Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Last Updated: Mar 19 2024 13:27, Started by
Tyby
, Oct 02 2017 19:21
·
12
#433
Posted 26 May 2022 - 07:32
Mda, daca se agraveaza, il dau jos sa vad ce e cu el. Deocamdata lipsa cronica de timp impiedica astfel de actiuni.
|
#434
Posted 26 May 2022 - 23:04
Tyby, on 28 martie 2022 - 18:12, said:
Tre' sa vad pe unde gasesc o scula de-asta ceva mai competenta, aia din set a cedat nervos din prima ... 20220326_151334.jpg Eu o sa le sudez niste minere din "fer da shasa" Io zic ca e din cauza rotilor ca astea de pe spate nu vireaza si e mai greu de operat.... |
#435
Posted 30 May 2022 - 10:50
Am luat de atunci niste scule mai tepene ...
Attached Files |
#436
Posted 09 June 2022 - 16:55
170.500 km
Am gasit (cred) cauza condensului din stopul central spate: Attached Files |
#437
Posted 09 June 2022 - 17:34
Am gasit o chestie interesanta pe fordownersclub.com, cu sursa initiala pe grupul de Facebook Ford Edge UK.
Cand am timp, o sa incerc sa dau stopul central jos, sa vad ce ii pot face. Sunt interesante insa si crapaturile alea (si sunt sigur ca la cel original, schimbat in garantie pe motiv de (acelasi) condens, nu era nici un fel de crapatura). Or fi aparut de la drumurile cvasi-zilnice pe camp(uri) si prin port(uri)? Posibil ... M-o fi lovit vreunul mai inaltut in vreo parcare? Posibil si asta. Attached FilesEdited by Tyby, 09 June 2022 - 17:35. |
#438
Posted 11 June 2022 - 06:33
Bulinele albastre sunt membranele permeabile de care vorbeam. Separat de asta, nu da cu produse minerale pe cauciuc. Il va imbatrani. Ia un gummi pflege de orice fel.
Incearca sa ii faci o mica streasina de silicon deasupra fiecarei buline asa cum sta stopul in pozitia de montaj. Daca tot nu rezolva, poti sa mai adaugi gauri si membrane pe carcasa. Inainte de asta va trebui sa il usuci bine, si asta va dura forever doar cu gaurelele alea. Vorbim de minim 2 zile demontat si incalzit-racit periodic. Daca ai aer comprimat uscat la dispozitie timpul asta se scurteaza. |
#439
Posted 29 June 2022 - 20:36
176.000 km
(~) Dupa un drum de 5100+ km si doua saptamani in (si in drum spre / dinspre) Germania, masina a intrat la Tiriac, in revizie (si revizii) ceva mai "adanci". Inclusiv un dosar de CASCO, deschis ca urmare a unei gropi mai "ascunse" pe drumurile mai putin comune ale patriei, soldat cu niste plastice lipsa la apel de sub bara fata (partea stanga), plus ceva afectiuni cronice scut si protectii under-car, eventual "usoara" afectare radiator racire motor. 2022-06-22 21.02.21.jpg 382.51K 73 downloads Halatul va fi in mod cert unul dureros (astazi am aflat ca o baterie originala este 2.100 RON :what:, asa ca am ales sa pun o Varta, la "numai" 1.000 RON ). Lucrari puse pe lista: - revizie generala 175.000 km (ultima la ~ 160k) - placute frana fata / spate (am aflat ca ar cam fi nevoie si de discuri fata, vedem maine daca o mai intind o revizie cu cele actuale - un set discuri fata este "decat" 1.200 RON ) - verificare baterie, si - probabil - schimbare (aparent nu mai este la prima tinerete, si am vazut-o stand mult (si sus - 14.6 V) la incarcat pe drumul asta, dupa ce mersesem suficient cu masina pentru a avea timp sa intre in regim normal de lucru). - revizie CVA - oarecum fortat, la numai 35.000 km (vs. 40k ultimele), ca urmare a doi factori: am mers cam tare, si am avut un soc destul de urat in transmisie la plecare de pe loc, urmat de erori in bord & stuff pe la Horezu, dupa ce am traversat Transalpina la intoarcere; oprirea completa a masinii si repornirea a "realiniat" astrele, fara a se repeta problema (sau vreo alta), oricat am tras de ea, insa as vrea sa stiu ca este in regula, si nu gasesc vreo minune neplacuta prin filtre, ulei sau colector magnetic, asa ca am decis sa o las pe lista. - cum problema de temperatura din vara trecuta, de la intoarcerea din concediu, s-a repetat acum, e drept ca la urcare pe Transalpina (am vazut in general 102-106 grade, cu un maxim scurt de 113 grade in varf), i-am rugat sa investigheze si acest aspect. Cam aceleasi circumstante: masina grea, in sarcina. Pe tot drumul am monitorizat intermitent temperatura, mai ales dupa ce am "descarcat" o parte dintre pasageri si bagajele aferente, si am plecat singur spre nordul Germaniei. In astfel de conditii temperatura a variat intre 94 si 102-103 grade (se vedea clar cand deschidea termostatul), inclusiv la viteze mari si foarte mari, acolo unde s-a putut. Sarcina insa isi spune cuvantul. Cum cauzele - excluzand chestiuni complicate de motor - sunt, in mare, trei: pompa, termostat, circuit de transfer, am pus pe lista toate elementele: - distributie, ca oricum i-a venit vremea, si era in program, cu tot cu pompa de apa. - termostat (verificat / schimbat) - radiator (verificat / curatat / schimbat). Cum aparent radiatorul pare lovit / atins, si nivelul lichidului din vas nu era unde ar fi trebuit, am deschis astazi dosarul de dauna, urmand sa faca ei reconstatare pentru radiator, daca este cazul. Daca nu, vedem care este situatia. - verificare garnitura pompa injectie (ramasa de ceva vreme pe lista). Daca tot e sa fie, sa fie plin! Separat, deoarece am ajuns in Germania cu ceva apa de rezerva (pe unde nu trebuie), am purces la "de-a cine e mai tare: plasticul de sub stopul central, sau bormasina?!". A castigat bormasina in doua laterale, pentru scurgerea unui mic (dar impresionant) volum de apa. 2022-06-12 09.31.08.jpg 601.9K 73 downloads 2022-06-12 09.31.16.jpg 481.66K 75 downloads 2022-06-12 10.15.40.jpg 438.29K 75 downloads 2022-06-12 10.15.43.jpg 278.04K 73 downloads 2022-06-12 10.15.55.jpg 451.4K 66 downloads Rezultatul la intoarcere, approx. 10 zile mai tarziu (se vad insa clar urmele de mizerie de sub crapaturile aratate in urma cu vreo cateva posturi, posibil asta fiind sursa (sau una dintre surse): 2022-06-22 16.20.31.jpg 617.56K 65 downloads 2022-06-22 16.20.39.jpg 414.8K 60 downloads 2022-06-22 16.20.48.jpg 438.14K 74 downloads Revin cu noutati ... Attached Files |
#440
Posted 04 July 2022 - 19:00
176.300 km
Scurt update: luat masina de la Tiriac joi, facut un drum de munte pana sambata, cat de cat in limite, insa ramane racirea inca deficitara intr-o oarece masura (am vazut 105-107 grade in maxim, la urcare spre varf). Halatul la Tiriac, asa cum ma asteptam, a fost dureros: 10.200 RON (~ 2.100 EUR). Revizie 175k, revizie CVA, schimbat distributie (cu inlocuire pompa de apa), inlocuit acumulator, inlocuit placute frana fata - spate, schimbat garnituri pompa inalte, chestii uzuale! Voi incerca sa fac o "dezvoltare a costurilor" (in mare 7.000 RON piese, 3.000 RON manopera). Maine sper sa imi vina radiatorul (1.250 RON la Axevo fata de vre 2.000 RON la Tiriac), si sa-l schimb si pe ala (am decis sa o fac pe banii mei, ca nu stiu daca intra sub asigurare la reconstatare, si e vara, si am nevoie de masina de drum, nu sa stau cu dansa stransa ca poate imi crapa ala de tot la vreo depasire). Cu ocazia asta se va face si o toaletare temeinica a zonei. Vedem dupa cu temperatura, la drum / urcare prin munti. Edited by Tyby, 04 July 2022 - 19:01. |
#442
Posted 05 July 2022 - 13:58
Acu', dupa ce am bagat o Dacie buna in cateva zile in ea?!
|
|
#443
Posted 05 July 2022 - 19:12
Degeaba, ca tot o gioarsa este, dar tocmai ceva mai scumpa.... si nici Dacie n-ai
Stai linistit, fix la fel fac si cu clientul care afla cit costa o placa, o pompa iar centrala de pe perete are peste 6 ani.... |
#444
Posted 07 July 2022 - 13:09
Fix cu vreo trei zile inainte de revizia extinsa de mai sus am bagat vreo 10.000 RON in schimbarea centralei careia ii cazuse placa de baza, asa ca, da, stiu cum este ... Da' macar aia avea 10 ani de "ardere".
|
#445
Posted 07 July 2022 - 15:15
10k?!?!?!? ultima oara, ce stiu eu nu costa nici macar atita...............
|
#446
Posted 07 July 2022 - 16:32
poi vreo 6.600 centrala (Ariston cu boiler, 35 KW), vreo opt sute materialele, vreo sase sute curatare instalatie si calorifere (extra), vreo mie doua sute manopera, vreo douasute si ceva ISCIRizarea, o bere la baieti ... adunate cam acolo duc (de fapt a fost foarte putin sub 10.000, da' ce mai conteaza ceva maruntis, acolo?! ).
Edited by Tyby, 19 July 2022 - 18:03. |
#447
Posted 07 July 2022 - 21:17
La 5-6 ani se schimba si masina si nevasta... Ambele le mai tii inca 1-2 ani dupa ce ies din garantie.
|
|
#448
Posted 11 July 2022 - 07:19
nefasta e de colectie, ca face acusica 20.
Edge-ul abia face 5 in toamna, o mai tinem, ca e criza, si inca sufla bine. |
#449
Posted 08 August 2022 - 17:55
179.900 km
(si ceva maruntis) Am lasat masina la Tiriac pentru rezolvare dosar CASCO (spoiler, bara inferioara, plastice & shit pe sub masina, inlocuire radiator motor etc). Radiatorul l-am cumparat eu (1250 RON) din motive de stoc, l-am bagat in cererea de despagubire. Si, daca tot se umbla in zona, si am gasit stoc la Axevo (1.100 RON ), inlocuire carcasa termostat & shit (e un intreg ansamblu). Vedem cand ridic masina cum se prezinta. Separat, am facut upgrade SYNC de la 3.0 la 3.4 (ultima versiune disponibila), plus maps F11 (2022-05 cred), folosind utilitarul celor de la Cyanlabs.net, fara probleme aparente in ultimii 1.000 km. Din contra, interfata este mai responsiva, si sunt si cateva imbunatatiri / upgrades (de forma, in mare parte: radio logos, alte minuni de interfata etc). Si, daca tot am o luasem pe panta asta, am comandat de pe Amazon.de un adaptor ObdLink EX, cu "numai" 85 EUR (plus inca 25 EUR transportul, ca l-am vrut "a doua zi"). Si, daca tot a venit a doua zi (ma rog, a treia), l-am si pus la treaba: autolock, theme change la Edge, autolock la Kuga. Plus backup module, DTC-uri extinse etc. Totul cu Forscan. Mai studiem ... |
#450
Posted 08 August 2022 - 18:10
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users