Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Last Updated: Apr 24 2024 11:20, Started by
Tyby
, Oct 02 2017 19:21
·
12
#307
Posted 11 July 2019 - 15:06
Se inlocuiesc pe garantie?
Pentru camera nu se poate pune o folie peste lentila, ceva ca la ecranul telefoanelor mobile? |
#308
Posted 11 July 2019 - 15:46
Da, pe garantie toate.
Nu mi-am pus problema pana nu s-a agravat imaginea, si asta s-a intamplat destul de brusc, in ultimii 10.000 km. Culmea e ca cea de pe fata are imagine cristal, desi e mai supusa intemperiilor. O sa-i rog sa-mi si regleze putin porkbagajul daca tot ma duc, este un pic spre dreapta de cand am luat masina (2 mm?!), dar atinge coltul dreapta sus cand se deschide si este foarte cald, si scoate un zgomot extrem de neplacut. |
#309
Posted 11 July 2019 - 19:10
Tyby, on 11 iulie 2019 - 15:46, said:
Nu mi-am pus problema pana nu s-a agravat imaginea, si asta s-a intamplat destul de brusc, in ultimii 10.000 km. Culmea e ca cea de pe fata are imagine cristal, desi e mai supusa intemperiilor. Probabil fiind pusa pe spate, au folosit alte materiale, s-au gindit ca e protejata. Am vazut si eu lentila de la camera fata a unui LC la ~ 150k: nici o zgirietura. |
#311
Posted 15 July 2019 - 13:24
67.000 km
Andrei, ba da, ba chiar si pentru gustul meu. Nu sunt probleme critice, nici macar farul, ca in 90% din cazuri dispare eroarea la repornire, si farurile functioneaza asa cum trebuie, cu tot cu adaptive si glare-free, dar este iritant, pentru ca este un echipament scump (la 1.400 EUR un far nu e chiar bec economic). Pe de alta parte sunt constient ca farul respectiv nu este un bec chior cu o oglinda, si contine doar el mai multa electronica si mecanica decat un Logan de pe la inceputuri. Lucrez uzual cu tot felul de senzori si astfel de sisteme integrate, si nu sunt absurd. Nu exista sistem perfect. Camera si stopul central: clar materiale slabe. Claxonul - ingineri beti (am schimbat 2 claxoane in 10.000 km, si apoi, dupa ce am rotit goarnele sa nu mai ia toata mizeria de pe drum in bot prin fanta din calandru in care erau fixate - in 55.000 km niciunul nu zice nimic. Si una rotunda: Attached FilesEdited by Tyby, 08 October 2019 - 14:05. |
#312
Posted 08 October 2019 - 14:10
79.500 km
Au trecut aproape 3 luni de la ultima postare, si mai bine de 12.500 km, dar deh, program extrem de incarcat. In urma cu 3 zile masina a facut 2 ani. Fix. Au venit si s-au inlocuit intre timp piesele pentru garantie: far stanga, camera spate, stop central spate. Cu rezultate satisfacatoare. In sfarsit vad si eu cand dau cu spatele! Facut revizie 80.000 si ITP saptamana trecuta (01 Oct cred), halatul vreo 1.100 RON cu totul (inclusiv 1 l ulei pe care l-am cerut in plus, sa il am la mine). Cu o zi inainte (30 Sept) am schimbat gumele de vara (fie-le tarana usoara) cu Michelin-urile de iarna. La ultimul sezon si ele, daca l-or tine pe tot. Anul urmator bag 3 seturi de gume! (doua la Edge si una la Mk2). Chiar inainte de a pleca in concediu (12.08) am lasat Mk2 la Tiriac pentru revizie si CASCO, si am facut si o diagnoza pe Edge pentru un check-engine aparut subit, cu DTC: P2454 - DPF Differential Pressure Sensor Circuit Low. Nu stiu daca are legatura cu incercarea nereusita de a porni Mk2 pe cabluri (a cedat nervos bacteria) sau pur si simplu acolo i-a fost sa fie. Cam mare coincidenta. Senzorul masoara zero la idle, si inteleg ca nu e buna valoarea. Baietii de la Tiriac mi-au spus sa nu plec in concediu cu ea, ca bubele de soft poa' sa ma lase in drum. Am facut de-atunci 10.000 km, dintre care 5.200 la un drum RO - FR - RO, cu revenirea incarcat FULL cu echipamente, fara probleme. Se va rezolva pe garantie, teoretic saptamana asta, dar nu ajung. Vedem reprogramarea. Tot in ziua aia a reaparut iar eroarea de far, dar nu s-a repetat. A mai aparut o data prin Grecia, si apoi prin Italia, la mai bine de o luna. De atunci liniste. O fi fost tot coincidenta? Nu s-au gasit erori stocate. Insa ... am luat prin BG un sant de toata frumusetea, ca sa evit un tractor sau asa ceva, plin cu paie, aflat in fata (vina mea, fara discutie, am intrat in depasire cam din scurt, am vazut ca vine, am reintrat, insa ala mergea prea incet pentru cat de incarcata era masina mea, si il raschetam, nu tare, dar suficient). Am preferat santul, din care am zis ca nu mai plec decat pe platforma, la cum s-a simtit. Cam adancut, ce sa zic... In schimb am pierdut doar anvelopa dreapta fata, cu gaura de vreo 2 cm in ea. Am iesit pe roti, neajutat, din sant (aici s-a vazut AWD-ul la treaba, a facut ce trebuie, cu diagonala cu una dintre roti la blana) Am schimbat doua anvelope in primul oras - cea cu gaura, si inca una cu bosoalca (100 EUR castigati cinstit de catre turc, doua anvelope SH Bridgestone Turanza HP 02 cred, aflate in stare ceva mai buna decat Pirelli-urile mele, plus montat / demontat / mutat roti / echilibrat). Am facut linistit concediul, am facut si Franta, total pe la 10k. Fara vibratii, tremuraturi etc. Masina s-a comportat incredibil, eu m-am zdruncinat de oftica, ca nu am facut niciodata asa tampenie la volan. Deh, invatatura de minte, drum lung si vorba multa ... Nu am apelat la CASCO, era mai mare daraua decat ocaua ... Am scapat mai mult decat ieftin, probabil. La revizie au gasit o usoara scurgere de ulei pe baia de ulei / marginea de jos a cutiei, probabil vreo garnitura deranjata. Se va rezolva / schimba pe garantie. Nu am nici o idee despre existenta (sau nu) a vreunei legaturi cu evenimentul de mai sus. Nici un alt semn (cardan, pivoti, amortizoare etc) pe sub masina. Cam asta e update, revin dupa rezolvare garantii de mai sus. Si o rotunda: 2019-09-19 23.29.26.jpg 241.72K 106 downloads PS: prin iulie mi s-a pus pata, si am refacut traseele de cabluri (camera, telefon, detector, statie). Lego: 2019-07-18 13.51.45.jpg 369.91K 127 downloads 2019-07-18 13.51.49.jpg 412.51K 119 downloads 2019-07-18 13.51.54.jpg 364.28K 115 downloads 2019-07-18 13.52.04.jpg 314.73K 111 downloads PPS: am mai facut niste updates de soft Sync 3 / harti. M-am convins ca prin Grecia (exclusiv! ) nu merg comenzile vocale pentru navigatie. Doar acolo! Edited by Tyby, 29 October 2019 - 12:13. |
#313
Posted 08 October 2019 - 14:29
PS: cu ocazia venirii in tandem cu Mk2 ca urmare a problemei cu bateria la aceasta, am scos un consum demn de invidiat pentru un fier de doua tone:
Attached Files |
#314
Posted 29 October 2019 - 12:03
80.500 km
Fost plecat saptamana trecuta, si am lasat Edge-ul la Tiriac Auto pentru rezolvare probleme garantie, ca sa nu se adune. Lucrari: - inlocuit senzor DPF - inlocuit capac CVA (se pare ca, mai nou, se inlocuieste cu totul, la cele la care s-a inlocuit doar doar garnitura capacului nu au fost neaparat rezultate satisfacatoare) - completat ulei CVA Am comandat set stergatoare fata, ca au inceput sa dea cu x cele de pe masina, insa dupa 80.000 km nu am ce comenta. Cam scumpute cele originale, zici ca-s de aur (vreo 240 RON, din care se scade discount-ul conform contract, dar tot se vor invarti la vreo 200 RON cred). Revin dupa ce ajung la ei, ca dureaza 7 zile Edited by Tyby, 26 August 2020 - 11:33. |
#315
Posted 18 December 2019 - 12:33
83.500 km
Nimic de raportat. Murdara ca porcul de la campurile din jurul Bucurestilor. (vai de steaua administratiilor locale!) |
#316
Posted 05 February 2020 - 13:53
85.500 km
Nimic nou de mentionat. Masina e la fel. Mai murdara. Consuma la fel. Sau mai mult! PS: trebuie sa incep sa caut anvelope de vara. Si pentru Edge, si pentru Mk2. Si la toamna caut de iarna ... Edited by Tyby, 26 August 2020 - 11:32. |
|
#317
Posted 27 February 2020 - 09:32
87.500 km
In ziua cu viscolul (inceputul lunii) mi-a aparut mesajul "Exhaust filter cleaning", informativ. Ulterior a mai aparut de cateva ori, apoi sub forma de warning (galben): "Exhaust filter overloaded. Drive to clean", urmat de cel de mai sus. Am iesit pe autostrada, si am prins vreo 150 km de mers constant. Mesajul s-a linistit aproape complet vreo doua zile, dupa care a reaparut. In scurt timp s-a transformat in eroare (rosu): "Exhaust filter at limit. Drive to clean now", insotit de check engine, urmat de "Exhaust filter cleaning" dupa ceva mers. Nici o problema aparenta in functionarea masinii. 2020-02-06 15.05.16.jpg 369.58K 35 downloads 2020-02-06 19.03.28.jpg 273.38K 34 downloads 2020-02-11 07.12.59.jpg 326.1K 40 downloads Cod de eroare P2463 (Diesel Particulate Filter Restriction - Soot Accumulation) - in dublu exemplar (pending si current) - fara posibilitatea de stergere. 2020-02-13 08.30.05.jpg 81.97K 45 downloads Inainte de a merge in service, chiar in dimineata respectiva, am primit si mesajul "Change engine oil soon" pe langa cel de "Exhaust filter at limit. Drive to clean now" 2020-02-13 08.28.25-1.jpg 370.45K 37 downloads Am lasat masina la Tiriac Auto, m-au sunat sa-mi spuna ca e vaporizatorul de combustibil pentru DPF, ca il au stoc si il schimba, a doua zi dimineata am luat masina. Lucrarea (inclusiv piesa / piese) s-a facut pe garantie, schimbul de ulei pe barba mea - 500 RON. Aici e discutabila solutia Ford: pe de o parte uleiul s-a deteriorat din cauza defectarii unei piese in garantie, deci ar trebui sa faca parte integranta din obiectul garantiei, pe de alta parte uleiul avea deja 7.000 km. Si tot pe de alta parte: da, dar ar trebui sa il inlocuiesc la 30.000 conform caietului de service, si NU la 7.000. Oricum as da-o, nu iese bine, insa as fi ales oricum sa schimb uleiul pe costurile mele daca as fi fost intrebat inainte, iar eu dadusem acordul (si nu doar formal) pentru reparatie, fara macar a sti daca va fi acoperita de garantia (extinsa) a masinii ... Altfel ... trag de ea ca un caine, asa ca nu ma plang! DPF regeneration / Fuel vaporizer technical background - destul de ok facut filmuletul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AH_05WMQ4qg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si inca unul, ceva mai lung, cu regenerarea. Este interesant ca - in US, cel putin - Ford ofera pornirea manuala a regenerarii. Evident pentru heavy duty series, ca doar alea au diesel. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1--SvU6y93E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Tyby, 27 February 2020 - 09:34. |
#318
Posted 02 March 2020 - 16:09
Am updatat un pic lista de la inceput cu unele chestii / comentarii...
PS: se pare ca in continuare preferintele de topic follow ale forumului sunt in balarii ... am pierdut iarasi o serie de subcriptions la topice urmarite, iar la asta vad ca sunt 3 subscriptions, pe cand la un moment dat sareau de 20. Edited by Tyby, 02 March 2020 - 16:10. |
#319
Posted 02 March 2020 - 21:58
Subscriu la faza cu followeri la topic. Am dat follow la topicu acesta de vre-o 3 ori, si tot ma trezesc ca nu mai apar in lista.
Forumul acesta fie are ceva plosnite, fie are nevoie de un update. |
#321
Posted 03 March 2020 - 17:49
#322
Posted 06 May 2020 - 19:15
88.500 km
A trecut cam mult ... si putini km ... In 7 martie un ... sofer cu o duba a considerat ca strada lui e mai ingusta decat a mea (al doilea in 200 m). Daca la primul am putut sa ies in dreapta cu juma' de masina, la al doilea nu am mai avut unde, ca aveam stalp FIX acolo, si ala protejat de un stalpisor pus FIX pe marginea asfaltului, si am trecut la vreo 5 cm de stalpisor, dupa urme si filmare. Dar tot nu a fost suficient. Rezultat - oglinda sofer lovita: geam oglinda spart, carcasa "indoita" un pic, semnal oglinda spart (pe bec am trecut cu roata la intoarcere, cand am oprit sa il caut ), suport oglinda fisurat. 2020-03-07 12.16.34.jpg 408.76K 44 downloads 2020-03-07 12.16.38.jpg 480.29K 40 downloads 2020-03-07 12.16.53.jpg 474.23K 38 downloads Sunat la Tiriac: 2.800 RON oglinda cu totul, 1.600 RON doar sticla. Pentru prieteni! Cumparat o oglinda de Logan, care s-a potrivit excelent in clipsarea de la Edge, cu marele neajuns al unui colt lateral jos, de nu am putut sa extind campul vizual cat mi-as fi dorit. Dar, decat nimic, a fost excelent. 2020-03-07 12.17.31.jpg 444.02K 49 downloads Sunat la Generali, facut constatare remote pe 09 Martie (eu nu am fost disponibil din motive obiective), venit starea de urgenta, ieri m-au sunat de la Tiriac sa facem oglinda! (dupa 2 luni! ). Intre timp am facut aproape 1.000 km (cu un drum in port CT) cu oglinda de Daciuta. 2020-03-07 14.00.46.jpg 338.28K 65 downloads Eroare de BLISS si Cross-traffic alert la fiecare pornire (la primul bagat in viteza, mai precis), camp vizual putin ingustat, fara nimic electric conectat (dezaburire, BLISS, electrocrom), insa, la 19 RON cat am dat pe ea ... Astazi am schimbat oglinda la Tiriac, parca totusi e ceva mai bine. Dar si 600 EUR! (sunt curios cat o sa-mi creasca prima de asigurare in toamna!, desi se face pe culpa comuna, conform normelor de amiabila la astfel de incidente - drum nemarcat, ca deh, secolul 21 in tara europeana!) Noi sa fim sanatosi! Stay safe! Edited by Tyby, 06 May 2020 - 19:18. |
#323
Posted 07 May 2020 - 09:59
La masina veche am avut oglina de la sofer rupta de 3 ori de binevoitori din astia care nu stiu sa conduca. Noroc ca era ieftina: vre-o 230 lei cu tot cu suport.
La asta noua, noroc cu Casco, ca altfel .probabil costurile ar fi apropiate de ale tale. Inca nu am avut incidente, dar nu se stie niciodata. |
#324
Posted 08 May 2020 - 17:10
La mine chiar e prima oglinda afectata de cand conduc. Am mai lovit usor cate una, insa fara nimic vizibil (poate ceva stersaturi pe carcasa). Insa e prima pe care tin minte ca o schimb.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users