Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Mașini electrice în România

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#109
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,734
  • Înscris: 06.08.2004
Ma tenta si pe mine sa comand o Tesla 3 dar pentru Romania sunt prea multe necunoscute, oricat mi-ar place ideea..
Intr-adevar, ca a 2a masinie in familie, neaparat, altfel nu are rost nici macar sa te gandesti sa te risti in Ro.

View PostUser107, on 22 mai 2017 - 12:10, said:

Asa cum am promis, astazi am luat oferte de la 3 producatori de masini electrice (toate preturile sunt cu TVA inclus):
1. Smart electric - va fi adus doar din septembrie 2017
varianta cu 2 usi - cca. 22.000 EUR
varianta cu 4 usi - cca. 22.800 EUR
2. Renault ZOE - cca. 21.000 EUR plus chiria luna a bateriei de la 79 EUR (functie de km parcursi), dar pentru a beneficia de subventia de 10.000 EUR trebuie cumparata integral, deci cu baterie ajunge la 31.500 EUR. Este inclusa asistenta tehnica gratuita.
3. BMW i3 - cca. 37.000 EUR - cea mai puternica 170 CP, demaraj bun 7s pentru 0-100km/h (fata de Zoe cu aproape 14s)
La toate se adauga wallbox pentru alimentare - de la 500 EUR la 2000 EUR, depinde de putere, pozitie (perete sau podea) etc.
Deci, cea ieftina este Smart, dar s-ar putea sa nu ajunga la timp pentru a intra in programul de subventii.

Cand am intrebat la Renault de Zoe, nu am priceput nici eu care-i treaba cu "trebuie sa cumperi bateria".
Ce sa fac eu cu bateria dupa ce se duce? De-aia se inchiriaza peste tot, ca dupa ce plezneste, o inlocuiesti si gata, platesti chiria in continuare.

#110
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Care-i faza cu bateria? Adica platesc masina, si dup'aia platesc o rata cit leasing-ul unei masini ok, lunar pentru baterie?
Cam de rahat, ori e masina mea, ori nu.

#111
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
E a ta. La 31k euro. Pt o compacta mica cu autonomie de 2 bani...
E si cam stupid când faci calculele pt chirie. O compacta mica o iei pt fataiala in oras. Pai de 79 euro cat e chiria alimentezi benzina/motorina si mergi 1500 km lunar cu una clasica. 50 km zilnic ceea ce e deja mult pt  tipul asta de masina.
Si gratis sa fie curentul si tot iesi pe minus.

#112
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
La banii aia imi iau Audi a4. Nou.

#113
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Nu-i nici o jmecherie cu electricele acum. Strict ca a doua sau a 3-a masina poate merita aroganta daca ti-o permiti. Altminteri e doar o jucarie, una mult prea dependenta de o infrastructura cvasi inexistenta si in ro dar si aiurea. In conditiile in care inca exista zone fara electricitate in ro, si o groaza de milioane de km patrati de pamint fara o priza in general pe glob, ev-urile vor coexista cu motoarele clasice ca le place ori ba, pentru ca la clasice poti lua cu tine canistre cu combustibil si te duci unde vrei, in timp ce cu electrica...
Pentru aglomerarile urbane pot reprezenta o solutie, cu toate ca solutia actuala de incarcare cu prize si cabluri este expusa vandalismului si potentialelor accidente.
M-am uitat de curiozitate pe niste recenzii pentru ZOE, lumea in general multumita, cu exceptia sistemului de incalzire, care face doar usor mai cald decit afara. Asta in uk. Oare ce se intimpla la iarna noastra cu un -15°C cinstit?



#114
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Autonomie la jumate sau palton pe tine iarna. Optimist.

#115
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Cum era chinezul din videoclip care mergea intr-o Tesla prin Norvegia cu mânecă scurtă ?

Edited by Ford3, 27 July 2017 - 18:03.


#116
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Eu am vorbit de Renault, nu de Tesla. Si Porsche cred ca ofera conditii mai bune decit loganul.
Hai sa facem comparatii corecte.

#117
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postdan78rom, on 24 iulie 2017 - 12:57, said:

Care-i faza cu bateria? Adica platesc masina, si dup'aia platesc o rata cit leasing-ul unei masini ok, lunar pentru baterie?
Cam de rahat, ori e masina mea, ori nu.

Platesti 79e pe luna si ai limita de 12500km an.

#118
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postjohn1980, on 22 mai 2017 - 21:10, said:

Sunt pro masini electrice si nu pot decat sa vad o bascalie de produse, parca-s incepatori in a face o caroserie firme cu zeci si sute de ani in spate bmv Renault care au facut limuzine si masini spatioase si mari. Ma mir ca nu le-a facut in forma de farfurie zburatoare sau de cometa. Mai trebuia si Mercedes Porsche si ferari sa lansenze vreo masina tot asa care nu stii unde-i fata unde-i spatele si care da impresia ca se deplaseaza prin rostogolire.
Treaba asta a fost o conspiratie de la inceput pentru a da impresia ca vai ei se chinuie dar lumea nu vrea masini electrice. Dupa cum se poate vedea cu ochiul liber, corporatiile astea mari au batut palma sa faca doar masini electrice urate si iaca s-a trezit Tesla in ciuda tuturor desi a fost probabil amenintata si para amenintata sa faca o masina electrica cu o forma de masina limuzina de lux care chiar arata a masina nu a super mini in care nu ai loc. Atunci normal ca clientii au devenit deodata interesati de masina electrica si iaca cum Tesla le-a stricat planurile si profiturile la toate corporatiile gigant petroliere si de masini termice + consumabile gramada, deci foarte multe interese au inceput sa fie amenintate in acest moment.
Tesla daca nu va fi lucrata de cineva sa dea faliment si sa revenim la electrica tip patratel pe care nu o vrea nici mamaie, va schimba toata paradigma pentru ca clientii deja au vazut ca este posibil sa se creeze masini electrice frumoase si performante.

#119
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Adevărat ai grăit.
De altfel masinile Tesla, prin lansarea celor 30 de exemplare a Tesla3  vândute catre angajati si a majorat procentul din piata de auto vandute de la 0,000001% la 0,0000012%.
Procentual vorbind e practic o explozie !
Future in near !

#120
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postionut_ionut, on 27 iulie 2017 - 19:50, said:

si ai limita de 12500km an.
Ce se intimpla daca depasesti limita asta ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate