Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Last Updated: Apr 24 2024 11:20, Started by
Tyby
, Oct 02 2017 19:21
·
12
#469
Posted 09 September 2023 - 19:57
220.000 km
(si ceva maruntis) 3k-ule, nu stiu ce sa-ti zic, nu am studiat problema. Dar intreb la urmatoarea revizie (care trebuie sa se intample, probabil saptamana viitoare / cealalta). Si ITP, ca e la pachet anul asta cu revizia de toamna. Vreo 4.500 km facuti in concediu, cu un consum in bord de 11.1 (masina plina / grea, multe curbe / insula mare, plus un Thule mai ne-aerodinamic, ca al meu era imprumutat , au contribuit din plin la consumul "de poveste"). In rest nimic notabil. |
#470
Posted 11 September 2023 - 18:47
@Tyby Am citit tot jurnalul de-alungul timpului insa nu am retinut: are adblue?
|
#471
Posted 12 September 2023 - 03:59
#474
Posted 02 October 2023 - 16:15
220.750 km
Facut revizie 220k, impreuna cu revizie CVA, si inca vreo cateva chestii "minore" (vas expaniune gol la intrarea in service, constatat capac racitor EGR spart, schimbat EGR, plus capac tacheti spart, cu ceva prelingeri de ulei). S-a inlocuit si senzor nivel vas spalator parbriz (semnaliza aiurea) si curea agregate (scartaia, in special la rece). Total halat: 9.500 RON (cu tot cu TVA) : - 3.500 RON: revizie + revizie CVA - 3.500 RON: EGR plus inlocuire - 1.700 RON: capac tacheti (si accesorii: garnituri, furtune etc) + inlocuire - 250 RON: curea agregate + inlocuire - 250 RON: senzor nivel apa - 300 RON: diverse (completare lichide, stand frane etc - nu am stat sa le adun pe toate una cate una) Cele de mai sus sunt dupa aplicarea unui discount general (piese si manopera) de ~ 25% Partea proasta este ca nu s-a rezolvat problema senzorului de nivel, va avea o revenire. |
#475
Posted 18 October 2023 - 06:39
221.000 km
De cateva saptamani am tot avut senzatia de miros de motorina in habitaclu. Saptamana trecuta, dupa ce am luat masina de la aeroport, am trecut pe la Tiriac sa iau cheia de rezerva (ramasa la ei dupa revizie & stuff). Doua chestii au fost pe lista: - miros de motorina: am dus masina a doua zi dimineata, pentru inlocuire set retur injectoare, luat masina seara. Vreo 750 RON halatul (350 piesa, 400 manopera, sau asa ceva). - indicatie eronata vas lichid parbriz: trebuie desfacuta partea de sub bara, si trebuie timp si programare. Cu prima ocazie. PS: in urma cu 3 saptamani facut ITP de 6 ani, la 220.500 km. Fara probleme. |
#477
Posted 31 October 2023 - 16:41
222.800 km
Schimbat Nokian Powerproof (vara) cu Michelin Pilot Alpin 5. |
#479
Posted 28 November 2023 - 17:09
Faci destul de multi km anual, la cat timp/km faci revizia? Dar la cutie?
|
#480
Posted 28 November 2023 - 21:29
Intre 15k si 20k, in funcție de perioada etc. Nu ma lasa inima la 30k, desi asta a fost intervalul recomandat la achizitie.
|
#481
Posted 14 March 2024 - 10:42
Cum, ca urmare a postului de mai sus:
Tyby, on 28 noiembrie 2023 - 15:12, said: masina a trecut in utilizarea constanta a colegei de apartament, update-urile vor fi mai rare aici, km clar mai putini. Totusi, fix la inceputul lui Februarie, mi-a comunicat ca are Engine Check aprins in bord, verificasem cu ea la telefon cu adaptorul OBDII instalat "constant" si mi-a dat un cod de DPF (de asteptat de altfel, fiind trambalata doar prin oras ultimele doua luni), si am urcat la volan sa le vad si eu, si sa ma duc sa o spal. Plecarea de pe loc s-a facut cu ceva zgomot in zona puntii spate, plecarea de la spalatorie a fost deja horror, iar ajungerea in zona casei, la un spatiu de unde sa poata fi urcata usor pe platforma, a fost cu emotii mari. Apelat la 9695, urcat pe platforma cam in 2 ore, dus la Tiriac (vineri dupa-amiaza), luni confirmat ceea ce cam stiam deja: grup diferential spate (rupt ceva prin interior, vreun dinte sau similar). Am luat decizia a doua zi sa merg pe diferential nou (approx. 6.250 RON grup diferential nou, cu piesa veche la schimb, si restul pana la 9.000 RON manopera (preturi cu TVA inclus), consumabile (ulei, piulite, saibe etc). Am dat ok, livrare piesa 4-6 zile, plus inca 2-3 zile manopera, perioada in care masina a stat la ei in parcare. Pretul a fost cu discount-uri destul de mari si la piese, si la manopera. Pentru comparatie: - Axevo mi-a dat pret de 7.600 (plus TVA!!!) la grup nou, de origine, la care se adauga 4.200 RON (plus TVA) garantia de piesa veche, pe care i-as fi primit inapoi in max 2 saptamani, daca piesa veche corespundea, in urma analizei Ford). Practic ma costa doar piesa mai mult decat piesa + manopera la Tiriac, plus garantia de 5.000 RON pe care o recuperam (cvasi sigur) dupa alte doua saptamani. - din dezmembrari am gasit o bucata cu 4.500 RON pe la Braila, de la o masina cu ~ 90k km (sau cel putin asa au declarat oamenii de acolo, foarte ok, de altfel). Dar as fi pierdut pe de alta parte o parte din discount-urile de la manopera de la Tiriac (deh, piesa de origine externa), garantia piesei separata si limitata etc). In fine, masina a stat in total 14 zile la Tiriac, timp in care s-au schimbat si senzorul si vaporizatorul DPF, ca asa trebuia. Total halat: 11.000 RON, plus o ... cafea. Traiasca! PS: 9695 mi-a asigurat ren-a-car pentru 3 zile, din momentul predarii masinii la Tiriac, in limita a 100 EUR / zi, motiv pentru care am inchiriat de la Tiriac Rent un A Classe cu 50 EUR / zi (cu tot cu TVA), pentru 3 + 2 zile, cat am fost eu plecat, si era mai complicat sa rezolv logistica. Astept rambursarea de 750 RON de la 9695 (cica se rezolva saptamana asta). Oamenii au fost OK, cei 320 RON / an pentru cardul gold anual "si-au scos banii" ! PPS: colega de apartament declara ca se intelege foarte bine cu "tancul" Attached Files |
#482
Posted 14 March 2024 - 12:01
Daca tot erai la easybox mai bine ii faceai un retur.
Nu stiu cit te mai suporta colega sa ii dai sehasuri pe mina... |
#483
Posted 14 March 2024 - 12:21
Evergreen, on 14 martie 2024 - 12:01, said:
Daca tot erai la easybox mai bine ii faceai un retur. Nu stiu cit te mai suporta colega sa ii dai sehasuri pe mina... Da, la toti ni-i greu! Am alta problema acum in domeniu: Noul Kuga vine cu verde culoare implicita! Edited by Tyby, 14 March 2024 - 12:21. |
|
#484
Posted 19 March 2024 - 13:27
#485
Posted 23 April 2024 - 14:56
227.575 km
Schimbat gumele de iarna Michelin Pilot Alpin 5 SUV XL cu cele de vara: Nokian Powerproof SUV XL. N-am mai mers de mult cu Edge-ul, e ciudata senzatia (zgomotul, lipsa de putere, comparativ cu Mazda ). Insa suspensia este ... haur fata de Mazda, rinichii imi multumeau la fiecare damb! Nimic de semnalat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users