Jetta Style 1.2 TSI
Last Updated: May 24 2019 10:30, Started by
fotbal5
, Mar 30 2017 21:59
·
0
#235
Posted 03 September 2018 - 11:51
vintage, on 03 septembrie 2018 - 05:16, said:
Masina pe care vreau sa o cumpăr este 2015, Are vreo 65.000 de km, ar trebui să fie inca in garanție. Pretul este pe la 9500euro. Are ceva dotări,versiunea style cu comenzi pe volan. Mulțumesc pt feedbackuri. De chip s a interesat cineva? am vazut ca exista 3 nivele, mie mi ar face cu o hiul primul in care castigi 14 cp. Sunt sigur ca la 119cp as fi complet mulțumit. Edited by mihalexmihalex, 03 September 2018 - 11:53. |
#236
Posted 03 September 2018 - 12:30
4ani sau 120k km . Asta daca nu ai incalcat regulile.
|
#237
Posted 03 September 2018 - 13:08
Stiu destul de bine cum e cu garantia la VAG... N-ai ce regula sa incalci, faci intretinerea la 2 ani sau 30k in reteaua lor si ... asta e tot.
Userul pe care l-am citat se pare ca nu e asa de sigur de asta. Cum acea masina (daca e 2015) ar avea garantie pina in 2019... se pare insa ca el nu e asa de sigur... Poate n-a verificat veridicitatea actelor, se stie ca "vanzatorii profesionisti" au tendinta sa adauge un an in plus la varsta masinii, "ca stiti, c-o fi, c-o pati, ca e din septembrie 2014 dar se considera din 2015" iar daca-l intrebi precis data iti spune cu seninatate "nu stiu bosss, asa am luat-o"... In schimb, userul respectiv s-a interesat de Stage 1 si e convins ca mai cistiga 14 cai iar la ... 119 ar fi multumit. Aia 105 "originali" sunt putini rau. Edited by mihalexmihalex, 03 September 2018 - 13:10. |
#238
Posted 03 September 2018 - 13:17
Uau, la doi ani !?!
Asta inseamna calitate nemteasca ! |
#239
Posted 03 September 2018 - 13:35
Da, ai de dat cite 410 lei la fiecare 2 ani sau 30k km. Da' de ce te miri? E mai bine la "ailalti" cind decartezi dublul sumei anual?
|
#240
Posted 03 September 2018 - 19:04
Mie mi-au zis sa pregatesc pentru oloi ,filtru aer si oloi, 4 bujii freo 7-8 meleoane vechi.La anu trebe si lichidul de frana
Oricum e ultima revizie la reprezentanta. |
#241
Posted 03 September 2018 - 19:13
Mi se pare foarte mult 30 mii km la stilul si conditiile de mers din Romania. Nu am schimbat asa rar nici la aspirata, si aia nu era asa sensibila la ulei si filtru aer !
Chiar sunt curios cum se comporta masinile alea dupa 4 astfel de revizii.... |
#242
Posted 03 September 2018 - 20:08
BIBION, on 03 septembrie 2018 - 19:04, said:
Mie mi-au zis sa pregatesc pentru oloi ,filtru aer si oloi, 4 bujii freo 7-8 meleoane vechi.La anu trebe si lichidul de frana Oricum e ultima revizie la reprezentanta. M0sGerila, on 03 septembrie 2018 - 19:13, said:
Mi se pare foarte mult 30 mii km la stilul si conditiile de mers din Romania. Nu am schimbat asa rar nici la aspirata, si aia nu era asa sensibila la ulei si filtru aer ! Chiar sunt curios cum se comporta masinile alea dupa 4 astfel de revizii.... |
#243
Posted 04 September 2018 - 07:46
Mihalex. Te agiti degeaba. Stiu ca masina are 4 ani garanție, stiu sa ma uit in cartea de service, eventual sa verific vin ul si daca as fi fost convins sa iau masina, as fi mers la VW sa ii faca o testare si sa imi confirme ca e inca in garanție. Deci te-ai băgat în seamă aiurea, mai ales că de dotari am spus că mașina este versiunea style cu comenzi pe volan. Pentru mine erau suficiente opțiunile.
Am condus ieri mașina putin,în curte la romexpo, am mers doar cu A 2 si a 3,cu AC ul pornit. La plecare mi s a parut putin puturoasa, dar după 2000 de ture mi a plăcut cum accelera. De aceea spun de stage 1,după ce ar fi iesit din garantie, as fi analizat pe forumuri daca acest motor este fiabil cu stage1. După mică experiență de ieri, consider că pentru mine acei 14 cai suplimentari, ar fi făcut ca masina sa fie super potrivită pentru stilul meu de condus. |
#244
Posted 04 September 2018 - 12:31
Haide sa-ti explic cum sta treaba: acei 14 cai cai in plus sunt fixpix, daca tot zici ca stii sa te uiti in cartea masinii... ma asteptam sa vezi si cum e treaba cu acei cai blestemati... la ce turatii intra, daca folosesti toata herghelia, etc, chestii d-astea nu doar "versiunea style cu comenzi pe volan"...
Ei bine, acei 105 cai (sau 119 dupa ST1) "intra" la 4500 rpm iar cuplu 175 de la 1400 rpm... Stii macar "la stilul tau de condus" ce viteza ai in acel moment? Banuiesc ca nu... Incercam sa te ajut insa n-are rost. Numai bine! |
|
#245
Posted 04 September 2018 - 12:38
Personal daca ar fii sa fac un tuning (nu sunt interesat), asa face doar flash la ECU. Nu contest ca cipul nu ar fii bun dar consider ca un flash e mai sanatos. Plus ca pus pe un tester si verificat la sange se poate programa foarte bine un ECU.
Edited by fotbal5, 04 September 2018 - 12:39. |
#246
Posted 04 September 2018 - 13:01
Hai sa iti zic doar ca am o octavia cu cip facut de câțiva ani, de la 90 la 115cp, iar diferența este de la super puturoasa la o mașină care accelerează f bine pt stilul meu de condus. Deci tu poti sa iti închipui in continuare ca acei cai nu te ajută,sau ca eventual surplusul de cai intra la peste 4500rpm:))). Masina dezvolta 105 cai la acea turatie, dar asta nu inseamna ca nu va accelera mult mai bine dupa chip. Si 10 cp in plus se simt f bine.
|
#247
Posted 04 September 2018 - 13:48
Man, eu nu-mi inchipui nimic! Tu nu ne zici tot... despre ce Octavie e vorba, motorizare, ce cuplu, cum a fost intretinuta... Eu iti zic asa: cu Golf VI 1.6TDI, 105 cai (are 180 k km reali, luata de noua) am curaj sa ma bag (daca e ceva) in orice situatie, nu conteaza ca e deal, vale, munte sau mare. Cu Octavia 1.0 TSI,115 cai (20k km, luata de noua), care cel putin teoretic e mai puternica, n-as avea asa tupeu... Revenind la problema ta, orice prost stie ca 119>105 (la fel 115>105) insa mai sunt si alte chestii care influenteaza pozitiv sau negativ performantele. Totusi, daca ajungem sa ne bazam pe acei cai "castigati" dupa ST 1, avem o problema...
Edited by mihalexmihalex, 04 September 2018 - 13:53. |
#248
Posted 04 September 2018 - 15:49
Inseamna ca habar nu ai sa conduci si ca esti un sofer ce nu se poate adapta la diferite motorizari. Si ca dai doar pareri bazate pe un subiectivism clar.
|
#249
Posted 04 September 2018 - 20:11
Sunt ai multe aspecte de discutat aici, nu are rost sa va atacati la pareri diferite:
Dar una e sa pui un chip pe un motor care se gasete si in variante de putere mai mare si alta e sa pui pe un motor care e cam la varianta maxima de putere oferita de producator. Plus ca daca nu esti multumit de putere nu e mai usor sa iei de la inceput o masina cu putere mai mare. Totusi nu uita si alte aspecte un chip e standard merge la fel pe orice motor. Dar eu te intreb crezi ca fiecare motor e identic, nu are anumite deviatii(mici) de la standard. Din acest motiv considerca un flash e mai sanatos. Dar in cazul in care nu vrei sa pierzi garantia e alegerea ta daca vrei chip. In rest nu cred ca exista o situatie in care sa necesite o putere mai mare decat ofera masina pe care o conduci ( fie ca are 50cp sau 1000cp). Doar in cazul in care nu cunosti ce poate masina si fortezi sau nu esti atent si te bagi sau fortezi depasirea Atentie e doar o parere fiecare cu a lui. |
|
#252
Posted 14 September 2018 - 21:20
112k.A fost in loc de revizia de 120k cand iese din garantie. Oricum 1, 5 k lei degeaba. In afara de schimbat nu au verificat nimic chiar daca am insistat. Minteau ca au verificat deja. A doua zi am revenit si su scris in caiet si au pus oloi pana la semn.
Am un scartait la apasarea ambreiaj si sper ca ala sa il mai rezolv pe garantie. Multi zic ca e placa ei sustin ca cilindrul receptor. Zilele urmatoare il schimba. PS. Fac minim 100 km pe zi. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users