Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie Orange, Mare Minciuna
Last Updated: Dec 09 2016 21:34, Started by
cristiansuta
, Oct 22 2016 01:10
·
0
#37
Posted 24 October 2016 - 14:34
arigo, on 24 octombrie 2016 - 10:56, said:
Gresit. Conform legii termenul de 15 zile (Calendaristice) incepe de la data cand a fost semnalata problema! corect - de cand a fost semnalata la unitatea de service - magazinele Orange/Vodafone nu sunt unitati de service (sunt doar cateva care au si service, la Orange mai mult). daca tu doar il lasi pentru trimitere prin curier 15 zile se numara de cand ajunge in service - exista AWB care sa demonstreze asta |
#38
Posted 24 October 2016 - 15:28
sind: gresit. Semnalarea e considerat PV de receptie in Orange Shop. Raspuns oficial ANPC.
|
#39
Posted 24 October 2016 - 21:51
Ok....nu ma contrazic....dar mi se pare riscant rau pentru shopuri sa preia telefoanele.
|
#40
Posted 25 October 2016 - 09:31
M-a sunat ieri un tip de la departamentul de sesizari Orange. Ghiciti ce mi-a oferit pentru a compensa toata magaria asta.... 400 puncte thank you (40 euro). Trebuie sa recunosc totusi ca a fost primul angajat Orange cu care am putut sa am un dialog normal, in ultima perioada cel putin.
In rest..... ei tot o baga pe aia ca daca se scoate telefonul din garantie termenul de predare este 30 de zile. Iar eu continui sa le spun ca si daca se scoate din garantie, termenul in care au obligatia sa imi aduca la cunostiinta acest lucru este 15 zile. Sa vedem ce spun cei de la ANPC. |
#41
Posted 25 October 2016 - 09:53
cristiansuta, on 25 octombrie 2016 - 09:31, said:
M-a sunat ieri un tip de la departamentul de sesizari Orange. Ghiciti ce mi-a oferit pentru a compensa toata magaria asta.... 400 puncte thank you (40 euro). Trebuie sa recunosc totusi ca a fost primul angajat Orange cu care am putut sa am un dialog normal, in ultima perioada cel putin. In rest..... ei tot o baga pe aia ca daca se scoate telefonul din garantie termenul de predare este 30 de zile. Iar eu continui sa le spun ca si daca se scoate din garantie, termenul in care au obligatia sa imi aduca la cunostiinta acest lucru este 15 zile. Sa vedem ce spun cei de la ANPC. Ti-l dau eu: Quote
In urma verificarii am vazut ca intre dumneavoastra si Orange a fost facuta sesizarea pe cale amiabila , de aici ANPC nu se mai poate baga. |
#42
Posted 25 October 2016 - 11:53
#43
Posted 26 October 2016 - 12:39
Scuza ca telefonul nu ti-l schimba pentru ca nu se mai produce e o vrajeala. Telefonul inca se comercializeaza si inca chiar de ei. Asta am patit si eu. Am vrut sa cumpar un telefon si mi-au zis ca nu mai este in stoc si ca nu va mai fi. Ieri a fost ultima zi. Am dat crezare si am cumparat altul. Dar supriza, si dupa 2 luni telefonul inca se mai vindea.
Nu stiu daca e coincidenta sau ghinion, dar mie toate telefoanele de la Orange mi s-au stricat(la ultimul mi s-a ars bateria si mirosea a ars telefonul). Iar altul, tot de la aceeasi marca(Samsung evident), dar luat la liber din alt magazin mai traieste si azi, dupa 4 ani. |
#44
Posted 23 November 2016 - 04:34
Ok si acum concluzia.
Dupa aproape o luna de cand am facut reclamatia la ANPC problema s-a rezolvat. M-a sunat un domn de la Orange si mi-a oferit un Samsung S6 Edge nou, sigilat cu garantie fara obligatia de a prelungi abonamentul. Bine inteles ca am acceptat. Nu stiu daca s-au auto sesizat ei, sau i-a fortat ANPC-ul sa resolve problema. Cert este ca m-au pus sa dau o declarative scrisa ca problema mea a fost rezolvata pe cale ameabila. In principiu pot sa spun ca sunt multumit de solutie. Dar as fi preferat sa nu stau 45 de zile fara telefon. Deci in concluzie, se poate si la noi |
#45
Posted 23 November 2016 - 05:32
cristiansuta, on 23 noiembrie 2016 - 04:34, said: Cert este ca m-au pus sa dau o declarative scrisa ca problema mea a fost rezolvata pe cale amiabila. |
#46
Posted 09 December 2016 - 20:33
Interesant, de ex am un S5plus de la Orange, sa spunem ca se strica si ca nu se mai poate repara si din intamplare acel model nu se mai fabrica sau numai este stoc.....si normal trebuie sa mi-l inlocuisca, cam ce telefon ar putea sa-mi dea?
|
|
#47
Posted 09 December 2016 - 21:34
Teoretic, un telefon similar ca si calitati/specificatii/pret. Practic, posibil saincerce sa "te lucreze" si sa-ti bage pe gat unul mai slab.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users