Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Masina fara filtru de particule

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
DarthVader20

DarthVader20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 04.01.2013
Am un Peugeot 607 si nu mai are filtru de particule, masina e cu numere rosii, daca ma duc cu ea la RAR ma trec aia sau nu?

#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006
Eu cred ca treci fara probleme.
Cu o zi inainte mergi putin mai turat adica macar 1-2 acceleratii cu pedala la fund de la 2000 la 5000 rpm ca sa arunce afara cenusa de pe traseu.

Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 19:10.


#3
DarthVader20

DarthVader20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 04.01.2013
Aaa, am inteles, ma gandeam ca se pun sa verifice si nu stiu ce...oricum ma gandesc ca doar anul asta o tin, masina e super asa si era pacat sa o dau pe la dezmembrari daca nu trecea.Merci.

#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Pe bune nu treci . Cu spaga poti sa treci si cu o Raba .

#5
DarthVader20

DarthVader20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 04.01.2013

 JurasikMan, on 04 martie 2018 - 19:17, said:

Pe bune nu treci . Cu spaga poti sa treci si cu o Raba .
Nu trec de ce? ca vad ca nu il am sau ca nu corespund noxele?

#6
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006
In Romania nu se verifica noxele, adica cantiatea de NOx pentru ca nu exista instrumente.
Se verifica CO2 dar acolo filtrul nu are treaba.

Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 19:28.


#7
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,039
  • Înscris: 09.08.2009
Treci fara probleme, eu am un Golf 5 cu motor BLS, care din fabrica a venit cu filtru de particule, eu l-am cumparat de la samsar fara filtru, a trecut RAR-ul in decembrie fara nici o problema si nu am dat nici o spaga, decat tariful legal cel de 430 de lei.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 DarthVader20, on 04 martie 2018 - 19:09, said:

Am un Peugeot 607 si nu mai are filtru de particule, masina e cu numere rosii, daca ma duc cu ea la RAR ma trec aia sau nu?

Pe bune NU treci. Daca te prinde un control rutier deja esti bun de plata.  Apropo poti sa decontezi la colegul @Kroghy ...ca la el tot nu conteaza nimic !

"„Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintă o practică ilegală, legislaţia din domeniu, respectiv OG 78/2000 şi OG 81/2000 cu modificările şi completările ulterioare, specificând faptul că modificarea unui vehicul trebuie falidată de Registrul Auto Român, precum şi că în intervalul dintre două inspecţii tehnice deţinătorul vehiculului rutier are obligaţia de a asigura menţinerea acestuia într-o stare tehnică corespunzătoare, în vederea încadrării în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi categoria de folosinţă conform destinaţiei”, a declarat pentru ZF George Adrian Dincă, directorul general al Registrului Auto Român."

Edited by bumpocbum, 04 March 2018 - 20:06.


#9
DarthVader20

DarthVader20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 04.01.2013

 bumpocbum, on 04 martie 2018 - 20:03, said:

Pe bune NU treci. Daca te prinde un control rutier deja esti bun de plata.  Apropo poti sa decontezi la colegul @Kroghy ...ca la el tot nu conteaza nimic !

"„Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintă o practică ilegală, legislaţia din domeniu, respectiv OG 78/2000 şi OG 81/2000 cu modificările şi completările ulterioare, specificând faptul că modificarea unui vehicul trebuie falidată de Registrul Auto Român, precum şi că în intervalul dintre două inspecţii tehnice deţinătorul vehiculului rutier are obligaţia de a asigura menţinerea acestuia într-o stare tehnică corespunzătoare, în vederea încadrării în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi categoria de folosinţă conform destinaţiei”, a declarat pentru ZF George Adrian Dincă, directorul general al Registrului Auto Român."

Lasa-ma cu prostiile, parca scrie si sa nu furi si fura aia ce au facut legile..intrebarea e daca trec sa nu sa pot inmatricula masina...

#10
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
La RAR-ul pentru inmatriculare trebuie sa verifice daca masina corespunde cu echivalentul omologat . La un ITP normal probabil ca ai trece  . Este greu de presupus ca va iesi opacitatea fara DPF indiferent ce motorina ai baga. La toate masinile SH cu DPF se verifica starea acestuia pentru ca peste un anumit rulaj este consumabil si de obicei este afectat de purjari repetate. In plus , sunt obligati sa-i faca testare pentru trenul de rulare ( se filmeaza din oficiu ) si cand intra sub masina sa-ti verifice jocurile vor vedea  ca lipseste . DPF-ul nu se pune oriunde pe traseul evacuarii pentru ca in el se da foc funinginii ...deci unde este pus pe traseu vor exista protectii termice dedicate si specifice ...care probabil sunt pe masina .
No offence , dar inginerii si tehnicienii de la RAR sunt bine platiti. Crede-ma , nu-si risca serviciul pentru ca au multiple controale chiar la iesirea de pe stand si daca il prinde ca a dat RAR-ul unei masini care nu corespunde tehnic ramane fara servici. Si spaga se da ia doar la comanda sefului mare ...care stie cand are sau nu are controale la iesire.
Legat de Golful adus in discutie mai sus ..BLS este motor euro 4 indiferent de dotarea cu DPF. Pe motoarele de 1,9 ( in afara de BJB care era omologat euro 3 ) , toate motoarele au fost euro 4 si puteau fi livrate cu sau fara DPF din fabrica. BLS-ul iese la opacitate Euro 4 indiferent daca are sau nu DPF

Edited by JurasikMan, 04 March 2018 - 20:26.


#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,674
  • Înscris: 24.11.2015
Nu stiu cum e la Peugeot, dar eu as curata egr si galeria de admisie ca sa fie curate (ca de multe ori si de la depunerile alea apare fum nasol), verificat sa nu fie resoftata fara cap, pus un aditiv pentru curatare injectoare , dupa care un aditiv pentru combustibil , apoi motorina buna si ar trebui sa fie in regula. Posted Image

#12
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Filtrul de particule este pentru PARTICULE...nu pentru NOx...CO2...CO...sau ce mai vreti voi :)

Masinile cu filtru scos pica la testul de opacitate daca RAR-ul pune ca limita valoarea specificata de producator.
Tester de opacitate gaze are orice atelier ITP.

#13
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006
Corect. asta le spuneam si eu, ca acel filtru nu are nici o treaba cu noxele.
Iar la verificarea opacitatii am vazut masini care au trecut cu motorul oprit. Posted Image

#14
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,674
  • Înscris: 24.11.2015

 Kroghy, on 04 martie 2018 - 20:29, said:

Corect. asta le spuneam si eu, ca acel filtru nu are nici o treaba cu noxele.
Iar la verificarea opacitatii am vazut masini care au trecut cu motorul oprit. Posted Image

Asta e partea 2-a...

Cum iti explici ca 2 masini standard din fabrica (una cu dpf, alta fara dpf) , cea fara dpf cand e in sarcina scoate ceva fum, iar la cea cu dpf nu prea vezi ? Posted Image

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Kroghy, on 04 martie 2018 - 20:29, said:

Iar la verificarea opacitatii am vazut masini care au trecut cu motorul oprit. Posted Image

Poate initiatorul dorea un raspuns pe baza legala, altfel nu vad de ce ar posta aici. Doar de dragul de a primi sfaturi eronate ?

 DarthVader20, on 04 martie 2018 - 20:09, said:


Lasa-ma cu prostiile

Ok, te las !

#16
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,039
  • Înscris: 09.08.2009

 JurasikMan, on 04 martie 2018 - 20:15, said:

La RAR-ul pentru inmatriculare trebuie sa verifice daca masina corespunde cu echivalentul omologat . La un ITP normal probabil ca ai trece  . Este greu de presupus ca va iesi opacitatea fara DPF indiferent ce motorina ai baga. La toate masinile SH cu DPF se verifica starea acestuia pentru ca peste un anumit rulaj este consumabil si de obicei este afectat de purjari repetate. In plus , sunt obligati sa-i faca testare pentru trenul de rulare ( se filmeaza din oficiu ) si cand intra sub masina sa-ti verifice jocurile vor vedea  ca lipseste . DPF-ul nu se pune oriunde pe traseul evacuarii pentru ca in el se da foc funinginii ...deci unde este pus pe traseu vor exista protectii termice dedicate si specifice ...care probabil sunt pe masina .
No offence , dar inginerii si tehnicienii de la RAR sunt bine platiti. Crede-ma , nu-si risca serviciul pentru ca au multiple controale chiar la iesirea de pe stand si daca il prinde ca a dat RAR-ul unei masini care nu corespunde tehnic ramane fara servici. Si spaga se da ia doar la comanda sefului mare ...care stie cand are sau nu are controale la iesire.
Legat de Golful adus in discutie mai sus ..BLS este motor euro 4 indiferent de dotarea cu DPF. Pe motoarele de 1,9 ( in afara de BJB care era omologat euro 3 ) , toate motoarele au fost euro 4 si puteau fi livrate cu sau fara DPF din fabrica. BLS-ul iese la opacitate Euro 4 indiferent daca are sau nu DPF
Eu cand am fost la RAR, am vazut ca se verifica asa: prima data iti verifica noxele, conecteaza o sonda in spate la esapamentul masinii si inca un cablu undeva la motor, n-am vazut unde dar am vazut ca pentru asta, a scos capacul care acopera motorul, apoi ti-o tureaza la maxim pentru cateva secunde, de 3 ori cand da semnalul aparatul ala. Pe urma trece la urmatorul aparat care testeaza franele, prima data fata apoi spatele si la urma verifica seriile de sasiu si luminile intai in fata si apoi in spate. Asta a fost tot.

#17
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

 florynsv, on 04 martie 2018 - 20:56, said:

Eu cand am fost la RAR, am vazut ca se verifica asa: prima data iti verifica noxele
Gresit. Nu exista aparat care verifica noxele in Romania. In rest ai dreptate, dar nu se verifica noxele ci unii parametri la gazele de evacuare, dar nu noxele.
Noxele (NOx) nu se verifica in Romania.

Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 21:03.


#18
x_ulica

x_ulica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 11.11.2014
NOx inseamna oxizi de azot....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate