Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Descarcator de supratensiune tip 2

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 

Skoda Octavia III vs Mazda 3(2017)

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#73
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Da, as fi crezut la fel. O data ce te arzi cu ciorba, sufli si in iaurt.
Ce nu inteleg unii (care zic ca se si pricep la masini), e ca fiabilitatea in ultimii ani nu a crescut. Avem masini fiabile de zeci de ani si multe sute de mii de km parcursi. In schimb masinile au devenit mai confortabile, mai sigure, mai spatioase, mai dotate si nu in ultimul rand, mai performante. Deci sa spui ca Skoda e mai fiabila, e mai mult o gluma.  Cam asta e deosebirea majora. Fiecare motor/masina are avantajele si dezavantajele ei. Un TSI e mai puternic si are un cuplu mai bun, in timp ce un aspirat de Mazda are raportul de compresie mult mai mare. Mai mult ca sigur ca cei care se dau experti pe aici habar nu au ce inseamna raport de compresie. Si ce efect" are asupra randamentului unui motor.  Dat poate ar trebui sa le dea de gandit cum un motor de 2000 cmc consuma cat in 1.4 TSI Asta ca un simplu exemplu ;)
In fine. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Conform experientei mele cu masinile nemtesti cu 20000 de km, nu cu 200000 si aduse din Germania de un samsar, ca fiabilitate VW nu e cu nimic mai presus fata de alte marci europene. Da, ca tinuta de drum, confort, tren de rulare, stabilitate, materiale din interior, ergonomie, sistem audio, VW e undeva sus. Dar in privinta fiabilitatii... ma scuzati.

#74
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Clar octavia sta mai bine pe curbe....really? Placerea de a conduce nu e pe autostrada ,ma rog pentru unii poate fi!
Cat despre anost, comun, plictisitor....bine ca are dsg, asta schimba tot :) :)

#75
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View PostMr. Incredible, on 22 aprilie 2017 - 23:41, said:


Octavia este low-cost...Nu este low-cost cand o compari cu o masina gen Mazda 3.

Leon care este echivalentul Octaviei si al Golfului nu este low-cost?...Este o alternativa buna.


E clara treaba tu nu ai vazut ultimele modele ale mașinilor în discutie. Octavia are cel mai low cost interior de pe piața, asta în varianta style nici nu vreau sa ma gandesc varianta ambition.

Mazda 3 comparat cu celelalte e premium.

#76
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
la Octavia mi se pare pretul foarte umflat si care NU poate fi negociat

#77
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
În 2013, Octavia 3 (tocmai de lansase) costa 13300 euro. Motor 1.2 tsi, 84 cp, aer condiționat manual și geamuri electrice fata. Vãd cã  s-a scumpit foarte mult. Probabil are mai multe dotãri acum...

#78
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
La 22500 cate e octavia cred ca oei revolution at de 165 cp la mazda

#79
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMembruAnonim, on 23 aprilie 2017 - 14:57, said:

la Octavia mi se pare pretul foarte umflat si care NU poate fi negociat
Nici la Mazda nu ai ce negocia si, in plus, nu este configurabila aproape deloc.

#80
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017

View PostMembruAnonim, on 23 aprilie 2017 - 14:57, said:

la Octavia mi se pare pretul foarte umflat si care NU poate fi negociat
Cine ti-a spus ca nu poate fi negociat? Eu zic sa ceri oferta la toate reprezentantele din Bucuresti/zone mai apropiate si ai sa vezi ca discounturile difera si cu siguranta se poate negocia. De Mazda am inteles si eu ca nu acorda un discount foarte mare. Depinde ce cauti la o masina. Pune pe o foaie ce te intereseaza cel mai mult si apoi mergi la test drive cu aman-cate sunt ele.
Eu pentru Octavia Smart 1.4tsi 150cp 6 viteze am primit oferta finala cu tot cu remat de 17.197
Pentru Mazda 3 Sedan g120 Challenge 16.631 sau Attraction 18.372 fara 1.400 euro din remat. Parere pur personala daca as fi pus sa aleg intre cele doua as merge pe Mazda
Daca vrei pdf cu oferte pm si iti dau cu placere

Edited by Mask001, 23 April 2017 - 16:03.


#81
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@paunas
Am inteles ca vrei sa tii masina cam 10 ani, asa ca intereseaza-te la Mazda - daca vrei masina cu garantie  5 ani sau extinsa - cam cat te costa reviziile, ca sunt cam scumpe in opinia mea fata de concurenta, mai exact spre dublul pretului. Eu in acest sens am comparat cu Ford. Uita-te numai la o roata de rezerva sa vezi cam cat costa, daca ai dori-o.

#82
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

View PostKazmer, on 23 aprilie 2017 - 14:28, said:

Mazda 3 comparat cu celelalte e premium.
Mai invata ce inseamna premium si dupa aia mai vorbim. Poti sa spui eventual ca in anumite echipari are finisaje/materiale mai bune dar asta nu o face premium.

#83
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostLauCalin, on 23 aprilie 2017 - 10:21, said:

Da, as fi crezut la fel. O data ce te arzi cu ciorba, sufli si in iaurt.
Ce nu inteleg unii (care zic ca se si pricep la masini), e ca fiabilitatea in ultimii ani nu a crescut. Avem masini fiabile de zeci de ani si multe sute de mii de km parcursi. In schimb masinile au devenit mai confortabile, mai sigure, mai spatioase, mai dotate si nu in ultimul rand, mai performante. Deci sa spui ca Skoda e mai fiabila, e mai mult o gluma.  Cam asta e deosebirea majora. Fiecare motor/masina are avantajele si dezavantajele ei. Un TSI e mai puternic si are un cuplu mai bun, in timp ce un aspirat de Mazda are raportul de compresie mult mai mare. Mai mult ca sigur ca cei care se dau experti pe aici habar nu au ce inseamna raport de compresie. Si ce efect" are asupra randamentului unui motor.  Dat poate ar trebui sa le dea de gandit cum un motor de 2000 cmc consuma cat in 1.4 TSI Asta ca un simplu exemplu ;)
In fine. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Conform experientei mele cu masinile nemtesti cu 20000 de km, nu cu 200000 si aduse din Germania de un samsar, ca fiabilitate VW nu e cu nimic mai presus fata de alte marci europene. Da, ca tinuta de drum, confort, tren de rulare, stabilitate, materiale din interior, ergonomie, sistem audio, VW e undeva sus. Dar in privinta fiabilitatii... ma scuzati.

Si clientul cumpara raportul de compresie sau caii putere/consum? Ai zis ca o Mazda de 2 litri consuma cat un 1.4 tsi. Bun. Dar de fapt o Mazda de 120 de cai consuma cat o skoda de 150. Pai majoritatea e interesata de asta, nu cred ca dau multi doi bani pe sa zicem un motor de 3 litri si 150 de cai care consuma la fel ca unil de 2 litri si 200 de cai. Cei mai multi o sa aleaga motorul mai puternic.
Cat despre faptul ca ai avut o experienta singulara cu o masina, nu poti generaliza. La fel de bine sunt cei mai multi care au experiente placute cu acelasi brand.  Deci ramanem cu "Da, ca tinuta de drum, confort, tren de rulare, stabilitate, materiale din interior, ergonomie, sistem audio, VW e undeva sus". Ca fiabilitatea este subiectiva raportata la xperiente personale.
Fiabilitatea de care vorbiti unii din auzite era la fel de buna sau proasta acum 20 de ani. Doar ca atunci electronica era basic,  subansamblele erau mult mai simple, motoarele erau mai simple. Si la toate marcile, exceptand modele renumite pentru trainicie cum a fost w123.  Si la Mercedes se stricau pompe de motorina,  Bmw a avut o perioada cu serii de v8 la care vanosurile erau slabe la fel si n43 si n42 motoare mai putin reusite, dar asta nu le-a catalogat ca marci nefiabile. Mazda erau catastrofe prin anii 90, 323f avea preturi derizorii la sh, sa nu uitam si de recentul rx8 cu al sau renesis, un esec, o gherla totala.   Ideea e ca toate se strica pentru ca masinile sunt pline de subansamble, pentru ca aceste consumuri scazute si puteri marite fata de acum ceva decenii ofera confort, siguranta, dar sunt complexe. De regula dupa multi ani incep sa pice lucruri marunte, macarale, motorase, senzori, sonde, motoarele tin mai mult decat restul piselor mai marunte ce inghit bani la o masina.

#84
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
O intrebare mai tehnica
Aveti idee daca acest raport de compresie mai mare de 14:1 nu dauneaza motorului G120MT de la Mazda 3 pe termen mai lung ?

#85
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu nu stiu in ce masura mecanica era mai simpla acum 20 de ani. De-a lungul timpului motorul masinilor a fost doar imbunatatit. Fiabilitate... ma scuzati, avem un Volvo din ani 60 cu peste 4 000 000 de km care inca mai merge. Motoare supraalimentate exista de peste 30 de ani pe piata. Practic randamentul si performantele lor au fost imbunatatite constant. Cam asta s-a intamplat in tot acest timp. Pentru ca da, vorbim de evolutii. Revolutii au fost la aparitia lor.
Iar in privinta fiabilitatii si a cazului meu izolat, te rog sa ma scuzi, dar eu nu am vazut distributii sarite, lanturi de distributie cu probleme, volante picate la mai putin de 200000 de km, ambreiaje picate la aceiasi km (dar au o scuza, ca sunt consumabile) etc. , la masini japoneze mai noi de 10 ani. Nu vreau sa generalizez, pentru ca sigur ca sunt si exceptii de ambele tabere. Dar la modul general vorbind, fie ca iti place sa recunosti sau nu (sau poate nu stii, nu e o rusine), ce vad in jurul meu imi intareste parerea: masinile nemtesti nu sunt mai fiabile ca cele japoneze. In rest, cam da. Sunt peste ele. Masinile nemtesti sunt peste ele. Si cand mergi in showroom, te atrag cu chestii "la vedere", palpabile: materiale bune, dinamica buna, preturi bune, confort bun, imagine buna... toate astea puse cap la cap cred increderea cumparatorului in acea masina/marca.

@paunas: eu nu am auzit/vazut probleme. Poate ne arata colegii care recomanda ceva de la VAG.

Edited by LauCalin, 23 April 2017 - 20:38.


#86
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005

View PostMembruAnonim, on 23 aprilie 2017 - 20:26, said:

O intrebare mai tehnica
Aveti idee daca acest raport de compresie mai mare de 14:1 nu dauneaza motorului G120MT de la Mazda 3 pe termen mai lung ?
Din 2014 pana acum, absolut niciun client din Romania nu a avut probleme la acest motor pe benzina, asta o stiu din surse oficiale.
http://www.e-automob...activ-g-20.html

#87
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postjericho, on 24 aprilie 2017 - 08:16, said:

Din 2014 pana acum, absolut niciun client din Romania nu a avut probleme la acest motor pe benzina, asta o stiu din surse oficiale.
http://www.e-automob...activ-g-20.html

Se poate, dar destul de multi s-au plans totusi de probleme la timoneria cutiei de viteze, ambreiaj si calitatea vopselei. Asta ca sa privim situatia obiectiv din toate punctele de vedere, nu ca Octavia ar fi perfecta. Sincer, si masina de test drive agata usor la schimbarea treptelor.
Masinile difera destul de mult, pe mine personal ma enerveaza atitudinea 'chitroasa' a dealerilor VAG, in UK spre exemplu Skoda/VW dau discounturi comparative cu Ford, doar aici sunt cu nasul pe sus. Nici cei de la Grivitei de la Mazda nu-s mult mai rasariti ( nu dau nume, dar e usor sa te prinzi care).
Doar un test drive ar putea sa te edifice clar. Pe Skoda dai in principiu mai multi bani, 1.4 TSI e putin mai vioi, ai si spatiu mai mare, iar garantia probabil va acoperi potentiale probleme.
La Mazda 3 Challenge scoti cam 8% discount fata de pretul de lista, masina arata din punctul meu de vedere mai bine, dar bordul e mai fistichiu cu tableta aia in mijloc, spatiu mai restrans, dar, atentie aici: Paradoxal, desi e aspirat, motorul e vioi si are cuplu pana pe la 4000 RPM datorita compresiei mari, apoi curba de cuplu cade foarte brusc si il simti gatuit. Daca faci test drive, incearca sa il duci in ture mai mari, o sa vezi cum peste un prag iti pare ca ' da in nas ' si trebuie sa compensezi din acceleratie. Pe mine m-a deranjat acest lucru, e o modificare din soft care inchide clapeta de admisie mai repede, ca sa fie motorul mai slab ca versiunea de 165 cp si sa aiba Mazda 2 versiuni pe piata cu care sa jongleze preturi si sa respecte media de emisii.
Acuma cum nu o sa te apuci cel mai probabil sa resoftezi masina in garantie, asigura-te ca esti multumit cu ce ofera.

Per total, recomand calduros sa le incerci extensiv pe amandoua ( cat permit magarii de dealeri de la noi, cu 'traseul' lor standard in timp ce iti sufla in ceafa ).
Si Focus 1.5 Ecoboost e o alternativa budget friendly, motorul din punctul meu de vedere e peste ambele ( si 1.4 TSI si 2.0 de la Mazda) , pacat de spatiul interior foarte inghesuit si bordul ala care vine peste tine. Nici materialele din interior nu-s stralucite. Dar incearca, nu ai ce pierde.

Edited by Mihai_mb, 24 April 2017 - 10:25.


#88
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,784
  • Înscris: 01.12.2007
O sa o luati razna cu fiabilitatea, pana la urma omul cumpara o masina noua cu garantie, cea mai buna alegere este masina care iti corespunde perfect nevoilor, cerintelor si asteptarilor, care te va face sa o conduci zi de zi cu placere. Degeaba iti spune x ca Mazda este fiabila sau Octavia mai agila daca tu nu te simti bine la volan, daca nu iti place cum absoarbe suspensia gropile, compromisul dintre sportivitate si confort, cum stai in scaun, feeling etc. Degeaba compari oferte daca nu ai si facut un drive test, doua etc. Cu cat te simte dealerul mai indecis cu atat va incerca sa te convinga.

1.4tsi 150cp nu suporta comparatie cu G120, ca si dinamica este mult si peste G165. La fel, nu poti compara o masina cu o cutie automata f performanta cu una manuala.

Acceleratie si consum 1.4tsi 150cp vs g165
Attached File  GVII vs mazda3.JPG   331.15K   62 downloads

#89
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
G165 care este de fapt un G120 + 500 euro remaparea!

#90
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005

View Postfarausername, on 24 aprilie 2017 - 11:20, said:

G165 care este de fapt un G120 + 500 euro remaparea!
a mai scazut pretul, gasesti si cu 400 Posted Image

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate