Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai /kia cele mai fiabile
Last Updated: Oct 08 2017 18:43, Started by
Kazmer
, Jul 20 2017 12:47
·
0
#19
Posted 20 July 2017 - 16:12
#20
Posted 20 July 2017 - 16:42
colombo2003, on 20 iulie 2017 - 12:53, said: Motivul este foarte clar explicat de seful de la JDPower: Quote “Premium brands have more technology, come fully equipped and owners drive more kilometers a year, so there are more things that can go wrong or be perceived as a problem,” Lendrich said. “It’s not necessarily an issue of quality, but as automakers continue to add features to a premium vehicle, they should note the common issues that current owners cite.” Daca Dacia este contabilizata cu o defectiune, trebuie sa-i cada vreo roata sau motorul, ca altele nu prea are... overseas, on 20 iulie 2017 - 13:04, said:
Daca te duci pe forumul de Skoda Octavia, te iei cu mainile de cap ce si cate probleme au in primii 3 ani. De aceea mi se pare relevant JD Power. Pai daca ti se pare relevant JDPower afla ca Skoda sta foarte bin in topurile lor... UK Germania |
#21
Posted 20 July 2017 - 18:24
#22
Posted 20 July 2017 - 21:00
Mai lasati incolo topurile astea de rahat a lui JD Power in care conteaza si parerea unei babe surde despre sistemul audio :
"În cadrul acestei cercetări, analiștii JD Power analizează 177 de posibile probleme care pot deranja posesorul unei mașini, acestea fiind împărțite în 8 categorii: Probleme de caroserie, Experiență dinamică, Display-uri și comenzi, Sisteme de navigație, de comunicare și audio, Scaune, Sisteme de climatizare, Probleme de interior și Motor/Transmisie." Daca vreti un top corect numai despre problemele la motoare uitati aici : http://www.telegraph...ity-survey.html |
#23
Posted 21 July 2017 - 06:56
Concret, am o Kia Rio 1,5 CRDI din 2006, daca o vezi acum e ca si noua, nu a avut nicio problema mecanica*, nu am schimbat nici macar un bec la ea, vopseaua este luciaosa intacta nu zici ca au trecut 11 ani si masina a stat numai afara (nu am garaj).
Ca sa fiu corect (am pus *) la Kia am schimbat doar turbina, dar asta a fost din vina mea si nu o pun pe seama fabricantului, daca o exploatam corect nu pica, dar i-am facut un upgrade de cip pana la 140 CP si intr-o dimineata rece am pornit in forja cu demaraj la turatie maxima, cand am ajuns la treapta 3 a pocnit turbina si asta a fost. Mai am un Ford Fiesta din 2005 la care am schimbat de toate, caseta de directie, alternator, compresor AC, planetare, amortizoare spate, arcuri fata, de pivoti si bielete nu mai vorbesc, acum a cazut sistemul de inchidere centralizata, m-a terminat nenorocirea asta de Ford Fiesta, in primii 3 ani nu a picat nimic la ea, dupa aceea zici ca a dat boala in ea. Si o Skoda Roomster din 2009 cumparata SH, la asta nu am ce comenta ca nu am achizitionat-o de noua, am probleme cu caseta de directie (pierde putin ulei) si am schimbat radiatorul de AC ca avea o mica fisura (reparatia 850 lei). In concluzie KIA e de departe cea mai fiabila. Edited by kiario, 21 July 2017 - 07:21. |
#24
Posted 21 July 2017 - 07:29
Ps, la Fiesta am mai schimbat si ambreajul si poate inca nu mi-am adus aminte si de alte nimicuri.
|
#26
Posted 21 July 2017 - 09:06
LauCalin, on 20 iulie 2017 - 15:59, said:
Oare cati km aveau masinile care sunt in clasamentul JD Power? Exact. Adica esantionul trebuie sa fie reprezentativ. Si probabil e, ca nu e piata din Galati (scuzati Galatiul). valitudor, on 20 iulie 2017 - 16:42, said:
Pai daca ti se pare relevant JDPower afla ca Skoda sta foarte bin in topurile lor... Asta spune ceva despre studiul JDP. Dujmanului meu i-as dona un O3. Edited by overseas, 21 July 2017 - 09:06. |
#29
Posted 21 July 2017 - 11:48
Si in 162000 de km nu ai schimbat nici un bec? Dar curelele, amortizoarele, flansele, placutele de frana... ? A, stai. Astea intra la consumabile. Becurile nu. Sunt precum tablaria. Pot rezista pe toata durata de "viata" a masinii.
|
#30
Posted 21 July 2017 - 12:00
Nu am pus la socoteala consumabilele si da, nu am schimbat nici un bec, stiu pare ireal dar asta e adevarul.
Nici pomeneala de amortizoare, curele, nu au dat semne de uzura si distributia este pe lant, nici pe aceea nu am schimbat-o. Tin minte si acum cand mi-am achizitionat Kia Rio ce mai radea userul romaximus (pentru cine il cunoaste) de mine, pe atunci el avea Logan, de kia nu s-a auzit, ei uite ca au trecut 11 ani si probabil loganul lui este la "rabla" pe cand kia mea arata ca o masina nou achizitionata. Edited by kiario, 21 July 2017 - 12:09. |
#31
Posted 21 July 2017 - 12:09
Deci tu ai trecut si peste recomandaile constructorului si nu ai schimbat, de exemplu, cureaua de accesorii? Tine-o tot asa, pana cand se va rupe si sunt sanse sa ramai cu masina in drum.
|
#33
Posted 21 July 2017 - 12:15
LauCalin, on 21 iulie 2017 - 12:09, said:
Deci tu ai trecut si peste recomandaile constructorului si nu ai schimbat, de exemplu, cureaua de accesorii? Tine-o tot asa, pana cand se va rupe si sunt sanse sa ramai cu masina in drum. Este pacat pentru 100 lei sa risc alte probleme. Asa am procedat si la Ford, pana nu a picat ceva nu m-a interesat de masina. Ce am schimbat corect au fost filtrele, placutele, uleiul, in rest nimic. |
|
#34
Posted 21 July 2017 - 22:41
Kazmer, on 20 iulie 2017 - 12:47, said:
http://www.automarke...ndai-78549.html Dacia inaintea Mercedes, Audi, bmw JD Power prezintă topul fiabilității mașinilor în Germania: Kia și Hyundai bat mărcile japoneze, Opel e cea mai fiabilă marcă germană Edited by dennis_2005, 21 July 2017 - 22:43. |
#35
Posted 22 July 2017 - 04:58
Am mai multe neamuri cu mașini de marca, unul dintre ei si-a achiziționat acum 5 ani din Romania (Showroom Bavaria) un BMW X5 cu 65.000 euro, de prima data ii consuma ulei (cei de la bmw i-au spus ca este normal la un motor, prostul a crezut si a mers asa 4 ani), completa cam un litru pe luna, acum vreo 6 luni a făcut segmentarea motorului, pe banii lui ca deja scotea fum ca un tractor, țineți cont mașina noua cu zero km, după vreo 2 ani i s-a blocat etrierul roata spate, a fost schimbat si ala, sa nu va închipuiți ca mașina a stat nemișcată si de aceea a ruginit etrierul, individul circula cu mașina peste 3 mii km pe luna, face naveta acasă / servici + diverse ~ 200 km zi. deci exclus rugina din cauza staționarii.
I s-a ars stopul pe spate, porțiunea cu ledurile, mai bine zis a intrat apa in stop si s-a corodat cablajul, normal ca a fost schimbat si ala cu unul nou, nu va vine sa credeți cât a costat. I s-a stricat clima, aici nu știu ce problema au gasit cei de la service, ca nu l-am mai întrebat. Nu va spun cum arata acum interiorul bej, mânerele de la uși s-au exfoliat (tocit partea moale din imitație piele) pana la plastic (iti este sila sa pui mana pe ele) tapițeria din asa zisa piele s-a deformat, adică are denivelări și din bej a devenit căcăniu. In rest nu a a mai avut probleme sau cel putin nu le mai știu eu. Ps. Vrea sa il vândă cu 10.000 euro, dar după ce clienții vad mașina fac stânga-împrejur si pleacă. |
#36
Posted 22 July 2017 - 08:36
Deci uitati un exemplu cum ca topul asta e frectie la picior de lemn. BMW-ul ala in garantie mergea bine. Deci era considerat o masina fiabila.
In alta ordine de idei, am inteles cat de tanc e Rio-ul tau si ca esti multumit de el. Nici de curele sau role intinzatoare nu a avut nevoie in cei peste 10 ani... Dar treci peste. Asa si eu stiu Seat Toledo cu 300000 de km care nu consuma gram de ulei si masina merge f bine. Mai stiu si Octavia asa... Astra, Mondeo, Clasa S... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users