Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Focus mk3 vs Renault Megane
Last Updated: Aug 25 2017 08:28, Started by
AurelM320
, Aug 22 2017 20:20
·
0
#37
Posted 23 August 2017 - 13:57
LauCalin, on 23 august 2017 - 12:57, said:
Apropo de Megane 2: luna trecuta cand am schimbat amortizoarele, mecanicul meu avea un Megane 2 1.6 16v. L-am intrebat ce are." Nu mare lucru. Caseta de directie. Dar se rezolva si nu e asa scumpa. Doamne ajuta ca nu are nimic la partea electrica. Mai bine invat o maimuta sa danseze lambada". ) Si partea electrica mai e cum mai e, bine ca nu a fost becul de faza scurta, mai bine vinzi masina decat sa incerci sa-l schimbi, |
#38
Posted 23 August 2017 - 14:18
Referitor la motoarele de 1.5 dCi de la Renault pot spune 100% ca sunt foarte foarte bune,silentioase,consuma putin,rezistente.Si mai nou cei de la Mercedes folosesc acelasi motor de 1.5dCi 110Cp pe B-Classe,A-Classe,Citan(ala gen Doker).Pe Smart modelul nou gasim la interior schimbator nuca viteze si clapetele care deschizi usa din interior sunt cele folosite de Renault Megane 3 si Dacia.Deci cine spune ca nu sunt ok inseamna ca este croitor sau brutar.
Edited by C63AMG, 23 August 2017 - 14:20. |
#39
Posted 23 August 2017 - 16:05
Chiar si Opel Vivaro tot Renault este sub capota...
Tsunnnami, on 23 august 2017 - 13:57, said: Si partea electrica mai e cum mai e, bine ca nu a fost becul de faza scurta, mai bine vinzi masina decat sa incerci sa-l schimbi, Glumesc, nu am idee cat de greu este. |
#40
Posted 23 August 2017 - 16:25
Chiar ca nu ai idee...
Daca mi-as mai lua Megane 2 vreodata, xenon... Becul se schimba pe la contra aripa in fata rotii din fata, si trebuie o mana de balerina, antebratele mele ca butucii nu intra. O singura data am incercat si m-am taiat in plasticele alea. Mi se arsese dreapta prin Ungaria, l-am schimbat la Brasov in service si la Bucuresti era ars din nou... I-am zis nevestii sa pregateasca lumanarea ca nu intru in casa fara sa fie becul schimbat. E crima, eu nu as fi omologat asa ceva. Megane-ul 3 le-am zis la servici ca fara xenon nu mai discut. Acolo in 3 ani n-am mai avut probleme, dar am inteles ca au imbunatati mult procedura |
#41
Posted 23 August 2017 - 17:59
#42
Posted 24 August 2017 - 19:56
Tsunnnami, on 23 august 2017 - 13:57, said:
Si partea electrica mai e cum mai e, bine ca nu a fost becul de faza scurta, mai bine vinzi masina decat sa incerci sa-l schimbi, Tsunnnami, e mai simplu decat crezi! Se da bara jos! Revenind la subiect, nu prea ma bag in discutiile de achizitii, unele sunt aberante, altele ajung invariabil la flame-uri tampite (din pacate, de cele mai multe ori, Fauve vs. restul lumii). Prin natura activitatii, am condus un tren de masini in ultimii 15 ani, de toate culorile si formele (inclusiv tractoare). Si romanesti, si strainesti, si de-alea negre, si cu ochii oblici, si rotunzi. Majoritatea rent-a-car-uri, pe distante de cateva sute la cateva mii de km. Nu suficient, dar destul cat sa-mi fac o parere primara despre modelul cu motorizarea respectiva. Cu mici exceptii, dotarile au fost din gama superioara, motorizarile la fel. Cand ma intreaba cate unul, flegmatic "de ce ti-ai luat numai Ford-uri, esti Fan Ford, nu-i asa?!" de obicei raspund "De prost" si incerc sa schimb discutia. Sunt la al cincilea in ultimii 12 ani, si n-am idee daca ma opresc aici sau continui. Om vedea. Dar nu are nici un rost sa incep o discutie tampita cu unul care - evident - are niste preconceptii adanc inradacinate si odihnite, greu de urnit. Nu-mi fac nici mie nici un bine, nici lui. Problema este ca pe mai toate topicele de aici discutia se limiteaza repede la modele la modul general, fara a se face o delimitare clara intre modelele cu o anume echipare / motorizare / perioada. Golful este o masina buna. Fantastica, dupa un prieten posesor. Cand l-am intrebat de ce trebuie sa oprim la fiecare 800 - 900 km sa completeze el cu ulei, a raspuns ca asa e normal, scrie si in carte. Ulterior am avut surpriza sa constat ca - intr-adevar - scrie in carte. La nici un alt producator nu a trebuit sa completez ulei intre revizii. Niciodata! Foarte rar vad pe topicele de aici, de la achizitii, discutii despre intretinerea unei masini. Costuri, frecventa, acces la servisare de calitate, unde poti avea sansa sa dai peste oameni ok. Extrem de rar! Cand cumperi o masina noua, pentru cativa ani (4-5 uzual in zilele noastre) nu prea ai de ce sa-ti faci griji. Revizii obligatorii, care nu-s un capat de tara si pe care service-ul de marca ti le face cu placere, ca mananca si gura lui de-acolo. Ai garantie, crapa ceva - de obicei se rezolva (uneori cu ceva injuraturi si dumnezei, dar se rezolva). Masina noua, nu prea are timp si motive sa faca figuri in prima 100.000 de km. Cand iei o masina SH, incepi insa sa iti pui problema: unde e un service bun pentru masina mea? E ceva pe-aproape, sau trebuie sa ajung la Satu Mare? Stiu aia sa o repare? Se gasesc piese, repere importante, sau astept doua luni sa vina din cine stie ce colt de lume? Ma jupoaie aia? Ma privesc si trateaza ca pe ultimul nimeni daca ma duc cu o masina a marcii lor, insa vanduta acu' 10-12 ani? Ce, nu stiti cazuri concrete?! Dupa aia: dotarile modelelor sunt iarasi lasate deoparte, conteaza ce au auzit unul si altul despre Megane, sau Golf. De care? Nu conteaza, toate "e" la fel. Nu prea. Da' afirmatiile gen "bucsile la Golf nu au moarte" sunt la ordinea zilei. No shit! Am mers in Spania cu un Golf cu 18.000 km care troncanea de-ti venea rau. 18.000 KM! Spania, autostrazi etc. Kuga Mk1 se apropie de 250.000, are articulatiile din fabrica, nu bate / nu troncane. Am mers cu niste coreene de 65.000 km boboc (la rent-a-car, la kilometrii astia, e deja trecuta rau). Am mers cu o Toyota Auris impecabila, doar ca te rugai de ea sa traga la deal ca de un magar batran. Nu putea. Le fel cum am mers cu un Nissan Juke cu motor de 1.6, destul de calarit, insa cu un comportament exemplar (cam micuta masina insa). La o saptamana am mers cu un Reno Captur cu 0.9 TCe care mi-a scos peri albi. In viata mea nu mai conduc combinatia aia de masina / motor. Focusul este o masina fantastica de drum. Ceva mai rigida insa, dar de departe cu tinuta de top in clasa. Trebuie sa-ti placa, altfel nu merita, cauti altceva mai apropiat de profilul tau. A, uit sa zic: Ghia / Titanium, 2 litri etc. Insa Focusul trend, 1.4 aspirat (sau ala de 1.0 100 CP parca) nu l-as lua in veci. E un cotet urat, neprietenos, submotorizat. A, pardon, ca uitam si asta: primul costa aproape dublu fata de al doilea. In rest: servisarea este undeva la mijloc, majoritatea pieselor uzuale sunt accesibile, repere mai exotice insa te fac sa umpli niste frigidere cand auzi preturile / timpii de livrare. Uneori. Exista alternative OEM de multe ori sensibil mai accesibile decat la reprezentanta. Si evident o caruta de AM-uri, ca la mai toate celelalte modele, de altfel. Megane este o masina destul de primitoare si confortabila, cu motoare in boii lor, chiar daca unii nu vreti sa credeti / acceptati asta. Ma rog, sa nu dai peste vreun TCe de-ala mititel de-ti scuipi sufletul (vedeti Capturul de mai sus). Am mers cu un Megane in 2013 vreo 2000 de km, in Spania. A fost o placere, confortabila, suficient de dotata. 1.5 dCi aproape sigur. Servisarea cam scumpa insa, atitudinea fata de clienti lasa de dorit (cateodata MULT). Cele 3-4 pe care le-am cunoscut mai indeaproape mai mult timp au avut probleme minore / medii de electrica, aprindere (bobinele schimbate aproape in totalitate), suspensie si frane. Nu nerezolvabile, dar au fost. La km relativ putini. Golful - mie personal - nu-mi place. Nu suntem compatibili. Service-uriel Fauve din Bucuresti sunt - majoritatea - sperietori. Multe dintre reperele vitale sunt scumpe rau la modelele mai noi. In general VW-urile mi se par anoste. Dar e chestiune de gust, preferinte personale. Cu astea n-ai ce face. M-am simtit mult mai bine in Leon, fata de Golf 6 sau 7. Ambele masini noi (sub 10.000 km), ambele conduse cateva sute de km. Pe de alta parte, Jeta este una dintre putinele masini pe care le-as refuza cu mare ardoare, oricand. Rar am condus masini mai fara nici un Dumnezeu. Ideea locala de "VW e mult mai scump, pentru ca e mult superior calitativ" este un mit prost alimentat de catre o societate de consum imatura si slab educata. NU, este mai scump pentru ca cererea este mult mai mare (si la asta revin cu ce am scris in fraza anterioara). Suntem una dintre foarte putinele tari unde vanzarile producatorului nu au fost mai deloc afectate de catre scandalul Dieselgate. Nu mai zic despre cum au fost tratati cumparatorii anteriori ai marcii! C'mon! Doar in zona asta balcanica poti auzi "Ia-ti dom'le Golf de 10 ani si 200.000 km, e mai bun decat junghiul ala de Hyundai cu 20.000 km, de 2 ani!" As lua o Octavia 2 oricand in fata unui Golf 5 / 6. E mai mare, e mai spatioasa, e mai confortabila si mai ergonomica decat cotetul pe 4 roti inghesuit, urat si overpriced (una la pret de doua) care se vinde la noi "SH cu km putini, la mare cautare". Incercati sa tineti discutia on-topic si sa va dati cu parerea in mod obiectiv, fara fraze de genul "Bucsile de Golf n-au moarte!". Nu de alta, dar nu este adevarat, va faceti de toata bafta, si nici nu dati nici o informatie utila celor care asta cauta! Edited by Tyby, 24 August 2017 - 20:02. |
#43
Posted 24 August 2017 - 20:05
Omule, nu te cunosc. Dar ti-as da o bere cu mare drag. Sau uite cum facem: cand voi deschide urmatoarea bere, am sa ma gandesc la tine si la comentariul tau. Ma cam regasesc in el Dpmdv, ai pus punctul pe "i".
|
#44
Posted 24 August 2017 - 20:42
Piata din Ro este atipica iar preturile mari nu reprezinta calitatea neaparat cum bine ai punctat. Spre exemplu Megane e mai scump cu mii bune de euro in restul UE, asta inseamna ca e mai bun decat ala care se vinde la noi? Fiind fabricate toate in aceeasi uzina!
Eu inca nu am reusit sa inteleg cum o masina de 5 ani si 200mii km e mai buna si mai fiabila decat una noua in urmatorii 5 ani de folosinta, doar pentru faptul ca e luata din Germania! Edited by farausername, 24 August 2017 - 20:43. |
#45
Posted 24 August 2017 - 20:49
#46
Posted 24 August 2017 - 20:59
Si eu 7 ani New Beetle. Adica tot un Golf, dar cu alta caroserie.
|
|
#47
Posted 24 August 2017 - 21:50
LauCalin, on 24 august 2017 - 20:05, said:
Omule, nu te cunosc. Dar ti-as da o bere cu mare drag. Sau uite cum facem: cand voi deschide urmatoarea bere, am sa ma gandesc la tine si la comentariul tau. Ma cam regasesc in el Dpmdv, ai pus punctul pe "i". Tyby sigur e un tip valabil. Ce nu inteleg eu cum poate crede ca la orice golf completezi la 800-900 km cu ulei ca la masina prietenului lui? Eu am avut mai multe golfuri, am completat o singura data, dar dupa aproape 3 ani de la ultima revizie. LauCalin, nici eu nu te cunosc, sigur esti si tu un om de calitate, dar sa mor daca iti inteleg aversiunea asta la VW. Repet, masini extrem de scumpeeee! alex87nfs, on 24 august 2017 - 20:49, said: +1 ..(am avut 5 ani golf) Si in astia 5 ani si tu ai completat zi lumina uleiul? Ca ma duc sa ma culc, in cazul asta. |
#48
Posted 24 August 2017 - 22:15
Adevarul e ca nu imi "manca" ulei. Dar in cei 9 ani mi s-a "taiat" usor, usor de "das auto". Am mai spus-o, o data m-a lasat in drum (ningea de rupea), am schimbat sondele Lambda de doua ori, modului de la inchiderea centralizata facea figuri (nu incuia mereu usa soferului si daca in 30 de sec. nu puneai contactul, se incuia masina si pornea alarma - pentru ca avea senzori de miscare in interior -0 erori pe tester), cand ploua se intampla sa intre apa... cred ca la sigurante, si pret de 2-3 secunde se stingea tot bordul, iar cand am dat-o cedase toba intermediara, pompa de servodirectie si check engine era din nou aprins. Ca sa nu mai zic ca nici luminile nu se aprindeau mereu cum trebuia - deci si la blocul de lumini posibil sa fi fost o problema. Iar anul trecut, inainte sa-l vand, a iesit capitonajul de la o imbinare. Sa vezi ce fain se vedea buretele. Cam astea au fost problemele in cei 7 ani si 75000 de km cat avea, atunci cand l-am dat.
Avea insa si parti bune: am schimbat doar un pivot (deci K are dreptate), era confortabila la drum lung, scaunele erau ok, cutia mergea perfect (desi masina 90% din km i-a facut in Bucuresti - jos palaria in privinta asta!), iar sistemul audio reda f ok. In plus NICIODATA in masina aia nu am auzit greieri". Desi lua destule gropi zilnic. Am avut grija de masina aia cat de bine am putut. Uleiul si filtrele le schimbam la 7000-8000 de km, in loc de 15000, pentru ca foloseam masina mai mult in oras. Niciodata nu mi-am batut joc de ea. Pentru ca stiam ca o fac pe banii mei. Dar a fost o experienta. Oricata grija ai avea, la starea generala a masinii, nu contribuie doar proprietarul. Ci si masina in sine. Daca e slaba, poti sa o pastrezi si pe post de bibelou. Degeaba. Deci uite de ce nu recomand VW. Chiar mi se par supraevaluate. Si vorbim de o masina fabricata in 2007, nu de ceva din 2004-2005, gen Golf 5. Si acum zi-mi tu la cate masini ai mai auzit/vazut asa ceva, pana la 75000 de km. Uite, Coltul are tot 9 ani si vede doar ulei, filtre, becuri si curele. Ce modul de inchidere centralizata, ce Lambda, ce bloc de lumini...?! Edited by LauCalin, 24 August 2017 - 22:19. |
#49
Posted 25 August 2017 - 06:48
Nu stiu daca Beetle e cel mai bun exemplu, masina facuta in Mexic ca sa iasa ieftineala pentru americani, tind sa cred ca e altceva decat Golful. Eu unul nu am auzit de probleme electrice la Golf, de aia spun ca nu toate piesele sunt la fel desi platforma e aceeasi. Am un coleg cu Golf 6 masina de firma care apoi l-a cumparat: in 6 ani doar consumabile, nimic schimbat la bucsaraie, motor benzina care nu consuma gram de ulei. In baza unui exemplu fericit nu pot spune ca toate Golfurile sunt bune.
|
#50
Posted 25 August 2017 - 07:17
farausername, on 24 august 2017 - 20:42, said:
Piata din Ro este atipica iar preturile mari nu reprezinta calitatea neaparat cum bine ai punctat. Spre exemplu Megane e mai scump cu mii bune de euro in restul UE, asta inseamna ca e mai bun decat ala care se vinde la noi? Fiind fabricate toate in aceeasi uzina! Edited by iancuMIC, 25 August 2017 - 07:18. |
#51
Posted 25 August 2017 - 08:28
filipxxx, on 25 august 2017 - 06:48, said:
Nu stiu daca Beetle e cel mai bun exemplu, masina facuta in Mexic ca sa iasa ieftineala pentru americani, tind sa cred ca e altceva decat Golful. Eu unul nu am auzit de probleme electrice la Golf, de aia spun ca nu toate piesele sunt la fel desi platforma e aceeasi. Am un coleg cu Golf 6 masina de firma care apoi l-a cumparat: in 6 ani doar consumabile, nimic schimbat la bucsaraie, motor benzina care nu consuma gram de ulei. In baza unui exemplu fericit nu pot spune ca toate Golfurile sunt bune. Modelul ala, pe sub caroserie, e un Golf 4. S-a ales fabricarea in Mexic, pentru ca productia "broscutei" in America de Sud pana prin 200-2003... nu mai stiu exact, nu a fost chiar intamplatoare. Modelul ala a fost unul foarte popular acolo. De-asta s-a ales Mexicul pentru productia lui NB. Chiar si in State vanzarile au fost mai bune decat in Europa. Sa nu uitam ce masina aveam papusa pitzipoanca, pe nume Barbie. In fine, stii cum se zice: o data ce te-ai ars cu ciorba, sufli si-n iaurt. Nu cred ca as mai avea curaj sa ma bag la un VW. Poate o Skoda mai degraba. Diferentele fata de VW, in opinia mea, nu sunt suficient de mari, incat diferenta de 2000-3000 de euro, sa se justifice. Si gata cu off topicul. Ca am facut praf topicul omului. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users