Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 

Hyundai /kia cele mai fiabile

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
http://www.automarke...ndai-78549.html

Dacia inaintea Mercedes, Audi, BMW

JD Power prezintă topul fiabilității mașinilor în Germania: Kia și Hyundai bat mărcile japoneze, Opel e cea mai fiabilă marcă germană

#2
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Aia cu Dacia inaintea BMW, Audi si Mercedes... Posted Image

#3
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ce se intampla in primii 3 ani, nu mi se pare o mare chestie. Din simplul motiv ca masina oricum e in garantie. Ce se intampla dupa 5-6 ani si de la 100-120000 de km in sus, e cu totul alta treaba. Si acolo se vede adevarata fiabilitate a unei masini si rezistenta ei in timp, dupa ce este expusa si la factorii de mediu (de exemplu cat de usor intra rugina in ea, sau nu).
De exemplu, la TSI-uri nu sareau distributiile dupa 3 ani sau la 20-30000 de km. Sareau dupa 4-5 ani si la 40-50-60000 de km. Deci conform acestui clasament, masinile care aveau motoarele alea, erau considerate fiabile. Na belea, ca nu era chiar asa!

#4
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011
bine asta oricum este o gluma proasta, JD Power sunt pentru research, deci iti dai seama cu oamenii cu Audi, BMW si Mercedes nu stau sa completeze research-uri despre fiabilitatea masinii. Dar este logic ca astfel de modele sa fie mai fiabile, motoarele mult mai simple in general aspirate care le ti 150.000km si le arunci.

Plus ca testul asta este un rahat, sa asteptam testul ADAC si sa se faca si defectiuniile pe categorii, ca daca la BMW schimbi bec-ul astia o baga ca reparatie, cam primele 5-8 marci in afara de Skoda sunt desfintate in general de Automarket la fiabilitate.

Edited by business11, 20 July 2017 - 12:59.


#5
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,174
  • Înscris: 28.06.2005
Acum depinde si pe ce criterii au facut "fiabilitatea" asta.
Ca daca eu ca posesor de Dacia schimb becurile anual si un posesor de BMW schimba de doua ori pe an, el poate spune ca e o problema de fiabilitate.
Dar poate ca la el (BMW) becurile stau aprinse tot timpul si durata lor de viata (numarul de ore de functionare) se consuma mai repede.

Nu, nu ridic in slavi nici Dacia, nici BMW si nici macar Hyundai sau Opel (de care am in ograda).
Doar ca mi-ar placea sa vad si bazele acestui raport.




L.E. Fiabilitatea nu consta doar in cat duce motorul.
Cum ziceam mai sus, eu pot depuncta o masina la fiabilitate daca mi se ard prea des becurile. Si sa nu ma intereseze ca motorul nu are probleme si nici alte bube nu-s.
Sau ca scartaie (neplacut urechii mele) portiera cand o deschid/inchid.
Sunt (prea) multe variabile.

Edited by sfantu.dracu, 20 July 2017 - 13:01.


#6
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Nu chiar. Un i30 este mai complex decat un Space Star sau i10.
Asa cum un Audi Q5 e mai complex decat un Hyundai i20 sau Dacia Sandero. Si totusi e considerata o masina mai fiabila. Iar acestea sunt doar doua exemple din multe altele care se pot da.

#7
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007
Daca te duci pe forumul de Skoda Octavia, te iei cu mainile de cap ce si cate probleme au in primii 3 ani. De aceea mi se pare relevant JD Power.

În cadrul acestei cercetări, analiștii JD Power analizează 177 de posibile probleme care pot deranja posesorul unei mașini, acestea fiind împărțite în 8 categorii: Probleme de caroserie, Experiență dinamică, Display-uri și comenzi, Sisteme de navigație, de comunicare și audio, Scaune, Sisteme de climatizare, Probleme de interior și Motor/Transmisie.

#8
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005

 business11, on 20 iulie 2017 - 12:56, said:

bine asta oricum este o gluma proasta, JD Power sunt pentru research, deci iti dai seama cu oamenii cu Audi, BMW si Mercedes nu stau sa completeze research-uri despre fiabilitatea masinii. Dar este logic ca astfel de modele sa fie mai fiabile, motoarele mult mai simple in general aspirate care le ti 150.000km si le arunci.

Plus ca testul asta este un rahat, sa asteptam testul ADAC si sa se faca si defectiuniile pe categorii, ca daca la BMW schimbi bec-ul astia o baga ca reparatie, cam primele 5-8 marci in afara de Skoda sunt desfintate in general de Automarket la fiabilitate.

scuza-ma, dar numai prostii spui mai sus.

#9
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011
Spre exemplu cei de la Autobild au asa numitul "Dauertest", in care testeaza masini pe o distanta de 100.000km, sa vada cate defectiuni apar si cate lucruri au de schimbat. Topul arata cam asa:

1. Audi A3 Sportback g-tron, asta este modelul pe GPL care dupa 100.000km nu a avut nici o problema.
2. VW Golf Sportsvan 1.4 TSI Highlight, 2 probleme minore, DSG-ul tremura si a aparut niste rugina.
3. Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Sprit,
4. Volvo XC60 D4 Summum FWD
5. Hyundai i30 Break 1.6 CRDI Style
6. Audi A6 Avant 2.0 TDI
7. Mercedes V 220 d
8. Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium
9. Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD
10. Suzuki SX4 S-Cross DDiS AllGrip

cam pe la toate masiniile a aparut rugina pe sub masina, in rest nu au avut probleme

Edited by business11, 20 July 2017 - 13:10.


#10
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
De multe ori nu se ajunge la mai mult de 60-70000 de km dupa primii 3 ani. Nu vorbesc aici de masini de flote sau de masini care sunt tratate de proprietari ca pe ultimele jeguri. Uite ca i30 dupa 100000 de km nu e chiar un campion cun zice JD Power. Dar asta nu inseamna ca, terminand testul de anduranta pe 5 cu ceva probleme minore, este slab.
Un XC60 are mai multa electronica si este o masina mai complexa decat Focus, i30 sau SX-4. Si a terminat inaintea lor. Deci asta cum ca sunt sanse mai mari ca masina sa se strice pentru ca e mai complexa, este si nu prea asa. De multe ori problemele sunt comune, fie ca vorbim de masini de 10000-15000 de euro, fie ca vorbim de masini de peste 25-30000 de euro.

#11
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011

 LauCalin, on 20 iulie 2017 - 13:17, said:

De multe ori nu se ajunge la mai mult de 60-70000 de km dupa primii 3 ani. Nu vorbesc aici de masini de flote sau de masini care sunt tratate de proprietari ca pe ultimele jeguri. Uite ca i30 dupa 100000 de km nu e chiar un campion cun zice JD Power. Dar asta nu inseamna ca, terminand testul de anduranta pe 5 cu ceva probleme minore, este slab.
Un XC60 are mai multa electronica si este o masina mai complexa decat Focus, i30 sau SX-4. Si a terminat inaintea lor. Deci asta cum ca sunt sanse mai mari ca masina sa se strice pentru ca e mai complexa, este si nu prea asa. De multe ori problemele sunt comune, fie ca vorbim de masini de 10000-15000 de euro, fie ca vorbim de masini de peste 25-30000 de euro.

da asta este, chiar daca nu imi place Hyundai, stiu ca modelul i30 este intr-adevar un tanc. Foarte multe Taxi-uri si servicii private de tip "limuzina" precum si Uberistii din Viena, merg pe i30, deci sunt sigur ca masiniile sunt capabile si rezistente altfel nu le gaseai in numar asa mare.

#12
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007
Cata vreme stim care sunt regulile pentru topul JD Power, informatia e utila.
Se completeaza cu alte topuri gen 100,000 km etc.

#13
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,289
  • Înscris: 06.07.2007

 business11, on 20 iulie 2017 - 13:09, said:

Spre exemplu cei de la Autobild au asa numitul "Dauertest", in care testeaza masini pe o distanta de 100.000km, sa vada cate defectiuni apar si cate lucruri au de schimbat. Topul arata cam asa:

1. Audi A3 Sportback g-tron, asta este modelul pe GPL care dupa 100.000km nu a avut nici o problema.
2. VW Golf Sportsvan 1.4 TSI Highlight, 2 probleme minore, DSG-ul tremura si a aparut niste rugina.
3. Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Sprit,
4. Volvo XC60 D4 Summum FWD
5. Hyundai i30 Break 1.6 CRDI Style
6. Audi A6 Avant 2.0 TDI
7. Mercedes V 220 d
8. Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium
9. Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD
10. Suzuki SX4 S-Cross DDiS AllGrip

cam pe la toate masiniile a aparut rugina pe sub masina, in rest nu au avut probleme
nici o japoneza in primele 10. Ma lesi? Aaaaaa, acuma vad. Testul e facut de nemti. Oare e comandat cumva de vw?

#14
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007

 dan1980_25, on 20 iulie 2017 - 14:25, said:

nici o japoneza in primele 10. Ma lesi? Aaaaaa, acuma vad. Testul e facut de nemti. Oare e comandat cumva de vw?

Mazda. O fi dat spaga.

#15
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Voi aveti probleme de vedere? Toyota pe 3, Mitubishi pe 4. In schimb, celelalte nipone dezamagesc. Ce putin Mazda, pe care aici multi o considera o marca fiabila este sub VW, Opel, Peugeot sau Dacia.

#16
spik1

spik1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,634
  • Înscris: 12.08.2012
Cea mai fiabila masina e aia pe care o poti intretine corect!
Restul depinde de buget!

#17
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

 LauCalin, on 20 iulie 2017 - 12:56, said:

Ce se intampla in primii 3 ani, nu mi se pare o mare chestie. Din simplul motiv ca masina oricum e in garantie. Ce se intampla dupa 5-6 ani si de la 100-120000 de km in sus, e cu totul alta treaba. Si acolo se vede adevarata fiabilitate a unei masini si rezistenta ei in timp, dupa ce este expusa si la factorii de mediu (de exemplu cat de usor intra rugina in ea, sau nu).
De exemplu, la TSI-uri nu sareau distributiile dupa 3 ani sau la 20-30000 de km. Sareau dupa 4-5 ani si la 40-50-60000 de km. Deci conform acestui clasament, masinile care aveau motoarele alea, erau considerate fiabile. Na belea, ca nu era chiar asa!
Daca in primii 3 ani se defecteaza, e clar ca producatorul are ceva probleme daca le face atat de proaste incat se strica in garantie cand tot ei trebuie sa le repare (in teorie, ca in Romania garantia e degeaba, daca nu te tigganesti cu ei pana iti rezolva problema...):D
Nu poti sa spui ca se strica in primii 3 ani cand e in garantie, si cum iese, nu se mai strica... e ilogic.

#18
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Nu am spus ca nu se mai strica dupa ce iese din garantie. Am spus ca in garantie, aceste probleme sunt egale cu 0. Pentru ca reparatiile nu sunt suportate d eproprietar. Apoi,  de cele mai multe ori problemele grave nu se intampla in primii 50-60000 de km, cat masina este in garantie. De-asta zic ca fiabilitatea unei masini nu se vede in primii ani si nici in primele zeci de mii de km... asa cum sunt aseta din stirea cu pricina. Despre asa ceva vorbim de la 150000 de km in sus. Oare cati km aveau masinile care sunt in clasamentul JD Power?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate