Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Masina fara filtru de particule

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#37
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 snapydj, on 05 martie 2018 - 16:04, said:

Da ma. Costa cât un sfert de mașina Posted Image)
Cam 1600 lei reconditionat...daca are motorul de 2.2

Edited by alexa32, 05 March 2018 - 18:59.


#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mda, un DPF pe Rexton este 5k euro.... ieftin ! Pretul l-am vazut pe o factura, ca l-au "sutit" unii de pe o masina cu 1 an vechime.......
Noroc cu CASCO...

Edited by bumpocbum, 05 March 2018 - 19:05.


#39
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

 alexa32, on 05 martie 2018 - 18:59, said:

Cam 1600 lei reconditionat...daca are motorul de 2.2

Si asta cam cat te tine? 10 - max 20 de mii km? :))

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Un filtru original e undeva pe la 3 mii euro dar e mult mai ieftin sa-l scoti de tot.
Multa lume il scoate chiar in stare functionala pentru a creste performantele.
Filtrul meu e in stare impecabila dar cand s-o infunda, in secunda doi il scot fara nici un regret.

#41
Alex90USA

Alex90USA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.02.2018
Tu ai vazut ce masini trec de inspectia RAR? Totusi, daca vrei sa fii sigur, lasa si tu 50 de lei pe scaun.

#42
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Încă un posesor de cazan euro 5 care după ce trece cu spaga de ITP va țipa cât îl tine gura ca aia cu euro3 trebuie eliminați ca toți au cazane dar nu lasă 50 de lei pe scaun la ITP.
Șmecheri cu cazane noi mai peticite ca ale noastre alea vechi.

#43
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
ia mai lasati omul in pace ca de lupi moralisti rupti in fund e plina romanika.daca avea mai multi bani lua o masina noua si avea dpf pe ea si nu va facea voua cancer.dar jafurile de aeronave de la lowcost de prin anii 60 aveti idee cat polueaza?dar locomotivele vechi diesel?acolo nu va bagati cu rar?dar rabele si saviemurile vechi nu tb oprite de rar?a-ti sarit pe bietul om ca va polueaza aerul...duceti-va in rarau si vedeti cum trec camioane cu busteni non stop si poate chemati rar si la aia ca va ia sursa de aer voua.in state au aia non euro la greu si nu se mai agita nimeni dar padurile sunt paduri  si nu exista incalzire pe lemne sau exploatari barbare.concentrati-va pe mafia lemnului si lasati omul cu ce isi permite.

#44
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

 PoeOvidiu, on 06 martie 2018 - 11:57, said:

Șmecheri cu cazane noi mai peticite ca ale noastre alea vechi.

Cat timp tu cu euro 3 (care evident nu are filtru de particule) esti lasat sa mergi nu vad de ce nu ar merge si el cu euro 5. Sa stii ca norma de poluare nu sta doar in filtru ala ci si in alte imbunatatiri la sistemul de injectie etc. Te oftici ca ai platit taxa? Aia oricum s-a demonstrat ca e neconstitutionala.

#45
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 potae, on 05 martie 2018 - 19:42, said:

Si asta cam cat te tine? 10 - max 20 de mii km? Posted Image)
E pretul pentru reconditonat original de producator.
Garantie la fel ca si piesa noua.
De multe ori infundarea filtrului de particule e efect nu cauza, motorul are alte probleme.

Edited by alexa32, 06 March 2018 - 20:23.


#46
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 potae, on 06 martie 2018 - 20:13, said:



Cat timp tu cu euro 3 (care evident nu are filtru de particule) esti lasat sa mergi nu vad de ce nu ar merge si el cu euro 5. Sa stii ca norma de poluare nu sta doar in filtru ala ci si in alte imbunatatiri la sistemul de injectie etc. Te oftici ca ai platit taxa? Aia oricum s-a demonstrat ca e neconstitutionala.
Pentru ca eu respect norma de poluare în care sunt încadrat.  Și pentru ca aia cu mașini noi considera ca eu am un cazan dar uita ca a lor e peticita și ei merg cu spaga la ITP nu eu.
Cazan are ăla ce si-a luat mai mult decât își permite și în loc sa repare peticeste și da spaga la RAR.

#47
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

 PoeOvidiu, on 06 martie 2018 - 21:40, said:

Pentru ca eu respect norma de poluare în care sunt încadrat.  Și pentru ca aia cu mașini noi considera ca eu am un cazan dar uita ca a lor e peticita și ei merg cu spaga la ITP nu eu.
Cazan are ăla ce si-a luat mai mult decât își permite și în loc sa repare peticeste și da spaga la RAR.

Respecti norma dar poluarea e tot aia ori ca isi lua cazan euro 3 ori cazan euro 5 cu filtru scos. Repet, cat timp tu si altii fara filtru din fabrica sunteti lasati sa mergeti cu masinile asa mi se pare un pic ipocrizie sa te plangi ca x-ulescu isi anuleaza filtru...

#48
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,549
  • Înscris: 07.02.2003

 RamboX, on 06 martie 2018 - 19:21, said:

jafurile de aeronave de la lowcost de prin anii 60 aveti idee cat polueaza?
Alea nu sunt diesel si nu emit particule cancerigene. In general au arderea completa si combustibil performant.

 RamboX, on 06 martie 2018 - 19:21, said:

dar locomotivele vechi diesel?acolo nu va bagati cu rar?dar rabele si saviemurile vechi nu tb oprite de rar?
Camioanele mari gen semi au filtre mai performante si mai mari si nu prea se inghesuie in orase, saviemurile vechi trebuie interzise si ele in orase, locomotivele vechi mai greu intr-adevar dar nici alea nu prea circula prin oras Posted Image Dieselurile moderne feroviare au filtre.

 RamboX, on 06 martie 2018 - 19:21, said:

a-ti sarit pe bietul om ca va polueaza aerul...
Da, ne intereseaza sa nu ne imbolnavim... si nu e un biet, e un smecher.

 potae, on 07 martie 2018 - 00:14, said:

asa mi se pare un pic ipocrizie sa te plangi ca x-ulescu isi anuleaza filtru...
Deloc ipocrizie, ar trebui reclamat la RAR.

Edited by andreic, 07 March 2018 - 02:31.


#49
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
tu cred ca nu ai fost pe un aeroport sa vezi cum miroase in urma unei rasnite de la blue air.toata flota cfr e dinainte de revolutie iar garile parca sunt in orasele mari in centru cum nu polueaza?sa vezi ce fum scotea o wola acum la zapada si aia e diesel,cat 50 de masini ca a lui.eu am masina noua cu dpf dar la primul simptom scot dpf.ca sa te cancerez pe tine.

#50
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 potae, on 07 martie 2018 - 00:14, said:

Respecti norma dar poluarea e tot aia ori ca isi lua cazan euro 3 ori cazan euro 5 cu filtru scos. Repet, cat timp tu si altii fara filtru din fabrica sunteti lasati sa mergeti cu masinile asa mi se pare un pic ipocrizie sa te plangi ca x-ulescu isi anuleaza filtru...
Pai eu am cazan si tu mergi la ITP cu morcovu-n dos si suta-n talon. Ciudat.  Oare cine are cazan? Daca masina e ok cred ca trece ITP-ul fara spaga. De fapt tu nu iti permiti sa intreti si repari o masina noua cu filtru de particule dar esti prea ingamfat si falos ca sa iti iei una E4 sau chiar E3 pe care iti permiti sa o intreti si repari corespunzator nu sa o carpesti romaneste.
  Frate, iti permiti E5-6. Jos palaria. Dar nu-l carpi, repara-l si schimba piesa defecta cand e cazul. Altfel e doar grandomanie ca ai masina mai noua dar e cam peticita.

Edited by PoeOvidiu, 07 March 2018 - 07:16.


#51
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Mie mi s-a spart toba de esapament la Astra din 2004. Nu stiu de ce am inlocuit-o cu una noua, ca masina mergea frumos si nu mi s-a parut ca suna anormal... Aia de pe strada cu mainile la urechi erau niste ipocriti.

#52
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 08.12.2001
Sunt masini care chiar daca le scoti filtrul de particule trec testul la ITP, chiar si la RAR daca motorul e in stare buna (de obicei cele Euro 4). Daca nu esti sigur pe masina, mergi la un service la care nu o sa ai probleme.

Daca vrei sa vezi pe bune daca e ok motorul, mergi la RAR, ca daca te opresc pe strada ei te opresc, nu service-uri particulare :D

#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 andreic, on 07 martie 2018 - 02:34, said:

Deloc ipocrizie, ar trebui reclamat la RAR.

NU e o idee rea, ar trebui infiintat un serviciu de raclamatii pentru treaba cu filtru de particule, sau pentru persoane care stiu ca masinile lor nu se incadreaza in normele de poluare.... recall-uri refuzate pentru reducerea NOx, etc..

Deja am un VIN bun de reclamat... si "baiatu" e plin de bani cum afirma de fiecare data...

Daca se doreste limitarea dieselului, automat vor baga la controale echipamente specializate si pe NOx.

Edited by bumpocbum, 08 March 2018 - 11:20.


#54
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 PoeOvidiu, on 07 martie 2018 - 07:15, said:


  Frate, iti permiti E5-6. Jos palaria. Dar nu-l carpi, repara-l si schimba piesa defecta cand e cazul. Altfel e doar grandomanie ca ai masina mai noua dar e cam peticita.
Ia uite uite pe altul aici...e din ciclul "am beemve dar n-am bani de baterie"

https://forum.softpe.../#entry22578050

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate