Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Last Updated: Apr 24 2024 11:20, Started by
Tyby
, Oct 02 2017 19:21
·
12
#1
Posted 02 October 2017 - 19:21
Si iarasi a venit vremea sa incep un nou capitol automobilistic personal. Si sa trec "in rezerva" vechiul jurnal si si mai vechiul jurnal, la fel ca si in cazul primului meu jurnal de pe aceasta arie.
In mod cert le voi frecventa mai rar pe acestea din urma, dar voi aduce, din cand in cand, info relevante. Cum am aflat cam in urma cu o ora ca masina a ajuns in curtea dealer-ului, si nu mai am prea mult chef sa fac altceva la birou inca vreo jumatate de ora, cateva info mai jos. Despre masina: Ford Edge Titanium 2.0 TDCi 210 CP 4WD Powershift (model 2016, fabricatie 2017). Dotarile sunt ... decente. Practic lipseste plafonul panoramic (pe care nu l-am dorit, si de aici o intreaga nebunie in configurator), alarma si centuri spate cu airbag (livrarea doar pentru masina cu aceste doua repere s-ar fi amanat cu cel putin 3 luni - optimist undeva prin decembrie, realist probabil dupa prima jumatate a lui ianuarie, si am luat decizia si personala, si financiara de a accepta o masina ce era deja "pe linia de asamblare"). Practic am facut rezervarea (si platit avansul) pe 3 iulie 2017, masina apare in Etis cu build date 02.08.2017. A ajuns la dealer pe 02.10.2017 (fix 2 luni Canada - Galati). Livrarea s-a facut prin Zeebrugge (BE) cu RO-RO (urmaribila aici pe baza VIN-ului), cu etapele de mai jos (in ordine inversa), apoi tren (cel mai probabil) la Curtici, si de acolo pe rutier spre Galati. In mare cam doua saptamani pana la RO-RO, inca 3 saptamani pe Atlantic, o saptamana in vama la Zeebrugge, si inca doua saptamani prin Europa (inclusiv Romania). DELIVERED FROM ZEEBRUGGE 18-09-2017 19:55:00 DISCHARGED ZEEBRUGGE 11-09-2017 11:48:00 LOADED ON VESSEL NEW YORK, NY 18-08-2017 16:00:00 RECEIVED AT TERMINAL NEW YORK, NY 15-08-2017 12:00:00 READY TO SCAN AT TERMINAL NEW YORK, NY 14-08-2017 11:19:39 Pe scurt, pe langa dotarile de serie (voi intra in mai multe amanunte ulterior), masina are urmatoarele pachete / optionale: - Vopsea metalizata Speciala Burgundy - Camera video fata split view - ICE 59 - Jante aliaj 20 - Tapiterie piele perforata – include scaune fata cu incalzire si racire scaune spate cu incalzire oglinzi electrice cu memorie scaun sofer si pasager reglabile electric pe 10 directii scaun sofer cu memorie - Pilot automat autoadaptiv – include sistem de avertizare anticoliziune sistem de pastrare a limitei de viteza sistem detectare pietoni camera video electrocroma single pivot - Faruri adaptive led si glare free - Sistem de asistenta activa la parcare – parcare paralela si perpendiculara include si functia de parcare laterala - Coloana de directie adaptiva - Sistem spalare faruri - Sistem de monitorizare a unghiului mort cu sistem de avertizare la intersectare - Garantie extinsa FordProtect 4 / 5 ani / 150.000 km etc (le-am pus asa cum sunt in oferta) Cum presimt ca una dintre intrebarile frecvente de pe topicul de fata ar / va fi "de ce Titanium si nu Sport?!", voi incerca sa fiu scurt: desi Sport cu aceleasi optionale iesea cam tot pe acolo ca pret, nu am gasit nici o metoda facila viabila de a elimina plafonul panoramic (optiune nedorita!) din configurator si a ramane cu restul pachetului Sport intact, asa incat a trebuit sa configuram un Titanium ... mai aparte, fara pachet Titanium! Lipsa scaunelor ventilate / racite din pachetul Titanium a dus la spargerea acestuia pe componente / optiuni adaugate separat. In final a iesit un Titanium ... Sport (practic e o versiune Sport, insa fara plafon panoramic, fara suspensie sport si fara cateva elemente de design - unele discutabile daca le pun versus modul de utilizare pe care il va avea masina cu mine la volan). Singura optiune lipsa pentru care am o usoara urma de regret este cea cu centurile laterale spate cu airbag (culmea, relativ ieftina, vreo 200 EUR daca tin bine minte), dar pentru care ar fi trebuit sa astept inca 3 luni, si nu renta. De ce nu plafon panoramic? 3-4 motive: - nu ma tenteaza ideea, si locurile pe unde imi desfasor job-ul pot fi cel putin neprietenoase cu plafonul panoramic. - nu mi-a placut protectia termica oferita (am avut ocazia sa "simt" in vara, pe canicula ce si cum) si sunt si destul de sceptic cand vine vorba de rigidizare / zgomote in timp etc - plafonul este superb pe Edge, insa toata instalatia coboara zona de la nivelul capului cu vreo cativa cm, si o aduce neconfortabil de aproape de crestetul meu (de 1.85m). In rest, si de data asta baietii de la SF-Tex Galati au fost la inaltime (vedem ce facem cu fractiunea aia de garantie extinsa de la Kuga, ca trebuie recuperata acum, asa cum au promis ) Livrarea a fost facuta ca si data trecuta, mai bine decat ma asteptam (estimare initiala / contractuala 15 Oct, ulterior tracker Ford 7 Oct, masina a ajuns pe 2 Oct). Ma rog, va fi peste vreo 2 zile, ca sa fiu mai exact. Nu voi intra (cel putin deocamdata) in detalii exacte de pret, insa nu am putut refuza oferta ... "de nerefuzat" (discount-ul s-a ridicat undeva la ~ 25% din pretul de lista ). Cum probabil o alta intrebare a topicului va fi "De ce Edge?", o sa fiu si aici scurt: pentru ca mi-a placut mult modelul de cand a aparut, pentru ca ... oferta (), pentru ca, desi am stat mult in cumpana datorita dimensiunilor masinii (sunt mai mult adeptul masinilor ceva mai mici si mai fasnete), pana la urma tocmai dimensiunile si-au spus cuvantul (mai precis spatiul interior - fata / spate / portbagaj). Si NU, de data asta chiar nu am avut un contracandidat real printre optiuni. Poze si info dupa ce o ridic! Edited by Tyby, 02 October 2017 - 19:36. |
#2
Posted 02 October 2017 - 19:44
Misto masina, o sa mai citim dupa ce o iei in primire.
Tyby, on 02 octombrie 2017 - 19:21, said:
- nu mi-a placut protectia termica oferita (am avut ocazia sa "simt" in vara, pe canicula ce si cum) si sunt si destul de sceptic cand vine vorba de rigidizare / zgomote in timp etc Tu in ce masina ai simtit ce si cum? Tyby, on 02 octombrie 2017 - 19:21, said:
Nu voi intra (cel putin deocamdata) in detalii exacte de pret, insa nu am putut refuza oferta ... "de nerefuzat" (discount-ul s-a ridicat undeva la ~ 25% din pretul de lista ). Invata-ne si pe noi cum sa negociem un asemenea discount. Un sfert din pret e ceva remarcabil... |
#3
Posted 02 October 2017 - 19:46
Inteleg ca pica oferta mea cu Mitsu...
S-o stapanesti sanatos si pe-asta si fara incidente ! |
#5
Posted 02 October 2017 - 19:48
te asteptam cu nerabdare cu poze si info mai multe despre masina. Si eu i-am pus gand rau si poate la anul ma pricopsesc cu un Edge Vignale .
La modelul sport am obtinut zilele trecute un 43.600 euro . White platinum, plafon panoramic, si cam tot ce se poate pune pe masina : directie asistata, bliss, spalator faruri, pilot automat autoadaptiv etc etc . Pentru modelul Vignale un 45000 fara plafon panoramic, in rest avea de toate, inclusiv incalzirea auxiliara . E vorba de Vignale care este expus in Palace Mall din Iasi. Chiar daca stiu ca ai si Kuga, Edge arata mai bine ....atat exterior dar si interior . La Edge mai ai geamurile fata si parbrizul dublu laminate, sistemul activ de reducere a zgomotului ....adica un confort foarte bun in ceea ce priveste insonorizarea . Edited by mccrya, 02 October 2017 - 19:54. |
#6
Posted 02 October 2017 - 19:56
Multumesc!
Unbrutus: am constatat pe mai multe (am mai avut masina cu trapa, insa nu cat tot plafonul), insa dupa ce am urcat intr-un Mondeo argintiu, stat cam o ora in soare, cu acelasi tip de panoramic (practic tot plafonul), am (cam) luat decizia ca nu vreau. Am avut senzatia ca ma sufoc cand am urcat in masina aia (desi Mk2 este neagra, cu piele neagra, si am urcat in ea destul de des dupa ce statuse cu orele in soare, insa nu am avut niciodata acelasi feeling). Referitor la negociere - nu stiu, nu sunt un geniu in vanzari, din contra. Insa "negocierea" a durat vreo doua saptamani, in paralel cu partea de configurare (destul de anevoioasa, asa cum spuneam mai sus - ajunsesem la punctul la care treceam peste panoramic si comandam un Sport, ca iesea in aceeasi bani). In principiu tu trebuie sa vrei sa cumperi si sa gasesti dealerul care vrea sa vanda. Solutii se gasesc, poate nu asa de ... radicale, insa nici cum am auzit in alte parti, cu discount-uri de 500 - 700 EUR la pretul de lista pentru masini de 25.000+. Barboso: multumesc, pica! |
#7
Posted 02 October 2017 - 20:00
#8
Posted 02 October 2017 - 20:00
GCondruz: Multumesc!
Mccrya: Asa cum spuneam, se poate! PS: am trecut si prin Vignale in timpul "luptelor" Cel mai mult ma tenta incalzirea auxiliara la el! PPS: a mai fost o chestiune care a contribuit la decizia finala: nu am mai vrut interior negru, am vrut deschis la culoare, si nu se putea decat pe Titanium asta, din cate tin minte. Edited by Tyby, 02 October 2017 - 20:02. |
#10
Posted 02 October 2017 - 20:09
O masina care era pe stoc, cu mare parte din optionalele dorite, nu se gasea?
|
|
#11
Posted 02 October 2017 - 20:14
Ba da, dar eu nu am dorit "mare parte dintre optionale", ci le-am dorit pe toate din lista! Am renuntat usor la alarma, si ceva mai greu la centurile alea (desi nu erau trecute la "neaparat", ci la "mi-ar place").
In plus, nu stateam in apa, nu aveam nevoie de masina "maine". Edited by Tyby, 02 October 2017 - 20:14. |
#12
Posted 02 October 2017 - 20:14
stiu ca la GALATI mai era pe stoc un edge sport tot culoarea rosie pe care si-a comandat-o Tiby , dar aceea avea plafon panoramic
|
#13
Posted 02 October 2017 - 20:17
Cand ne.am hotarat sa luam Edge, cam stateam in apa..iar termenul de 6 luni nu era prea ok. Asa ca dl Gavrila ne.a cautat ceva asemanator la dotari si cu livrare imediata. A avut mai multe dotari, de fapt, nu stiu ce nu are.. a crescut putin pretul, dar in cateva zile am ridicat masina.
|
#14
Posted 02 October 2017 - 20:27
Tyby, on 02 octombrie 2017 - 19:21, said:
Si iarasi a venit vremea sa incep un nou capitol automobilistic personal. Si sa trec "in rezerva" vechiul jurnal si si mai vechiul jurnal, la fel ca si in cazul primului meu jurnal de pe aceasta arie. In mod cert le voi frecventa mai rar pe acestea din urma, dar voi aduce, din cand in cand, info relevante. Cum am aflat cam in urma cu o ora ca masina a ajuns in curtea dealer-ului, si nu mai am prea mult chef sa fac altceva la birou inca vreo jumatate de ora, cateva info mai jos. Despre masina: Ford Edge Titanium 2.0 TDCi 210 CP 4WD Powershift (model 2016, fabricatie 2017). [...] Trebuie neaparat sa-mi zici ce job ai, poate ma combin, si-mi cumpar Edge:-). Edited by Tyby, 02 October 2017 - 20:29. |
#15
Posted 02 October 2017 - 20:31
mccrya, on 02 octombrie 2017 - 20:14, said:
stiu ca la GALATI mai era pe stoc un edge sport tot culoarea rosie pe care si-a comandat-o Tiby , dar aceea avea plafon panoramic Da, dar nu avea ACC. PS: Si nu e rosu! NumbAnn, on 02 octombrie 2017 - 20:27, said:
Trebuie neaparat sa-mi zici ce job ai, poate ma combin, si-mi cumpar Edge:-). Eh, e mai complicat, sunt medic, lucrez in IT si repar vapoare. Asta asa, in mare! PS: am redus eu quote-le, era prea mare! |
|
#16
Posted 02 October 2017 - 20:33
iti spun eu ce job are : e moderator de forum ! .
Si da Tiby, e visiniu, nu rosu . Sper sa nu se supere Tiby, am pus mai jos foto cu modelul sport de la Tex Galati. Attached FilesEdited by mccrya, 02 October 2017 - 20:45. |
#17
Posted 02 October 2017 - 20:46
Super jucarie, multi km fara probleme!
Si eu posesor de un Focus, foarte multumit. PS: Asteptam pozele! |
#18
Posted 02 October 2017 - 21:44
Tyby, on 02 octombrie 2017 - 19:56, said:
insa nici cum am auzit in alte parti, cu discount-uri de 500 - 700 EUR la pretul de lista pentru masini de 25.000+. La Opel se acorda in general acel discount de vreo 20% de flota la orice client daca insista. La Ford iar am auzit de discounturi bune. Cele mai mici discounturi sau rare le-am observat la Honda. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users