Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1087 replies to this topic

#1
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009
Am văzut pe cineva, prin oraș cu o bicicletă, care se chinuia să-i pornescă motorul trăgînd la sfoară precum la drujbă.
Am vrut să vorbesc cu el, dar a fugit imediat. Probabil eram al sutelea care-l întrebam cu și-a pus motorul pe bicicletă.
  Am căutat pe net și am găsit kituri cu tot ce le trebuie ptr a fi montate pe bicicletă.
  Am găsit pe amazon, pe eBay, pe OLX, etc. Prețurile variază. Bat între 600 și 700 lei.
  Întrebarea mea este dacă folosește cineva acest motor pe/la bicicletă.
La ce să mă uit la achiziționarea sa.
Este neapărat să-l iau cu garanție. Ce șanse sînt să-l primesc defect.
Ce altceva mai trebuie să am în vedere ?
Attached File  uploadfromtaptalk1478639373788.jpg   68.4K   286 downloads

#2
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006
da, dar vezi ca trebuie inmatriculat ca si un scuter.

Nu e o idee rea, dar parerea mea e ca nu merita. Bicicletele normale nu sunt facute pentru viteze mari, si nici franele nu sunt atat de tari cat sa tina de ex la 50km/h.

#3
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,097
  • Înscris: 30.04.2007
... si exista si kituri elctrice...

#4
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
La ce draqu sa modific o bicicleta ? Sa-i pun motor , de ce nu 6 in V , benzina compresor etc !

Am modificat bicicleta Ucraina cind eram pusti , foi duble , pinioane de cursiera , stopuri , dinam , ochi de pisica , etc !
Vedeti doar bicilisti tristi pe intuneric , care apar sa moara in fata masini , pe stradute neiluminate ! Absolut nu au nici un marcaj "stralucitor" in trafic (poate doar prostia lor , care e doar strlucitoare si te baga la parnaie !).

P.S.- Eram intr-o pensiune cu menajerie , cum eram la munte , am inchiriat o bicla (mai bine luam un cal si ma invarteam in cerc !) , am revenit la gazda , "ia tipa ca mergea cind ai luat -o !" ."Eu , Ok , am scule in masina , o repar , dar ma dau gratis azi !"

Asa a fost , eu am stat doar o zi , colegi 3 zile , dar nu am fost bulache , am reparat citeva bicle ! Doar pt ca aveam un iepure de camp in congelatorul lor si nu am apucat sa fac gratar (cred ca eram doar beti !)!

Edited by tidicristi, 09 November 2016 - 04:21.


#5
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Mcjohn vezi ca daca cauti sînt biciclete aduse de afara cu un motor mic pozitionat în spate lînga roata care sînt construite asa de fabrica .cumparati daiea ,nici nu trebe înscrisa .chitul acela ..e aiurea si bîrîie de zici ca e motocicleta...

#6
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 bluesnake, on 08 noiembrie 2016 - 23:18, said:

vezi ca trebuie inmatriculat ca si un scuter.
Gresit!
Daca prinde sub 25 Km/h nu trebuie 'inmatriculat ca scuter' (adica moped), nu trebuie ceva. Ti-l montezi si ai grija sa pui ulei in benzina daca e in 2 timpi.
Sunt si kit-uri electrice, dar costa mai mult si viata bateriilor e o problema.

#7
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009

 bluesnake, on 08 noiembrie 2016 - 23:18, said:

da, dar vezi ca trebuie inmatriculat ca si un scuter.
Asta o spui de la tine sau cunoști legea ? Ai văzut tu bicicletă cu nr. Eu nu.

Quote

Nu e o idee rea, dar parerea mea e ca nu merita.
Cum să nu ?! Chiar merită !
Eu nu stau în oraș, ci la vreo 20 km, la țară. Ca să ajung la oraș am 3 variante .
1 Cu microbuzul - 11 lei dus-întors. O cursă la 1-2 ore distanță. Ultima cursă la ora 18 (dacă are călători) . Într-un an soția a fost la muncă pe 31 decembrie, pînă la ora 12, a înghețat în stație pînă la ora 15, cînd a trecut șoferul prin fața lor și le-a făcut cu mîna. El se duce acasă la căldurică. Ptr 3 călători nu mai face cursa. A plătit atunci 20 lei de căciulă.
2 Cu bicicleta - 60-90 min.
3. Cu un vecin, care pleacă sau vine de la oraș.

Quote

Bicicletele normale nu sunt facute pentru viteze mari, si nici franele nu sunt atat de tari cat sa tina de ex la 50km/h.
Așa e !
Nici trenul nu oprește în 2 m cînd îi iese o mașină în față.
Am zburat odată peste o dacie care mi-a tăiat calea exact cînd o depășeam. N-am avut timp să frînez. Pe atunci aveam Ucraina. Cu bicicleta aceea prindeam 30 km/h . Cu asta 20-25 km/h .

 r_murphy, on 08 noiembrie 2016 - 23:25, said:

... si exista si kituri elctrice...
Am citit ieri, înainte să postez, sînt mai multe topicuri cu/pentru bicicletele electrice. La cele electrice cică le trebuie schimbat anual acumulatorul :( iar acesta costă cît 2 kituri pe benzină. Deci dacă aș lua cîte un kit nou în fiecare an, tot ies la 1/2 de preț.
Atîta că pîrîie ! Dar se poate lucra la tobă, ceea ce am să și fac , să ce audă ca la Cielo. :)

#8
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009

 Quantum, on 09 noiembrie 2016 - 04:46, said:

Gresit!
Daca prinde sub 25 Km/h nu trebuie 'inmatriculat ca scuter' (adica moped), nu trebuie ceva.
Păi se cam duce la 40 km/h ! Dar asta cred că turată în "blană". Dar dacă merg cu 20-30 km/h eu sînt mulțumit. Nu mai storc cămașa de pe mine cînd ajung la destinație.

Rocket Racing CDI Review From LTMOTORBIKES.COM
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Px8cqkUgH-4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
clip.
Attached File  uploadfromtaptalk1478672807696.jpg   50.59K   42 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1478672825744.jpg   79.73K   67 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1478672839667.jpg   68.34K   72 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1478673331240.jpg   59.97K   63 downloads

#9
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Eu am avut asa ceva, acum vreo 8 ani. Am vandut-o anul trecut.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fRU9zr7rS20?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ce pot sa spun? Viteza pana in 45 km/h, consum undeva la 2,5 l/km. A mea nu pornea la sfoara, trebuia sa pornesti cu pedale, apoi eliberai ambreiajul ... si pornea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/temSQODe5D4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Avantaje:
Nu mai dai la pedale, deci unde ajungi nu mai transpiri;
E destul de placuta senzatia cand treci usor pe langa o bicicleta pe care unul pedaleaza din greu;
Motor destul de fiabil, nu am avut probleme cu el, doar carburatorul se mai infunda cateodata;
Dezavantaje:
Benzina. Fiind motor in doi timpi, trebuia mereu sa prepari benzina cu ulei.

Scuze de calitatea videclipurilor. Pe atunci aveam o camera aiurea de tot.

Edited by XL700VA, 09 November 2016 - 12:36.


#10
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007

 mcjohn, on 09 noiembrie 2016 - 07:52, said:

Am citit ieri, înainte să postez, sînt mai multe topicuri cu/pentru bicicletele electrice. La cele electrice cică le trebuie schimbat anual acumulatorul Posted Image iar acesta costă cît 2 kituri pe benzină. Deci dacă aș lua cîte un kit nou în fiecare an, tot ies la 1/2 de preț.
Acumulatorii LiFePO4 au viata foarte lunga.
Sunt mai scumpi la achizitie, dar ies mult mai ieftin pe termen lung
Pe mine m-a costat aprox 11 euro celula LiFePO4 de 8Ah, si intra 16 celule. Psst. Nu lua de pe eBay sau asemenea. Ia din Europa, cu garantie.
Tie pentru 40km iti trebuie cam de minim 10Ah, ideal 12Ah sau mai mult pe o bicla MTB. Sau de 8Ah si-i incarci la destinatie. Se incarca full in cca 2h.
Durata de viata ptr lIfepo4 garantata de producator e undeva la 2000 de cicli la 100% descarcare. Durata de viata se considera terminata cand acc a scazut la 80% din capacitatea initiala. Deci de fapt mai o duce inca cel putin pe-atat pana cand nu prea mai poti sa-l folosesti pt ca nu mai ai autonomie (km).
Daca ii descarci doar pe trei sferturi si nici nu-i incarci la 100% (nu e ca plumbul, permite incarcari incomplete) s-ar putea sa tina si peste 7000 de cicli. LiFePO4 e o chimie foarte safe si stabila.
Admitand DOAR 2000 de cicli, te duce la bani cam 0,4 lei pe ciclu. De fapt s-ar putea sa iasa pe la jumatate. Acu.... tu hotarasti, vorba-aia....
eu am mers cu ei destul de putin, si nu dau semne ca ar fi scazut. Dar sunt baieti pe endless-sphere care ii au de mult.

Edited by addysoftware, 09 November 2016 - 14:15.


#11
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009

 addysoftware, on 09 noiembrie 2016 - 13:56, said:

aaa, vrei pe benzina... Daca n-ai specificat..
Se gasesc si prin oboare.
Ce-s nebun să-l iau folosit .
Acela nu-l dă de bun. A mers cu el un an-doi iar acum, cînd consumul s-a dublat mi-l vinde mie ! :(

Quote

Bineinteles ca merg. Dar sunt avantaje si dezavantaje
Motorul pe benzina costa relativ putin (300-600 lei), dar benzina costa mult. Sub 1.2 litri pe suta de km nu prea cobori ca consum. De obicei se invarte pe la 1.5.
Dacă s-ar duce la 1,5-2, ar fi parfum !
Eu pînă în oraș am 20 km (dus) + 20 km (întors) = 5 lei. Parcă nu e așa mult.
Dacă iau o mașină la ocazie, tot 5 lei îi dau, dar doar dus. Așa, mă și întorc tot în banii aceia.
E un tip pe OLX care susține că nu consumă mai mult de 2 l.
Attached File  uploadfromtaptalk1478705100682.jpg   104.38K   54 downloads

Quote

Pe mine m-a costat relativ mult kit-ul si bateria (600 lei motorul, 200 eur bateria de 48V 8Ah LiFePO4) dar energia electrica ma costa doar 0,65 lei/100km
E, aici te-ai scos. Dar ce te faci dacă vrei să pleci "de acasă" .
Am cunoscut pe un alt topic un tip care stă la vreo 300-400 km de mine. Acum 2 ani am fost în vizită la el. Anul acesta n-am mai reușit. Dar dacă iau motorul, la anul i-am promis că-l vizitez iară. Mi-am făcut alți prieteni prin vestul țării (Craiova). Eu stau în Est (Brăila). Abia aștept să le fac o vizită. Cum te deplasezi cu a ta pe așa distanță ?

#12
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006
trebuie inmatriculat 100%. Din momentul in care ii pui kitul, nu se mai considera bicicleta, e ca si cum ai avea un scuter. Evident ca poti sa nu ma crezi si sa mergi cu el asa, dar daca te opreste politia, e nasol.

Mai bine ia-ti un scuter normal sau o masina mica sa mergi la serviciu. De fapt, nici scuter normal nu-ti recomand ca nu sunt neaparat masinarii fiabile, si te lasa cand ti-e lumea mai draga. Am avut scuter 3 ani...

#13
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009

 bluesnake, on 09 noiembrie 2016 - 18:14, said:

trebuie inmatriculat 100%. Din momentul in care ii pui kitul, nu se mai considera bicicleta, e ca si cum ai avea un scuter. Evident ca poti sa nu ma crezi si sa mergi cu el asa, dar daca te opreste politia, e nasol.
Nu e vorba că nu te-aș crede.
Am să mă interesez și eu. Nu am cercetat și nu are rost să mă contrazic unde nu cunosc.

 XL700VA, on 09 noiembrie 2016 - 12:34, said:

Eu am avut asa ceva, acum vreo 8 ani. Am vandut-o anul trecut.
De ce ai vîndut-o ?

Quote

Ce pot sa spun? Viteza pana in 45 km/h, consum undeva la 2,5 l/km.

Deci e real că prinde 40 km/h.

Quote

A mea nu pornea la sfoara, trebuia sa pornesti cu pedale, apoi eliberai ambreiajul ... si pornea:
E normal să nu oprească la sfoară. Demaror am văzut că au cele în 4 timpi, nu și astea.
Cum e treaba cu ambreiajul acesta. Poți merge normal cu ea și fără motorul pornit ? Îngreunează cumva deplasarea motorul. Adica, prin oraș sau prin sat, aș vrea să dau la pedale. Cînd mă duc la pîine sau la un prieten. Pot merge fără a porni motorul sau mai iau o bicicletă cu care să merg prin sat, iar asta cînd plec la oraș.

Quote

Avantaje:
Nu mai dai la pedale, deci unde ajungi nu mai transpiri;
Attached File  uploadfromtaptalk1478706893803.jpg   22.41K   11 downloads

Quote

E destul de placuta senzatia cand treci usor pe langa o bicicleta pe care unul pedaleaza din greu;
:) Attached File  uploadfromtaptalk1478707001981.jpg   1.34K   26 downloads
Aici, la noi avem stațiunea "Lacul Sărat" . Este frumos cînd mă duc să fac baie în pe plaja aceea. Dar , cînd plec de acasă sînt odihnit, fresh, iar cînd mă întorc, obosit fleașcă, parcă urc la deal. Și dă-i la pedale. Afară cald , eu încins, obosit mort, de obicei apa se termină, se mai face și foame, ... La dus sînt doar 20 km, la întors sînt 200 km.
Lacul Sărat, Brăila.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZAfwNbdNR7A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Attached File  uploadfromtaptalk1478708069079.jpg   45.65K   51 downloads

Quote

Motor destul de fiabil, nu am avut probleme cu el, doar carburatorul se mai infunda cateodata;
Dezavantaje:
Benzina. Fiind motor in doi timpi, trebuia mereu sa prepari benzina cu ulei.

Scuze de calitatea videclipurilor. Pe atunci aveam o camera aiurea de tot.
Dacă nu-ți cerea-i scuze ptr calitatea fimării, eu nici nu știam că ai adăugat clipuri !
Attached File  uploadfromtaptalk1478708214512.jpg   72.67K   57 downloads
Așa văd mesajul de pe Tapatalk,
Attached File  uploadfromtaptalk1478708513658.jpg   81.96K   52 downloads
Și așa îl văd din browser.
Mulțumesc !

Edited by mcjohn, 09 November 2016 - 18:34.


#14
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
1. am vandut-o ca nu mai aveam ce face cu ea. Imi cumparasem motocicleta. De vreo 3 ani statea nefolosita.
2. da prinde lejer 40 km/h
3. a mea nu pornea la sfoara deoarece motorul pus de mine nu avea dispozitiv de pornire la sfoara. Motorul era cu ambreiaj cu maneta: apasai maneta, dadeai la pedale, apoi eliberai ambreiajul ... si pornea. Exact ca daciile acelea impinse.
4. poti merge si fara motor cu ea. Apesi maneta de ambreiaj o blochezi (are un stift de blocare) si dai la pedale. Dar nu prea are farmec. Eu am mers vreo 7 kilometrii asa cu pedale deoarece ramasesem fara benzina.
5. consumul nu scade sub 2,5 / 100 km. rezerorul era de 2 litrii si niciodata nu faceam mai mult de 70 75 km.

#15
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007

 mcjohn, on 09 noiembrie 2016 - 17:27, said:

Ce-s nebun să-l iau folosit .
Acela nu-l dă de bun. A mers cu el un an-doi iar acum, cînd consumul s-a dublat mi-l vinde mie ! Posted Image
Nu; exista kit-uri noi, exact cum ai spus, la vreo 550-650 de lei

E, aici te-ai scos. Dar ce te faci dacă vrei să pleci "de acasă" .
Am cunoscut pe un alt topic un tip care stă la vreo 300-400 km de mine. Acum 2 ani am fost în vizită la el. Anul acesta n-am mai reușit. Dar dacă iau motorul, la anul i-am promis că-l vizitez iară. Mi-am făcut alți prieteni prin vestul țării (Craiova). Eu stau în Est (Brăila). Abia aștept să le fac o vizită. Cum te deplasezi cu a ta pe așa distanță ?

Pai nu ma deplasez cu bicla. Exista tren. Un drum atat de lung te termina pe bicicleta, chiar daca e motorizata... Poate daca-l faci in etape sau esti obisnuit cu mersul cu orele....
Poti cara si bicicleta cu trenul, daca vrei neaparat s-o ai si acolo. Costa destul de putin. Ocazional merge.

De curand, fortat de imprejurari (imi fac casa la cuca macaii, in munti) mi-am luat si o masina de teren micuta. Pentru drumuri lungi si grele.
Viteza optima anti-politie (adica pt a nu avea nevoie de permis/inmatriculare/etc; desi stiu ca s-au tot modificat legile astea in ultimul timp...) este de 25....30/h. Legal e 25km/h, si trebuie sa aiba pedale. Dar nu se leaga de tine daca mergi cu 30. Orice bicla prinde 30. Dar daca esti cu 40, te opreste....

#16
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007

 mcjohn, on 09 noiembrie 2016 - 17:27, said:

....Eu pînă în oraș am 20 km (dus) + 20 km (întors) = 5 lei. Parcă nu e așa mult.
Deocamdata. Peste o vreme benzina va reincepe sa "creasca". Petrolul de sist ne mai ajuta o perioada, tinand pretul barilului cat-de-cat jos prin abundenta sa, dar asta n-o sa tina o vesnicie. Rezervele de petrol conventional scad mereu, Romania a ajuns mult sub sfert, iar in Marea Nordului... tocmai am citit undeva ca de anul trecut si pana in prezent (deci intr-un singur an) productia unui mare furnizor danez a scazut cu aprox 25%. Intr-un singur an.

#17
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009

 XL700VA, on 09 noiembrie 2016 - 18:34, said:

5. consumul nu scade sub 2,5 / 100 km. rezerorul era de 2 litrii si niciodata nu faceam mai mult de 70 75 km.
Mi se pare cam mult, dar nu comentez .
Eu am acasă o motosapă de 7 CP. Cu 1 l benzină merge cam 1,1/2 ore. Turația maximă 3600 rot/min. Eu o folosesc cam cu 2800 rot/min. clip
Tahometru_2015 12 24 14 35 52
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XUo8mGOdfIM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Atunci tipul acela de pe OLX, vinde gogoși ?
Ce ai filmat la sfîrșitul primului clip, ceva pe coarne. Ce e ? Kilometraj bănuiesc ? (L-am văzut în al doilea clip.) Ce viteză arată la 1/2 , că eu nu văd ?

#18
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Kilometraj, da. Era turata la maxim, si viteza era undeva intre 40 si 50 km/h. Iar consumul asta era la bicicla mea. E motor in doi timpi de 48 cmc. Cei drept eu cam mergeam cu ea mereu "blana". Posibil daca mergi mai linistit (sa zic 20-25 km/h) poate consuma mai putin. Insa a mea sub 35 km/h nu mergea. Adica nu o lasam eu, ca ea saraca mergea si mai incet. Acceleratia era in 90 % din drum sucita la maxim (prin oras ce o lasam mai moale).
Vad ca multi se agita pe aici de inmatriculare. Eram in Campulung Moldovenesc si am oprit langa un politist cu ea. L-am intrebat daca trebuie inscrisa la primarie. S-a uitat lung la mine, m-a intrebat daca merg cu ea doar prin oras si mi-a zis sa imi vad de treaba, ca ce caut sa ma complic. Ca e doar o bicicleta. Si era politist de la rutiera. Acum nu sunt sigur 100 % ca avea dreptate. Cert e ca eu nu am imatriculat-o niciodata. Daca o inscrii ca pe scuter trebuie sa ii faci asigurare, ITP ... bla bla complicatii multe. In cazul asta chiar e mai bun un scuter.
Ca drumuri eu faceam Campulung Moldovenesc -Suceava, dar datorita rezervorului mic trebuia sa iau o canistra de benzina amestecata cu mine. Drumul asta (75 km) il faceam cam in doua ore.
LE motosapa ta este in 4 timpi. Motorasul asta era in 2 timpi. Asa si prima mea motocicleta avea 150 cmc, consuma tot 2.5 la 100 km. Cei drept avea motor in 4 timpi. Motoarele in 4 timpi consuma mult mai putin decat cele in 2 timpi.

Edited by XL700VA, 09 November 2016 - 20:12.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate