Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie Orange, Mare Minciuna
#19
Posted 22 October 2016 - 12:11
Si uite asa din nou Apple iese castigator. Acolo doar te duceai cu telefonul si primeai unul nou la schimb in cateva zile. Fara reparatii sau umblaturi prin telefon
|
#20
Posted 22 October 2016 - 14:13
cristi_71, on 22 octombrie 2016 - 12:07, said:
Vezi ca nu stii? Se spune: "garantie anulata intrucat prezinta urme de contact cu lichide". Acum cateva zile am mers cu un tovaras la un magazin Orange sa schimb un SIM. Langa masa noastra era un flacau cu un Samsung S7 caruia ala ii explica povestea asta cu lichidele si pierderea garantiei, desi ala o tinea pe-a lui ca nu a udat telefonul. Cica daca vrea, pot sa-l repare contra-cost, dar nu garanteaza cat o sa mai functioneze sau daca o sa mai functioneze. Cand a auzit, pe tovarasul meu l-a bufnit rasul ca acum vreo luna de zile i-a murit un jeg de Huawei si cand s-a dus la garantie la Vodafone, i-au spus exact aceeasi poveste. Mda...au baietii cateva stereotipuri pe care le invoca atunci cand reparatia ar costa ceva mai multi banuti si nu au chef sa o faca... si oricum, romanii sunt un popor f igienic, isi spala si telefoanele f des Edited by kartys, 22 October 2016 - 14:15. |
#21
Posted 22 October 2016 - 14:14
Reprezentanta orange nu a scris in PV ca este impecabil telefonul, mi-a spus verbal. In PV scrie doar stare buna.
Asigurarea de 6 euro o am si pot sa imi fac oricand telefonul pe asigurare, dar nu vreau. Nu este vorba de bani, mi-am luat oricum alt telefon dar cu situatia asta voi merge pana in panzele albe si voi epuiza toate caile de atac, pentru ca este nesimtire curata ce se intampla. Daca intradevar era problema de la mine trebuie sa ma nunte in 2-3 zile ca se anuleaza garantia si nici nu imi bateam capul sa imi pun problema daca au sau nu dreptate (sunt prea comod pentru asta). Le spuneam sa trimita telefonul inapoi si il faceam pe asigurare dar cand ei ma tin 20 de zile cu un gunoi dar ca sa ma mai tina si pt asigurare ulterior tot atat. La ANPC mi-au spus ca teoretic vor dispune inlocuirea produsului deoarece in termenul de 15 zile nu m-au contactat. Va tin la curent cu ce se mai intampla. |
#22
Posted 22 October 2016 - 14:24
cristi_71, on 22 octombrie 2016 - 12:07, said:
Vezi ca nu stii? Se spune: "garantie anulata intrucat prezinta urme de contact cu lichide". Acum cateva zile am mers cu un tovaras la un magazin Orange sa schimb un SIM. Langa masa noastra era un flacau cu un Samsung S7 caruia ala ii explica povestea asta cu lichidele si pierderea garantiei, desi ala o tinea pe-a lui ca nu a udat telefonul. Cica daca vrea, pot sa-l repare contra-cost, dar nu garanteaza cat o sa mai functioneze sau daca o sa mai functioneze. Cand a auzit, pe tovarasul meu l-a bufnit rasul ca acum vreo luna de zile i-a murit un jeg de Huawei si cand s-a dus la garantie la Vodafone, i-au spus exact aceeasi poveste. Cum demonstreaza Orange-ul , avand in vedere ca S7 are:
|
#23
Posted 22 October 2016 - 17:01
cristi_71, on 22 octombrie 2016 - 12:07, said:
Langa masa noastra era un flacau cu un Samsung S7 caruia ala ii explica povestea asta cu lichidele si pierderea garantiei, desi ala o tinea pe-a lui ca nu a udat telefonul. Va sustine mereu ca nu stie nimic despre apa cu speranta ca obtine reparatie gratuita. Desigur asta cu apa lasa loc de abuzuri pentru companie cand nu vor sa repare pe garantie... trebuie cumva reglementata intr-un mod transparent, ca altfel vor abuza de ea, cum sunt convins ca fac deseori... cristi_71, on 22 octombrie 2016 - 12:07, said:
Cica daca vrea, pot sa-l repare contra-cost, dar nu garanteaza cat o sa mai functioneze sau daca o sa mai functioneze. cristiansuta, on 22 octombrie 2016 - 14:14, said:
Daca intradevar era problema de la mine trebuie sa ma nunte in 2-3 zile ca se anuleaza garantia si nici nu imi bateam capul sa imi pun problema daca au sau nu dreptate (sunt prea comod pentru asta). Le spuneam sa trimita telefonul inapoi si il faceam pe asigurare dar cand ei ma tin 20 de zile cu un gunoi dar ca sa ma mai tina si pt asigurare ulterior tot atat. La ANPC mi-au spus ca teoretic vor dispune inlocuirea produsului deoarece in termenul de 15 zile nu m-au contactat. La fel de bine ai putea sa ignori SMS-ul trimis (sau sa inchizi telefonul) cand ajunge in Shop si astepti 20 de zile si apoi spui ca nu s-au incadrat in cele 15 zile legale. Nu functioneaza chiar asa. |
#24
Posted 22 October 2016 - 18:33
alyn pe platforma lor timp de 20 de zile statusul telefonului a fost: "in flux de reparatie"
Termenul de inapoiere a fost initial 10.10.2016 iar in 09.10.2016 s-a facut update si aparea termen de livrare 12.10.2016. incepand de atunci tot la doua zile se facea update si se prelungea cu 2 zile. In 20.10.2016 cand am vazut ca din nou au dat update si au trecut termen de inapoiere 24.10.2016 i-am sunat. In cazul in care as fi primit sms de la ei sau incercat sa ma sune trebue sa fie undeva un log doveditor. Doamna de la service a spus ca nu am fost anuntat pentru ca nu stiau cat costa piesa care trebuie schimbata si nu au vrut sa ma "deranjeze" fara sa stie cat costa reparatie. Practic mi-a confirmat (scris pe email ca nu m-au contactat) Asa ca da chiar am incredere ca voi obtine in final o solutie favorabila de la ANPC. |
#25
Posted 22 October 2016 - 18:36
Ziceai ca ai asigurare. De ce nu ti-l schimba pe asigurare ???
|
#26
Posted 22 October 2016 - 18:43
cristiansuta, on 22 octombrie 2016 - 18:33, said:
alyn pe platforma lor timp de 20 de zile statusul telefonului a fost: "in flux de reparatie" Termenul de inapoiere a fost initial 10.10.2016 iar in 09.10.2016 s-a facut update si aparea termen de livrare 12.10.2016. incepand de atunci tot la doua zile se facea update si se prelungea cu 2 zile. In 20.10.2016 cand am vazut ca din nou au dat update si au trecut termen de inapoiere 24.10.2016 i-am sunat. In cazul in care as fi primit sms de la ei sau incercat sa ma sune trebue sa fie undeva un log doveditor. Doamna de la service a spus ca nu am fost anuntat pentru ca nu stiau cat costa piesa care trebuie schimbata si nu au vrut sa ma "deranjeze" fara sa stie cat costa reparatie. Practic mi-a confirmat (scris pe email ca nu m-au contactat) Asa ca da chiar am incredere ca voi obtine in final o solutie favorabila de la ANPC. Sa ne anunti si pe noi care va fi solutia finala. Mult succes. |
#27
Posted 22 October 2016 - 21:36
Am patit si eu 2 chestii de genul , o tableta lenovo , nu mai se incarca , vrajeala cu apa clasica , a venit si zgariata + un colt lovit si garantia anulata
Pe de alta parte , am avut un radiator de la emag , l am desfacut sa ii fac o prelungire de cablu , m am razgandit , l am pus la fel cum era si nu a mai mers. L am trimis la depanero in service , mi s a spus ca nu poate fi reparat si sa imi aleg altul din gama emag , si mai platesc o diferenta daca e cazul. Am cumparat altul , toate bune si frumoase si nu mai merge o rezistenta (dupa 1 an) , l am trimis in service acum cateva zile si astept sa fie reparat. Momentan am incredere doar in cei de la emag Recomand sa profiti de asigurare , daca tot ai facut o si sa folosesti timpul la altceva ))) Edited by Alex522, 22 October 2016 - 21:36. |
#28
Posted 22 October 2016 - 21:52
De ce nu te-ai dus la ESD de la Apaca - Service Autorizat Samsung.. Intr-o ora era gata...
Scuze , nu stiu daca esti din Bucuresti. Edited by aschiuta, 22 October 2016 - 21:54. |
|
#29
Posted 22 October 2016 - 22:09
Nu sunt din Bucuresti, desi ar fi foarte simplu sa il fac pe asigurare, fara stres sau bataie de cap nu vreau sa las asa, ceea ce eu consider un abuz in partea Orange Romania (indiferent care din departamentele lor fac abuzul). Ma pun in situatia multor altor persoane care probabil nu au asigurare. Unii oameni fac credit pentru a cumpara telefonu dorit, si dup o chestie de genul asta raman cu banii dati si fara produs.
Stiu ca actiunile mele nu vor schimba politica Orange legata de garantie, dar consider ca daca toata lumea ar proceda ca mine, si ar curge cu reclamatii la ANPC pentru toate porcariile pe care le fac (si am citit multe cazuri) probabil s-ar schimba ceva. |
#30
Posted 23 October 2016 - 00:12
Termenul de care discutati voi pe aici se aplica din momentul in care a ajuns telefonul la unitatea de service. Lasarea lui la un shop te scuteste de partea de curierat.
Nu e musai sa aiba urme de uzura un telefon scalat pe jos de exemplu....dar cum spunea si cineva mai sus - alarma suna si cu ecranul crapat... Sunt curios cum rezolvi....dar asta este eterna discutie....chiar credeti ca isi risca cineva imaginea si autorizatiile/certificarile sa iti strice tie telefonul? Au fost o gramada de articole despre serviceul orange - oamenii de acolo sunt filmati si se fac o tona de verificari.... Dar poate e cum spui tu si vei avea castig de cauza... |
#31
Posted 23 October 2016 - 07:04
cristiansuta, on 22 octombrie 2016 - 22:09, said:
Stiu ca actiunile mele nu vor schimba politica Orange legata de garantie, dar consider ca daca toata lumea ar proceda ca mine, si ar curge cu reclamatii la ANPC pentru toate porcariile pe care le fac (si am citit multe cazuri) probabil s-ar schimba ceva. sind, on 23 octombrie 2016 - 00:12, said:
Sunt curios cum rezolvi....dar asta este eterna discutie....chiar credeti ca isi risca cineva imaginea si autorizatiile/certificarile sa iti strice tie telefonul? Au fost o gramada de articole despre serviceul orange - oamenii de acolo sunt filmati si se fac o tona de verificari.... Cat despre filmari... sper ca era o gluma si esti constient ca nu exista pe planeta in loc care sa fie complet supravegheat si acele filmari sa fie verificate in alta situatie decat cea de furt sau alte infractiuni (declarate sau nedeclarate la autoritati). |
#32
Posted 23 October 2016 - 08:25
kartys, on 22 octombrie 2016 - 11:26, said:
Nu vreau sa te descurajez, dar am sa-ti povestesc ce a patit o cunostinta tot cu un telefon aflat in garantie. Prima data i s-a dus difuzorul, a fost in garantie la orange, i-au schimbat difuzorul, totul ok. Dupa vreo 2 luni telefonul a murit subit, nu se mai deschidea de nici un fel. L-a dus la garantie, telefonul intretinut tipla, l-a lasat la orange si dupa vreo 2 saptamani i-au zis ca i s-a anulat garantia pentru ca a scapat telefonul in apa. Bineanteles, povesti. La fel ca si tine a luat drumul anpc, a facut reclamatie si raspunsul primit stii care a fost? Ca telefonul trebuie verificat de un expert si ca anpc nu are experti in domeniul asta. Solutia? Sa faca expertiza tehnica pe banii lui, la un expert autorizat si cu rezultatul expertizei sa se duca inapoi la anpc. Iti dai seama ca omul a renuntat..... Asta se intampla acum 2 ani, spre binele tau sper sa se fi schimbat lucrurile la anpc, chiar sunt curios ce raspuns vei primi.Bafta Nu s-a schimbat nimic, tot expertiza tehnica de specialitate, individuala, trebuie realizata pentru a dovedi problema semnalata, deoarece nu au mijloace de utilizare si depistarea problemelor tehnice. Recent, acum aproximativ doua luni, am facut o astfel de plangere catre ANPC, avand si eu o problema cu un telefon achizitionat de la orange. Initial al meu avea problema doar cu acumulatorul, se descarca foarte rapid. L-am trimis in service, dupa o saptamana il primesc, cu acumulatorul schimbat si resoftat (asta era scris in foaia de garantie), insa surpriza, telefonul avea aceasi problema, plus se incalzea si in mod excesiv fara a fi utilizat. Am facut sesizare catre orange inca din ziua in care l-am ridicat din magazinul orange, atat lui orange_helper, cat si pe site-ul de reclamatii orange, ca nu a fost reparat corespunzator, iar in urmatoarea zi l-am retrimis in service. Plus ca am atasat si print screen-uri cu temperatura telefonului si graficul bateriei. Desigur ca nu s-a tinut cont de atasarile mele, iar dupa doua saptamani am fost sunat de catre service-ul orange sa imi spuna ca ei au facut teste suplimentare asupra terminalului meu mobil si ei nu au sesizat nici o problema semnalata de mine, nici cu incalizrea telefonului si nici cu bateria. Desigur ca in foaia de garantie au trecut problema tehnica nefondata, mi-au atasat si foaia de teste suplimentare, insa in respectiva fisa nu avea nimic legat de problema semnalata, ci erau teste generale, de functionare a touch-ului, sau de convorbiri, sau de redare a sunetului pe speaker. "Norocul" a facut sa dau peste exact aceeasi domnisoara, in magazin, careia i-am lasat telefonul a doua oara si am rugat-o sa-mi deschida ea terminalul mobil si sa-l utilizeze pentru un timp si sa verifice apoi graficul acumulatorului. Povestea se repeta, telefonul se incalzeste vizibil, si graficul bateriei, din aplicatie, arata ca se descarca in aproximativ 3 ore, fiind incarcat la 50%. O intreb pe domnisoara daca i se pare normal raspunsul dat de colegii din service, iar ea imi spune, ca nu stie ce sa-mi spuna si ca ar fi bine sa-l retrimit in service, a treia oara, lucru pe care l-am refuzat. Si de aici a fost un singur pas catre ANPC. initial am crezut ca cei de la ANPC nu imi vor rezolva cazul, deoarece trecusera cele 30 de zile stabilite prin lege, insa mai erau alte 15 zile de raspuns final in cazul unei expertize mai amanuntite, ceea ce credeam ca nu este valabil la mine, deoarece facusem sesizarea online, deci telefonul il aveam acasa. Cum initial am fost dezamagit si de ANPC, am luat legatura cu firma producatoare a telefonului, din Romania, care mi-au recomandat service-ul lor partener, cu punct de lucru si la mine in oras. Ajuns acolo l-au testat cu mine de fata, mi-au spus ca acumulatorul este in regula, insa resoftarea a fost facuta gresit (sa nu folosesc alt cuvant) de angajatii orange si de aici telefonul se suprasolicita. Acum telefonul functioneaza perfect. Iar dupa reparatie, la cateva zile, am primit si raspunsul ANPC prin care imi recomandau o expertiza de specialitate, deoarece ei nu au aparatura necesara. Insa ce mai puteam dovedi acum/ atunci ca cei de la orange si-au facut treaba gresit? Cei de la service-ul independent nu mi-au putut completa fisa de garantie, deoarece ei nu au parteneriat cu firma orange (telefonul fiind codat orange), pentru a nu pierde garantia, deoarece ei nu au desfacut telefonul, ci doar l-au resoftat. Insa un lucru pozitiv am rezolvat prin sesizarea ANPC, m-au scos de sub perioada contractuala cu cei de la orange (mai aveam inca un an jumatate de contract). Deci, sa nu ne mai miram de service-ul si angajatii orange, de o parte dintre ei. Edited by Cristy_M, 23 October 2016 - 08:46. |
#33
Posted 23 October 2016 - 08:37
sind, on 23 octombrie 2016 - 00:12, said:
chiar credeti ca isi risca cineva imaginea si autorizatiile/certificarile sa iti strice tie telefonul? Au fost o gramada de articole despre serviceul orange - oamenii de acolo sunt filmati si se fac o tona de verificari.... Dar poate e cum spui tu si vei avea castig de cauza... Ce risca Orange ? Imaginea ? Autorizatiile ? Certificarile ? Asta da gluma... si buna chiar. Nu am auzit de service care sa isi piarda autorizatia,acreditarea iar dpdv al imaginii... depanero are o imagine de 1.03 lei dar nu isi fac griji. Desi multora din clienti le arunca momeala cu "urme de lichide" sa vada unde tine si nu isi fac griji.in romania orice abuz e permis daca este urmat de inca unul. Sunt reclamatii pe net cu referire la depanero dar emagul tot cu ei lucreaza si mai e si magazinul online nr 1 in romania. Iar depanero cu imaginea unui mar stricat si strivit tot are clienti ca asa scrie in certificatul de garantie. Acum intrebarea este daca am un telefon samsung luat de la emag si in certificatul de garantie scrie depanero, pot sa il duc la esd ? Sau daca il duc acolo se oierde garantia si se repara contra cost ? Daca rsspunsul e ca beneficiezi de garantie si daca il duc la esd atunci ka ce au mai scris in certificatul de garantie depanero si nu au scris mai multe firme ? Sau sa fi scris "produsul beneficiaza de garantie in orice service autorizat samsung. Lista service-urilor autorizate o gasiti pe www.ai luat tepa.ro/ce'ai_facut_ma_nene_maaa |
|
#34
Posted 23 October 2016 - 09:30
Daca telefonul Samsung e oficial importat si vandut in Romania te poti duce la ESD, daca nu atunci esti fortat sa faci la serviceul vanzatorului. Emag vinde si telefoane importate neoficial si alea vin cu garantie separata in care indica alt service.
Oricum ESD nu vor prelua telefonul decat dupa ce verifica pe baza IMEI-ului in baza lor de date ca acesta e varianta europeana si ca a fost importat oficial. Daca se confirma ca e oficial atunci iti cere dovada de achizitie si il preia (bineinteles daca nu cumva ai avut anterior garantia anulata de in service autorizat). In plus ESD are acces la baza de date unde sunt trecute intrarile si iesirile din service, deoarece serviceurile autorizate Samsung sunt obligate sa introduca aceste date cand repara un telefon Samsung. Telefoanele Samsung de la Orange sunt importate oficial si pot fi predate pentru reparatii pe garantie si la ESD. Edited by alym, 23 October 2016 - 09:31. |
#35
Posted 23 October 2016 - 11:12
sind, on 23 octombrie 2016 - 00:12, said:
Au fost o gramada de articole despre serviceul orange - oamenii de acolo sunt filmati si se fac o tona de verificari.... Dar poate e cum spui tu si vei avea castig de cauza... Si eu lucrez intr-o multinationala si crede-ma ca aceste camere de supraveghere nu sunt suficient de performante incat sa maresti imaginea exact pe mana angajatului si sa vezi daca a gresit operatiune de deschidere a telefonului In al doilea rand legislatia nu permite folosirea camerelor de supraveghere pentru spionatul angajatilor (cat de bine isi fac sau nu treaba). Pentru accesarea inregistrarilor este nevoie de aprobare speciala care din cate stiu se obtine doar in cazul furtului, accidentelor de munca, sau erorilor care provoaca daune foarte mare (iar in ultimul caz doar pentru a se afla daca a fost rea intentie, neglijenta sau defectiune tehnologica) |
#36
Posted 24 October 2016 - 10:56
sind, on 23 octombrie 2016 - 00:12, said:
Termenul de care discutati voi pe aici se aplica din momentul in care a ajuns telefonul la unitatea de service. Lasarea lui la un shop te scuteste de partea de curierat. Nu e musai sa aiba urme de uzura un telefon scalat pe jos de exemplu....dar cum spunea si cineva mai sus - alarma suna si cu ecranul crapat... Sunt curios cum rezolvi....dar asta este eterna discutie....chiar credeti ca isi risca cineva imaginea si autorizatiile/certificarile sa iti strice tie telefonul? Au fost o gramada de articole despre serviceul orange - oamenii de acolo sunt filmati si se fac o tona de verificari.... Dar poate e cum spui tu si vei avea castig de cauza... Gresit. Conform legii termenul de 15 zile (Calendaristice) incepe de la data cand a fost semnalata problema! Edited by arigo, 24 October 2016 - 11:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users