de santier, consultanta pe diverse teme etc... la bloc cum saracia o incarci? Nu trebuie sa apelezi tot la statiile astea publice?

Masinile se proiecteaza si se construiesc pentru tarile civilizate, nu pentru Romania. In tarile civilizate stau f multi oameni la casa, iar masinile si le lasa in parcari civilizate in care e banal sa adaugi statii de incarcare. Nu e ca in Romania unde o parchezi pe bordura, intre 2 pomi si in fata unei banci cumparata cu 5k de euro de primar.

Edited by figo1988, 31 May 2018 - 13:30.


#209
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu e chiar asa banal. In Monaco in parcari nu sunt asa multe statii de alimentare pt.electrice cum credeti voi. Sunt cateva locuri pe etaj parcare si culmea. F.multe erau goale.

#210
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostTorquemada-666, on 31 mai 2018 - 13:50, said:

Nu e chiar asa banal. In Monaco in parcari nu sunt asa multe statii de alimentare pt.electrice cum credeti voi. Sunt cateva locuri pe etaj parcare si culmea. F.multe erau goale.

Tu ai vazut cat costa un apartament in Monaco? :lol: Toate au parcare subterana si dedicata unde nu intra decat rezidentii.

#211
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Am vazut. Chiar si pe strada nu sunt multe locuri amenajate pt.electrice. Nici electricele nu zburda pe acolo. In parcarile publice f.putine locuri pt.electrice. Foarte.

#212
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTorquemada-666, on 31 mai 2018 - 14:03, said:

Am vazut. Chiar si pe strada nu sunt multe locuri amenajate pt.electrice. Nici electricele nu zburda pe acolo. In parcarile publice f.putine locuri pt.electrice. Foarte.
Cica sunt vreo 38 de puncte de incarcare, unele chiar cu 15 statii.
Niste saraci

Edited by cata, 31 May 2018 - 14:11.


#213
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008

View Postfigo1988, on 31 mai 2018 - 13:30, said:

Masinile se proiecteaza si se construiesc pentru tarile civilizate, nu pentru Romania. In tarile civilizate stau f multi oameni la casa, iar masinile si le lasa in parcari civilizate in care e banal sa adaugi statii de incarcare. Nu e ca in Romania unde o parchezi pe bordura, intre 2 pomi si in fata unei banci cumparata cu 5k de euro de primar.
Tu crezi ca si in anglia nu sunt cartiere marginase? Vezi ca parisul are 60km... deci stai linistit ca sunt blocuri si la 50 de km de turn'

Edited by ammaus, 31 May 2018 - 14:15.


#214
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postammaus, on 31 mai 2018 - 14:14, said:

Tu crezi ca si in anglia nu sunt cartiere marginase? Vezi ca parisul are 60km... deci stai linistit ca sunt blocuri si la 50 de km de turn'

Eu am stat in Anglia intr-un cartier marginas si erau numai case. Nu stiu de care cartier de blocuri vorbesti. Astea erau mai multe pe malul Tamisei.
Iar in tarile dezvoltate notiunea de cartier de blocuri inseamna cu totul altceva decat la noi. Acolo au spatii mari intre blocuri, cu parcari plus o multime de spatii verzi.
Daca or fi si cartiere mult mai sarace cu bloc langa bloc ca la noi, sunt putine si nu de alea se tine cont in tendinta auto fiindca aia sunt in majoritate consumatori de sh-uri.

#215
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postammaus, on 31 mai 2018 - 11:33, said:

Majoritatea sustinatorilor au spus ca masina se poate incarca si la priza casei; daca stai la bloc cum o incarci? Voi credeti ca toti navetistii stau la casa? Sunt unii ce stau la bloc dar se deplaseaza pe teren, vezi diriginti de santier, consultanta pe diverse teme etc... la bloc cum saracia o incarci? Nu trebuie sa apelezi tot la statiile astea publice?

Pentru Romania e greu de conceput, dar e foarte simplu sa ai un stalp in parcare unde se conecteaza 4 masini sau cate unul la fiecare masina. In alte tari exista asa ceva, ce'i drept cu alt scop

#216
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu stau la bloc în periferia Stockholm. Tocmai am depus cerere de montare priza 240V-16A în garaj, la locul meu de parcare, pentru încărcat phev-ul.

Daca nu sunt încărcătoare, se fac.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate