Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#775
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Mi-ati rupt c***l cu acel cuplu. Comparatia o puteti face doar daca exista aceeasi cutie pe cele doua motorizari mentionate.
La fel cu aia care spun ca dieselul are cuplu nene... are, nimic de zis dar mai e si o cutie de viteze pana la roata.

Eu am dus ECU la optimizat, acum am vreo 40CP si 80Nm in plus (pe aceeasi cutie) si e normal ca dinamica sa fie alta fata de o masina stock. Si ma distrez cu multe masini diesel care au cuplu identic, de 330-350Nm.

#776
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,991
  • Înscris: 14.08.2007

View Postdanghetau, on 14 martie 2017 - 19:18, said:

Mi-ati rupt c***l cu acel cuplu. Comparatia o puteti face doar daca exista aceeasi cutie pe cele doua motorizari mentionate.
Sunt doua masini foarte asemanatoare pe ansamblu (inclusiv cutia), doar ca 1.0 TSI are cuplu maxim cu 15% mai mare. Pe anumite intervale au cuplu aproximativ la fel (pana la 1500 rpm, peste 4000 rpm). Plusul de 15% e pe 2000-3500 rpm

#777
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 24.05.2006
Inca o observatie: treapta a sasea a fost gandita pentru o viteza optima de 103 km /h

#778
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postcondaru321, on 14 martie 2017 - 20:21, said:

Inca o observatie: treapta a sasea a fost gandita pentru o viteza optima de 103 km /h
Adica in tarisoara noastra nu va putea fi folosita decit foarte rar. Cei care merg in oras [bucuresti] nici macar nu pot visa la mai mult de 35-4kmh.

#779
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014
Eu merg și cu 100 īn București pe pasajul Basarab īn week-end.

#780
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 24.05.2006
Rectificare:treapta 6 pentru 130 km/h.
Treapta a 2 destul de lunga, invatat cu loganu sa apesi pe pedala si eram pe la 80...

#781
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 24.05.2006
@utopium sper ca nu esti dealer skodaPosted Image

#782
Eekstein

Eekstein

    White Supremacist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,056
  • Înscris: 28.10.2016

View Postmarcusdefeis, on 29 august 2016 - 18:12, said:

9 vara la 1.0 poate in bukale
Crezi ca clujul e sat cu blocuri ?

#783
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postdanghetau, on 14 martie 2017 - 19:18, said:

Mi-ati rupt c***l cu acel cuplu. Comparatia o puteti face doar daca exista aceeasi cutie pe cele doua motorizari mentionate.
La fel cu aia care spun ca dieselul are cuplu nene... are, nimic de zis dar mai e si o cutie de viteze pana la roata.

Eu am dus ECU la optimizat, acum am vreo 40CP si 80Nm in plus (pe aceeasi cutie) si e normal ca dinamica sa fie alta fata de o masina stock. Si ma distrez cu multe masini diesel care au cuplu identic, de 330-350Nm.

Asta inseamna ca ai simtit nevoia acelui cuplu in plus. Nu prea inteleg de ce. La a mea am 290 Nm si tot nu ma compar cu nici-un diesel de aceeasi putere, care are de obicei cuplu mai mare. E drept ca este si RWD si poate conteaza si asta

View Postiliemirea, on 14 martie 2017 - 22:12, said:

Eu merg și cu 100 în București pe pasajul Basarab în week-end.

Presupun ca si la orice ora din orice weekend, nu-i asa ?

Edited by fortzoso, 14 March 2017 - 23:42.


#784
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014
Īntotdeauna cānd e liber pasajul.

#785
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,991
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcondaru321, on 14 martie 2017 - 22:31, said:

Treapta a 2 destul de lunga, invatat cu loganu sa apesi pe pedala si eram pe la 80...
Asa pateam si eu la inceput, ma trezeam ca ma apropiu de 100 prin oras fara sa-mi dau seama ca eram intr-a doua, motorul era silentios, etc Posted Image Acum cand mai "scap" piciorul macar sunt de obicei intr-a treia.

Edited by utopium, 15 March 2017 - 04:15.


#786
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postcondaru321, on 14 martie 2017 - 22:31, said:

Rectificare:treapta 6 pentru 130 km/h.
Deci treapta 6 este indicata pentru viteze de la 130km/h in sus?Ce consum scoti la o asemenea viteza?Dar in oras, iarna, ruland in medie cu 40-50km/h?

#787
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009
In ce oras scoti medie de 40-50km/h?

#788
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,991
  • Înscris: 14.08.2007

View Postmax_01, on 15 martie 2017 - 08:48, said:

Deci treapta 6 este indicata pentru viteze de la 130km/h in sus?Ce consum scoti la o asemenea viteza?Dar in oras, iarna, ruland in medie cu 40-50km/h?
Treapta a 6-a poti sa o dai linistit de la 100 la ora, chiar si 90 la ora ... la 130 intr-a sasea ai cam 5.5 consumul. La mers constant cu 50 km/h ai consum de 3 si ceva ... o sa ma uit exact, depinde in ce viteza esti. La 90-100 la ora intr-a sasea ai undeva la 3.9 consumul.

Edited by utopium, 15 March 2017 - 12:32.


#789
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,991
  • Înscris: 14.08.2007
La 50 la ora intr-a treia mers constant consumul e cam 3.4-3.5 ... culmea, la 70-80 e mai mic consumul, undeva la 3.3 :)

Intre timp am trecut weekendul asta de 9.000 de km. Urmeaza si un drum mai lung in luna mai, bun de vazut un consum pe distanta mai lunga de cei 120 de km de pe Cluj-Bistrita.

#790
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Din experienta iti spun ca, mersul constant cu 90-100-110 km/h pe vitezometru, inseamna si consumuri mici. Mie de la 120 km/h in sus (pe GPS, nu pe ceas), adica 3600-3700 rpm, incepe sa se duca lejer la 6-6.5. Si la fel si in cazul tau. Stai linistit. Si eu faceam experimente de-asta, dar m-am plictisit. Am mers weekendul trecut pana la BV si am consumat cam 25 de litri. Asta inseamna aprox. 6l/100 km. Pe A3 am mers cu 120-130 km/h. Restul 100-110 km/h. Daca mergeam pe A3 cu 110 km/h si restul cu 90-100, "scoteam intre 5 si 5.5. Iar pentru max. 1 litru la 100 de km nu mai am chef de nici un test de consum. Ii dau talpa (omeneste) si gata.

#791
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,991
  • Înscris: 14.08.2007
Eu merg normal cānd scot 4.3-4.5 pe Cluj-Bistrita, nu e nici un experiment. Sub 4 da, e experiment sa vezi cat de jos poate merge. 6 pana la Brasov (in conditiile in care n-am autostrada, ci DN1) ar fi un consum dezastruos de mare la un condus normal ;)

#792
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,893
  • Înscris: 27.04.2010
@LauCalin: Corect, si mie imi sare de 5.2% daca depasesc 115 km/h, pana in 125-130 se mentine intre 6-6.5%, apoi creste exponențial. La blana maxima, in functie si de trafic, cel mai mult mi-a luat 11% (maxime de 195-198, pe gps, București-Oradea-Șuncuiuș-Bucuresti). Octavia 2, 1.6 FSI.

Edited by shymano, 20 March 2017 - 14:36.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate