Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sagemcom 5655 AC RF
Last Updated: Sep 20 2023 00:53, Started by
androholic
, Jul 06 2017 07:10
·
14
#163
Posted 13 March 2018 - 19:27
Oricum e dezactivat acum, pentru ca imi apare mesajul asta:
Quote You should configure both bands (2.4G and 5G) to have the same SSID and Security settings, then you can enable the Band Steering. |
#164
Posted 13 March 2018 - 23:10
Buna seara
Astazi am fost trecut si eu de pe VDSL pe minunatia asta de sagecom. Mi-am facut port forward exact cum aveam pe modemul vechi, dar nu pot sa ma mai conectez remote la 2 calculatoare de acasa ce se afla in spatele acestui sagecom. Cand vreau sa ma conectez cu remote desktop primesc mesajul : ' Failed to connect to server. Please disable TLS and Network Level Authentification on the RDP server and try again' Cu vechiul modem mergea totul brici. Aveti idee cum pot rezolva problema? Am incercat si am dezactivat NLA pe calculatorul la care vreau sa ma conectez dar la fel face. Daca ma leg pe wifi si ma leg remote local merge fara nici o problema. Multumesc |
#165
Posted 14 March 2018 - 08:14
Este eroare de OS.
Incearca sa dai disable la NLA, sau sa stergi certificatul rdp-ului de pe hosturi. |
#166
Posted 14 March 2018 - 09:02
Am dat disable la NLA si tot la fel face.
Partea cu stersul certificatuluu nu stiu cum sa o fac. Ideea e ca daca puneam modemul vechi ( vdsl) la loc pe fire mergea fara sa dau disable sau sa sterg certificate. |
#167
Posted 14 March 2018 - 09:06
Certificatul s-a generat pe un anumit ip/host, iar acum s-a schimbat ceva in combinatia asta.
Cauta pe net cum se face si baga o fisă. Edit: statiile sunt parte dintr-un domeniu? Edited by MembruAnonim, 14 March 2018 - 09:11. |
#169
Posted 14 March 2018 - 19:40
Am sters certificatele din remote desktop. Am dat restart si a creat altul. Dar tot nu merge.
Am luat calculatoarele la servici unde am tot modem de vdsl am facut acolo port forward si a mers. Acasa pe sagecom tot nu merge. Alte idei? Ceva nu trece prin el. |
#170
Posted 17 March 2018 - 14:23
Am versiunea 106 la firmware, iar in log zice ca a dat fail la update, ce urmeaza sa fac?
Pot sa il instalez manual? De mentionat ca pe 2.4ghz viteza de download nu trece de 400kbs iar la 5ghz ~700kbs. Vitezele din meniu arata 300mbs respectiv 800mbs la 5ghz Toate astea se intampla la casa de la tara, la locuinta din oras am tot telekom dar prin wifi(este alt model de router) obtin ~5-6mbs iar 60+ prin cablu. Edit: ping-ul este bun(13-15) dar semnalul este -38dbs la nici un metru de router. Edited by moraw, 17 March 2018 - 14:24. |
#171
Posted 18 March 2018 - 12:29
Vreau sa va spun ca sunt absolut scârbit de aceasta conserva (sagemcom) de 8 luni de cand am abonament pe fibra optica, venind de pe VDSL/ADSL cu care n-am intampinat niciun fel de problema de stabilitate cu routerele Huawei.
Cu primul router sagemcom primit, aveam des restartari din senin. Schimbat recent, cu un alt sagemcom nou, intampin probleme de conectare ale unor dispozitive uneori sau chiar sa nu mai functioneze internetul si sa trebuiasca sa repornesc router-ul. Din pacate inca am contract cu ei si nu stiu exact daca va trebui sa platesc pentru reziliere si, de asemenea, e foarte complicat sa sincronizezi rezilierea cu o noua instalare de la RCS & RDS, pentru ca as face-o cu o sete de nedescris in secunda urmatoare. Nu mai zic ca si televiziunea lor pe cablu digital e o gluma proasta, sunet cu intreruperi la nivel de tara pe cablu digital.... |
#172
Posted 18 March 2018 - 20:34
Am iptv de cel putin 3 ani si nu am sesizat niciodata "întreruperi la nivel de tara". Poate sunt probleme locale cu modemul...
De ce nu ceri să ți-l schimbe cu Huawei? Acolo nu au fost probleme. Rds nu e sfantul gral al telecomunicațiilor... |
|
#173
Posted 19 March 2018 - 14:59
Pe IPTV nu sunt problemele, de-aia am si specificat cablu digital si acolo doar unde folosesti cartelele, nu pe receiver. Cauta in topicul de cartele CI plus si ai sa vezi daca pe mine nu ma crezi. Testat pe 3 televizoare smart tv si Philips si Sony generatie 2017.
Stiu ca nici RCS/RDS nu sunt extraordinari, dar cumva tot trebuie sa mai vad si eu meciuri de fotbal. Edited by flaviuscr7, 19 March 2018 - 15:02. |
#174
Posted 19 March 2018 - 15:50
A intampinat cineva probleme cu port forwardul ? La mine a mers perfect 5 luni iar dupa o depanare la telefon,au restartat modemul iar acum nu mai se deschide nici-un port ! Ceva pareri ?
|
#175
Posted 21 March 2018 - 17:10
salutare domnilor !
sunt nou p'aici si mai nou in ale retelisticii , intampin o problema pe acest model de router Sagecom F@st 5655v2 AC RF , deschid port forward , insa nu-l pot face activ decat atunci cand pornesc si DMZ , in momentul asta intra cine vrea la mine-n "casa " . ce ma indrumati sa fac ....? |
#176
Posted 22 March 2018 - 10:40
Cred că ai două variante. Nu mai faci port forwarding până nu repară Telekom bug-ul, sau treci ont-ul în mod bridge și pui după el routerul tău personal pe care poți face ce vrei. Dar ca să-l treci în modul bridge trebuie să suni la ei la numărul cu taxă, care e de 6 euro.
|
#177
Posted 22 March 2018 - 12:02
Nu e niciun bug, poate un factory reset rezolva problema de forward.
La suport suni degeaba: Sagemcom-ul nu poti sa il treci in bridge. Edited by MembruAnonim, 22 March 2018 - 12:15. |
|
#178
Posted 22 March 2018 - 13:14
ok , merci !
nu ramane decat sa astept pana in august , atunci imi expira contractul cu Telekom , sa trec la alt provider ( in speta RDS ) pe vechiul router era alta chestie , de cand il am p'asta la 2 - 3 zile ma " viziteaza curiosii " , am parolat / reparolat totul , schimbat / inchis porturile de pe anumite device-uri , se rezolva pe moment , dupa care incepe nebunia . |
#179
Posted 22 March 2018 - 13:26
Ce firmware ai acum instalat? Poate ai vreo versiune veche si iti poate face helpdesk-ul upgrade.
Daca tot nu te descurci, poti cere sa iti schimbe sagemcom-ul cu huawei. |
#180
Posted 22 March 2018 - 13:51
acum am incheiat discutia telefonica cu operatorul de serviciu , pe md asta de router nu se poate trece pe modulul bridge , mi-au recomandat un model mai vechi pe care s'ar putea rezolva .
astept / analizez sa nu fac vre-un pas gresit . huawei tot cu GPON pe el ... ? Edited by andym02, 22 March 2018 - 13:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users