Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Edge Titanium ... Burgundy Velvet

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
485 replies to this topic

#235
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
ce cretin. ăștia merită dosar penal. cum cu intenție?!

#236
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Sper sa o poti repara..ca daca va fi de inlocuit, e grav. Eu si un prieten cu Edge, am asteptat mult si bine cate o portiera stanga fata. El de la sfarsitul lui februarie si abia ieri a luat masina, iar eu din aprilie si abia pe 27 sunt programat sa o las in service. Motivul intarzierii? Nu exista stoc de portiere in europa. Mi se pare ceva de nedescris...

#237
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
E o stersatura, nu am ce repara la ea, nu ma apuc sa vopsesc usa pentru un cacatel ...

Nu a patit nimic ala, nu am avut timp sa ma ocup de problema asa cum as fi vrut...

#238
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostTyby, on 08 iunie 2018 - 15:27, said:

Pana atunci voi spune ca cel mai deranjant aspect al masinii de pana acum - pentru mine - a fost / este ventilatia.

Sistemul de climatizare este foarte ok ca si performante, incalzeste ok, raceste foarte ok, insa modelul si functionarea grilelor din fata sunt complet neinspirate! Nu te omoara, da' te baga in spital! Posted Image

Pur si simplu ventilatorul este foarte puternic (inclusiv treapta I te cam coafeaza) si nu poate fi blocat cum trebuie pe zone. In plus, pe canicula, pus pe auto, daca nu iti bate ala in fata, ai senzatia de sufocare, pentru ca lasa senzatia ca nu baga suficient aer catre parbriz. Si reglajul manual al zonelor este si prost inspirat, si nu foarte eficient (in special partea de parbriz, care este integrata in zona "dezaburire").

Debitul in grile se inchide prin culisarea fluxului catre sofer / pasager, in loc sa fie invers. Sau - cel mai bine - separat de directionarea fluxului, asa cum e la Kuga (si Mk1, si Mk2).

Hmm.. nu stiu ce sa zic. Poate e intradevar un viciu de proiectare sau poate iti scapa ceva.
Eu la a mea, care e fabricata cu vreo 10 ani in urma, pot sa controlez debitul pe fiecare duza in parte si curentul de aer pe maxim 2 directii din 3. Ar trebui sa fie si la tine ceva similar, doar masina e dintr-o clasa superioara, ca sa nu zic alta liga.

Canicula, da, e un caz special, in special cind vorbim de umiditate multa,  nu neaparat multe grade. Eu am constatat ca cel mai bine pun aerul sa bata (doar) spre parbriz pe treapta 2 din 4, apoi sa astept niste minute pina se stabilizeaza temperatura. 1 e prea putin, 3 deja e cam galagios pentru gusturile mele. Nu e idee buna sa dau aer rece la picioare, oricit ar fi de tentant, pentru ca atunci cind ma trezesc cu picioarele inghetate e deja prea tirziu Posted Image

View PostTyby, on 14 iunie 2018 - 16:00, said:

E o stersatura, nu am ce repara la ea, nu ma apuc sa vopsesc usa pentru un cacatel ...

Nu a patit nimic ala, nu am avut timp sa ma ocup de problema asa cum as fi vrut...

Foarte urit!
Dar tu parca aveai camera pe masina.

#239
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
@undesignus, pe primul model de Q7 era la fel, puteai seta intensitatea ventilatiei pe 6 trepte parca si modul cum sa bata, pe fiecare loc in parte. Pe Ford insa, nu e chiar asa.

#240
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
31.200 km (si ceva maruntis)

Cateva poze de vreo saptamana (masina a stat in aeroport toata saptamana, asa ca nu prea a avut ce face).

Roata dreapta spate tot da sa se desumfle, parca ar vrea, parca nu ar vrea ... tre' sa-mi fac timp ...

Attached Files



#241
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
32.500 km (si ceva maruntis)

Gasit buba rotii care se tot dadea pe moale ... un spiral de 3. De fier. :peacefingers: Intrat oblic fix in umarul anvelopei, pe interior. :w00t:

S-a pus petec la rece, sper sa tina.

Vreo doua poze ...

PS: undesignus: se regleaza si la Edge fluxul de aer in toate partile, dar sunt cateva scapari de design (eu zic ca am explicat destul de clar ce nu imi convine).

Da, am camera, insa ala a intrat in mine din lateral spate, in timp ce eu stateam. Finut, cat sa imi dau seama! :peacefingers:

Attached Files



#242
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
37.500 km

Multi kilometri, majoritatea  (3.650 km) facuti in concediu, restul cu treaba ... multe "rotunde" in pozele de mai jos, inclusiv o autonomie (REALA!) de 800+ km (am mers cap de "coloana", si coloana nu prea sprintena Posted Image )

Pe o insula greceasca am ramas fara placute de frana pe fata (ma rog, am plecat din tara la limita, insa nu am avut timp efectiv sa rezolv). Dupa vreo 1500 de km facuti cu masina incarcata, de multe ori in forta, pe curbe (multe rau, zici ca-s facute in ciuda soferilor! Posted Image ) au cedat nervos, si martorii mecanici (bucata de tabla indoita de la unul dintre "colturile" placutei) au inceput sa harsaie pe discuri.

Am gasit un "semi-dealer" Ford pe insula (nu exista dealer "plin"), care mi-a adus placutele originale in mai putin de doua zile si le-a montat contra sumei de 185 EUR cu tot cu taxe (placutele au fost 115 EUR + TVA). Omul parolist, treaba facuta repede si cu simtul raspunderii, cu discuri si etriere curatate, vaselina la toate suruburile de ghidaj (doua pe etrier), trecut in carte de service lucrarea, cu part numbere si serii, etc - in jumatate de ora plecam de la om, toate in buna regula. Dupa mai bine de 1500 km franele sunt in parametri, cele pe spate sunt cam la 40-50% ochiometric, deci mai tin pana la revizie (posibil si mai mult). Om vedea.

Doua poze cu placutele vechi vs. noi:

Attached File  2018-08-30 09.54.45.jpg   575.6K   90 downloads Attached File  2018-08-30 10.14.21.jpg   571.05K   93 downloads

Nu am facut inca statisticile, dar cred ca am avut un consum undeva la 8 - 8.5 pe 3650 km, din care approx. 1500-1600 km autostrada, mers decent.

Attached Files


Edited by Tyby, 04 September 2018 - 17:47.


#243
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Sunt tare curios cum ai reusit sa obtii acel consum mediu de 13.3? Mie mi.a reusit un maxim de 11.5 si am mers cand cu acceleratia la podea, cand cu frana.

#244
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Eh, 100 de km facuti in Bucuresti la ore interesante, tot pe fuga ... nu e complicat. Nu e foarte real insa, dupa distante mai lungi se stabilizeaza pe la 11 :peacefingers:

#245
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Aaa.. asa se explica. Ma gandeam ca in extraurban era facut consumul.

#246
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostTyby, on 04 septembrie 2018 - 17:45, said:

Doua poze cu placutele vechi vs. noi:

Attachment 2018-08-30 09.54.45.jpg Attachment 2018-08-30 10.14.21.jpg

Cam subtire "carnea" la placutele noi. La una din cele vechi se vede cum a ajuns sa frece "fier pe fier". Sigur discul nu afectat?

Pentru baietii care intra "finut" din lateral exista dashcam cu camere fata/spate. Momentul impactului se vede foarte bine, mai ales la SUV-uri/masini inalte. Nu ma intreba de unde stiu. M-am dat jos din masina si i-am zis sa se tina dupa mine ca mergem la politie Posted Image

#247
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nope, in extraurban ma tin la 10-11 :w00t:

In realitate nu e chiar subtire, doar ca placutele sunt destul de mari, si atunci - lipsind referinta exacta...

Nu e afectat discul, l-am "prins" la timp. Daca insistam insa cred ca nu scapa. O sa fac o poza (e cel pe stanga fata).

#248
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
38.000 km

Si inca doua rotunde ... la cea cu multi de 7 se vede consumul dupa 120 km facuti la o viteza de croaziera ... "buna". :peacefingers:

In timpul verii am avut ocazia sa testez sistemul iAWD de cateva ori, dintre care doua ocazii au fost mai interesante:

- la o urcare spre locatia unui observator astronomic de vara, pe niste dealuri dobrogene, urcarea noaptea pe pietre si curbe (drum forestier) a pus masina de cateva ori in situatia de lipsa aderenta pe diagonala. S-a simtit, insa a preluat controlul rapid si am urcat fara probleme cele cateva sute de metri. Mai interesant a fost la coborare pe aceleasi pietre, din cauza lipsei vizibilitatii, insa camera frontala si-a facut datoria. N-am atins nimic pe sub masina. :peacefingers:

- in drum spre locatia concediului (undeva in Grecia indepartata) am rezervat pentru tranzit un hotel prin munti (Ioanina), pe booking. Toate bune si frumoase, insa nu mentioneaza nimeni nimic despre drumul spre locatie: panta abrupta si continua, plus curbe mai stranse decat cei 4.8 x 1.9 m ai masinii! :) Urcarea a dus inevitabil la diagonala AWD, insa si de data asta s-a descurcat fara probleme (ultima panta (din 5), pana in "parcarea" hotelului, am urcat-o cu spatele, virajul la 180 fiind gandit pentru ceva de dimensiunea unui scooter. Un prieten cu Mondeo Mk IV (fara awd) a reusit si el dupa vreo cateva rateuri, dar cam putea a ambreiaj cand am ajuns sus.

Attached File  59406980.jpg   199.97K   97 downloads

(PS: la coborare am ales varianta: fata - spate - fata  :) ).

Attached Files



#249
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Azi a trebuit sa ajung pe la Constanta din cauza ca al doilea compresor de AC a crapat si din nou, am ramas fara AC. De cateva zile, masina o pornesc cu cablurile, ca bateria e dusa. Mi.au recomandat sa o las 24h la incarcat si daca mai face, vedem atunci ce e de facut. Pe drum, am observat ca claxonul e cam ragusit, un ton adormise. Cand am ajuns la service, si.a revenit. Si in final, a patra problema e legata de volan, care in partea superioara(ora 12-1) s.a tocit extrem de urat, de parca masina ar avea 380000 km. Mai tarziu pun si o poza sa vedeti despre ce e vorba, pana atunci las o poza cu un consum Br-Ct, drum parcurs in 1h50min.

Attached Files



#250
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Referitor claxon - am spus ce trebuie facut mai demult. Eu am mai bine de 30.000 cred cu al treilea, si ii tine coafura.

AC inca functioneaza fara bube.

Bateria ce a patit?

Volanul arata ok la mine.

#251
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Claxonul si.a revenit. Dar viata lunga nu mai are. Bateria s.a cam consumat. Luni o duc la incarcat si vedem apoi daca mai face probleme. Ieri nu mi.a mai facut probleme, dar pe seama faptului ca am mers mult cu masina si s.a mai incarcat.

Cam asa arata volanul

Attached Files



#252
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
39.700 km

Saptamana trecuta (27.09.2018) facut revizie de 40.000 km (ma rog, 39.514 km in bord). Da, de la inceput am decis sa fac reviziile mai des, 20k in loc de 30k - personal consider sunt mai aproape de adevar cu stilul meu de condus si traficul / infrastructura de la noi.

PS: halatul a fost 972 RON. Din astia, vreo 350 RON a fost uleiul. Restul - revizie, manopera, filtre (ulei, aer, polen, combustibil).

PPS: Masina implineste 1 an peste 2 zile, si 40.000 km maine, spre Constanta! Posted Image

Revin cu mai multe si - eventual - un sumar "de an" pe vineri. Acum nu mi-aduc aminte decat de doua claxoane, dar o puricam atunci! :)

Posted Image

Edited by Tyby, 03 October 2018 - 19:42.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate