Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 

Skoda Octavia III vs Mazda 3(2017)

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#109
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Doamne ce discutii de calitate fara rost:
Lasati omul sa mearga sa faca teste si se decide el ce ia...
Legat de fiabiliatate, cam toate sunt la fell....
Legat de VW fata de japoneze, eu va zic ca daca va uitati in ultima perioada la rechemari in fabrica pentru diferite probleme de siguranta, japonezele sunt cele mai des chemate..., deci ...
Legat de problemele la grupul VW, fata de altii, e clar ca sunt mai multe vandute, deci apar pe forumuri mai multi cu probleme. Daca compari 100000 cu 50000 si marja de defecte este de sa zicem 10% , ce credeti ca veti gasi pe forumuri mai multi de la cei cu 50000. Clar ca cei cu 100000 vor aparea ca masina nu e asa fiabila pe forumuri. In realitate, si o repet pentru toti cei care sunt mai destepti ca majoritatea:
1. Cea mai vanduta marca din lume e cea mai ok per total.
2. Cumpara ce iti place ca tu o conduci si ai garantie, ddaca viata e grea si crezi ca nu iti permiti, intretinere sau reparatie dupa garantie, ia una mai ieftina si tine bani pentru reparatii...
3. Fiabilitatea e relativa, e ca nevasta, fie ai noroc fie esti amarat tot restul vietii dupa 4 ani. Dar nu conteaza daca nevasta e alba, neagra sau galbena, in final e dupa noroc. Macar la inceput sa fii bucuros si fericit ca calaresti ceva dupa placul tau...


PS:
In realitate nu prea poti sa aflii care este cea mai fiabila masina din urmatoarele motive:
1. Zona sau cercul in care te invarti e prea mic, nu cunosti macar vreo 1000 de proprietari de masini de un model... si macar cate 1000 de fiecare marca.
2. In general pe forumuri nu posteaza oamenii multumiti ci cei cu probleme.
Prea putini sunt cei multumiti care posteaza pentru altii ( si care incearca macar sa fie cat de cat corecti in afirmatii)
3. Nu uita ca multi nu au condus sau nu au avut cum sa conduca masini de la mai multi producatori (noi macar 200000km fiecare) pentru a avea o viziune de ansamblu. Daca cumperi second e clar ca nu stii pe unde a circulat si cum a fost condusa sau intretinuta (ultima depine)...
4. Pe forumuri sau situri mai gasesti si persoane care sunt platite sa induca in eroare...
Hotarastete dupa ce iti place si bafta de o masina buna...
Si daca o iei pe cea mai cea tot e posibil sa nu fie fiabila...
Nu sa inventat inca masina cu garantie pe viata (inclusiv fiabilitate, adica fara o reparatie cu exceptia consumabilelor) si nici nu se va inventa...

#110
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Sau poți citi clasamentele adac.

#111
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,655
  • Înscris: 30.03.2005
Garanție pe viata parca da Geely cu noua lor marca

#112
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,064
  • Înscris: 10.04.2006
Dacă te uiți la un crash test cu ele ai să înțelegi că garanția lor pe viață e chiar mai scurtă decât garanția de 7 ani de la Kia.

Edited by Nenea Zap, 07 May 2017 - 09:04.


#113
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 fotbal5, on 07 mai 2017 - 00:58, said:


100000 cu 50000 si marja de defecte este de sa zicem 10% , ce credeti ca veti gasi pe forumuri mai multi de la cei cu 50000.  

Va gasi un procentaj si se iau in calcul cei 50000, nu 100000 ca la masinile nemtesti mai vandute. Deci cumva proportiile se pastreaza, diferenta fiind de numarul de masini vandute.
Altfel spus, daca din 100 de masini au probleme 20, inseamna 20% ca ai probleme. Daca in loc de 50 de masini 5 au probleme, inseamna 5%. Deci acest procent de defecte nu e neaparat influentat de nr. de masini vandute, ci de probleme lor. Procentul se pastreaza, indiferent de nr. de masini vandute.
Pana la urma si Toyota de exemplu vinde peste 10 milioane de masini/an. Si nu stiu de ce in cazul lor nimeni nu spune nimic. Cand se vorbeste de probleme la VW, toti zic "stai, frate! Ca aia vand mai mult." Unde? In Romania, in Europa? Ma scuzati, in SUA se vinde foarte bine Ford F150 si Toyota. Si vorbim de piete muuult mai mari. Iar reteta asta in SUA, cum ca au probleme mai multe pentru ca vand mai mult, nu prea se aplica... asa cum se aplica in cazul masinilor europene in Europa si cu precadere in tarile din Est.

#114
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 fotbal5, on 07 mai 2017 - 00:58, said:


1. Cea mai vanduta marca din lume e cea mai ok per total.

Adica recomanzi Toyota? Posted Image

#115
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pai cica nu mai e Toyota, ci VW. Care a crescut f mult datorita pietei chineze. Toyota nu se bazeaza cel mai mult pe ea. E drept ca nu e deloc o piata de neglijat. Dar ei se bazeaza pe piete mult mai stabile precum Japonia, SUA sau Australia. La astea se mai adauga vanzarile bune si constante din India, tarile arabe sau Rusia.
Pe de alta parte eu nu prea am auzit de probleme lui VW, la masinile Toyota. Stim cu totii ca in ultimii 10-15 ani VW a avut niste probleme serioase si care nu au fost chiar izolate. Nu am auzit de asa ceva la Toyota. Sau la masinile japoneze in general.

#116
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Adevarul e ca Toyota nu are micile si desele probleme ale VAG... Ei incearca sa te omoare direct:
https://en.m.wikiped...vehicle_recalls
http://blog.caranddr...ected-vehicles/

Edited by StefanSC, 07 May 2017 - 14:03.


#117
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 LauCalin, on 07 mai 2017 - 11:32, said:

Pai cica nu mai e Toyota, ci VW. VAG

Caline, sper ca nu te superi pentru corectie. Posted Image

#118
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 StefanSC, on 07 mai 2017 - 14:02, said:

Adevarul e ca Toyota nu are micile si desele probleme ale VAG... Ei incearca sa te omoare direct:
https://en.m.wikiped...vehicle_recalls
http://blog.caranddr...ected-vehicles/

Daca te-ai pricepe la masini ai stii care a fost treaba cu pedala de frana.
Iar in privinta airbagurilor, este vina celor de la Takata. Si pana la urma se fac recall-uri. Iar daca ne gandim concret la problemele cauzate de acele airbaguri, ai vedea ca lucrurile in practica stau altfel.
Dar oare cate recall-uri a facut VAG pentru distributiile sarite la motoarele de 1.2? Ca lantul incepea sa faca galagie de la nici 50000 de km.

#119
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,064
  • Înscris: 10.04.2006
Simplu de calculat: zero :D
Au renunțat la motor și gata.

#120
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Și celor care au apucat sa cumpere aceasta motorizare le-a dat posibilitatea s-o dea înapoi cum au făcut în America ?
Aaa, uitasem că aici n-a fost nici-un soft de trișare ci doar una dintre multiplele lor erori de proiectare.
Țeapă !!!

#121
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Tot ce vreau eu sa zic e ca nici o firma nu e ma breza (ma refer la cele ma de duzina, nu la ferari...). Eu cred ca cel mai important factor legat de achizitia unei masini e norocul atat la cele noi cat si la cele vechi.
Poti lua o Dacia 1300 sau poti lua un BMW sau Toyota noua si sa nu ai problemecu 1300 dar la restul sa tot repari (vorbind retoric).
Revenind la rechemarea in fabrica a masinilor cu probleme, cazul cu airbaguri Takata, vina este ata la Takata cat si la Toyota. Testele de calitate pe produsul finit le face Toyota. Iar de multe ori dupa ce mor mai multi oameni se recheama masinile, deci prea tarziu. Totusi observ cam multe probleme legate de Takata in ultima vreme ceea ce ma face sa ma intreb:
De ce firme ca Toyota inca mai lucreaza cu ei, de ce...

#122
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ma gandesc ca e vorba de contracte babane, de sute de milioane de euro. Si sa faci un recall e mai ieftin decat sa retragi un produs. Asemenea contracte nu se fac de pe o zi, pe alta.
Pe de alta parte, Toyota a ramas acolo sus si dupa scandalul cu franele, dar si dupa marele tsunami de acum 6-7 ani. Pentru ca e vorba de incredere in brand. Aici Toyota sta f bine, mai ales pe pietele mari.
In cazul lui 1.2 TSI cu distributia pe lant, nici mama recall-ulii nu ii scotea din rahat pe nemti. Pentru ca era vorba de o problema de proiectare care nu se putea rezolva decat printr-o reproiectare a distributiei. Iar asta insemna, desigur, un motor modificat substantial. Deci alta mancare de peste.

#123
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005

 fotbal5, on 07 mai 2017 - 00:58, said:


1. Cea mai vanduta marca din lume e cea mai ok per total.


d-asta ti-ai luat VW in anno domini 2017? sa inteleg ca daca iti cumparai masina in 2016, luai toyota?

#124
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Clasamentul ala e inca in discutii, s-a discutat despre modul de numarare al masinilor de catre VW, cica asa e nemteste correct ;)

#125
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005
Chiar nu mă interesează clasamentele, spiritul de turmă nu prea îl am în ADN

#126
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Pana la urma tot ce ramane la final e multumirea clientului.
Dar personal prefer sa se duca motorul la masina (o sansa de cat 1-2% din totatul de masini), decat sa mor sau sa raman schilod de la airbaguri (vezi cati...., chiar si 1 om e prea mult) la un acident usor.
Pana acum am avut o dacie 1310, un Golf IV si un Passat B5.5 varinat si am fost foarte multumit. Gusturile si placerile nu se discuta... Si nici nu o sa vorbesc rau de o masina pe care nu o cunosc daca nu am dovezi clare....
Legat de fani cum unii sunt fani VAG asa alti sunt fanii masinilor japoneze (probabil din acelasi motiv, au avut masini sau cunostinte care au functionat fara probleme majore).
Ca daca e sa o luam asa, si VW si Toyota sau alte marci de duzina nu se compara cu firmele de lux Lincoln, Bentley....
Defapt noi facem un top la masini low-end si maxim medium ( daca ne luam dupa pretul de achizitie)...
Singurul lucru pe care eu personal nu-l accept sunt cele de genul: cea mai buna, cea mai fiabila....... FRATILOR nu exista asa ceva chiar daca e VW, Toyota, Mazda sau mai stiu eu ce.... da.
Da exista loturi mai bune si loturi mai proaste, la orice firma.
Sunt prea multi proprietari de masini care nu posteaza niciodata pe un forum sa se planga sau sa laude o masina (daca toti ar posta ar fii altceva). Un alt aspect ar fi faptul ca multe clasamente sunt valabile doar in tarile de origine. Vezi diferente de calitate la diferite modele in diferite tari, de carburant, de starea drumurilor si tot asa... In cel mai bun caz aceste clasamente pot ajuta intr-o anumita masura parerea potentialului client.
Pentru ca daca ar fii doar dupa clasamente s-ar vinde in cantitati mari cu totul si cu totul alte masini, decat se vand la ora actuala.
O spun si o repet, ce-a mai buna masina este cea pe care o detii de multa vreme si nu ai facut reparati majore. Sa nu imi zica cineva ca un fost proprietar sau actual, care are o masina de cel putin 5 ani si are multi Km facuti fara sa faca reparatii majore, va vorbi rau de acea masina...

P.S.
Masina e ca femeia. Ex. Trei surori si nici una nu e ca cealata. Plus ca mai conteaza si cum le intretii daca le doresti fericite ...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate