Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Mașini electrice în România

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#73
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017
Carbunele 34 % iar hidro 31 cu eolian 9 ajunge la 40% si daca mai pui si nuclear care nu polueaza ca e cu putere mare 12% trece de 50%. Nuclearul trebuie folosit că oricum uraniul se dezintegreaza singur treptat și nu se poate folosi la nimic

Curentul trebuie consumat cumva, altfel se consuma inutil cu becurile care ard ziua si alte risipe.

Per total auturisme electrice se puteau produce demult si folosi, au fost si particulari care au facut si omologat apoi si le folosesc pe distante scurte. Ies foarte ieftin cu transportul astfel.
Ca nu merge 400 km nu ar fi problema acolo la 400 km mai degraba mergi cu autocarul trenul avionul, nu stiu ce placere ar fi condusul indelungat ca si amator fara sa iasă bani, o oboseala mare si un stres in plus. În timpul ăla poți dormi sau face alteva ca să ajungi odihnit la destinație, nu ar fi nici o vitejie să conducii mii de km ca amator dacă nu ies nici bani. Se merită doar unde nu exista alte alternative cum e prin sua.

Disputa termic vs electric este inutila, nu depinde de noi care suntem prea mici și nu putem schimba nimic, nu se cumpara si din motive conspirationiste, doar nu or vrea saracie lucie dupa bogatie magnatii arabi sauditii kuvaitarii rusii americanii si alti producatori de țiței

Din același motiv mașinile electrice sunt prea scumpe și posibil producătorii au acceptul de a le produce doar la nivel de entuziast adica foarte scump la nivel de preț de ferari tocmai ca să nu se cumpere decat f putine si marea masa sa fie tot termica.

Dacă vor apărea și modele ieftine vor avea grijă să lecuiască clienții, hai că la 100 000 euro nu-și pot bate joc când ai de ales între Ferrari Lamborghini bugatti și una electrica Tesla sau ce o fi.

Deaia preturile sunt mai mari la masini electrice iar statele nu sprijina deloc achizitia lor deși se tot plâng de poluarea auto cu noxe din mediile urbane aglomerate. Cine naiba ar mai merge cu bicicleta prin poluarea oraselor acum?  Cat despre alte vehicule electrice in afara de metroul din bucuresti si locomotivele suedeze de la ceausescu care mai sunt la cfr altceva nu am mai vazut decât cateva troleibuze izolate prin cluj si tramvaie prin ploiesti. Toate ălea nu reprezintă nici 0,1% din totalul transportului

Ce poate fi mai stupid decât ca românia care are înfrângement pe mediu din cauza auto să sprijine cumpăratul de diesel și alte termice și să ignore complet electricul, e clar că-i la mâna altora

Edited by john1980, 20 May 2017 - 11:18.


#74
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 User107, on 20 mai 2017 - 04:59, said:

In primul rand Tesla nu este o masina de 100.000 EUR, mai taie @unbrutus, e plictisitor sa vad aruncate cifre false.
Aveti unii un stil... 130.000 euro, pardon

 inuendo0, on 20 mai 2017 - 00:04, said:

Si eu i-am raspuns lui Torquemada, si tie implicit, ca aveti aceeasi grija pentru bietii muncitori de la tesla ca se imbolnavesc saracii si cad pe branci de munca.
II raspundeam ca rata accidentelor la locul de munca la Tesla este de 3.3 fata de 6.7 cat e media in industria auto in SUA. Faceam trimitere si la studiul respectiv.
Asadar, minciuna, articol de comada demontat?

Si daca ai puterea sa recunosti ca articolul tau prezinta informatii false,   le luam la  rand si pe restul cu legile din norvegia, si cu propunerea legislativa din germania si cu contul meu din Spania si cu cel din  Bahamas, daca vrei.

Insa daca ti se demonstreaza ca aduci informatii false si nu recunosti, eu nu mai am de ce sa iti raspund la nici o provocare sau postare si pot doar sa te blochez sau ignora.
Ce legatura au accidentele? E vorba de program de munca de 12-16 ore, pt ca Musk e declarat adeptul acestui tip de program. Sau nu stii, desi il citezi toata ziua??
Scrie clar si in articol ca informatiile sint confirmate de Tesla si au introdus schimbul 3 care a mai redus accidentele. Program 12 ore 6 zile pe sapt?? Si tu esti ok cu asta?

”Suntem o companie care pierde bani. Nu este o situaţie în care, de exemplu, suntem capitalişti lacomi, care am decis să renunţăm la siguranţă pentru a obţine un profit mai mare şi dividende. Este vorba de câţi bani pierdem. Şi cum supravieţuim. Cum să nu murim şi toată lumea să nu îşi piardă locurile de muncă?” a spus Musk.

Practicile de producţie ale Tesla au fost cele mai periculoase în primii ani de activitate, când rata incidentelor a fost peste media din industrie în perioada 2013-2016.

”Am văzut un om care a leşinat, a căzut pe podea ca o clătită şi şi-a spart faţa. Ne-au trimis să lucrăm în jurul lui, în timp ce zăcea pe podea”, a declarat Jonathan Galescu, tehnician de producţie la Tesla.

El a adăugat că la începutul lui 2016 a dormit pe podeaua fabricii, într-un sac de dormit.
”Ştiam că oamenilor le este greu, că muncesc mult, în posturi dificile. Am vrut să muncesc mai mult decât ei, mai multe ore.

Alţii au descris accidentările repetate provocate de stres, legate de programul lung de lucru. Înainte ca Tesla să reducă programul zilei de lucru, în octombrie 2016, muncitorii lucrau în schimburi de 12 ore, şase zile pe săptămână.

 User107, on 20 mai 2017 - 04:59, said:

Nu din cauza politicienilor pleaca lumea din Ro! Din cauza mentalitatii defetiste, a micimii in gandire, a lasitatii de a asuma o raspundere, a lipsei de elan din tara asta. Suntem la fel de rai ca inchizitorii.
Tu-mi spui mie sau oricui altcuiva de ce a plecat din Ro??
Asta da tupeu.
Deci pt tine Dragnea si alte personaje sinistre ca el nu sint motive...

 john1980, on 20 mai 2017 - 11:17, said:

nuclear care nu polueaza
omg... ba da, nuclearul polueaza.

 john1980, on 20 mai 2017 - 11:17, said:

Carbunele 34 % iar hidro 31 cu eolian 9 ajunge la 40% si daca mai pui si nuclear care nu polueaza ca e cu putere mare 12% trece de 50%. Nuclearul trebuie folosit că oricum uraniul se dezintegreaza singur treptat și nu se poate folosi la nimic

Curentul trebuie consumat cumva, altfel se consuma inutil cu becurile care ard ziua si alte risipe.

Per total auturisme electrice se puteau produce demult si folosi, au fost si particulari care au facut si omologat apoi si le folosesc pe distante scurte. Ies foarte ieftin cu transportul astfel.
Ca nu merge 400 km nu ar fi problema acolo la 400 km mai degraba mergi cu autocarul trenul avionul, nu stiu ce placere ar fi condusul indelungat ca si amator fara sa iasă bani, o oboseala mare si un stres in plus. În timpul ăla poți dormi sau face alteva ca să ajungi odihnit la destinație, nu ar fi nici o vitejie să conducii mii de km ca amator dacă nu ies nici bani. Se merită doar unde nu exista alte alternative cum e prin sua.

Disputa termic vs electric este inutila, nu depinde de noi care suntem prea mici și nu putem schimba nimic, nu se cumpara si din motive conspirationiste, doar nu or vrea saracie lucie dupa bogatie magnatii arabi sauditii kuvaitarii rusii americanii si alti producatori de țiței

Din același motiv mașinile electrice sunt prea scumpe și posibil producătorii au acceptul de a le produce doar la nivel de entuziast adica foarte scump la nivel de preț de ferari tocmai ca să nu se cumpere decat f putine si marea masa sa fie tot termica.

Dacă vor apărea și modele ieftine vor avea grijă să lecuiască clienții, hai că la 100 000 euro nu-și pot bate joc când ai de ales între Ferrari Lamborghini bugatti și una electrica tesla sau ce o fi.

Deaia preturile sunt mai mari la masini electrice iar statele nu sprijina deloc achizitia lor deși se tot plâng de poluarea auto cu noxe din mediile urbane aglomerate. Cine naiba ar mai merge cu bicicleta prin poluarea oraselor acum?  Cat despre alte vehicule electrice in afara de metroul din bucuresti si locomotivele suedeze de la ceausescu care mai sunt la cfr altceva nu am mai vazut decât cateva troleibuze izolate prin cluj si tramvaie prin ploiesti. Toate ălea nu reprezintă nici 0,1% din totalul transportului

Ce poate fi mai stupid decât ca românia care are înfrângement pe mediu din cauza auto să sprijine cumpăratul de diesel și alte termice și să ignore complet electricul, e clar că-i la mâna altora
Vai de mine e atat de plin de dezinformari postul ca nu stiu cu ce sa incep...

 john1980, on 20 mai 2017 - 11:17, said:

Deaia preturile sunt mai mari la masini electrice iar statele nu sprijina deloc achizitia lor
Statele sprijina chiar prea mult, in Ro, statul da 10.000 euro subventie, chiar nu ai auzit de asta???

 john1980, on 20 mai 2017 - 11:17, said:

Ce poate fi mai stupid decât ca românia care are înfrângement pe mediu din cauza auto să sprijine cumpăratul de diesel și alte termice și să ignore complet electricul, e clar că-i la mâna altora
omule, are infrigment nu "înfrângement" pt depasirile de particule mari... adica acel praf.
Stii expresia aia "in anglia, austria, germania suedia etc etc nu e  praf" ?

O stim toti de vreo 20 de ani, in timp ce noi construim tot mai multe spalatorii auto.

Attached Files



#75
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
@unbrutus - De cand 1 USD este 2 EUR ? Tesla model S porneste de la 69500 USD.
Sunt masini electrice la 20.000 EUR. Ce stil ai sa uiti sa vorbesti de asta si sa o dai inainte cu Tesla.
Politicienii sunt imaginea fidela a poporului care i-a ales si sa incheiem povestea cu ei, eu vorbeam de oamenii care nu pot duce un dialog. Doream un dialog referitor la variantele de masini electrice, nu negarea posibilitatii de a cumpara una, cand deja incep sa apara pe strazile din tara.
Negarea unui fapt evident duce la inchiderea dialogului sau nici cu asta nu esti de acord?
Referitor la cat de greu este in fabrica la Tesla, vezi cine este pe locul 6 in topul de mai jos:
https://a.msn.com/r/2/BBBf9Aw?m=en-us

Edited by User107, 20 May 2017 - 19:15.


#76
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017
Este prea putin 10 000 euro la o masina care costa minim 70 000 euro adica e cat un apartament cu 2-3-4 camere depinde de zona. Este ca nuca-n perete, masini electrice cu tenta de extravavaganta la maxim la care sa oferi subventie. Unul care-si permite masina la 60 000 -90 000 euro ia fara sa fie influentat de subventie de 10 000 euro. Pe cine ajuta cu 10 000 euro subventie? pe aia care mai au 2 ferari in garaj in timp ce altii cauta rate ca sa cumpere masina la 6000 euro termica ca electrica nu e in domeniul de pret ca sa mearga la munca cu ea prin oras?

E ca si cum programul ala de 200 euro din scoli ptr pc-uri la cei saraci ar fi valabil doar ptr achizitii de pc-uri de peste 8000 lei sau servere de peste 9000 lei, deci ar fi inutil, cu sau fara banii aia tot nu s-ar cumpara de catre scolari. Dar din contra in domeniul ala sunt oferte si-n 300 sau chiar 200 euro

Daca era Logan electric sau Clio sau scoda sau lada si sa coste maxim 16 000 euro si sa dea statul 10 000 euro cred ca pana acum in 2-3 ani deja 25% din masini ar fi fost electrice.

Impresia generala creeata alaturi de eliminarea si celorlalte vehicule electrice este ca nu se vrea iar cat se face e doar praf in ochi. Petrolul si alte derivate trebuie mai departe sa se vanda iar termocentrale cu petrol nu sunt decat cu pacura si alte reziduuri. O scadere a vanzarii lui inseamna scaderea pretului si implicit saracirea magnatilor sauditi, arabi, kuwaitari rusi brazilieni americani etc. Si posibil acolo sa fie si mana evreilor si europenilor fara sa banuim

Asa cum UE da legi cretine fara sa intrebe pe nimeni puteau ajuta si-n acest domeniu

Ce freaca menta toata ziua cu inovarea termica Mercedes, Renault, VW, Fiat, Peugeot si altii? daca electricul ar fi de incredere ptr viitor cu siguranta ar fi scos cate un model in fiecare segment de pret fiecare producator, dar ei probabil nu au acceptul ptr a face asa ceva acum

La asta da subventie 10 000 euro ca costa 15 mii euro sau tot 10 000 adica o iei gratis? https://www.auto-bil...tri-107970.html

http://ecoprofit.ro/...logan-electric/

Edited by john1980, 20 May 2017 - 19:52.


#77
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
deja s-a ajuns la o saturatie mult prea mare in privinta discutiilor despre Tesla. topicul dezbate masinile electrice in romania, asadar orice tip de masina electrica. voi va bateti cu pumnul in piept ca stiti ca tesla face si drege, ca muncitorii mor pe capete si alte bazaconii, astfel ca topicul a ajuns un versus intre tesla si ... tesla.

ori discutati subiectul, ori lasati aceste contre ca deja e prea mult.

#78
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017
Tesla Tesla, dar de fapt, de ce tesla, eu as lua si Dacia electric sau lada electronic, sau tatra sau Fiat sau Volvo, volga, dodge, zil, Opel, citroenm Toyota Subaru daevoo orice.
Tesla e prea scump, e un ferari sau Porsche electronic. orice marca poate fi electrica daca ar fi voie la nivel mondial si vointa ptr asa ceva, lafel cum ssd-uri fac si aia care faceau hdd-uri, le fac in paralel si dinala si dinala. Este super clar insa ca nu se vor face multe electrice masini in urmatorii 100 de ani, deaia producatorii nu fac, uite cu ssd-urile de exemplu in catiba ani s-au reprofilat rapid si cei de hdd-uri ca sa nu falimenteze ca e evident ca ssd-ul va fi de viitor. Cei de automobile nu se grabesc insa, stiu ei ce stiu.

#79
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 john1980, on 20 mai 2017 - 19:23, said:

Impresia generala creeata alaturi de eliminarea si celorlalte vehicule electrice este ca nu se vrea iar cat se face e doar praf in ochi. Petrolul si alte derivate trebuie mai departe sa se vanda iar termocentrale cu petrol nu sunt decat cu pacura si alte reziduuri. O scadere a vanzarii lui inseamna scaderea pretului si implicit saracirea magnatilor sauditi, arabi, kuwaitari rusi brazilieni americani etc. Si posibil acolo sa fie si mana evreilor si europenilor fara sa banuim
noi zacaminte de petrol au fost descoperite recent si noi tehnice de extractie (vezi cazul nisipurilor din Canada, Alberta).
Practic, depozitele de combustibil ieftin (petrol) sint atat de valoroase chiar si la pretul mic din ziua de azi (un inim istoric de multe ori) incat nimeni nu are nici un interes sa le lase in pamant.

Indiferent cat ne certam noi din entuziasm si avant pionieresc pt masinile electrice, este evident ca petrolul va fi exploatat pana la capat.
Ca nu va mai fi ars in masini in oras, poate, dar va fi extras pana la capat, cantitatea de CO2 eliberata in atmosfera fiind aceeasi, chiar daca poate impartita pe o perioada mai lunga cu cativa ani.

Si intr-adevar nu prea e normal ca Tesla sa conduca topurile cand costa cat o casa... normal ca actori celebri, sportivi si milionari excentrici isi pot permite una, dar per ansamblu, nu cred ca ar trebui sa reprezinte stindardul masinii electrice.

Singurul mod ca masina electrica sa prevaleze este sa ai la coltul strazii incarcator gratuit si sa coste cat o masina normala. Nu-i asa ca atunci incepi brusc sa te gandesti sa iti cumperi una?

Nu sa iti vinzi un rinichi ca sa te poti bate in piept pe forumuri ca masina ta nu "miroase la teava"...

Masinile electrice se pot introduce in flotele de taxi, de ex, de transport in comun (unde deja avem metrou, tramvai, tren, troleu), masinile administratiei.
Cate masini cu ANAf pe ele vedem zacand in parcari in fata ministerelor? Intai acolo... si abia apoi la populatie. Adica fa infrastructura intai, testeaza-le tu ca autoritate, si apoi...

Oare ministrul mediului merge cu masina electrica? Nu credeti ca asa ar fi normal? Macar una sa fie la minister acolo... si un charging point.

#80
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011
ca si peste tot vor exista discutii si pro-uri si contra, iar per total nu se va ajunge fix nicaieri. Cine afirma ca technologia este avansata si up-to-date, inseamna ca este mult prea orb si/sau lucreaza in domeniu sau pentru o companie asemanatoare.

Nimeni nu poate afirma ca o masina electrica care are un range de 4-500km, si costa aproape de 100.000eur este o inventie sau o investitie buna. Cine are 100.000 ori isi cumpara o limuzina (gen s-class) ori un supersport cu care sa te distrezi.

Tesla este o masina frumoasa, interior interesant si technologie foarte vizionara, dar per total nu este inca o masina compatibila, atunci cand range-ul va ajunge la 800km si incarcarea va fi posibila in mai putin de 10 minute, masina va fi viitorul.

Pentru cine spune ca 400km range este ok, pentru ca distanta mai lunga o faci in tren, avion, etc. Atunci tin sa mentionez ca este cea mai mare prostie auzita vreodata. Unu la mana, cand pleci cu familia, iesi mai ieftin cu masina deoarece economisesti 3-4 bilete. Este uneori chiar mai placut, vezi mai multe lucruri si exista pasionati carora le place mersul cu masina. Nici un om sanatos la minte nu isi cumpara o masina de 100.000km, ca sa mearga DOAR 400km, iar restul ii mai investete in tren sau avion.

Iar cel care spunea ca a/c-ul nu consuma mult, iar accelerarea brusca la fel, inseamna ca ai vazut doar foarte multe clipuri pe youtube, deoarece in compania mea au existat i3 -uri puse la dispozitie. Iar masina vara cu aerul conditionat curgea bateria zici ca se topea de la 100% la 50% in jumatate de ora.

Si ca exista masini cu 20.000€ da, dar practic nu sunt bune de nimic. Cine isi cumpara un Renault ZOE cand mai bine merg cu bicicleta. Motoarele de viitor vor fi cele hybrid, deoarece combina benzina cu electricitatea, si eu tin sa cred ca aici se va dezvolta cel mai mult. Baterii care se incarca in mers, motor pe benzina pana la X km/h, restul electric, fara necesitate de incarcare si cu un range undeva la 800-1000km.

Edited by business11, 22 May 2017 - 12:00.


#81
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Asa cum am promis, astazi am luat oferte de la 3 producatori de masini electrice (toate preturile sunt cu TVA inclus):
1. Smart electric - va fi adus doar din septembrie 2017
varianta cu 2 usi - cca. 22.000 EUR
varianta cu 4 usi - cca. 22.800 EUR
2. Renault ZOE - cca. 21.000 EUR plus chiria luna a bateriei de la 79 EUR (functie de km parcursi), dar pentru a beneficia de subventia de 10.000 EUR trebuie cumparata integral, deci cu baterie ajunge la 31.500 EUR. Este inclusa asistenta tehnica gratuita.
3. BMW i3 - cca. 37.000 EUR - cea mai puternica 170 CP, demaraj bun 7s pentru 0-100km/h (fata de Zoe cu aproape 14s)
La toate se adauga wallbox pentru alimentare - de la 500 EUR la 2000 EUR, depinde de putere, pozitie (perete sau podea) etc.
Deci, cea ieftina este Smart, dar s-ar putea sa nu ajunga la timp pentru a intra in programul de subventii.

 business11, on 22 mai 2017 - 11:59, said:

Si ca exista masini cu 20.000€ da, dar practic nu sunt bune de nimic. Cine isi cumpara un Renault Zoe cand mai bine merg cu bicicleta. Motoarele de viitor vor fi cele hybrid, deoarece combina benzina cu electricitatea, si eu tin sa cred ca aici se va dezvolta cel mai mult. Baterii care se incarca in mers, motor pe benzina pana la X km/h, restul electric, fara necesitate de incarcare si cu un range undeva la 800-1000km.
Acum 100 ani la fel se vorbea despre masinile cu ardere interna si vezi unde au ajuns. Acum tehnologia avanseaza mult mai rapid. Gandeste-te ce era acum 10-15 ani cu masinile electrice.
Cred ca confunzi Zoe care are 4 usi si 5 locuri cu Twizy care are 1 loc si costa 6750 EUR.

Edited by User107, 22 May 2017 - 12:14.


#82
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011

 User107, on 22 mai 2017 - 12:10, said:

Asa cum am promis, astazi am luat oferte de la 3 producatori de masini electrice (toate preturile sunt cu TVA inclus):
1. Smart electric - va fi adus doar din septembrie 2017
varianta cu 2 usi - cca. 22.000 EUR
varianta cu 4 usi - cca. 22.800 EUR
2. Renault ZOE - cca. 21.000 EUR plus chiria luna a bateriei de la 79 EUR (functie de km parcursi), dar pentru a beneficia de subventia de 10.000 EUR trebuie cumparata integral, deci cu baterie ajunge la 31.500 EUR. Este inclusa asistenta tehnica gratuita.
3. BMW i3 - cca. 37.000 EUR - cea mai puternica 170 CP, demaraj bun 7s pentru 0-100km/h (fata de Zoe cu aproape 14s)
La toate se adauga wallbox pentru alimentare - de la 500 EUR la 2000 EUR, depinde de putere, pozitie (perete sau podea) etc.
Deci, cea ieftina este Smart, dar s-ar putea sa nu ajunga la timp pentru a intra in programul de subventii.


Acum 100 ani la fel se vorbea despre masinile cu ardere interna si vezi unde au ajuns. Acum tehnologia avanseaza mult mai rapid. Gandeste-te ce era acum 10-15 ani cu masinile electrice.
Cred ca confunzi Zoe care are 4 usi si 5 locuri cu Twizy care are 1 loc si costa 6750 EUR.

Si cam toate masinile sunt pur si simplu masini de oras, range-ul este de ras, pretul este de plans. Sa ofer 25.000 pe o masina care nu are nici cel mai mic avantaj este o tampenie. De 25.000 gasesti masini calitativ foarte bune care ofera si spatiu si comfort.

Zoe are 4 usi, 5 locuri, la fel si Smart4four, la fel si i3, dar cand stai in spate doresti sa iti tai picioarele ca sa ai loc, sa nu mai spun ca in portbagaj mai mult de 1kg de banane nu intra.

#83
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017
Nu inteleg de ce trebuie sa-si bata joc lansand asa masini cu asa preturi.  Nu mai zic de aspect, pai fanii limuzinelor si masinilor mari ce pot sa cumpere? Tesla cu pret de ferari si aspect ciudat?
Smartul ala zici ca se va deplasa prin rostogolire. Si totusi 22 000 euro? da cineva subventie 10 mii ca sa il poata cumpara careva sa mearga cu el la munca si la piata talcioc magazin?

Sunt pro masini electrice si nu pot decat sa vad o bascalie de produse, parca-s incepatori in a face o caroserie firme cu zeci si sute de ani in spate bmv Renault care au facut limuzine si masini spatioase si mari. Ma mir ca nu le-a facut in forma de farfurie zburatoare sau de cometa. Mai trebuia si Mercedes Porsche si ferari sa lansenze vreo masina tot asa care nu stii unde-i fata unde-i spatele si care da impresia ca se deplaseaza prin rostogolire.

Daca tehnica nu-i in ok, daca automonia bateriilor si orice consum in plus este o paguba atunci trebuia sa faca masini low cost care sa le ia aia mai putin pretentiosi pe motiv de pret mic si economie cu combustibilul.

In strainatatae se vor cumpara cateva ici colo ca strainii cu bani mai cumpara si de curiozitate si din orice motiv, dar la romania unde astia aduna si negru de sub unghie si cara tot gunoiul din alte tari ca sa-l foloseasca ei ca inca-i bun si inca merge sunt sanse minime sa ia cineva masina de acest fel.

Nu mai spun ca arata ca naiba

#84
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
http://0-100.hotnews...00-euro-cu-tva/
ca sa aveti mai multe detalii, ca oricum interesul este zero Posted Image

 john1980, on 22 mai 2017 - 21:10, said:

Ma mir ca nu le-a facut in forma de farfurie zburatoare sau de cometa. Mai trebuia si Mercedes Porsche si ferari sa lansenze vreo masina tot asa care nu stii unde-i fata unde-i spatele si care da impresia ca se deplaseaza prin rostogolire.
Poate nu stii, Smart este produs de Mercedes: https://www.mercedes...z/design/smart/

#85
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011
imi place ca in articol mentioneaza corect faptul ca range-ul oficial (ca si consumul masinilor pe benzina oferite de dealeri, adica cel facut in teste si cel nu prea realist) este de 400km, dar range-ul in mod real este de doar 300km. Tot asa real vorbind, masina va avea doar 2 locuri practic si 4 locuri sau chiar 5 teoretic. Cine va sta in spate o sa imi fac cruce pentru el sa nu mearga mai mult de 20 de km. Iar despre portbagaj nu mai vorbesc, ca daca mergi la cumparaturi sa nu cumperi foarte multe ca poate nu intra.

Si toate avantajele mentionate la o suma foarte convenabila de DOAR 30.000 in sus incl. tva, dar sa fim corecti si sa scadem suma de 10.000 de la stat, masina este la super oferta de la 20.000 eur in sus. Un salariu mediu lunar al unui cetatean normal din Romania, care isi doreste fiabilitate, lux, spatiu, comfort.

Cred ca ma duc si imi cumpar vreo 4.

Edited by business11, 23 May 2017 - 11:32.


#86
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017

 User107, on 23 mai 2017 - 11:16, said:

Poate nu stii, Smart este produs de Mercedes:
pai si sigla numele unde sunt? adica le e si rusine sa puna sigla pe tampenia aia, altfel nu-mi explic. Adica daca tot iei Mercedes care e un brand cunoscut in toata lumea si care e un nume chiar si in SUA sau japonia, africa oricunde, nici macar sa nu ai sigla si numele pe masina? Adica imi iau mercedes frate, e electric ce conteaza, dar e mercedes nou, am mercedes, deci nici macar acest aspect nu-l poti spune ca nu ai sigla mercedes ci o sigla ciudata cu o gaura care nu stie nimeni ce dracovenie ciudata este. Un fel de Dacia lastun 500 mai degraba de te rade lumea sau matiz.

Adevarul e ca alea nu rezista deloc, si ptr 20 km facuti zilnic aia trebe reincarcata partial. Probabil bateria se descarca si singura stand nefolosita masina de la variatiile de temperatura si circuitele electronice cuplate continuu ptr a asigura alarma, inchiderea centralazata si altele.

Electricul cu baterie poate era bun pe vreo masina mai veche fara nimic electric ca sa poti pastra energia, ca pe astea daca dai drumul la muzica decarca bateria, daca conenctezi sa incarci telefonul descarca bateria, daca semnalizezi sau aprinzi farurile descarca bateria. Practic trebuie sa umblii doar cu pozitiile si alea vor fi poate cate un led, farurile le aprinzi doar uneori cand nu vezi deloc in fata

Hibridele poate ca o sa aiba un viitor mai bun, recuperarea energiei din franare si alte tehnici ar ajuta.

Am vazut ca ratb-urile din tara au cochetat cu ceva firme in ultimii ani ptr autobuze cu baterii dupa ce au desfintat toate troleibuzele electrice si tramvaiele pe motiv ca autobuzele diesel pe motorina second hand de 20 de ani si noi nu polueaza.
Nu au luat insa deocamdata nimic din gama autobuz cu baterii mai ales ca au preturi la nivel de locomotiva, le-as recomanda intai directorilor de acolo si angajatilor lor sa-si cumpere masini electrice cu baterii intai, nu sa cheltuie miliarde de euro din banii publici pe experimente nereusite cu autobuze cu baterii care dupa o luna vor zacea in garaje din lipsa de fiabilitate. Daca se vor incapatana sa ia asa ceva in detrimentul troleibuzelor cu siguranta ca interesul este comisioanele si spaga primita personal de la importatori si dealeri. Apropo cum spunea mai sus cineva, sa vedem intai ANAF-ul polita, dna-ul, jandarmii,  masina presedintelui, masina beizadelelor din parlament si primarii ca fiind electrice si apoi si marea masa.

Edited by john1980, 23 May 2017 - 12:06.


#87
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 business11, on 23 mai 2017 - 11:31, said:

imi place ca in articol mentioneaza corect faptul ca range-ul oficial (ca si consumul masinilor pe benzina oferite de dealeri, adica cel facut in teste si cel nu prea realist) este de 400km, dar range-ul in mod real este de doar 300km.

Si la cele diesel consumurile date de producator nu sunt reale, stai linistit.

#88
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011

 fortzoso, on 23 mai 2017 - 13:08, said:


Si la cele diesel consumurile date de producator nu sunt reale, stai linistit.

da ma refeream in general ca benzina/diesel dau rezultate de consum din laboratoare si cercuri de testare.

#89
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
http://0-100.hotnews...tric-din-piata/
se pare ca autorul este prolific astazi Posted Image

 business11, on 23 mai 2017 - 13:09, said:

da ma refeream in general ca benzina/diesel dau rezultate de consum din laboratoare si cercuri de testare.
Si crezi ca la electrice consumul este dat din nourasii pe care-i viseaza producatorul?

 john1980, on 23 mai 2017 - 12:02, said:

pai si sigla numele unde sunt? adica le e si rusine sa puna sigla pe tampenia aia, altfel nu-mi explic. Adica daca tot iei Mercedes care e un brand cunoscut in toata lumea si care e un nume chiar si in SUA sau japonia, africa oricunde, nici macar sa nu ai sigla si numele pe masina?
Esti tare...

 business11, on 23 mai 2017 - 11:31, said:

Cred ca ma duc si imi cumpar vreo 4.
Mai era unul care cumpara 5 Tesla cand se vor face 10.000 EUR.
Altceva decat bascalie se poate?

#90
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,865
  • Înscris: 13.07.2011

 User107, on 23 mai 2017 - 13:14, said:

http://0-100.hotnews...tric-din-piata/
se pare ca autorul este prolific astazi Posted Image


Si crezi ca la electrice consumul este dat din nourasii pe care-i viseaza producatorul?



Mai era unul care cumpara 5 Tesla cand se vor face 10.000 EUR.
Altceva decat bascalie se poate?

da autorul este pe sistem electric din cate observ, smart cel mai accesibil pentru 170km range din teste, adica mai bine imi cumpar 10 biciclete de banii aia si ma plimb de imi vine rau.

Glumesc si eu userule.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate