Masina fara filtru de particule
Last Updated: Mar 18 2018 12:54, Started by
DarthVader20
, Mar 04 2018 19:09
·
0
#2
Posted 04 March 2018 - 19:10
Eu cred ca treci fara probleme.
Cu o zi inainte mergi putin mai turat adica macar 1-2 acceleratii cu pedala la fund de la 2000 la 5000 rpm ca sa arunce afara cenusa de pe traseu. Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 19:10. |
#3
Posted 04 March 2018 - 19:12
Aaa, am inteles, ma gandeam ca se pun sa verifice si nu stiu ce...oricum ma gandesc ca doar anul asta o tin, masina e super asa si era pacat sa o dau pe la dezmembrari daca nu trecea.Merci.
|
#4
Posted 04 March 2018 - 19:17
Pe bune nu treci . Cu spaga poti sa treci si cu o Raba .
|
#5
Posted 04 March 2018 - 19:22
#6
Posted 04 March 2018 - 19:27
In Romania nu se verifica noxele, adica cantiatea de NOx pentru ca nu exista instrumente.
Se verifica CO2 dar acolo filtrul nu are treaba. Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 19:28. |
#7
Posted 04 March 2018 - 20:01
Treci fara probleme, eu am un Golf 5 cu motor BLS, care din fabrica a venit cu filtru de particule, eu l-am cumparat de la samsar fara filtru, a trecut RAR-ul in decembrie fara nici o problema si nu am dat nici o spaga, decat tariful legal cel de 430 de lei.
|
#8
Posted 04 March 2018 - 20:03
DarthVader20, on 04 martie 2018 - 19:09, said:
Am un Peugeot 607 si nu mai are filtru de particule, masina e cu numere rosii, daca ma duc cu ea la RAR ma trec aia sau nu? Pe bune NU treci. Daca te prinde un control rutier deja esti bun de plata. Apropo poti sa decontezi la colegul @Kroghy ...ca la el tot nu conteaza nimic ! "„Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintă o practică ilegală, legislaţia din domeniu, respectiv OG 78/2000 şi OG 81/2000 cu modificările şi completările ulterioare, specificând faptul că modificarea unui vehicul trebuie falidată de Registrul Auto Român, precum şi că în intervalul dintre două inspecţii tehnice deţinătorul vehiculului rutier are obligaţia de a asigura menţinerea acestuia într-o stare tehnică corespunzătoare, în vederea încadrării în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi categoria de folosinţă conform destinaţiei”, a declarat pentru ZF George Adrian Dincă, directorul general al Registrului Auto Român." Edited by bumpocbum, 04 March 2018 - 20:06. |
#9
Posted 04 March 2018 - 20:09
bumpocbum, on 04 martie 2018 - 20:03, said:
Pe bune NU treci. Daca te prinde un control rutier deja esti bun de plata. Apropo poti sa decontezi la colegul @Kroghy ...ca la el tot nu conteaza nimic ! "„Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintă o practică ilegală, legislaţia din domeniu, respectiv OG 78/2000 şi OG 81/2000 cu modificările şi completările ulterioare, specificând faptul că modificarea unui vehicul trebuie falidată de Registrul Auto Român, precum şi că în intervalul dintre două inspecţii tehnice deţinătorul vehiculului rutier are obligaţia de a asigura menţinerea acestuia într-o stare tehnică corespunzătoare, în vederea încadrării în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi categoria de folosinţă conform destinaţiei”, a declarat pentru ZF George Adrian Dincă, directorul general al Registrului Auto Român." Lasa-ma cu prostiile, parca scrie si sa nu furi si fura aia ce au facut legile..intrebarea e daca trec sa nu sa pot inmatricula masina... |
#10
Posted 04 March 2018 - 20:15
La RAR-ul pentru inmatriculare trebuie sa verifice daca masina corespunde cu echivalentul omologat . La un ITP normal probabil ca ai trece . Este greu de presupus ca va iesi opacitatea fara DPF indiferent ce motorina ai baga. La toate masinile SH cu DPF se verifica starea acestuia pentru ca peste un anumit rulaj este consumabil si de obicei este afectat de purjari repetate. In plus , sunt obligati sa-i faca testare pentru trenul de rulare ( se filmeaza din oficiu ) si cand intra sub masina sa-ti verifice jocurile vor vedea ca lipseste . DPF-ul nu se pune oriunde pe traseul evacuarii pentru ca in el se da foc funinginii ...deci unde este pus pe traseu vor exista protectii termice dedicate si specifice ...care probabil sunt pe masina .
No offence , dar inginerii si tehnicienii de la RAR sunt bine platiti. Crede-ma , nu-si risca serviciul pentru ca au multiple controale chiar la iesirea de pe stand si daca il prinde ca a dat RAR-ul unei masini care nu corespunde tehnic ramane fara servici. Si spaga se da ia doar la comanda sefului mare ...care stie cand are sau nu are controale la iesire. Legat de Golful adus in discutie mai sus ..BLS este motor euro 4 indiferent de dotarea cu DPF. Pe motoarele de 1,9 ( in afara de BJB care era omologat euro 3 ) , toate motoarele au fost euro 4 si puteau fi livrate cu sau fara DPF din fabrica. BLS-ul iese la opacitate Euro 4 indiferent daca are sau nu DPF Edited by JurasikMan, 04 March 2018 - 20:26. |
|
#11
Posted 04 March 2018 - 20:21
Nu stiu cum e la Peugeot, dar eu as curata egr si galeria de admisie ca sa fie curate (ca de multe ori si de la depunerile alea apare fum nasol), verificat sa nu fie resoftata fara cap, pus un aditiv pentru curatare injectoare , dupa care un aditiv pentru combustibil , apoi motorina buna si ar trebui sa fie in regula.
|
#12
Posted 04 March 2018 - 20:24
Filtrul de particule este pentru PARTICULE...nu pentru NOx...CO2...CO...sau ce mai vreti voi
Masinile cu filtru scos pica la testul de opacitate daca RAR-ul pune ca limita valoarea specificata de producator. Tester de opacitate gaze are orice atelier ITP. |
#13
Posted 04 March 2018 - 20:29
Corect. asta le spuneam si eu, ca acel filtru nu are nici o treaba cu noxele.
Iar la verificarea opacitatii am vazut masini care au trecut cu motorul oprit. |
#14
Posted 04 March 2018 - 20:30
Kroghy, on 04 martie 2018 - 20:29, said:
Corect. asta le spuneam si eu, ca acel filtru nu are nici o treaba cu noxele. Iar la verificarea opacitatii am vazut masini care au trecut cu motorul oprit. Asta e partea 2-a... Cum iti explici ca 2 masini standard din fabrica (una cu dpf, alta fara dpf) , cea fara dpf cand e in sarcina scoate ceva fum, iar la cea cu dpf nu prea vezi ? |
#15
Posted 04 March 2018 - 20:39
Kroghy, on 04 martie 2018 - 20:29, said:
Iar la verificarea opacitatii am vazut masini care au trecut cu motorul oprit. Poate initiatorul dorea un raspuns pe baza legala, altfel nu vad de ce ar posta aici. Doar de dragul de a primi sfaturi eronate ? DarthVader20, on 04 martie 2018 - 20:09, said: Lasa-ma cu prostiile Ok, te las ! |
|
#16
Posted 04 March 2018 - 20:56
JurasikMan, on 04 martie 2018 - 20:15, said:
La RAR-ul pentru inmatriculare trebuie sa verifice daca masina corespunde cu echivalentul omologat . La un ITP normal probabil ca ai trece . Este greu de presupus ca va iesi opacitatea fara DPF indiferent ce motorina ai baga. La toate masinile SH cu DPF se verifica starea acestuia pentru ca peste un anumit rulaj este consumabil si de obicei este afectat de purjari repetate. In plus , sunt obligati sa-i faca testare pentru trenul de rulare ( se filmeaza din oficiu ) si cand intra sub masina sa-ti verifice jocurile vor vedea ca lipseste . DPF-ul nu se pune oriunde pe traseul evacuarii pentru ca in el se da foc funinginii ...deci unde este pus pe traseu vor exista protectii termice dedicate si specifice ...care probabil sunt pe masina . No offence , dar inginerii si tehnicienii de la RAR sunt bine platiti. Crede-ma , nu-si risca serviciul pentru ca au multiple controale chiar la iesirea de pe stand si daca il prinde ca a dat RAR-ul unei masini care nu corespunde tehnic ramane fara servici. Si spaga se da ia doar la comanda sefului mare ...care stie cand are sau nu are controale la iesire. Legat de Golful adus in discutie mai sus ..BLS este motor euro 4 indiferent de dotarea cu DPF. Pe motoarele de 1,9 ( in afara de BJB care era omologat euro 3 ) , toate motoarele au fost euro 4 si puteau fi livrate cu sau fara DPF din fabrica. BLS-ul iese la opacitate Euro 4 indiferent daca are sau nu DPF |
#17
Posted 04 March 2018 - 21:02
florynsv, on 04 martie 2018 - 20:56, said:
Eu cand am fost la RAR, am vazut ca se verifica asa: prima data iti verifica noxele Noxele (NOx) nu se verifica in Romania. Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 21:03. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users