Sfat achizitie Auto - buget 5500 de euro
#1
Posted 18 February 2018 - 20:11
Salutare !
Am si o dilema: Am deja o Honda Accord, dar pe UK, an 2005. Am luat toate piesele sa-i fac o conversie -singura problema care as putea sa o am fiind la ITP -scrie in CIV ce scrie. Sa nu va imaginati ca se sudeaza sau ceva de genul: toate piesele se iau intregi si se face "ca din fabrica" Nu se sudeza, nu se improvizeaza, nici macar la partea electrica. Totul vine plug&play. Acum am o dilema: - Sa fac treaba asta, sau sa tin masina doar pentru oras ? Desi conversia e clar alegerea cea mai buna. Acum masina "de plimbare" Minim 150 CP, prefer benzina, eventual turbo. 1. Honda Accord, daca e si 2.4 cu atat mai bine. Plus inca o masina de piese in caz ...ca 2. VW Jetta. Am mai avut, dar nu prea m-a incantat. 1.9 TDI. Consum bun la drum lung (5-5.5%), jalnica in oras: Din 10% nu o scoti. Aici ori 2.0 TDI 170 de CP, ori 2.0 TFSI (cel de 200 de CP). Au problema la rugina grave 3. Skoda Octavia RS -benzina desigur. Cam invechit design-ul si uneori cam supra-evaluate la pret 4. Mai spuneti voi Prefer sincer japonezele. PS: am peste 1.90 inaltime, deci nu mi se potrivesc toate conservele. Edited by M4V3RiCk_, 18 February 2018 - 20:15. |
#2
Posted 18 February 2018 - 20:24
Mazda 6.
Probeaza una, ma refer la pozitia la volan, si dupa aia te gandesti la celelalte aspecte. Edited by ericmario, 18 February 2018 - 20:25. |
#3
Posted 18 February 2018 - 20:31
ericmario, on 18 februarie 2018 - 20:24, said:
Mazda 6. Probeaza una, ma refer la pozitia la volan, si dupa aia te gandesti la celelalte aspecte. M-am gandit si eu la una. Nu mai au probleme cu rugina ? Repar amortizoare, motoare, ambreiaje..toate ca toate...Pana la rugina ! Cand vad rugina mai ceva ca la Dacia 1300, vad negru in fata ochilor ! Apropo de rugina, am vazut ieri un Golf V din 2008, luat din Romania: Pfoai de mine ! Pai Dacia lui babacu, nu avea pragurile roase dupa 10 ani si gaura la aripa spate ! In schimb masina, desi avea 280 000, mergea perfect motorul - 1.9 TDI Amortizoare OK. Edited by M4V3RiCk_, 18 February 2018 - 20:35. |
#4
Posted 18 February 2018 - 20:54
2.0TFSI sunt cam nasoale, consuma ulei mult. Insa as vrea asa ceva datorita performantelor.
2.0TDI de 170cp PD ... mai bine nu. Tabla e cam proasta, chiar foarte proasta la VAG (05-11) din cate am vazut. Edited by TruculMagic, 18 February 2018 - 20:56. |
#5
Posted 18 February 2018 - 21:05
TruculMagic, on 18 februarie 2018 - 20:54, said:
2.0TFSI sunt cam nasoale, consuma ulei mult. Insa as vrea asa ceva datorita performantelor. 2.0TDI de 170cp PD ... mai bine nu. Tabla e cam proasta, chiar foarte proasta la VAG (05-11) din cate am vazut. Ce inseamna "consum" ulei la 2.0 TFSI ? 2.0 TDI de ce nu? |
#6
Posted 18 February 2018 - 21:07
#7
Posted 18 February 2018 - 21:22
M4V3RiCk_, on 18 februarie 2018 - 20:31, said:
Apropo de rugina, am vazut ieri un Golf V din 2008, luat din Romania: Pfoai de mine ! Pai Dacia lui babacu, nu avea pragurile roase dupa 10 ani si gaura la aripa spate ! In schimb masina, desi avea 280 000, mergea perfect motorul - 1.9 TDI Amortizoare OK. |
#8
Posted 18 February 2018 - 21:59
unii nu stiu sa schimbe roata de rezerva si tu ii pui sa desfaca carenajul in fiecare an ?
|
#9
Posted 18 February 2018 - 22:12
jmek4you, on 18 februarie 2018 - 21:22, said:
Problema cu rugina la aripi la G5 se rezolva cu 30 de minute de munca pe an , dai jos aripa , arunci buretele de acolo si cureti si nu mai ai treaba dupa . Ce "volzvagan" ii ala la care sa-i dai aripa jos in fiecare an ? Nici la Dacia 1310 nu faceai asa ceva, ii puneai vaselina dupa ce o cumparai si apoi 10 ani nu mai aveai treaba cu ea, mai ales daca o tineai in garaj iarna. |
#10
Posted 18 February 2018 - 22:16
#11
Posted 18 February 2018 - 22:21
ericmario, on 18 februarie 2018 - 21:07, said:
Nu. Dar parca un Pannsat suna mai bine, nu? Cum altfel iti poti impresiona vecinii? Prea mare. Prefer o japoneza la orice ora. "Haudi" poate 2.0 TFSI A4 jmek4you, on 18 februarie 2018 - 21:22, said:
Problema cu rugina la aripi la G5 se rezolva cu 30 de minute de munca pe an , dai jos aripa , arunci buretele de acolo si cureti si nu mai ai treaba dupa . odata ce a inceput, nu stiu daca o mai opresti fara smilghel pana la metal, un primer+spray. Si bagi si vaselina ori un silicon dupa care pui carenajul. |
#13
Posted 19 February 2018 - 00:14
YourFan, on 18 februarie 2018 - 23:31, said:
Un BMW ar mai mult decat ok. Nu imi plac. Seria 3, mi se pare mica la interior. 320 e pur si simplu ...banal ! Abia de la 323 in sus, simti ceva Dar iese din buget. 320i mi se pare ca are 150 CP. Edited by M4V3RiCk_, 19 February 2018 - 00:16. |
#15
Posted 20 February 2018 - 19:17
TruculMagic, on 19 februarie 2018 - 20:26, said:
Ai mers cu un E90 320d de 163cp ? Face niste reprize foarte bune... Motorul acela e OK, cat nu ai probleme cu el. Cand apar, cam regreti alegerea. Oricum, 8.3s 0-100 si 340 NM nu suna rau. Da a fost considerat motorul anului in Europa. Pana la un punct. |
|
#17
Posted 20 February 2018 - 22:33
#18
Posted 20 February 2018 - 22:34
La 55500 euro nu cred ca poti lua un Audi/Mercedes/BMW bun.
Multumeste-te cu un VW Golf, Passat, Skoda Octavia. partyman, on 20 februarie 2018 - 22:00, said: Avensis la pret de Polo, adica cu doua clase mai jos, asta spune tot despre calitate.Edited by Kroghy, 20 February 2018 - 22:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users