Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Skoda Octavia III vs Mazda 3(2017)

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#37
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Intre skoda 150 cai cu dsg si Mazda 120 cai manuala, eu zic ca nu ar trebui sa ai dubii si sa iei skoda. Dpdv performante e incomparabil mai buna in plaja de turatii a utilizatorului obisnuit care nu depaseste 4000 rpm. Mergi la drivetest si o sa vezi ca o sa vrei skoda fara dubii. Deja placa asta e obosita cu fiabilitatea, mai ales ca noile tsi uri sunt deja fara probleme si oricum in 4 5 ani cat tin cei mai multi o masina, oricum nu faci mai mult de 120-150 k km. E plin in vest de tfsi/tsi uri cu peste 200 k km deci eu zic ca sunt fiabile.
Cat despre dsg, confortul si rafinamentul face comparatia cu cutia manuala inutila. Oricat de misto e mazda la design, strict intre cele 2, nu e comparatie.

#38
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Eu zic sa abordezi puțin mai tare un viraj sau un giratoriu. Vei vedea diferențele!

#39
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
daca mergi mult in orase aglomerate dsg7trepte este de evitat!
se conduce superb dar nu prea e fiabila. are ambreiaj uscat.

Edited by msn2, 21 April 2017 - 15:47.


#40
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,943
  • Înscris: 02.09.2005
skoda octavia 1.4 tsi dsg la ce pret e?

#41
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Ca si design si calitatea interiorului as alege Mazda de departe. Motorul mi se pare mai "sanatos" pe mazda si categoric fara probleme. eu unu nu prea sunt deacord cu motoare sub 1.6 pe masini compacte sau mai mari...  La octavia ar fi avantajul cutiei automate si a cuplului la utratii mai joase. Eu unul daca as fi acum in locul tau as alege mazda cu inima si octavia cu mintea. Grea decizie dar parca aleg mazda doar pentru designul superb. (tine de gusturi, stiu)

Edited by Drag0n_X, 21 April 2017 - 16:53.


#42
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 10.04.2006
Sunt la acelasi pret cu aceleasi dotari?

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Am facut astazi drive test cu Mazda 3. Dupa ce am reglat volanul si in adancime totul era perfect ca pozitie la volan.
Masina este sprintena, se infige foarte bine, suspensii cam tari mi s-au parut.
Nu pot spune ca a fost un drive test in adevaratul sens deoarece traficul a fost extrem de aglomerat, am plecat de la dealerul Mazda de pe Iuliu Maniu pe autostrada dar mult timp am mers bara la bara.
A ramas sa vad daca ma hotarasc, si daca da, masina ar veni abia in septembrie
Cererea este foarte mare
Aproape toate masinile din curtea dealer-ului erau rezervate, deci este cerere mare, si nu cred ca as putea obtine un pret mai bun
Chiar nu ma asteptam sa fie atat de cautata masina asta

Edited by MembruAnonim, 21 April 2017 - 22:37.


#44
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Jetta este construita pe platforma veche PQ35 a concernului VW si inca nu beneficiaza de platforma moderna MQB care este folosita in prezent pentru masinile din gama VW. Mazda 3 este o masina frumoasa, cu fiabilitate japoneza dar are motor aspirat cu capacitatea de 2 litri. Masina se misca bine, tinuta de drum este buna, cu tenta sport la suspensie dar confortabila, materiale bune si consum bun.

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Ce as mai putea spune de Mazda(aseara am ajuns tirziu acasa si am postat si eu ceva pe viteza) este ca motorul NU mi s-a parut zgomotos, suna chiar foarte frumos, cat am putut sa il turez si eu prin aglomeratia care era.
La interior parca era o idee mai mica decat Jetta si aici ma refer la bancheta spate si spatiul de la picioare
Una peste alta din ce am vazut si am discutat este o masina cautata, asteptarea de 6 luni spune mult si mai ales spun acest lucru prin prisma faptului ca aproape tot ce era in curtea dealer-ului era rezervat(si sa stiti ca erau ceva masini pe acolo)
Ca si lipsuri ar fi lipsa roata de rezerva , am inteles ca se poate pune de dimensiuni reduse dar am uitat sa intreb daca o roata de dimensiuni normale ar incapea in locul chitului de pana sub mocheta portbagaj;
ar mai fi lipsa scut motor metalic(am inteles ca vine cu scut de plastic) ,care la drumurile noastre ar cam fi necesar
Intr-adevar se fabrica in Mexic , numai in Mexic, si ce mi s-a parut, de foarte bun simt a fost faptul ca in Mexic se fabrica pentru toata lumea si nu sunt fabrici dedicate tarilor din Europa de Est sau altor tari , intelegeti voi. Mi s-a spus ca aceeasi masina care pleaca catre USA pleaca si catre Romania(pana la o proba contrarie tind sa dau dreptate.
Inca ceva , radicand capota motorul de pe Mazda arata cel putin OAU , fata de cel de pe Jetta, pe Jetta mi-a dat o impresie de vechi , efectiv daca ar sta motoarele unul langa celalalt cel de pe Mazda sigur iti ramane pe retina , este ceva deosebit
Am intrebat de ce nu se fabrica in Japonia si mi-a spus ca acolo se fabrica cele cu volan pe dreapta , cele pentru Africa de Sud si mi-a mai spus dar nu mai retin
Per total masina mi-a placut
Singurul regret pe care il am dupa ziua de ieri ar fi ca nu am reusit un drive test ca lumea
Merg luni sa vad si Skoda

O alta dilema, chiar mare
De ce Mazda a ales sa dezvolte un motor mare aspirat(un motor clasic as spune, fara "steroizi" ca la turbo) , totusi este impotriva curentului , in sensul ca mai toti dezvolta motoare turbo. Si aici mi se pare ca s-a mers intr-o directie mai mult decat ciudata in sensul ca , dau un exemplu, pe Skoda Oktavia care este o masina mare se pune motor de 1.0 l turbo . In viata mea nu as cumpara o astfel de masina cu o astfel de motorizare fie ea si turbo
As vrea cateva argumente pertinente dar haidetI sa evitam etichete de felul uniI sunt fraieri si altii smecheri deoarece poti spune despre japonezi orice dar ca sunt fraieri NICIODATA

Edited by MembruAnonim, 22 April 2017 - 08:20.


#46
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,635
  • Înscris: 07.10.2005

View PostMembruAnonim, on 22 aprilie 2017 - 07:56, said:

ar mai fi lipsa scut motor metalic(am inteles ca vine cu scut de plastic) ,care la drumurile noastre ar cam fi necesar
La genul asta de masini nu ai sa gasesti masini cu scut metalic din fabrica, se pune de plastic sau nu se pune deloc.

#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMr. Incredible, on 22 aprilie 2017 - 08:13, said:

La genul asta de masini nu ai sa gasesti masini cu scut metalic din fabrica, se pune de plastic sau nu se pune deloc.
asta cam asa este , numai ca la Skoda am vazut ca se poate adauga pachetul de drumuri grele care are scut metalic , cel putin asa cred

#48
sorin_g

sorin_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 18.04.2005
Cred că la mașinile din grupul VAG se poate pune pachetul de drumuri grele.

În altă ordine de idei: motorul este într- adevăr silențios, dar sunt curios daca ai prins suficientă viteză să observi zgomotul de roți și mai ales cel de vânt de pe la 100 km/h. După nu mai puțin 4 test drive-uri pot spune cu siguranță că nu e doar în imaginația mea, dar cred că se poate trăi cu asta.

La ultimul test drive am prins super aglomerație, dar consumul după vreo oră de condus în trafic intens a fost de doar 8.4%, mai puțin decât la diesel 1.9 tdi!

Cât despre roata de rezervă, cred că se poate lua doar slim, costă vreo 400 de euro.

Un alt aspect ar fi vizibilitatea spate. Cam deficitară, dar se poate monta destul de ușor o cameră chiar și aftermarket.

Spațiul pe bancheta din spate este mai mic decât media clasei, dar bancheta proporiu zisă este confortabilă.

Dacă poți trece peste aceste inconveniente sau dacă nu sunt importante pentru tine, mașina este superbă la exterior, interior și la condus.

Baftă!

#49
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,635
  • Înscris: 07.10.2005

View PostMembruAnonim, on 22 aprilie 2017 - 08:29, said:

asta cam asa este , numai ca la Skoda am vazut ca se poate adauga pachetul de drumuri grele care are scut metalic , cel putin asa cred
Eu nu recomand pachetul de drumuri grele. Inalta masina, scade stabilitatea si confortul iar masina arata urat, parca este cocotata iar rotile par extrem de mici.
Nu am avut nicodata masina cu pachet de drumuri grele si nici nu-mi voi cumpara vreodata. Daca vreau ceva cu garda inalta atunci voi alege un SUV si nu o masina joasa pe care sa o inalt.

Edited by Mr. Incredible, 22 April 2017 - 11:14.


#50
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Initiator, mergi si testeaza, lasa prejudecatile ca este asiatica sau nemteasca si vezi in care te simti mai bine, vezi care iti corespunde nevoilor si nu te limita doar la cele doua.

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Am fost astazi la skoda . Nu am obtinut niciun discount de la dealer . Mi s-a motivat ca este model nou
Sunt alti bani fata de Mazda; banuiesc ca sunt si ceva optionale in plus , nu am studiat inca cu mare atentie
Din pretul afisat s-ar scadea un tichet rabla

Attached Files


Edited by MembruAnonim, 22 April 2017 - 16:11.


#52
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Pai nu mi-au zis mie aia de la Bradu: noi vindem mașini, nu discount-uri?

#53
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Spune-i sa ramana cu masina. Absolut, dar absolut toti dealerii ofera un discount sau ceva bonus (covorase, cauciucuri iarna, senzori, etc.).

#54
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Categoric Mazda. Octavia doar daca iti trebe portbagaj si vrei sa inveti piesele dupa coduri. Mazda e premium octavia e low cost. Mai bine Leon decat octavia.

Cele mai bune masini sunt japonezele dupa aia coreenele. În familie am trecut de la europene toate cu probleme la asiatice avem 5  bucati urmeaza nr 6 yaris hibrid discount remat 2300 euro nu exista masina mai buna de oras. Fratele meu a luat yaris sh din 2001 toata ziua e calarita pt livrări nu bate nu troncane doar ulei si filtre. Pe un polo cand iese din fabrica scrie repara-ma.

La servici cei cu japoneze relaxati cei cu europene duscutii turbo, injectoare, dpf.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate