Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Posta Romana - pachete internationale disparute fara urma
Last Updated: Nov 30 2021 16:38, Started by
olive
, Mar 04 2017 11:52
·
0
#19
Posted 12 March 2017 - 14:37
Până în decembrie au mers destul de bine. Primeam din Japonia colete în mai puţin de 2 săptămâni. Dar din decembrie au rezolvat-o. Definitv.
|
#20
Posted 16 March 2017 - 13:22
posta romana un serviciu de rahat intr-o tara de rahat cu un ministru de rahat .....am trimis un plic recomandat din irlanda de pe 3 martie si nici pina in ziua de azi nu a ajuns la destinatie si e intrat in romania de pe. data de 6 martie iar ultima locatie a fost oficiul postal bucuresti .... ma bucur enorm ca nu sunt nevoita sa fac fata cacatilor din romania in fiecare zi .....
|
#21
Posted 17 March 2017 - 03:55
Am avut si eu un SSD de pe amazon uk care trebuia venit prin posta romana si nu a mai ajuns.
A doua oara cu transport curier (expedited) a ajuns fara probleme Numai asa comand de atunci Edited by dvn2007, 17 March 2017 - 03:56. |
#22
Posted 29 March 2017 - 10:53
Se pare că le-a venit niște minte la cap. Mi-au raspuns:
Quote
Referitor la sesizarea dvs. adresata biroului Call Center al Postei Romane, prin care va exprimati nemultumirea in ceea ce priveste directionarea trimiterilor extracomunitare (sosite din afara Uniunii Europene) catre oficiile postale cu asistenta vamala, va aducem la cunostinta urmatoarele: Conform procedurilor de prelucrare a trimiterilor extracomunitare la nivelul BSI Bucuresti, trimiterile postale cu valoare mai mica de 10 EUR, se indruma catre oficiile postale de destinatie, in vederea livrarii lor la destinatari, fara a fi necesara vamuirea in acest caz. In schimb, trimiterile cu valoarea in vama mai mare de 10 EUR, care sunt purtatoare de taxe vamale, se vamuiesc, in functie de optiunea clientului, fie in cadrul BSI Bucuresti (se livreaza la domiciliu in Bucuresti si jud. Ilfov), fie in cadrul oficiilor postale cu asistenta vamala la care destinatarii sunt arondati (se livreaza la oficiul postal in prezenta lucratorului vamal). Din motive de securitate, Autoritatea Vamala din cadrul Biroului de Schimb International Bucuresti (BSI Bucuresti) a decis pentru o perioada de timp, vamuirea tuturor trimiterilor postale extracomunitare, indiferent de valoarea in vama a acestora. Astfel, trimiterile externe cu valoare mai mica de 10 EUR, au fost directionate catre oficiile postale cu asistenta vamala, insa datorita volumului foarte mare de pachete, aceste unitati postale s-au supraaglomerat, fapt ce a condus la intarzieri in distribuire. Pe de alta parte, vamuirea pachetelor la nivelul oficiilor postale vamale raportata la volumul mare de trimiteri postale, fiind imposibil de efectuat in timp optim, a necesitat programarea livrarii in ordinea sosirii trimiterilor la oficiul postal. Din aceasta cauza trimiterile care v-au fost expediate din ... si ..., respectiv RR... si RL... , si care au sosit la oficiul postal Bucuresti 6 la data 27.02.2017, au fost avizate pentru data de 09.03.2017. Mentionam ca, incepand cu data de 27.03.2017, s-a revenit la prelucrarea pachetelor externe extracomunitare conform procedurilor mentionate anterior, in functie de valoarea trimiterilor. De asemenea, facem precizarea ca, din pacate, in ultima perioada Posta Romana s-a confruntat cu dificultati in prelucrarea la timp a trimiterilor postale externe, datorita expansiunii rapide a comertului on-line, care a atras catre Romania un volum imens de pachete externe sosite in BSI Bucuresti, in urma comenzilor plasate pe internet de clientii romani. In vederea decongestionarii traficului extern, la nivelul BSI Bucuresti s-au dispus masuri de suplimentare a personalului in sectoarele de prelucrare. In acelasi timp, atat in cadrul BSI Bucuresti, cat si in reteaua postala interna s-au adoptat o serie de masuri tehnice pentru facilitarea indrumarii cat mai rapide a trimiterilor catre unitatile postale de distribuire. Avand in vedere cele mentionate, va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile cauzate de intarzierea in prelucrare a pachetelor, asigurandu-va totodata ca Posta Romana depune eforturi sustinute pentru solutionarea situatiei create, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor prestate, si implicit a relatiilor cu clientii sai. Cu stima, Departamentul Reclamatii si Satisfactia Clientului Mulțumesc și pe această cale pentru răspuns. Păcat că nu e toată poșta ca acest departament Și păcat că nu sunt mai mulți cei care pun presiune pe ei, astfel încât problemele apărute să se rezolve imediat. |
#23
Posted 01 April 2017 - 23:44
bekxy, on 29 martie 2017 - 10:53, said:
Se pare că le-a venit niște minte la cap. Mi-au raspuns: Mulțumesc și pe această cale pentru răspuns. Păcat că nu e toată poșta ca acest departament Și păcat că nu sunt mai mulți cei care pun presiune pe ei, astfel încât problemele apărute să se rezolve imediat. |
#24
Posted 07 April 2017 - 11:03
Din fericire pina acum, onor Posta Romana nu mi-a pierdut pachetele internationale
Doua din Marea Britanie, au sosit in 3 zile in tara si am primit avizarea in a 4 - a zi. Unul din Hong Kong ( in 2013 ) si l-am primit dupa 3 saptamini, m-am dus la Posta din Pantelimon unde se repartizau pachetele internationale din afara UE. |
#25
Posted 07 October 2018 - 14:40
Eu nu stiu unde sa ma adresez, am primit un colet din China si in loc sa fie livrat la Constanta unde trebuia l-au livrat la Turnu Severin la altcienva dar nu zice numele celui care a ridicat nimica acuma trebuie iar sa dau comanda sa mai astept inca o luna ca daca stau dupa sistemul de reclamatii imbatranesc am facut deja de o sapt si nu am primit raspuns
Edited by dextergfss, 07 October 2018 - 14:41. |
#26
Posted 07 October 2018 - 15:31
Chinezu te-a tepuit , nu posta romana. A trimis el la altcineva, poate a dat comanda si ti-a dat tie alt tracking. Cere-ti banii inapoi si mai comanda odata.
|
#27
Posted 07 October 2018 - 16:10
inainte de mine pe 8 sept nu a mai fost vreun Roman sa dea comanda tocmai pe 25 a mai dat cineva acuma nu stiu a cui a fost vina a chinezului sau a postei
|
#28
Posted 07 October 2018 - 16:58
https://ro.trackitonline.ru
Baga numarul coletului aici. La sfarsit o sa iti arate si numele celui ce a primit. Print screen in care sa se vada numarul si cine l-a primit si cu el pe site la disputa sa iti iei banii inapoi. |
|
#29
Posted 07 October 2018 - 17:16
iosfoamea, on 07 octombrie 2018 - 16:58, said:
https://ro.trackitonline.ru Baga numarul coletului aici. La sfarsit o sa iti arate si numele celui ce a primit. Print screen in care sa se vada numarul si cine l-a primit si cu el pe site la disputa sa iti iei banii inapoi. |
#30
Posted 13 August 2020 - 20:38
Bună seara tuturor, reinviu topicul cu o problema asemănătoare postate aici. Colet de pe Aliexpress, aplicația îmi arata ca a ajuns în Tara, aștept aviz, aștept aviz, mai aștept aviz/reaziv, ma duc la Posta fără aviz și întreb funcționara care are acea greață tipica funcționarilor publici, îmi spune ca fără aviz nu poate verifica iar după acel AWB nu merge cautat în calculator, așadar, m-a trimis acasă sa aștept avizul. După o luna și jumătate, îmi apare reavizul pus pe interfonul blocului (de obicei poștașul baga avizul în cutia postala), îmi dau seama ca a ajuns la alta adresa avizul fiind scris extrem de citeț. Ma duc cu acel aviz la Posta, rade sarcastic funcționara și îmi spune ca la ei coletul sta doar 10 zile. Am întrebat-o unde e coletul și îmi da din umeri. Am făcut exercițiul de respirație ptr a ma calma și plec. Va rog, cum pot afla unde este acel colet?? Bănuiesc ca într-o Tara normala ar trebui ca acel colet sa plece spre expeditor. Am vorbit cu chinezul de unde am cumpărat și tot insista sa merg la Posta Romana. Posta da din umeri, chinezul nu știe sau nu vrea sa ma ajute, cum procedez sa dau de urmă coletului?? ("Acțiunea" se intampla în Ploiești, ptr cunoscători, la Oficiul de la Aurora, nr7.)
Mulțumesc anticipat. Edited by floryn-dof, 13 August 2020 - 20:39. |
#31
Posted 30 November 2021 - 16:38
Buna! Va rog, o mână de ajutor pentru gasirea unui colet sau un numar de telefon la care sa apelez . Concret, trebuie sa primesc un colet din SUA , acesta a ajuns in Frankfurt si a plecat spre Ro in data de 26.09.21. Am sunat aici, la BSI, dar ridica din umeri spunand ca nu a întrat in sistemul lor, deci coletul nu a ajuns. Cei din Frankfurt spun ca l-au expediat, exact cum apare si pe Tracking. Oare la cine sa mai apelez sa ma asigur ca o sa-l primesc intr-un final si nu este pierdut. Apreciez orice ajutor, mulțumesc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users