Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina fara filtru de particule
#37
Posted 05 March 2018 - 18:59
#38
Posted 05 March 2018 - 19:04
Mda, un DPF pe Rexton este 5k euro.... ieftin ! Pretul l-am vazut pe o factura, ca l-au "sutit" unii de pe o masina cu 1 an vechime.......
Noroc cu CASCO... Edited by bumpocbum, 05 March 2018 - 19:05. |
#39
Posted 05 March 2018 - 19:42
#40
Posted 05 March 2018 - 20:50
Un filtru original e undeva pe la 3 mii euro dar e mult mai ieftin sa-l scoti de tot.
Multa lume il scoate chiar in stare functionala pentru a creste performantele. Filtrul meu e in stare impecabila dar cand s-o infunda, in secunda doi il scot fara nici un regret. |
#41
Posted 05 March 2018 - 21:18
Tu ai vazut ce masini trec de inspectia RAR? Totusi, daca vrei sa fii sigur, lasa si tu 50 de lei pe scaun.
|
#42
Posted 06 March 2018 - 11:57
Încă un posesor de cazan euro 5 care după ce trece cu spaga de ITP va țipa cât îl tine gura ca aia cu euro3 trebuie eliminați ca toți au cazane dar nu lasă 50 de lei pe scaun la ITP.
Șmecheri cu cazane noi mai peticite ca ale noastre alea vechi. |
#43
Posted 06 March 2018 - 19:21
ia mai lasati omul in pace ca de lupi moralisti rupti in fund e plina romanika.daca avea mai multi bani lua o masina noua si avea dpf pe ea si nu va facea voua cancer.dar jafurile de aeronave de la lowcost de prin anii 60 aveti idee cat polueaza?dar locomotivele vechi diesel?acolo nu va bagati cu rar?dar rabele si saviemurile vechi nu tb oprite de rar?a-ti sarit pe bietul om ca va polueaza aerul...duceti-va in rarau si vedeti cum trec camioane cu busteni non stop si poate chemati rar si la aia ca va ia sursa de aer voua.in state au aia non euro la greu si nu se mai agita nimeni dar padurile sunt paduri si nu exista incalzire pe lemne sau exploatari barbare.concentrati-va pe mafia lemnului si lasati omul cu ce isi permite.
|
#44
Posted 06 March 2018 - 20:13
PoeOvidiu, on 06 martie 2018 - 11:57, said:
Șmecheri cu cazane noi mai peticite ca ale noastre alea vechi. Cat timp tu cu euro 3 (care evident nu are filtru de particule) esti lasat sa mergi nu vad de ce nu ar merge si el cu euro 5. Sa stii ca norma de poluare nu sta doar in filtru ala ci si in alte imbunatatiri la sistemul de injectie etc. Te oftici ca ai platit taxa? Aia oricum s-a demonstrat ca e neconstitutionala. |
#45
Posted 06 March 2018 - 20:22
potae, on 05 martie 2018 - 19:42, said:
Si asta cam cat te tine? 10 - max 20 de mii km? ) Garantie la fel ca si piesa noua. De multe ori infundarea filtrului de particule e efect nu cauza, motorul are alte probleme. Edited by alexa32, 06 March 2018 - 20:23. |
#46
Posted 06 March 2018 - 21:40
potae, on 06 martie 2018 - 20:13, said: Cat timp tu cu euro 3 (care evident nu are filtru de particule) esti lasat sa mergi nu vad de ce nu ar merge si el cu euro 5. Sa stii ca norma de poluare nu sta doar in filtru ala ci si in alte imbunatatiri la sistemul de injectie etc. Te oftici ca ai platit taxa? Aia oricum s-a demonstrat ca e neconstitutionala. Cazan are ăla ce si-a luat mai mult decât își permite și în loc sa repare peticeste și da spaga la RAR. |
|
#47
Posted 07 March 2018 - 00:14
PoeOvidiu, on 06 martie 2018 - 21:40, said:
Pentru ca eu respect norma de poluare în care sunt încadrat. Și pentru ca aia cu mașini noi considera ca eu am un cazan dar uita ca a lor e peticita și ei merg cu spaga la ITP nu eu. Cazan are ăla ce si-a luat mai mult decât își permite și în loc sa repare peticeste și da spaga la RAR. Respecti norma dar poluarea e tot aia ori ca isi lua cazan euro 3 ori cazan euro 5 cu filtru scos. Repet, cat timp tu si altii fara filtru din fabrica sunteti lasati sa mergeti cu masinile asa mi se pare un pic ipocrizie sa te plangi ca x-ulescu isi anuleaza filtru... |
#48
Posted 07 March 2018 - 02:34
RamboX, on 06 martie 2018 - 19:21, said:
jafurile de aeronave de la lowcost de prin anii 60 aveti idee cat polueaza? RamboX, on 06 martie 2018 - 19:21, said:
dar locomotivele vechi diesel?acolo nu va bagati cu rar?dar rabele si saviemurile vechi nu tb oprite de rar? RamboX, on 06 martie 2018 - 19:21, said:
a-ti sarit pe bietul om ca va polueaza aerul... potae, on 07 martie 2018 - 00:14, said:
asa mi se pare un pic ipocrizie sa te plangi ca x-ulescu isi anuleaza filtru... Edited by andreic, 07 March 2018 - 02:31. |
#49
Posted 07 March 2018 - 07:01
tu cred ca nu ai fost pe un aeroport sa vezi cum miroase in urma unei rasnite de la blue air.toata flota cfr e dinainte de revolutie iar garile parca sunt in orasele mari in centru cum nu polueaza?sa vezi ce fum scotea o wola acum la zapada si aia e diesel,cat 50 de masini ca a lui.eu am masina noua cu dpf dar la primul simptom scot dpf.ca sa te cancerez pe tine.
|
#50
Posted 07 March 2018 - 07:15
potae, on 07 martie 2018 - 00:14, said:
Respecti norma dar poluarea e tot aia ori ca isi lua cazan euro 3 ori cazan euro 5 cu filtru scos. Repet, cat timp tu si altii fara filtru din fabrica sunteti lasati sa mergeti cu masinile asa mi se pare un pic ipocrizie sa te plangi ca x-ulescu isi anuleaza filtru... Frate, iti permiti E5-6. Jos palaria. Dar nu-l carpi, repara-l si schimba piesa defecta cand e cazul. Altfel e doar grandomanie ca ai masina mai noua dar e cam peticita. Edited by PoeOvidiu, 07 March 2018 - 07:16. |
#51
Posted 07 March 2018 - 07:32
Mie mi s-a spart toba de esapament la Astra din 2004. Nu stiu de ce am inlocuit-o cu una noua, ca masina mergea frumos si nu mi s-a parut ca suna anormal... Aia de pe strada cu mainile la urechi erau niste ipocriti.
|
|
#52
Posted 07 March 2018 - 17:05
Sunt masini care chiar daca le scoti filtrul de particule trec testul la ITP, chiar si la RAR daca motorul e in stare buna (de obicei cele Euro 4). Daca nu esti sigur pe masina, mergi la un service la care nu o sa ai probleme.
Daca vrei sa vezi pe bune daca e ok motorul, mergi la RAR, ca daca te opresc pe strada ei te opresc, nu service-uri particulare |
#53
Posted 08 March 2018 - 11:18
andreic, on 07 martie 2018 - 02:34, said:
Deloc ipocrizie, ar trebui reclamat la RAR. NU e o idee rea, ar trebui infiintat un serviciu de raclamatii pentru treaba cu filtru de particule, sau pentru persoane care stiu ca masinile lor nu se incadreaza in normele de poluare.... recall-uri refuzate pentru reducerea NOx, etc.. Deja am un VIN bun de reclamat... si "baiatu" e plin de bani cum afirma de fiecare data... Daca se doreste limitarea dieselului, automat vor baga la controale echipamente specializate si pe NOx. Edited by bumpocbum, 08 March 2018 - 11:20. |
#54
Posted 08 March 2018 - 17:59
PoeOvidiu, on 07 martie 2018 - 07:15, said: Frate, iti permiti E5-6. Jos palaria. Dar nu-l carpi, repara-l si schimba piesa defecta cand e cazul. Altfel e doar grandomanie ca ai masina mai noua dar e cam peticita. https://forum.softpe.../#entry22578050 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users