KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#775
Posted 01 August 2019 - 15:12
emilmihai, on 01 august 2019 - 10:57, said:
Parca nu te deranja sa astepti!De aceia preferai sa comanzi din china mai ieftin decat sa iei din tara!La ce pinioane te referi? Uite link : https://rover.ebay.c...tm/123504283474 Screenshot_eBay_20190801--picsay.png 162.1K 14 downloads Screenshot_eBay_20190801--picsay1.png 294.46K 14 downloads Quote Cu un pinion mai uzat imi sarea lantul la fel cum a sarit la tine!Acum am luat alt pinion ca a inceput sa scoata zgomot la pornire si de cat sa astept dupa comanda cand s-o strica pinionul si sare lantul il am in casa si il schimb direct! Dar acum, după ce am schimbat pinionul și garnitura de aluminiu, pornește foarte ușor. Quote Eu nu am problemele tale,am probleme doar cu roata din cauza greutati mele!Am vrut sa cumpar un fatbike dar am vazut ca are sarcina maxima 120kg,pai eu si cu motorul+benzina o depasim cu brio si daca mai pun si ceva cumparaturi o sa am aceleas probleme ca si cu asta!Spitele la roti erau la fel ca la astea!Am dat 15lei pe un butuc,10pe o filiera si o sa incerc sa fac o roata spate cu spite de 4mm de la o roate de romaneasca!Spitele facute si ale din electrozi de otel! Dacă faci tu spițele, trebuie să-ți faci și piulițe ptr ele. Eu cînd am cumpărat janta dublă, mi-a dat-o cu tot cu spițele duble. Eu doar am montat-o. (Îmi era greu să le car una peste alta montate. Dar așa, spițele și butucul în pungă, iar jențile pe portbagaj, le-am cărat ușor.) Edited by mcjohn, 01 August 2019 - 15:30. |
#776
Posted 01 August 2019 - 15:28
Pai nu am stiut la care faci referinta ca sunt pinioane in vre-o 3 poze!Ala parca este un kit de adaptor care sa traga de lantul bicicletei!Nu satiu daca rezista lantul si schimbatorul la turatiile motorului!
|
#777
Posted 01 August 2019 - 15:41
Uite cum vine !
Screenshot_eBay_20190801-161646.png 226.65K 16 downloads Screenshot_eBay_20190801-161746.png 282.87K 17 downloads Screenshot_eBay_20190801-161756.png 255.64K 18 downloads Screenshot_eBay_20190801-161805.png 252.66K 22 downloads Screenshot_eBay_20190801-161813.png 252.68K 22 downloads Screenshot_eBay_20190801-161820.png 273.72K 18 downloads Screenshot_eBay_20190801-161831.png 282.35K 18 downloads Iar dacă te uiți atent în poza de mai sus, unde sînt cele 3 săgeți, ai un alt ax de pedale, și 2 lanțuri . Unul care pleacă de la motor, la celălalt pinion de transmisie, altul care pleacă de la foaie, la pinioane ! Dacă găsesc vrun clip pe youtube, am să-l adaug. Ideea ar fi că renunți la cele 3 foi, rămîî numai cu una, iar din pinioane, multiplici sau demultiplici viteza. |
#778
Posted 01 August 2019 - 15:50
Repet!Tu crezi ca o sa reziste lantul si schimbatorul la turatiile si puterea motorului?
|
#779
Posted 08 August 2019 - 17:45
Acum cîteva zile, am fost la oraș.
Am plecat de acasă și bicicleta a mers frumos cale de vreo 6 km, după care a început să meargă ciudat, parcă avea "numai 3 bujii"... și am mai mers așa, câteva sute de metri, după care n-a mai mers deloc. Am găsit capacul de la motor (chiuloasă mi se pare că îi spune) crăpată, așa că restul distanței până la oraș, am dat la pedale. Odată ajuns la oraș, am cumpărat alt capac și l-am montat. 20190806_141429.jpg 178.94K 15 downloads 20190806_175037.jpg 315.08K 18 downloads Screenshot_Sportractive_20190808-181420.png 204.79K 11 downloads Screenshot_Sportractive_20190808-181425.png 79.33K 6 downloads Când am fost la magazinul cu piese de schimb, l-am întrebat pe vânzător, dacă oferă garanție la produsele vândute de el ? M-a întrebat: Care este problema ? Eu am spus că, cilindru cumpărat împreună cu pistonul, este oarecum cu defect . Are niște urme mici de la nisipul din care a fost turnat materialul și din acea cauză eu bănuiesc că consumul motorului meu este exagerat ! Am consum de 3 L de benzină la suta de kilometri, la care vânzătorul a început să îmi explice că acele urme de la interiorul cilindrului nu sunt responsabile pentru consumul acela exagerat al meu. După spusele sale, consumul exagerat s-ar putea datora din cauza tobei de eșapament înfundate, sau carburatorul defect, sau ... nu știu ... a dat el mai multe motive, dar, în nici un caz, acel defect de la cilindru nu provoacă consumul așa exagerat ! (Ieri, m-am întîlnit cu un vecin, a venit din Spania cu un BMW. O mașină de 1,5 T, cu 4 pistoane, consum de 4,5 l % și eu, cu 1 piston și nici 100 kg, consum de 3 % ). Dar eu înainte de a schimba setul motor,tot cu aceeași tobă am mers, tot cu același carburator. Iar acum , am schimbat cilindrul și e defectă toba ! ... E cusută cu ață albă ! Lasă-l să se bucure la bani. Va veni și rîndul său. Odată ajuns acasă, am schimbat capacul pistonului, bineînțeles că motorul nu a vrut să meargă, deoarece urmele vechiului capac erau diferite față de acesta nou și garnitura de aluminiu nu etanșa așa corect ... și am încercat să elimin câte una câte una din cauzele, care ar putea favoriza nefuncționarea motorului. Până la urmă, am dat toba la o parte, am încercat să merg fără tobă, nu pornea. Am mai încercat eu două 2-3 metode, tot așa nu pornea. În cele din urmă un prieten, m-a învățat să picuri câteva picături de benzină în motor. Am dat jos bujia, am picurat benzină direct pe piston, după care am montat bujia am dat la pedale și motorul a țîșnit ! Bicicleta a smucit, când am cuplat motorul. În sfârșit am reușit să o fac să funcționeze . Dar mi-a luat vreo 3 ore, cel puțin ... ! Anterior să picuri benzină am întors garnitura de aluminiu, pe partea cealaltă, și s-a modificat etanșarea. Bănuiesc că din această cauză nu am reușit să pornesc motorul ?! În tot cazul când am dat să montez toba la loc, șurubul/prezonul care ținea toba, datorită găurii pe care am dat o anterior (ca să nu se răsucească în gaură șurubul), când am strâns cu cheia, acesta a cedat (unul din ele), așa că, la întoarcere către casă, am legat toba cu sârmă de motor, ca să nu o pierd pe drum și am venit doar cu o singură piuliță la tobă . În oraș, în satele pe care le traversam, dădeam la pedale după ce ieșeam din sat porneam motorul . Și uite așa am venit acasă . Ba cu motorul, ba la pedale ... ! Screenshot_Sportractive_20190807-165023.png 249.89K 2 downloads Screenshot_Sportractive_20190807-164816.png 78.07K 9 downloads Deoarece toba nu era lipită foarte bine de motor, în timpul mersului, ieșeau stropi de benzină pe la îmbinare și mă frigeau pe picioare. Nu știu din ce cauză benzina nu este arsă în motor și este evacuată pe partea de evacuare ? Nu este evacuat doar gazul ci și o parte din benzina cu care funcționează motorul este evacuată nearsă ! Ajuns acasă, am dat alte găuri (vechile prezoane erau de 6 mm, acum am montat altele de 8 mm). 20190808_110054.jpg 281.78K 12 downloads Le-am tăiat "capul" șuruburilor și le-am transformat în prezoane . Le-am lipit cu poxipol, pentru a nu se roti în timp ce strâng piulița. Acum nu știu dacă/cît va rezista poxipolul acela, pentru că în manual spune că rezistă la 130˚, iar eu bănuiesc că motorul în timpul funcționării se încălzește până pe la 300-500˚ (Nu știu, ... dar în tot cazul, știu că se încinge și mă gândesc că sare mult de 100 de grade). Am avut ceva de muncă pînă am schimbat prezoanele ! Astăzi am făcut proba și funcționează ! Cât merge ? Nu știu ?! Dar mă tot gândesc totuși se comand încă un cilindru cu piston și chiuloasă de la chinezi. (Să fie .) Încă nu m-am decis. |
#780
Posted 08 August 2019 - 19:25
Nici acum nu te-ai prins de ce?Pentru ca jiglerul ala are o gaura ca la un motor de 150-200cc!Consumul nu este exagerat,eu cu un rezervor fac 60-65km!Masina aia foloseste toata puterea pe care o ofera explozia benzinei din cilindri!La asta mare parte ramane nearsa datorita proastei conceperi!Un piaggio SI are un jigler mult mai mic si consumul la fel!Puterea este mult pestea a acestui motor desi capacitatea este mai mica,la asta este 72cc si la ala 63cc!
Si la mine se uda garnitura dar nu am treaba cu pierderea puteri sau pornire greoaie! |
#781
Posted 09 August 2019 - 10:46
Porniri greoaie nu mai am nici eu, după ce am schimbat pinionul ptr lanț, din motor. Atunci, la pornite sărea lanțul dinții pinionului de 2-3 ori, apoi pornea. Și chiar patina ambreiajul , de ziceam că abia la a doua sau a treia cuplare, pornea motorul.
Acum, chiar am remarcat și puterea lui ! Se "înfige" ! Cum turez, cum o smucește ! Pînă acum (înainte să schimb chiuloasa), după ce turam, mai mergea cred încă 100 m, după care începea să crească viteza. Mă gîndesc totuși să micșorez orificiul din carburator (jigler) Poate că dacă trage mai puțină benzină, nu o mai scoate ... nearsă. Am să încerc. Acum pornesc foarte ușor. Nu mai iau viteză, după care cuplez motorul. Acum dau de 3-4 ori din pedale, cît să o pun în mișcare, slăbesc ușor maneta de ambreiaj și pînă să-i dau drumul complet, deja motorul a pornit. Acum am altă problemă. Îmi patinează șufa de la ambreiaj. La fiecare pornire, trebuie să mai slăbesc puțin piulița de la tampoanele de gumă. Nici nu am mai pus capacul. Mereu trebuie demontat. Atunci cînd srîngeam șurubul de la șufa ambreiajului, mereu îmi rupea cîte o sîrmuliță. Așa că am pus o bucățică de tablă între șufă și șurub. Am încercat să o scot, am tras cu un patent de ea, dar nu merge. Nici în stînga, nici în dreapta. Dar în timpul mersului se tot slăbește. Dacă o slăbesc mai tare, nu cuplează motorul. Dacă o las potrivit ... la oprire, motorul nu mai merge în gol, la oprire. Rămîne cuplat. La oprire, cu o mînă pun frînă, cu cealaltă, decuplez motorul. Dacă bag doar bolțul acela, cînd se oprește roata de la bicicletă, se oprește și motorul ! Te-am rugat să-mi faci o poză după maneta ta de ambreiaj, dar nu te-ai obosit. Cînd trebuie să dai o mînă de ajutor, te faci că plouă. Dar așa ... tot pui mesaje offtopic. M-am pus și am căutat pe net și am găsit ceva poze. Vreau să măresc cursa manetei de ambreiaj, ca să nu tot slăbesc șurubul acele la fiecare oră de funcționare . Screenshot_AliExpress_20190328-215730.png 317.49K 4 downloads Screenshot_AliExpress_20190328-215452.png 453.76K 4 downloads Screenshot_AliExpress_20190328-215812.png 431.51K 4 downloads |
#782
Posted 09 August 2019 - 17:27
Pai ai spus ca numai discutam decat tehnic,cand am dat sfaturi tehnice le-ai luat in deradere si asa nu am mai scris nimic din ce am incercat eu!Ala este manerul meu!Ia scoate boltul pe care il impinge maneta la ambreiaj,ma refer la ala care intra in axul de la pinion!Vezi daca a ramas fara vaselina si s-a tocit!Pai nu imi aduc aminte sa fi scris tu ca nu mai mergi cu jiglerul astupat,eu asa credeam ca faci!Eu nu fac 30km cu un plin cu jiglerul asa cum vine de la chinezi!Mie si cu el astupat imi arunca benzina pe toba de murdaresc adidasi si acum vara am basici pe piciorul stang de la picaturile de ulei si benzina nearsa care ies pe langa toba!Am incercat sa merg cu 2% ulei si mi-a spart rulmentii!
|
#783
Posted 11 August 2019 - 22:15
emilmihai, on 09 august 2019 - 17:27, said:
Pai ai spus ca numai discutam decat tehnic,cand am dat sfaturi tehnice le-ai luat in deradere si asa nu am mai scris nimic din ce am incercat eu! Nu Emile ! Eu m-am supărat ptr că tu scrii mult și fără rost ! Te-ai abătut de la subiectul acestui topic. Ce am discutat noi în privat, nu avea nici un rost să povestești aici ! Ontopic Quote Ala este manerul meu! Quote Ia scoate boltul pe care il impinge maneta la ambreiaj,ma refer la ala care intra in axul de la pinion!Vezi daca a ramas fara vaselina si s-a tocit! Nu are mai mult de o lună de la montare ! Iar vaselina aceea nu curge singură jos. Iar dacă nu mai era, ar fi scărțîit, cînd decuplam motorul. Deci ... ideea ta pică ! Quote Pai nu imi aduc aminte sa fi scris tu ca nu mai mergi cu jiglerul astupat,eu asa credeam ca faci! Probabil că ... după ce au trecut 100 l de benzină prin găurica aceea, s-a mai tocit și și-a mărit diametrul. Chiar acum mă apuc de el ! Quote Eu nu fac 30km cu un plin cu jiglerul asa cum vine de la chinezi!Mie si cu el astupat imi arunca benzina pe toba de murdaresc adidasi si acum vara am basici pe piciorul stang de la picaturile de ulei si benzina nearsa care ies pe langa toba!Am incercat sa merg cu 2% ulei si mi-a spart rulmentii! Am făcut poze cu toba legată cu sîrmă, dar nu s-au salvat (am făcut update la apk camerei și după update, 75% din poze, nu s-au salvat.) Am vrut să postez pozele, dar ... dacă nu le mai am... ce să postez. Și apropo, am mărit diametrul persoanelor la tobă. Cînd am încercat să bag garnitura, normal că nu a intrat. Am încercat să măresc diametrul găurii cu un șpiral (2 mm) Garnitura are 3 straturi. La mijloc tablă și un carton/melamină ceva pe fețe. O gaură, am reușit să o dau, dar la cea de a doua, garnitura s-a înfășurat pe șpiral. Am aruncat-o. Am făcut-o pe a doua cu o freză și așa a mers. Dar nici acesta nu etanșează bine, ptr că văd ud, deasupra îmbinării cu toba. Mai am una. Ultima. Asta trebuie să iasă perfect, ptr că alta nu mai am. Dacă ți-e îți sare benzină pe picior, atunci ai defectă garnitura care vine între motor și tobă. De la evacuarea tobei, nu are cum sări , nici pe picior, nici pe încălțăminte !!!! Imposibil ! |
#784
Posted 12 August 2019 - 09:00
Am spus pe langa toba,nu pe evacuarea toba!Ai scos boltul sa vezi daca mai are vasilina si daca se cunoaste uzura?
Din ce am discutat noi in privat nu am spus decat ca am vb si cu tine despre comandarea pieselor de la chinezi si am scris numele tau nu mcjohn!Tu acum de ce ai cumparat din tara cilindru si nu ai facut comanda de la orezari,ca nu te deranja timpul in care vine!?Sau macar sa cumperi de la noi din tara online nu direct din magazin de la tine!Deci nici tie nu ti-a comvenit sa astepti dupa piese cand motorul este stricat,cand merge faci comenzi din orez! M-am abatut?Pai eu cu marirea porturilor am crescut puterea motorului! [ https://i.postimg.cc/VsTdL3FZ/WP-20190812-09-49-49-Pro.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/XNZ98KHh/WP-20190812-09-48-24-Pro.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/wMKMFN38/WP-20190812-09-47-56-Pro.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/8PQwfnpw/WP-20190812-09-56-32-Pro.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta este cumparat [ https://i.postimg.cc/1z2Dhf4M/WP-20190812-09-56-44-Pro.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta facut de mine dupa ce a cazut bicla de pe cric in maner si l-a rupt! |
|
#785
Posted 12 August 2019 - 18:05
emilmihai, on 12 august 2019 - 09:00, said:
Am spus pe langa toba,nu pe evacuarea toba!Ai scos boltul sa vezi daca mai are vasilina si daca se cunoaste uzura? Acum nu prea am înțeles mare lucru, ptr că nici tu nu dai explicații despre pozele postate. Văd în poze două motoare, două tobe de eșapament, una este ruginită, una este lucioasă. Acum eu nu știu pe care o folosești, acum ? Care e cea veche, care e cea nouă. Tu știi, dar eu, nu ! Mie nu mi-a sărit niciodată benzină pe picior în timpul mersului . Singura dată când mi-a sărit a fost atunci când a fost toba legată cu sârmă de motor, în rest nu a sărit niciodată. Acum, am garnitura defectă/uzată. Mâine, când am să ajung la bicicletă, am să îți fac o poză, să vezi cum a ieșit benzina/uleiul pe alături . Am încercat să plec astăzi de acasă. Trebuia să ajung în oraș, dar, în 45 de minute, eu nu am reușit să ies din sat ! 20190812_142710.jpg 288.04K 15 downloads 20190812_145340.jpg 370.74K 13 downloads Screenshot_Sportractive_20190812-162816.png 127.88K 12 downloads Screenshot_Sportractive_20190812-184206.png 97.9K 2 downloads Am umblat la carburator, am micșorat orificiul jiglerului și am avut probleme la pornire. Mergea bicicleta ce mergea ... știu eu, ... probabil 100-200m, după care nu mai vroia să meargă. Demontam carburatorul, mă uitam la el montam la loc, iar mai mergea 100-200m, după care Iar nu mai mergea . și m-am chinuit o grămadă . Dacă am văzut că nu pot porni m-am întors acasă. Sse Și gata. Am terminat plimbarea. Dar noroc cu ideea ta. Pînă azi nu mi s-a mai întîmplat niciodată. După ce am demontat carburatorul de 2 sau 3 ori, nu am mai reușit să mai pornesc. Nu vroia și pace. Dar mi-am amintit de ideia ta "eu dau puțin in spate". Zic "hai să încerc și eu". Dau puțin in spate, pînă se înfrînează roata, mă sui pe ea și ...a pornit ! URA ! Dar ... aveam rezervorul full ! Din cauza vibrațiilor, dacă treceam de 30/h , sărea benzină pe picioare. Așa bine ține dopul ăla ! Mâine o să îți fac poză să îți arăt cum refulează benzina/uleiul acum dacă este garnitura stricată. Mâine am să schimb garnitura. Am am să o pun pe ultima garnitură care o mai am și cu aceasta trebuie să meargă frumos. Observ la tine, în ambele poze cu motorul, tu întotdeauna pui capacul de la piston, pe dos ! O dată ce CDI-ul este pe cadrul care duce către coarne, (către roata din față), ce rost are să pui bujia cu ieșirea către șa ? Dacă aveai CDl-ul pe cadru pe care este prinsă șaua, da, atunci ar avea rostul să pui cu bujia în spate . Dar așa Eu nu văd de ce pui bujia dean-doaselea ? |
#786
Posted 12 August 2019 - 20:40
Asa a venit motorul cu chioloasa pusa!
Pe aia cu toba lucioasa o iau prin oras fiind mai frumoasa,cea cu toba ruginita o folosesc pe plan local,este primul motor pe ea! |
#789
Posted 13 August 2019 - 10:20
Da, ai spus că ai luat încă un motor, dar m-am gindit că l-ai înlocuit pe cel vechi cu cel nou.
Nu te-ai lăudat că ai fi cumpărat și o bicicletă nouă ! Deci tu, folosești două biciclete cu motor, in paralel. Măi, și eu am două biciclete, dar motor, am doar pe una singură. Iar cu cea cu motor merg la oraș, iar cu cealaltă, pe aici prin sat, ca să nu o mai pîrîi pe aceea. Iar la întrebarea cu piesele, am uitat să-ți răspund ... Păi, imaginează-ți că aș fi comandat setul motor de la chinezi și acesta venea peste 2 luni. Ce făceam eu în acest răstimp ? Dădeam la pedale, logic. Nu ? Și e o plăcere cind afară sînt 40℃, iar tu să dai la pedale 1,1/2, ore . Nu ? Tu crezi că mai am anii tăi ? Cînd aveam 30 de ani, mă plimbam și eu cu bicicleta zeci de km și nu simțeam nici un efort, dar acum ... s-au cam înmuiat pedalele. Și dacă pot micșora efortul ... și dacă pot reduce timpul deplasării, de ce să nu o fac ? Măi, tu ai cap dar nu judeci deloc , ptr tine ! Bine că îmi ceri mie socoteală, de ce am făcut, ceea ce am făcut. Edited by mcjohn, 13 August 2019 - 10:21. |
|
#790
Posted 13 August 2019 - 10:51
Pt ca tu ma bateai pe mine la cap sa cumpar de la chinezi si nu intelegeai ca imi este mai peste mana asa!! ti-am spus ca trebuie sa deschid cont la banca si sa tin bani in el ca sa platesc comenzile,nu imi convine!pt ca trebuia sa dau 20lei pe drum sa alimentez contul,pe urma asteptam cel putin o luna sa vina piesa!asa dau cu 20lei mai m,ult la roco si imi vine a 2 zi!Acum intelegi?Am luat cu tine spedometru si am gasit in oras la fel cu aceias bani si nu am mai asteptat dupa el!Daca nu se gaseste deacord ca iei de unde gasesti si sa astepti dar daca gasesti in tara sau orasul tau de ce sa nu iei chiar daca este ceva mai scump?!
Am luat de la roco cilindru bun! |
#791
Posted 14 August 2019 - 08:58
emilmihai, on 13 august 2019 - 10:51, said:
Pt ca tu ma bateai pe mine la cap sa cumpar de la chinezi si nu intelegeai ca imi este mai peste mana asa!!! 1- atunci cînd achiziționezi piese ptr uz ulterior (speedometru, saboți frînă, segmenți, garnituri ... etc), piese care nu-ți trebuie azi, dar e bine să le ai îm casă, ptr că, nu știi cînd îți vor trebui ... 2- atunci cînd piesele, ai nevoie de ele azi, nu peste o lună ! Și aici mă refer la un obiect defect, fără de care motorul nu funcționează ! (Și poate fi orice piesă. Simering, cablu accelerație, piston, carburator ... orice. Dacă în tot ansamblul acela motor "care conține 100 piese", una e defectă, oricare ar fi ea, cele 99 nu vor funcționa, sau poate ... cu o improvizație, dacă nu este o piesă importantă, va mai funcționa ptr un timp ...). Ținînd cont că în România nu se produce nimic care poate fi montat la motoarele chinezești, e logic că orice piesă este adusă "de afară". Cumpărind acea piesă de pe eBay, o iei la "prima mînă". Cumpărînd-o "de aici", o iei la mîna a ll-a, cu un adaos de 10-100% din prețul inițial. Și la urma urmei ... la ce-mi bat eu capul de unde vrei tu să faci piața. Acolo ai găsit, ia-o și dă-i bătaie. Eu ți-am spus cum este mai avantajos. Dar ... ești major ! Ai peste 18 ani, deci poți decide singur în dreptul tău ! 1000 de vorbe, 2 bani nu fac. |
#792
Posted 14 August 2019 - 09:54
Eu am umblat la carburator și acum, nu-i mai dau de capăt !
A înnebunit motorul. Cînd merge, cînd nu merge ! Se turează singur ! Ori nu se alimentează cu benzină ! Am observat că dacă mergeam sub 30 km/h motorul mergea, cît de cît, cînd măream viteza (33-35 km/h) motorul mergea 2 sec, făcea pauză una. Mai mergea 2 sec, iar nu mai mergea una. Dacă turam la "40 km/h" mergea o sec, stătea o sec. (Eu turam, dar viteza tot nu urca peste 30 km/h.) Am umblat la aripioarele alea care sînt împinse de colacul acela alb din carburator, si ... l-am aranjat de tot. Acum nu mai merge deloc. Screenshot_Sportractive_20190814-101531.png 199.53K 0 downloads Screenshot_Sportractive_20190814-101549.png 82.09K 0 downloads Screenshot_Sportractive_20190814-101612.png 84.99K 0 downloads Astea, cînd am plecat de acasă. Screenshot_Sportractive_20190814-101635.png 173.45K 0 downloads Screenshot_Sportractive_20190814-101656.png 77.06K 0 downloads Screenshot_Sportractive_20190814-101709.png 71.77K 0 downloads Astea cu motorul șchiop. Cînd turam, murea motorul . Screenshot_Sportractive_20190814-101722.png 237.01K 0 downloads Screenshot_Sportractive_20190814-101734.png 77.94K 0 downloads Screenshot_Sportractive_20190814-101746.png 53.93K 0 downloads A mers pînă a terminat benzina din carburator, apoi am dat la pedale. Și astea, după ce am umblat la carburator. Video. (În video, am setat greșit apk. Nu arată viteza reală, ci medie. Sînt momente cînd opresc la intersecție ptr 5-10 sec, dar el arată că mă deplasez cu 10 km/h, deci viteza nu e cea reală. La sfîrșitul clipulu, am deschis o altă apk, care arată viteza reală.) Edited by mcjohn, 14 August 2019 - 10:03. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users